Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    kapna apo tarifes!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. kapna apo tarifes!
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    10
    13
    52
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sirgus last edited by

      Kai poios den exei dei ta misa taxi na vgazoun ena mavrio sunnefo kapnou se kathe gazia tous pou lipamai pou den exw provoleis omixlis gia na mporw na vlepw...

      erwtisi: einai thema rithmisis pou kanoun oi tarifes, kako service , kako petrelaio??

      ti akrivws!!??

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sirgus last edited by

        Kai poios den exei dei ta misa taxi na vgazoun ena mavrio sunnefo kapnou se kathe gazia tous pou lipamai pou den exw provoleis omixlis gia na mporw na vlepw...

        erwtisi: einai thema rithmisis pou kanoun oi tarifes, kako service , kako petrelaio??

        ti akrivws!!??

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sirgus last edited by

          Kai poios den exei dei ta misa taxi na vgazoun ena mavrio sunnefo kapnou se kathe gazia tous pou lipamai pou den exw provoleis omixlis gia na mporw na vlepw...

          erwtisi: einai thema rithmisis pou kanoun oi tarifes, kako service , kako petrelaio??

          ti akrivws!!??

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cmarin last edited by

            Το θέμα είναι ότι το 1/3 είναι παράνομοι και οι υπόλοιποι δεν έχουν καμμία σχέση με επαγγελματία όδηγό ταξί. Σ'αυτό φταίνε και οι καταναλωτές. Εγώ δεν θα έμπαινα σ'ενα ταξι με κατεβασμένους προφυλακτηρες και 7 χρώματα λαμαρίνας. Αν είχα ανάγκη θα το έπαιρνα και ας έκανα καταγγελία μετά.
            Σε ουρά όμως όπως το Ελ.Βενιζέλος με τίποτα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              madness last edited by

              Oi anthrwpoi einai polu apla trela tsiggounhdes.....Ektos apo tous paranomous pou kukloforoun pou den einai kan epaggelmaties.....

              Phgaine se ena sunergeio kai rwta enan mhxaniko gia tous tarifes na deis ti tha sou pei.....Na fantasteis ena peristatiko pou mou eixe tuxei.......::To te pou eixe ri3ei xionia sthnAthhna etuxe na parw ena taxi gia na paw se mia douleia.....kathws phgainame kollhsame se enan dromo kai to taxi den mporouse na anebei glistrage....kai to te akouw ton tarifa na mou lei......'re file den exei toso xioni gia na glistraei kai ta lastixa mou einai kainourgia' egw sumfwnhsa mazi tou kai ton rwtaw posa Km ta exei kai ekei mou peta3e to kooufo....'kainourgia lastixa einai re file mono 250.000Km ta exw......... egw apla epatha plaka....
              Oi anthrwpoi kanoun to pan gia na mhn plhrwsoun parapanw........kai auto isxuei kai gia tous rupous pou bgazoun......
              Tous monous pou fikaiologousa htan kapoious pou eixa akousei oti parolo pou phran kainourgia autokinhta (opel,seat) bgalane tosa problhmata pou sto 2mhno htan paranomoi!!!!
              Bebaia ola auta mporei na einai kai dikaiologies........To ntoumani pantws pou bgazoune einai apisteuto.......

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                catalyst last edited by

                Από τεχνικής άποψης, είναι αρρύθμιστα μπεκ δηλαδή ανήκει στην κατηγορία του 'κακού service'. Τα μπεκ δεν ψεκάζουν το καύσιμο με αρκετά μεγάλη πίεση, οπότε τα σταγονίδια του καυσίμου βγαίνουν σχετικά μεγάλα, και επειδή η καύση σε κάθε σταγονίδιο ξεκινά από έξω προς τα μέσα, τα μεγάλα σταγονίδια δεν προλαβαίνουν να καούν και ένα μέρος τους φεύγει άκαυστο (καπνιά). Δεν ξέρω γιατί ορισμένοι ταξιτζήδες δεν καταλαβαίνουν ότι η μαυρίλα που βγάζουν είναι καύσιμο που το πλήρωσαν, και με αυτό τον τρόπο τα λεφτά τους γινονται -κυριολεκτικά- καπνός.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  g60 last edited by

                  Madness μηπως τα παραλες θα σου βαλω εγω λαστιχα καινουρια και αμα κανεις 250000km σου χαριζω το αμαξι θα τρελαθουμε?μηπως ορισμενοι δε γνωριζετε βασικα στοιχεια του αυτοκινητου?οι ταριφες οντως ειναι ξερολες και σπαστικοι οι περισοτεροι με τα συνεργεια αλλα σε πληροφορω οτι οι περισοτεροι ριχνουν λεφτα στα αυτοκινητα τους!!μη με πειτε υπερβολικο η προκατελημενο αλλα τα περισοτερα τρακτεροειδη τους που βγαζουν καρβουνο απο πισω ειναι γιαπωνεζικα το προσεξατε?οτι και να το κανεις το ρημαδι δε γινεται αμαξι εκτος κι αν κανεις συμβαση με τον πομπατζη και τα ριχνεις αδρα καθε εξαμηνο ΓΟΥΣΤΑΡΩΩΩ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • G
                    georgetabs last edited by

                    Κυρίως παλιά Γιαπωνέζικα. Από όσο ξέρω οι γιαπωνέζοι δεν έχουν ντήζελ στη χώρα τους, οπότε οι κινητήρες ντήζελ που βγάζουν είναι για τα μπάζα. Μάλιστα νομίζω πως δεν τους παράγουν οι ίδιοι καν, και πως είναι προϊόν εξωτερικής συνεργασίας.

                    Πάντως και περισσότερα τα Τολέδο ταξί που έχω δει βγάζουν σύννεφο, ενώ όλα έχουν μαύρο αριστερό πίσω φως (πάνω από την εξάτμιση...). Αυτός ο κινητήρας είναι ο ίδιος με τον 1900TDi που βγαίνει σε Γκολφ, Ίμπιζα, Α4 κλπ; Γιατί έχω ακούσει πως μαζί με τον 1900 της Φίατ είναι από τους καλύτερους Ντήζελ στον κόσμο, αλλά στο Τολέδο (και το Άουντι 80 ταξί) βγήκε πολύ προβληματικός...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • C
                      christhehealer last edited by

                      Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                      Κυρίως παλιά Γιαπωνέζικα. Από όσο ξέρω οι γιαπωνέζοι δεν έχουν ντήζελ στη χώρα τους, οπότε οι κινητήρες ντήζελ που βγάζουν είναι για τα μπάζα. Μάλιστα νομίζω πως δεν τους παράγουν οι ίδιοι καν, και πως είναι προϊόν εξωτερικής συνεργασίας.

                      Πάντως και περισσότερα τα Τολέδο ταξί που έχω δει βγάζουν σύννεφο, ενώ όλα έχουν μαύρο αριστερό πίσω φως (πάνω από την εξάτμιση...). Αυτός ο κινητήρας είναι ο ίδιος με τον 1900TDi που βγαίνει σε Γκολφ, Ίμπιζα, Α4 κλπ; Γιατί έχω ακούσει πως μαζί με τον 1900 της Φίατ είναι από τους καλύτερους Ντήζελ στον κόσμο, αλλά στο Τολέδο (και το Άουντι 80 ταξί) βγήκε πολύ προβληματικός...

                      Aπό το Toledo ευρωπαϊκότατο, μου μύρισε ο κλιματισμός στην Πρωτοπαπαδάκη. Ήμουν από πίσω, έβγαλε τον κουρνιαχτό και μπήκαν όλα μέσα

                      Aλλά τι περιμένεις από 'επαγγελματίες' που δεν ξέρουν τι θα πει συντήρηση και συν τοις άλλοις βάζουν πετρέλαιο θέρμανσης αντί κίνησης για να μειώσουν τα έξοδα κίνησης άρα τα κέρδη σε
                      σχέση με την ταρίφα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        madness last edited by

                        Madness μηπως τα παραλες θα σου βαλω εγω λαστιχα καινουρια και αμα κανεις 250000km σου χαριζω το αμαξι θα τρελαθουμε?μηπως ορισμενοι δε γνωριζετε βασικα στοιχεια του αυτοκινητου?οι ταριφες οντως ειναι ξερολες και σπαστικοι οι περισοτεροι με τα συνεργεια αλλα σε πληροφορω οτι οι περισοτεροι ριχνουν λεφτα στα αυτοκινητα τους!!μη με πειτε υπερβολικο η προκατελημενο αλλα τα περισοτερα τρακτεροειδη τους που βγαζουν καρβουνο απο πισω ειναι γιαπωνεζικα το προσεξατε?οτι και να το κανεις το ρημαδι δε γινεται αμαξι εκτος κι αν κανεις συμβαση με τον πομπατζη και τα ριχνεις αδρα καθε εξαμηνο ΓΟΥΣΤΑΡΩΩΩ

                        File G60 Gia auto sou eipa oti trelathika ama eblepes ta lastixa tou tha pathaines plaka apla den eixan kamia xara3h.....oute grammata fainontousan.........Twra to an kratane toso auto einai sxetiko....gnwstos mou exei kanei 150.000km(skotwstras) kai ta exei apo to 1992.....apla patane.......gia skepsou se ena ta3i pou auta ta Km ginontai se ena xrono kai panta hrema?????Den lew oti antexoun...apla den ta allazoun mexri na meinoun......Parathrhse se ola ta ta3i to DOT twn elastikwn na patheis plaka!!!!!!!!!

                        Oso gia to ti bgazoun ta ta3i......Ta palia giapwnezika bgazoun ta kerata tous.....Ta kainourgia oxi kai toso......Skoda den exw dei na bgazei opws oute kai audi......Oso gia Opel asto kalutera ...rwta enan tarifa na sou pei......Gia Seat den xreiazetai na rwthseis apla des ston dromo kai tha katalabeis.....Elpizw na meneis Athina kai tha deis arketa.......Gia rwta kiolas gia ola ta diesel ths Opel na deis ti tha sou poune........Kai thelw an mporeis na rwthseis idiokthth Opel ta3i kai meta tha mou peis poia bgazoune kai poia oxi...Akoma kalutera tha htan an mporousame na broume ta epishma stoixeia pou ta akousa prin liges meres ston flashradio kai legane epakribws ....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • O
                          odiki_asfaleia last edited by

                          Τα πιο καπνογονα ταξι ειναι μακραν τα OPEL 1.7D (vectra, astra). Μαλλον ειναι θεμα του 17αρη κινητηρα τους.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cpp last edited by

                            Άραγε γιατί οι ταρίφες δεν φοράνε ζώνη ασφαλείας??
                            Έχει τύχει να δείτε ραγισμένα παρμπριζ σε ταξί στην θέση του συνεπιβάτη από κεφαλιές πελατών??
                            Αλήθεια, το προσκέφαλο στα ταξί είναι σωστά ρυθμισμένο να προστατεύει σε σύγκρουση από πίσω??

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              syele last edited by

                              Καταρχήν θα το παίξω Τρακουσέλης που έχει μαλλιάσει η γλώσσα του (το πληκτρολόγιό του): ΜΗ ΓΡΑΦΕΤΕ ΜΕ ΛΑΤΙΝΙΚΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ!

                              Δεύτερον. Όλα καταλήγουν στους μπλε. Αντί να κυνηγάνε τα παπάκια, τα παράνομα παρκαρισμένα, κλπ, καλό θα ήταν να κάνουν κάποιες 'ερωτήσεις' στους φίλους ταξιτζήδες. Και μετά θα σου πω εγώ για λάστιχα, καπνούς, προφυλακτήρες και τα συμπαραμαρτούντα!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                georgetabs last edited by

                                Ο χρήστης cpp έγραψε:
                                Άραγε γιατί οι ταρίφες δεν φοράνε ζώνη ασφαλείας??
                                Έχει τύχει να δείτε ραγισμένα παρμπριζ σε ταξί στην θέση του συνεπιβάτη από κεφαλιές πελατών??
                                Αλήθεια, το προσκέφαλο στα ταξί είναι σωστά ρυθμισμένο να προστατεύει σε σύγκρουση από πίσω??

                                1. Oι ταξιτζήδες είχαν κάνει αγώνες σκληρούς για να μην είναι σε αυτούς αναγκαστική η χρήση της ζώνης ασφαλείας, επειδή περνούν πολλές ώρες στο αυτοκίνητο. Αυτό έχει μεγάλη λογική, αν σκεφτείτε πως όλοι μας όταν περπατάμε πολλές ώρες λύνουμε επίτηδες τα κορδόνια μας για να στέκονται τα παπούτσια μας καλύτερα στα πόδια μας, ενώ όταν πάμε σε μια πολύωρη δεξίωση δεν φοράμε ζώνη γιατί έτσι είναι πιο σίγουρο πως δεν θα μας φύγει το παντελόνι. Απλή (ταξιτζίδικη) λογική φίλοι μου. Τι το ψάχνετε; Πάντως είναι πλέον ΝΟΜΙΜΟΙ και αυτοί, και οι πελάτες τους χωρίς ζώνη.

                                2. Τα προσκέφαλα (όταν αυτά υπάρχουν) σε ένα ταξί είναι κακορυθμισμένα, όπως και ο,τιδήποτε άλλο ρυθμίσιμο στα οχήματα αυτά. Πάντως η κόρνα δουλεύει, και αν ρυθμιζόταν θα ήταν πάντα στο μέγιστο.

                                3. Όσες φορές επιχείρησα να φορέσω ζώνη σε ταξί ο ταξιτζής μου έβαλε τις φωνές. Μια φορά (και αφού καυτηρίαζε τον ανδρισμό μου που έβαλα ζώνη για ένα τέταρτο) άνοιξα την πόρτα και κατέβηκα. Φυσικά και δεν πλήρωσα. Όταν φώναζε του είπα να καλέσει την αστυνομία για να τον πληρώσω, ώστε να αναφέρω και το περιστατικό για να κάνω μήνυση. Έφυγε με σπινιές (ναι, μπορούν να σπινιάρουν και τα ταξί, εκεί να δείς καπνίλα!!!) Άλλη φορά η ζώνη άφησε μαυρίλα στην μπλούζα μου, που ήταν ορατή μετά από 3 χρόνια. Τα 3 χρόνια την φορούσα για δουλειές μέχρι που την πέταξα. Κανένας λεκές δεν εξαφάνισε τη μαυρίλα. Τις περισσότερες φορές όμως οι ζώνες δεν λειτουργούν. Είναι μπλοκαρισμένες, σπασμένες, ανύπαρκτες. Ιδίως πίσω δεν θυμάμαι να έχω δει ποτέ.

                                Για να λέμε όμως και την αλήθεια έχω πετύχει και ταξιτζήδες που είναι καθ'όλα σωστοί και αυτοί, αλλά και το αυτοκίνητό τους. Όλοι (οι σωστοί) λένε πως οι κακοί ταξιτζήδες είναι ευκαιριακοί επαγγελματίες για λίγους μήνες, και όχι κανονικοί επαγγελματίες, οπότε δεν τους νοιάζει που θα βγάλουν κακό όνομα, αφού αυτοί δεν θα είναι ταξιτζήδες για πολύ. Αν το δεχτούμε αυτό και δεχτούμε επίσηε πως στην καλύτερη περίπτωση ο 1 ταξιτζής στους 10 είναι σωστός, και επίσης πως οι ευκαιριακοί άντε να είναι 1000 κάθε μέρα, βγάλτε συμπέρασμα πως στο διάολο κυκλοφορούν στο δρόμο τόσες δεκάδες χιλιάδες ταξί.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr