-
BMW 6
Νεα Lambo (ή Baby Lambo οπως την ονομαζουν χαιδευτικα μεχρι να βγει το επισημο ονομα που απο οτι φενετε ισως να ειναι...Gallardo?)
Celica
BMW 5
Και σε Wagon?
BMW 1
Audi A3
-
BMW 6
Νεα Lambo (ή Baby Lambo οπως την ονομαζουν χαιδευτικα μεχρι να βγει το επισημο ονομα που απο οτι φενετε ισως να ειναι...Gallardo?)
Celica
BMW 5
Και σε Wagon?
BMW 1
Audi A3
-
BMW 6
Νεα Lambo (ή Baby Lambo οπως την ονομαζουν χαιδευτικα μεχρι να βγει το επισημο ονομα που απο οτι φενετε ισως να ειναι...Gallardo?)
Celica
BMW 5
Και σε Wagon?
BMW 1
Audi A3
-
H BMW1 τι μήκος έχει; Βλέπω πολύ μεγάλο καπώ σε σχέση με το υπόλοιπο αμάξωμα, οπότε ή που το αυτοκίνητο είναι κανονικού μεγέθους και το καπώ πολύ μεγάλο, ή που το καπώ είναι κανονικό για αμάξι διαστάσεων BMW3 και το έβαλαν έτσι γιατί σκοπεύουν να βάλουν 6κύλινδρο κινητήρα σε αυτοκίνητο διαστάσεων VW Lupo... Πάντως είναι δυσανάλογα μεγάλο για αυτοκίνητο που υποτίθεται πως θα είναι μικρό - μικρομεσαίο. Μικρό σημαίνει κατ εξοχήν όχι άπλετοι χώροι, οπότε με μια τέτοια κίνηση εξαφανίζουν ακόμα περισσότερο χώρο... Ίσως και να είναι η ιδέα μου από τις φωτογραφίες...
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
H BMW1 τι μήκος έχει; Βλέπω πολύ μεγάλο καπώ σε σχέση με το υπόλοιπο αμάξωμα, οπότε ή που το αυτοκίνητο είναι κανονικού μεγέθους και το καπώ πολύ μεγάλο, ή που το καπώ είναι κανονικό για αμάξι διαστάσεων BMW3 και το έβαλαν έτσι γιατί σκοπεύουν να βάλουν 6κύλινδρο κινητήρα σε αυτοκίνητο διαστάσεων VW Lupo... Πάντως είναι δυσανάλογα μεγάλο για αυτοκίνητο που υποτίθεται πως θα είναι μικρό - μικρομεσαίο. Μικρό σημαίνει κατ εξοχήν όχι άπλετοι χώροι, οπότε με μια τέτοια κίνηση εξαφανίζουν ακόμα περισσότερο χώρο... Ίσως και να είναι η ιδέα μου από τις φωτογραφίες...8a einai stis diastaseis tou Golf.
Mipws 3erei kanenas pote 8a bgei gia pwlisi to A3?
-
H 3 Compact είναι σχεδόν 4,2 μέτρα, με τις ρόδες στριμωγμένες εντελώς στις γωνίες του αμαξώματος. Η νέα 3 όταν βγει θα είναι μεγαλύτερη. Η 1 θα έχει λίγο μικρότερο μήκος από την Compact (4,0-4,1 μέτρα). Αν η BMW τοποθετήσει μόνο τετρακύλινδρους σε αυτή και αν (όπως φαίνεται από τις φωτό) η μάσκα είναι πιο ίσια (η Compact εξέχει πάνω από 5 cm στη μέση απ' ότι στις άκρες), να η διαφορά μήκους χωρίς να είναι μικρότεροι οι εσωτερικοί χώροι από αυτούς της 3 Compact.
Εγώ πάντως περιμένω να δω δύο πράγματα:
- Πώς θα μοιάζει το πεντάθυρο hatchback. Δεν μπορώ να φανταστώ πως θα βγει η πίσω πόρτα αν κρατήσουν το καμπύλο πίσω τζάμι που έχει γίνει σχεδόν παράδοση στην εταιρία.
- Από που θα κάνουν οικονομία για να κατεβάσουν και την τιμή στα επίπεδα του Golf (ή έστω του A3). Πλαίσιο, αναρτήσεις, φινίρισμα;
Πάντως σχεδιάζεται και 3θυρο και 5θυρο hatchback και coupe και cabrio και wagon. Θα είναι μεγάλο άνοιγμα για την BMW, αφού φτιάχνει και νέο εργοστάσιο στη Λειψία για να καλύψει την παραγωγή που περιμένει να έχει.
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
H BMW1 τι μήκος έχει; Βλέπω πολύ μεγάλο καπώ σε σχέση με το υπόλοιπο αμάξωμα, οπότε ή που το αυτοκίνητο είναι κανονικού μεγέθους και το καπώ πολύ μεγάλο, ή που το καπώ είναι κανονικό για αμάξι διαστάσεων BMW3 και το έβαλαν έτσι γιατί σκοπεύουν να βάλουν 6κύλινδρο κινητήρα σε αυτοκίνητο διαστάσεων VW Lupo... Πάντως είναι δυσανάλογα μεγάλο για αυτοκίνητο που υποτίθεται πως θα είναι μικρό - μικρομεσαίο. Μικρό σημαίνει κατ εξοχήν όχι άπλετοι χώροι, οπότε με μια τέτοια κίνηση εξαφανίζουν ακόμα περισσότερο χώρο... Ίσως και να είναι η ιδέα μου από τις φωτογραφίες...Το μεγαλο καπο ειναι εκει κυριως λογο της παραδοσης της BMW να σμπρωχνει τον κινητηρα οσο γινετε πιο πισω απο τον μπροστινο αξονα λογο καλυτερης κατανομης βαρους. Ο 6κυλινδρος κινητηρας ειναι πιθανοτητα λογο του εξακυλινδρου κινητηρα που χρισημοποιει το R32 Golf, αλλα δεν νομιζω οτι θα δουμε 6κυλιδνρο κινητηρα στην BMW τον πρωτο, ισως οχι και τον δευτερο χρονο. Η BMW ξερω οτι εχει ηδη εξελιξει 4κυλινδρο κινητηρα 2.2 λιτρων και 220-240 ιππων για την Ζ2 και σκεφτομαι οτι κατι τετοιο θα ηταν αρκετο για την σειρα 1. Αλλα ισως και οχι.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Mipws 3erei kanenas pote 8a bgei gia pwlisi to A3?
Το Α3 ερχετε στις ΗΠΑ για πρωτη φορα. Εαν ρωτας το ποτε θα ερθει στις ΗΠΑ, τοτε η απαντηση ειναι καποια στιγμη μεσα στο 2003.
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
- Από που θα κάνουν οικονομία για να κατεβάσουν και την τιμή στα επίπεδα του Golf (ή έστω του A3). Πλαίσιο, αναρτήσεις, φινίρισμα;
Δεν περιμενω την σειρα 1 να κοστιζει οσο και το Γκολφ. Ειμαι σιγουρος οτι θα ειναι πιο ακριβη. Οπως η σχεση τιμης μεταξυ ενος Α3 με ενος Γκολφ.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Mipws 3erei kanenas pote 8a bgei gia pwlisi to A3?
Το Α3 ερχετε στις ΗΠΑ για πρωτη φορα. Εαν ρωτας το ποτε θα ερθει στις ΗΠΑ, τοτε η απαντηση ειναι καποια στιγμη μεσα στο 2003.
Ωραίο αυτοκίνητο το S3, ε;
Το είδα σε μια έκθεση στον Παζαρόπουλο. Πρόσεξε πόσο ελαφρότερο είναι το Α3 από το Golf και την 147.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Mipws 3erei kanenas pote 8a bgei gia pwlisi to A3?
Το Α3 ερχετε στις ΗΠΑ για πρωτη φορα. Εαν ρωτας το ποτε θα ερθει στις ΗΠΑ, τοτε η απαντηση ειναι καποια στιγμη μεσα στο 2003.
Ωραίο αυτοκίνητο το S3, ε;
Το είδα σε μια έκθεση στον Παζαρόπουλο. Πρόσεξε πόσο ελαφρότερο είναι το Α3 από το Golf και την 147.
Οντως:
A3 1.6= 1090 κιλα
Golf 1.6= 1151 κιλα
147 1.6 120 HP= 1200 κιλαA3 1.8T= 1175 κιλα
Golf 1.8GTi= 1270 κιλα
147 2.0 150 HP= 1250 κιλαΑλλα τα πραγματα χειροτερευουν αρκετα στην εκδοση S3.
S3= 1375 κιλα
ouch!
-
Και ενω αναφερθηκα στο Golf R32, μολις διαβαζω τα νεα σημερα:
Ο Bernd Pischetsrieder της Volkswagen επιβεβαιωσε οτι τελικα το Golf R32 θα εισαχθει στις ΗΠΑ. Η αποφαση παρθηκε διοτι η Volkswagen δεν ηταν σιγουρη εαν το αυτοκινητο θα περνουσε το crash τεστ για ΗΠΑ, το οποιο τελικα εγινε επιτυχως. Ετσι το αυτοκινητο θα ερθει στις ΗΠΑ μεσα στο 2003 ως μοντελο 2004. Περιμενουμε απο 5,000 εως 10,000 Golf R32 τα οποια θα κοστιζουν απο $25,000 εως $30,000.
Νικο, να ενας αρκετα direct ανταγωνιστης του WRX showing up unexpected out of nowhere. Hmmm...
-
καλως να μας ελθει. 3.2 λιτρα AWD ατμοσφαιρικο. Αντε να το δει ο Αγης
Βεβαια δεν εχει 4 πορτες αλλα να μην τα θελουμε και ολα δικα μας.
Νικος
-
Πρόσεξε πόσο ελαφρότερο είναι το Α3 από το Golf και την 147.
Και η Compact 1.8 (με 115 ίππους μόνο) είναι 1380! Γι' αυτό η BMW έχει στόχο τα 1100 κιλά για την Σειρά 1.
-
Σχετικα με την Λαμπο
Δεν ειμαι 100% σιγουρος αλλα μηπως αυτη στην φωτο ειναι
η Calla (η καπως ετσι) την οποια σχεδιασε ο pininfarina πριν χρονια -
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Και ενω αναφερθηκα στο Golf R32, μολις διαβαζω τα νεα σημερα:Ο Bernd Pischetsrieder της Volkswagen επιβεβαιωσε οτι τελικα το Golf R32 θα εισαχθει στις ΗΠΑ. Η αποφαση παρθηκε διοτι η Volkswagen δεν ηταν σιγουρη εαν το αυτοκινητο θα περνουσε το crash τεστ για ΗΠΑ, το οποιο τελικα εγινε επιτυχως. Ετσι το αυτοκινητο θα ερθει στις ΗΠΑ μεσα στο 2003 ως μοντελο 2004. Περιμενουμε απο 5,000 εως 10,000 Golf R32 τα οποια θα κοστιζουν απο $25,000 εως $30,000.
Νικο, να ενας αρκετα direct ανταγωνιστης του WRX showing up unexpected out of nowhere. Hmmm...
Καλα πηγα στο VW Vortex Forum και εχουν πολλες πληροφοριες για αυτο. Αλλα φαινεται οτι ειναι σχετικα βαρυ αυτοκινητο. Βεβαια εχει ολα creature comforts και το ωραιο εσωτερικο (δερμα, στερεο κτλ)
Επισης εχουν ενα pole στο VW Vortex αν θα αγοραζανε για $32 χιλιαδες. Οποτε οριστε ο συναγωνισμος για το STi EVO και VIII. Και απο οτι βλεπω και τα 'απλα' STi/EVO δεν θα εχουν προβλημα μαζι του.Νικος
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Σχετικα με την Λαμπο
Δεν ειμαι 100% σιγουρος αλλα μηπως αυτη στην φωτο ειναι
η Calla (η καπως ετσι) την οποια σχεδιασε ο pininfarina πριν χρονιαΔεν εχω ακουσει αυτο το ονομα για αυτο το αυτοκινητο. Το αλλο ονομα που εχω ακουσει για αυτο το αυτοκινητο εναι 'Στελλα'. Ειναι βασικα ενα αυτοκινητο που θα παει κοντρα στην Φερραρι 360 απο πλευρας αποδοσης και τιμης.
-
Όντως και σε 'μενα η φωτογραφια της baby Lambo μου θύμισε το αντιστοιχο πρωτοτυπο σχεδιασμενο απο τον pininfarina με το ονομα Calla ή κατι τετοιο , δεν θυμαμαι ακριβως , σχεδιο το οποιο είχε τότε αποριφθεί απο τους τοτε ιδοκτητες αλλα και απο την audi αργότερα γιατί δεν ήταν αρκετά πρωτοποριακό. Μάλιστα αυτη η Lambo με αυτο το όνομα και αυτό το σχέδιο είχε περιληφθεί και σε κάποιο απο τα Need for Speed αν δεν με απατά η μνήμη μου. Ο στόχος αυτής της Lambo όπως ανέφερε και ο Gavril είναι η 360 Modena και τα ανταγωνιστικά της από πλευράς επιδόσεων υπεραυτοκίνητα! Είδωμεν τι μας ετοιμάζει μετά την εκρηκτική Murcielago η αισθητά ισχυρότερη πλέον ( ελέω VW group ) από οικονομικής απόψεως Lamborghini
-
Οι καινούργιες BMW είναι ΑΠΑΙΣΙΕΣ αισθητικά. Πώς είναι δυνατόν ο Κρις Μπανγκλ, που έκανε τόσο ωραία δουλειά στο FIAT Coupé να κάθησε και να έβγαλε τέτοια εκτρώματα; Α, ναι, ξέχασα... Το FIAT Coupé δεν επωλείτο στις ΗΠΑ, συνεπώς δεν ήταν υποχρεωμένο να αρέσει σ'αυτό που οι εταιρείες θεωρούν 'μέσο Αμερικανό'.
Κατασκοπια BMW 5, 1, 6, νεα Lambo, νεα Celica, νεο Audi A3