-
Στις ΗΠΑ το καλοκαιρι του 2003. Ειναι ηδη γνωστο οτι θα χρισημοποιηθει ενας 3λιτρος μπι-τουρμπο κινητηρας 380 ιππων, αλλα τωρα βλεπω οτι θα υπαρξει και ενας 4κυλινδρος 2λιτρος τουμπο κινητηρας αγνωστου ιπποδυναμης για τωρα. Ενδιαφερον που βλεπουμε την BMW να χρισημοποιει υπερτροφοδοτηση ολο και πιο πολυ.
Χρισημοποιηθηκε υβριδικη κατασκευη μεταλλων για την μειωση του βαρους. Η τεχνολογια δανιστικε απο την Ζ8. Χρισημοποιηθηκε πολυ αλουμινιο και ο στοχος ηταν η νεα γεννια να ζυγιζει λιγοτερο απο την παλια (κατω απο τις 3500 λιμπρες συνολο - δηλ 1590 κιλα).
-
Στις ΗΠΑ το καλοκαιρι του 2003. Ειναι ηδη γνωστο οτι θα χρισημοποιηθει ενας 3λιτρος μπι-τουρμπο κινητηρας 380 ιππων, αλλα τωρα βλεπω οτι θα υπαρξει και ενας 4κυλινδρος 2λιτρος τουμπο κινητηρας αγνωστου ιπποδυναμης για τωρα. Ενδιαφερον που βλεπουμε την BMW να χρισημοποιει υπερτροφοδοτηση ολο και πιο πολυ.
Χρισημοποιηθηκε υβριδικη κατασκευη μεταλλων για την μειωση του βαρους. Η τεχνολογια δανιστικε απο την Ζ8. Χρισημοποιηθηκε πολυ αλουμινιο και ο στοχος ηταν η νεα γεννια να ζυγιζει λιγοτερο απο την παλια (κατω απο τις 3500 λιμπρες συνολο - δηλ 1590 κιλα).
-
Στις ΗΠΑ το καλοκαιρι του 2003. Ειναι ηδη γνωστο οτι θα χρισημοποιηθει ενας 3λιτρος μπι-τουρμπο κινητηρας 380 ιππων, αλλα τωρα βλεπω οτι θα υπαρξει και ενας 4κυλινδρος 2λιτρος τουμπο κινητηρας αγνωστου ιπποδυναμης για τωρα. Ενδιαφερον που βλεπουμε την BMW να χρισημοποιει υπερτροφοδοτηση ολο και πιο πολυ.
Χρισημοποιηθηκε υβριδικη κατασκευη μεταλλων για την μειωση του βαρους. Η τεχνολογια δανιστικε απο την Ζ8. Χρισημοποιηθηκε πολυ αλουμινιο και ο στοχος ηταν η νεα γεννια να ζυγιζει λιγοτερο απο την παλια (κατω απο τις 3500 λιμπρες συνολο - δηλ 1590 κιλα).
-
Wraia fainetai an kai pisw etsi opws thn blepw apo tis kataskopeutikes den mou aresei....
Elpizw ola ta germanika autokinhta poluteleias na arxizoun na kanoun paromoies elafrunseis sto ama3wma...Oso gia to Bi-Turbo pisteuw oti tha skotwnei alla apo lefta .... -
Φαίνεται λιγάκι άγριο...
Νεα BMW 5 συμπληρωματικες πληροφοριες