Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Subaru Impreza WRX STi 305 ίππων από την Prodrive
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Subaru Impreza WRX STi 305 ίππων από την Prodrive
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3
    9
    68
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gavriil1 last edited by

      Απο το in.gr

      Αν οι 265 ίπποι του Subaru Impreza WRX STi δεν σας ικανοποιούν, η Prodrive αναλαμβάνει μέσα σε περίπου 2,5 ώρες και με κόστος λιγότερο από 3.000 ευρώ να αυξήσει την ιπποδύναμη στους 305 ίππους.

      Συγκεκριμένα, η ονομαστική ιπποδύναμη του αναβαθμισμένου Impreza WRX STi και τα 406Nm ροπής -63Nm επιπλέον- εμφανίζονται στις 6.000 και τις 4.000σ.α.λ. αντίστοιχα.

      Στο δρόμο η εν λόγω βελτίωση από τη βρετανική ομάδα σημαίνει ότι τα 100χλμ./ώρα από στάση 'έρχονται' πλέον σε 4,6 δευτερόλεπτα αντί των 5,2 δευτερόλεπτων της έκδοσης των 265 ίππων, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 250χλμ./ώρα.

      Σύμφωνα με τον κατασκευαστή του, το κιτ βελτίωσης περιλαμβάνει αλλαγές στην ηλεκτρονικό εγκέφαλο του αυτοκινήτου, στους καταλύτες, καθώς και στο σύστημα εξαγωγής, ενώ διατηρείται η εγγύηση της Subaru για τρία χρόνια ή περίπου 100.000 χιλιόμετρα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gavriil1 last edited by

        Απο το in.gr

        Αν οι 265 ίπποι του Subaru Impreza WRX STi δεν σας ικανοποιούν, η Prodrive αναλαμβάνει μέσα σε περίπου 2,5 ώρες και με κόστος λιγότερο από 3.000 ευρώ να αυξήσει την ιπποδύναμη στους 305 ίππους.

        Συγκεκριμένα, η ονομαστική ιπποδύναμη του αναβαθμισμένου Impreza WRX STi και τα 406Nm ροπής -63Nm επιπλέον- εμφανίζονται στις 6.000 και τις 4.000σ.α.λ. αντίστοιχα.

        Στο δρόμο η εν λόγω βελτίωση από τη βρετανική ομάδα σημαίνει ότι τα 100χλμ./ώρα από στάση 'έρχονται' πλέον σε 4,6 δευτερόλεπτα αντί των 5,2 δευτερόλεπτων της έκδοσης των 265 ίππων, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 250χλμ./ώρα.

        Σύμφωνα με τον κατασκευαστή του, το κιτ βελτίωσης περιλαμβάνει αλλαγές στην ηλεκτρονικό εγκέφαλο του αυτοκινήτου, στους καταλύτες, καθώς και στο σύστημα εξαγωγής, ενώ διατηρείται η εγγύηση της Subaru για τρία χρόνια ή περίπου 100.000 χιλιόμετρα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gavriil1 last edited by

          Απο το in.gr

          Αν οι 265 ίπποι του Subaru Impreza WRX STi δεν σας ικανοποιούν, η Prodrive αναλαμβάνει μέσα σε περίπου 2,5 ώρες και με κόστος λιγότερο από 3.000 ευρώ να αυξήσει την ιπποδύναμη στους 305 ίππους.

          Συγκεκριμένα, η ονομαστική ιπποδύναμη του αναβαθμισμένου Impreza WRX STi και τα 406Nm ροπής -63Nm επιπλέον- εμφανίζονται στις 6.000 και τις 4.000σ.α.λ. αντίστοιχα.

          Στο δρόμο η εν λόγω βελτίωση από τη βρετανική ομάδα σημαίνει ότι τα 100χλμ./ώρα από στάση 'έρχονται' πλέον σε 4,6 δευτερόλεπτα αντί των 5,2 δευτερόλεπτων της έκδοσης των 265 ίππων, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 250χλμ./ώρα.

          Σύμφωνα με τον κατασκευαστή του, το κιτ βελτίωσης περιλαμβάνει αλλαγές στην ηλεκτρονικό εγκέφαλο του αυτοκινήτου, στους καταλύτες, καθώς και στο σύστημα εξαγωγής, ενώ διατηρείται η εγγύηση της Subaru για τρία χρόνια ή περίπου 100.000 χιλιόμετρα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            titsataki last edited by

            Αντε να το φερουν και στις ΗΠΑ. Θα γινει αναρπαστο.

            Νικος

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              gavriil1 last edited by

              Ο χρήστης titsataki έγραψε:
              Αντε να το φερουν και στις ΗΠΑ. Θα γινει αναρπαστο.

              Νικος

              Δεν νομιζω. Βλεπεις, νομιζω οτι οταν το WRX ξεπερασει την τιμη των $36Κ, ή κατι τετοιο, δεν θα το αγοραζει κανεις, ακομη και με παραπανω ιππους, κτλ. Το Προντραιβ ΣΟυμπαρου στην φωτο, ματευω οτι θα κοστιζε τουλαχιστον $45Κ στις ΗΠΑ. Δεν νομιζω οτι θα πωλουσε πανω απο 500 τον χρονο με τετοια τιμη.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                titsataki last edited by

                Σκεψου παιρνουμε το WRX με $24 χιλιαδες. Και αμεσως πολλοι δινουν $3-4 χιλιαδες για να κανουν stage IV/ stage II που ειναι οτι θα ειναι το δικο μου σε κανα δυο βδομαδες. Μετα καινουργιες ζαντες $1500. Μετα αμα αλλαξεις φρενα, βαλεις τις αναρτησεις του STi. Αλλες $2-3 χιλιαδες. Οποτε αμα εμενα μου προσφερανε το STi με ολα αυτα. Για $34Κ θα το σκεφτομουνα πολυ καλα. Ολα οσα εχω σκοπο να κανω και παραπανω. Και με εγγυηση της αντιπροσωπιας. Βεβαια με $10Κ νομιζω οτι μπορεις να 'φτειαξεις' ενα WRX ειναι καλυτερο σε ολα απο το STi, εστω και με 305 αλογα.

                Οποτε ναι νομιζω οτι το STi και οι ειδικες εκδοσεις θα πουλανε πολυ καλα. Επισης το ιδιο και οι ειδικες εκδοσεις του EVO ( Ralyart Extreme κτλ).

                Νικος

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  ckosm last edited by

                  O Gavriil έγραψε:

                  Αν οι 265 ίπποι του Subaru Impreza WRX STi δεν σας ικανοποιούν, η Prodrive αναλαμβάνει μέσα σε περίπου 2,5 ώρες και με κόστος λιγότερο από 3.000 ευρώ να αυξήσει την ιπποδύναμη στους 305 ίππους.

                  Συγκεκριμένα, η ονομαστική ιπποδύναμη του αναβαθμισμένου Impreza WRX STi και τα 406Nm ροπής -63Nm επιπλέον- εμφανίζονται στις 6.000 και τις 4.000σ.α.λ. αντίστοιχα.

                  Στο δρόμο η εν λόγω βελτίωση από τη βρετανική ομάδα σημαίνει ότι τα 100χλμ./ώρα από στάση 'έρχονται' πλέον σε 4,6 δευτερόλεπτα αντί των 5,2 δευτερόλεπτων της έκδοσης των 265 ίππων, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 250χλμ./ώρα.

                  Σύμφωνα με τον κατασκευαστή του, το κιτ βελτίωσης περιλαμβάνει αλλαγές στην ηλεκτρονικό εγκέφαλο του αυτοκινήτου, στους καταλύτες, καθώς και στο σύστημα εξαγωγής, ενώ διατηρείται η εγγύηση της Subaru για τρία χρόνια ή περίπου 100.000 χιλιόμετρα.

                  To ερώτημα το δικό μου είναι εάν σε ένα τόσο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο με ήδη 265 ίππους μία αύξηση της ιπποδύναμης κατά 40 ίππους, δηλαδή κατά 15%, θα άξιζε το κόπο. Ο λόγος είναι ότι το ζητούμενο κατά τη γνώμη μου δεν είναι η βελτίωση της επίδοσης στα 0-100 km/h-Τι 5.2 sec, τι 4.6 sec?

                  Ξέρει κανείς εάν υπάρχει αντιπροσωπεία της Prodrive στην Ελλάδα, η πρέπει κανείς να απευθυνθεί στη Αγγλία? Φαντάζομαι ότι το συγκεκριμένο STI που αναφέρεσαι είναι αυτό με τις Ευρωπαϊκές προδιαγραφές.

                  Chris

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    gavriil1 last edited by

                    Ο χρήστης ckosm έγραψε:

                    To ερώτημα το δικό μου είναι εάν σε ένα τόσο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο με ήδη 265 ίππους μία αύξηση της ιπποδύναμης κατά 40 ίππους, δηλαδή κατά 15%, θα άξιζε το κόπο. Ο λόγος είναι ότι το ζητούμενο κατά τη γνώμη μου δεν είναι η βελτίωση της επίδοσης στα 0-100 km/h-Τι 5.2 sec, τι 4.6 sec?

                    Chris

                    Θα χρισημοποιησω ενα 'ρητο' που λενε εδω στις ΗΠΑ το οποιο παει καπως ετσι: 'You never have enough power'

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      ckosm last edited by

                      Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:

                      To ερώτημα το δικό μου είναι εάν σε ένα τόσο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο με ήδη 265 ίππους μία αύξηση της ιπποδύναμης κατά 40 ίππους, δηλαδή κατά 15%, θα άξιζε το κόπο. Ο λόγος είναι ότι το ζητούμενο κατά τη γνώμη μου δεν είναι η βελτίωση της επίδοσης στα 0-100 km/h-Τι 5.2 sec, τι 4.6 sec?

                      Chris

                      Θα χρισημοποιησω ενα 'ρητο' που λενε εδω στις ΗΠΑ το οποιο παει καπως ετσι: 'You never have enough power'

                      Οταν μάθει κανείς να εκμεταλλεύεται και να χρησιμοποιεί και τους 265 ίππους του STI, τότε ναί ισχύει το ρητό που αναφέρεις, διαφορετικά είναι αμερικάνικη πλεονεξία. Δεν νομίζω ότι είναι πολλοί στον κόσμο αυτοί που μπορούν να εξαντήσουν ένα supercar 265 ίππων, εννοείτε βέβαια πέραν των 0-100, που μπορεί να το κάνει και ένας που μόλις έμαθε να οδηγεί.

                      Chris

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        titsataki last edited by

                        Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:

                        To ερώτημα το δικό μου είναι εάν σε ένα τόσο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο με ήδη 265 ίππους μία αύξηση της ιπποδύναμης κατά 40 ίππους, δηλαδή κατά 15%, θα άξιζε το κόπο. Ο λόγος είναι ότι το ζητούμενο κατά τη γνώμη μου δεν είναι η βελτίωση της επίδοσης στα 0-100 km/h-Τι 5.2 sec, τι 4.6 sec?

                        Chris

                        Θα χρισημοποιησω ενα 'ρητο' που λενε εδω στις ΗΠΑ το οποιο παει καπως ετσι: 'You never have enough power'

                        Εγω νομιζα οτι ηταν:
                        'you can never have enough power'

                        Νικος

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr