Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    H επέλαση των δεινοσαύρων...
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. H επέλαση των δεινοσαύρων...
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    9
    16
    43
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      petros last edited by

      Τερατογεννέσεις από τον δεσμό VW+Porsche

      VW Touareg

      Και η πηγή έμπνευσης:

      Σημείωση: Το βρεττανικό CAR κατέταξε το Cayenne στα 10 πιο άσχημα αυτοκίνητα της αγοράς (βέβαια ανάμεσα σε αυτά ήταν και η Enzo, αλλά αυτό ωφείλεται στο φθόνο της McLaren)

      ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ. ΜΟΔΑ ΕΙΝΑΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        petros last edited by

        Τερατογεννέσεις από τον δεσμό VW+Porsche

        VW Touareg

        Και η πηγή έμπνευσης:

        Σημείωση: Το βρεττανικό CAR κατέταξε το Cayenne στα 10 πιο άσχημα αυτοκίνητα της αγοράς (βέβαια ανάμεσα σε αυτά ήταν και η Enzo, αλλά αυτό ωφείλεται στο φθόνο της McLaren)

        ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ. ΜΟΔΑ ΕΙΝΑΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          petros last edited by

          Τερατογεννέσεις από τον δεσμό VW+Porsche

          VW Touareg

          Και η πηγή έμπνευσης:

          Σημείωση: Το βρεττανικό CAR κατέταξε το Cayenne στα 10 πιο άσχημα αυτοκίνητα της αγοράς (βέβαια ανάμεσα σε αυτά ήταν και η Enzo, αλλά αυτό ωφείλεται στο φθόνο της McLaren)

          ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ. ΜΟΔΑ ΕΙΝΑΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            g60 last edited by

            δε το καταλαβα και ποιοι ειναι οι αγγλοι που θα κρινουν ενα αυτοκινητο ασ μαθουν πρωτα να κανουν ποδηλατα !!!!!10 αυτοκινητοβιομηχανιες ειχαν και τις κατεστρεψαν με τα εκτρωματα που εβγαζαν εξαλου μη ξεχναμε οτι ειναι και αιωνιοι αντιπαλοι των γερμανων ποιοι κρινουν αυτοκινητα!!οι φουστανελαδες αδερφες

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              petros last edited by

              Γκαραζιερηδες, ξεγλαραζιέρηδες, το CAR μπορεί να έχει άποψη... Υποδειγματικό περιοδικό.
              Κατά τ'άλλα συμφωνούμε απόλυτα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                skullone last edited by

                Εγώ πάντως μίλησα με έναν ΠΟΛΥ σοβαρό Έλληνα βελτιωτή που παλαιότερα έκανε σέρβις αγγλικών αυτοκινήτων και τώρα ασχολείται κυρίως με βελτιώσεις BMW και Peugeot με χρήση μηχανικού υπερσυμπιεστή ή τούρμπο (ανάλογα την περίπτωση), ο οποίος μου είπε ότι τα αγγλικά αυτοκίνητα που έχει δει ως τώρα είναι για τα μπάζα. Χειρότερα κι από Lada.

                Το ίδιο μου είπε και ο μηχανικός στο συνεργείο που πάω πλέον το αυτοκίνητό μου: 'δε μας χ***** και οι Άγγλοι που θα μας πουν για αυτοκίνητα, που τόσα χρόνια δε βγάλανε ούτε ΕΝΑ που να λειτουργεί και να αξίζει τα λεφτά του!'

                Εδώ ρε σεις μας λέγανε οι κρετίνοι ότι ήταν καλά αυτοκίνητα τα... Moriss Marina & Austin Allegro!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • 2
                  224-v last edited by

                  Πάντως τα Lotus δεν πιστευω να μην του άρεσαν!!!!!. Γιά τα μαζικής παραγωγής βέβαια δεν τίθεται θέμα ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • W
                    wantone last edited by

                    Μου αρέσει το CAR αλλά δεν συμφωνώ ότι η σχεδίαση των νέων VW & Porsche SUVs είναι για πέταμα. Κοιτάχτε το παλιό Range Rover (το δεύτερο), αδιάφορη σχεδίαση. Πάντως ζήτημα είναι αν θα δούμε 5-6 από αυτά στην Ελλάδα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      petros last edited by

                      Μη νομίζεις... Χ5 και ML έχει ψιλοβρωμήσει ο τόπος. Στην Ελλάδα άλλωστε ευδοκιμεί το φρούτο του 'νεόπλουτου'.

                      Προσωπική άποψη: Καλά η VW, αλλά αυτό που κάνει η Porsche είναι ιεροσυλία. Εκτός του ότι είναι ΠΑΝΑΣΧΗΜΟ, χαλάει πάρα πολύ το image της εταιρείας... Κρίμα που πεθαίνουν τα πάντα στο βωμό του marketing.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • W
                        wantone last edited by

                        Ο χρήστης Petros έγραψε:
                        Μη νομίζεις... Χ5 και ML έχει ψιλοβρωμήσει ο τόπος. Στην Ελλάδα άλλωστε ευδοκιμεί το φρούτο του 'νεόπλουτου'.

                        Προσωπική άποψη: Καλά η VW, αλλά αυτό που κάνει η Porsche είναι ιεροσυλία. Εκτός του ότι είναι ΠΑΝΑΣΧΗΜΟ, χαλάει πάρα πολύ το image της εταιρείας... Κρίμα που πεθαίνουν τα πάντα στο βωμό του marketing.

                        ΄

                        Δεν ειναι πολλά. Το Porsche θα είναι ακριβό. Εγώ πιστεύω ότι θα πιάσει γιατί η τρέλλα του κόσμου για αυτά τα αυτοκίνητα είναι πολύ πολύ μεγάλη. Αυτό θέλανε να εκμεταλλευτούνε και οι Γερμανοί.

                        Αυτό που μου έκανε εντύπωση στην Ελλάδα είναι ότι ακόμα υπάρχει σεβασμός για το Grand Cherokie, ενώ στην Β. Αμερική από τότε που βγήκαν τα ML και κυρίως το X5 δεν τα αγοράζει κανένας 'successful' τύπος.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          cpp last edited by

                          Μην ξεχνάς πόσο κοστίζουν αυτά τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα. Το ωραίο κόλπο της Κυβέρνησης να έχει 88% επιβάρυνση στα τέλη ταξινόμησης στα ΙΧ πάνω από 2000cc τα καθιστά απαγορευτικά. Δεν το συζητάω για κόστος συντήρησης, τεκμήρια διαβίωσης κλπ. Τι λετε για μεταπώληση τέτοιων αυτοκινήτων?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Το τεκμήριο των τζιπ είναι τόσο χαμηλό, ώστε σύντομα δεν θα κυκλοφορεί αμάξι πάνω από 2000 κυβικά στην Ελλάδα που να μην είναι SUV!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cpp last edited by

                              Ο χρήστης TGD έγραψε:
                              Το τεκμήριο των τζιπ είναι τόσο χαμηλό, ώστε σύντομα δεν θα κυκλοφορεί αμάξι πάνω από 2000 κυβικά στην Ελλάδα που να μην είναι SUV!

                              Έχεις δίκιο. Αν αγοράσεις για παράδειγμα ένα Χ5 ή μια ML με 26 εκ. την στιγμή που η Γερμανός την παίρνει μόνο με 15 εκ., το τεκμήριο των 20 εκ. το έτος που απαιτείται δεν είναι και λίγο και όσο και να το πληρείς μην ξεχνάς όταν θα ‘ρθει η ώρα της μεταπώλησης θα ψάχνεις για εκατομμυριούχο έλληνα που θα θέλει το μεταχειρισμένο αμάξι σου.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • G
                                gavriil1 last edited by

                                Η γνωμη μου ειναι οτι το Cayenne θα εχει πολυ μεγαλη επιτυχια ιδιαιτερα εδω στις ΗΠΑ. Συμφωνω με την Πορσε για την κινηση με το SUV. Νομιζω οτι θα διπλασιαστει το μεγεθος της εταιριας μονο και μονο απο τις πωλησεις των επομενων 2 χρονων του Cayenne.

                                Ομως, δεν ειδαμε τιποτε ακομη απο την Πορσε απο πλευρας αλλαγης στρατηγικης. Πριν 2 εβδομαδες διαβασα σε καλη πηγη οτι η Πορσε ετοιμαζει ενα αυτοκινητο το οποιο θα πει εναντια στην ΣΕΙΡΑ 1 !!! της BMW. Αρα ετοιμοι για ενα χατσμπακ μεγεθους και τυπου αλα-Γκολφ! Και εαν ανναρωτιεστε, συμφωνω και με αυτην την κινηση της Πορσε.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  petros last edited by

                                  Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
                                  Αρα ετοιμοι για ενα χατσμπακ μεγεθους και τυπου αλα-Γκολφ! Και εαν ανναρωτιεστε, συμφωνω και με αυτην την κινηση της Πορσε.

                                  Να το δω κι αυτό στο μέλλον να πεθάνωωωωωω...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    georgetabs last edited by

                                    Έχω δει στο Μαρανέλλο το αντίστοιχο Ferrari Punto (πρώτης γενιάς) Δεν το έβγαλα φωτογραφία όμως...

                                    Αυτό που είχα βγάλει φωτογραφία ήταν η Maserati 3200GT σε έκδοση cabrio. Σημειώνω πως την φωτογραφία την έβγαλα τον Ιανουάριο 2001 και στα περιοδικά το είδα το καλοκαίρι που ακολούθησε... Δυστυχώς επειδή έλειπα καιρό από Ελλάδα και δεν έπαιρνα περιοδικά, σκέφτηκα πως για να είναι τόσο απλό να την φωτογραφίσω, θα έχει ήδη παρουσιαστεί τους μήνες που δεν παρακολουθούσα... Κρίμα, θα μπορούσα να την ανταλλάξω ίσως με καμιά συνδρομή...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      gavriil1 last edited by

                                      Και ενω μιλαμε για την ΠΟρσε και τα οικονομικα τους:

                                      Porsche profit leaves others standing

                                      Reuters / October 11, 2002

                                      FRANKFURT -- Porsche posted racy full year pre-tax profit growth on Friday which other manufacturers could only dream of and said there was better to follow.

                                      The world's most profitable carmaker said strong demand for its 911 and Boxster models caused its pre-tax profit to rocket 40 percent to 828.9 million euros ($817.5 million) for its business year ending July 31.

                                      'For the current 2002-2003 business year Porsche is extremely confident,' the company said in a statement. It said it expected the launch of its Cayenne sports utility vehicle (SUV) to further boost earnings, revenues and unit sales.

                                      Mass market carmakers have been struggling as demand wanes due to the weak global economy. Although luxury manufacturers have fared better, Porsche's profit growth outstripped even such solid performers as BMW and Mercedes-Benz.

                                      Net profit shot up 71 percent to 462 million euros, Porsche said, adding that it had benefited from German tax reforms.

                                      The company said last month sales revenue rose 10 percent to 4.8 billion euros. Although its total unit sales slipped slightly, by 0.6 percent to 54,234 vehicles, the company sold more of its high-margin 911 sportscar while sales of its other model, the Boxster, declined.

                                      The Cayenne, launched at the Paris car show last month, is set to boost unit sales by 50 percent according to official planning, which is seen as conservative by analysts, making it critical to the company's long-term success.

                                      Priced at 100,000 euros, the Cayenne Turbo version has a top speed of 266 km (165 miles) an hour and can reach 62 miles per hour in 5.6 seconds. The more modest Cayenne S, with a price tag of about 60,000 euros, has a top speed of 242 km an hour.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr