-
Μεταξυ ΜΙΝΙ και Ζ350 μου φενετε
Απο το flash:
http://automoto.flash.gr/_img/testdrive ... e10467.jpg
http://automoto.flash.gr/_img/testdrive ... e10466.jpgΤο πρωτότυπο που παρουσίασε η Suzuki στο Παρίσι με την ονομασία Concept-S, είχε πολλά στοιχεία που συνηγορούσαν στο γεγονός ότι δύσκολα θα βρει διέξοδο προς την παραγωγή. Δεν ήταν τόσο η εμφάνισή του, όσο τα τεχνικά του χαρακτηριστικά, τα οποία συναντά κανείς μόνο σε αυτοκίνητα αγώνων. Κι όμως, δεν χρειάστηκε να περάσουν παρά μόνο λίγες ημέρες, για να διαψευστούν όλοι όσοι πίστευαν πως το Concept-S θα παρέμενε για πάντα αυτό που δήλωνε το όνομά του. Η Suzuki επιβεβαίωσε πως έστω και με διαφορετική ονομασία, αλλά και μετά από περαιτέρω εξέλιξη, η παραγωγή του θα ξεκινήσει το 2004, στο εργοστάσιο της εταιρίας που βρίσκεται κοντά στη Βουδαπέστη.
Το συγκεκριμένο εργοστάσιο μάλιστα, θα διπλασιάσει την παραγωγή του με την υποδοχή του νέου αυτού μοντέλου, η οποία θα φτάσει τις 200.000 μονάδες ετησίως. Χαρακτηριστικά αναφέρεται πως η Suzuki στοχεύει στην επέκταση της γκάμας της στην Ευρώπη κατά τέσσερα μοντέλα (εκτός του μοντέλου που θα βασίζεται στο Concept-S) μέχρι το τέλος του 2007. Όσο για το συγκεκριμένο πρωτότυπο, αξίζει να σημειωθεί πως με διαστάσεις που δεν ξεπερνούν αυτές ενός αυτοκινήτου πόλης (μήκος 3,65 μέτρα και μεταξόνιο 2,39 μ.) έχει ιδιαίτερα αυξημένο πλάτος (1,73 μ.) γεγονός που οφείλεται και στην ύπαρξη τεράστιων τροχών με ζάντες διαμέτρου 18 ιντσών.
Όπως αναφέρει η Suzuki, το Concept-S θα αποτελέσει τη βάση πάνω στην οποία θα δημιουργηθεί μία νέα γενιά μοντέλων της εταιρίας. Πάντως για την ώρα, επέλεξε να τοποθετήσει στο Concept-S ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.6 λίτρων, ίδιο με αυτόν που τοποθετείται στο Ignis που συμμετέχει στο «Junior WRC» στην κατηγορία Super 1600. Η διαφορά του είναι η ύπαρξη μόνιμης τετρακίνησης, ενώ η μετάδοση της κίνησης γίνεται μέσω ενός κιβωτίου 6 διαδοχικών σχέσεων με τις αλλαγές να πραγματοποιούνται από κουμπιά στο τιμόνι. Όσο για τα φρένα, έχουν τοποθετηθεί αεριζόμενοι δίσκοι σε όλους τους τροχούς.
Στο εσωτερικό υπάρχουν μόνο γυμνές επιφάνειες και μία οθόνη από την οποία ελέγχεται η λειτουργία του κλιματισμού και του ηχοσυστήματος. Ωστόσο, το hi tech τιμόνι (παραπέμπει σε τιμόνι κονσόλας video game) είναι αυτό που κλέβει την παράσταση, καθώς εκτός από την αλλαγή ταχυτήτων, ο οδηγός ελέγχει από αυτό το χειρόφρενο, τα φώτα και τους υαλοκαθαριστήρες. Πόσα από αυτά τα χαρακτηριστικά μπορούν να διατηρηθούν στο μοντέλο παραγωγής; Αγνωστο, αν και η λογική λεει πως δεν μπορεί παρά να είναι ελάχιστα. Αλήθεια όμως, πόσοι δεν θα έλεγαν το ίδιο και για το ενδεχόμενο παραγωγής του Concept-S μία εβδομάδα πριν;
-
Μεταξυ ΜΙΝΙ και Ζ350 μου φενετε
Απο το flash:
http://automoto.flash.gr/_img/testdrive ... e10467.jpg
http://automoto.flash.gr/_img/testdrive ... e10466.jpgΤο πρωτότυπο που παρουσίασε η Suzuki στο Παρίσι με την ονομασία Concept-S, είχε πολλά στοιχεία που συνηγορούσαν στο γεγονός ότι δύσκολα θα βρει διέξοδο προς την παραγωγή. Δεν ήταν τόσο η εμφάνισή του, όσο τα τεχνικά του χαρακτηριστικά, τα οποία συναντά κανείς μόνο σε αυτοκίνητα αγώνων. Κι όμως, δεν χρειάστηκε να περάσουν παρά μόνο λίγες ημέρες, για να διαψευστούν όλοι όσοι πίστευαν πως το Concept-S θα παρέμενε για πάντα αυτό που δήλωνε το όνομά του. Η Suzuki επιβεβαίωσε πως έστω και με διαφορετική ονομασία, αλλά και μετά από περαιτέρω εξέλιξη, η παραγωγή του θα ξεκινήσει το 2004, στο εργοστάσιο της εταιρίας που βρίσκεται κοντά στη Βουδαπέστη.
Το συγκεκριμένο εργοστάσιο μάλιστα, θα διπλασιάσει την παραγωγή του με την υποδοχή του νέου αυτού μοντέλου, η οποία θα φτάσει τις 200.000 μονάδες ετησίως. Χαρακτηριστικά αναφέρεται πως η Suzuki στοχεύει στην επέκταση της γκάμας της στην Ευρώπη κατά τέσσερα μοντέλα (εκτός του μοντέλου που θα βασίζεται στο Concept-S) μέχρι το τέλος του 2007. Όσο για το συγκεκριμένο πρωτότυπο, αξίζει να σημειωθεί πως με διαστάσεις που δεν ξεπερνούν αυτές ενός αυτοκινήτου πόλης (μήκος 3,65 μέτρα και μεταξόνιο 2,39 μ.) έχει ιδιαίτερα αυξημένο πλάτος (1,73 μ.) γεγονός που οφείλεται και στην ύπαρξη τεράστιων τροχών με ζάντες διαμέτρου 18 ιντσών.
Όπως αναφέρει η Suzuki, το Concept-S θα αποτελέσει τη βάση πάνω στην οποία θα δημιουργηθεί μία νέα γενιά μοντέλων της εταιρίας. Πάντως για την ώρα, επέλεξε να τοποθετήσει στο Concept-S ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.6 λίτρων, ίδιο με αυτόν που τοποθετείται στο Ignis που συμμετέχει στο «Junior WRC» στην κατηγορία Super 1600. Η διαφορά του είναι η ύπαρξη μόνιμης τετρακίνησης, ενώ η μετάδοση της κίνησης γίνεται μέσω ενός κιβωτίου 6 διαδοχικών σχέσεων με τις αλλαγές να πραγματοποιούνται από κουμπιά στο τιμόνι. Όσο για τα φρένα, έχουν τοποθετηθεί αεριζόμενοι δίσκοι σε όλους τους τροχούς.
Στο εσωτερικό υπάρχουν μόνο γυμνές επιφάνειες και μία οθόνη από την οποία ελέγχεται η λειτουργία του κλιματισμού και του ηχοσυστήματος. Ωστόσο, το hi tech τιμόνι (παραπέμπει σε τιμόνι κονσόλας video game) είναι αυτό που κλέβει την παράσταση, καθώς εκτός από την αλλαγή ταχυτήτων, ο οδηγός ελέγχει από αυτό το χειρόφρενο, τα φώτα και τους υαλοκαθαριστήρες. Πόσα από αυτά τα χαρακτηριστικά μπορούν να διατηρηθούν στο μοντέλο παραγωγής; Αγνωστο, αν και η λογική λεει πως δεν μπορεί παρά να είναι ελάχιστα. Αλήθεια όμως, πόσοι δεν θα έλεγαν το ίδιο και για το ενδεχόμενο παραγωγής του Concept-S μία εβδομάδα πριν;
-
Μεταξυ ΜΙΝΙ και Ζ350 μου φενετε
Απο το flash:
http://automoto.flash.gr/_img/testdrive ... e10467.jpg
http://automoto.flash.gr/_img/testdrive ... e10466.jpgΤο πρωτότυπο που παρουσίασε η Suzuki στο Παρίσι με την ονομασία Concept-S, είχε πολλά στοιχεία που συνηγορούσαν στο γεγονός ότι δύσκολα θα βρει διέξοδο προς την παραγωγή. Δεν ήταν τόσο η εμφάνισή του, όσο τα τεχνικά του χαρακτηριστικά, τα οποία συναντά κανείς μόνο σε αυτοκίνητα αγώνων. Κι όμως, δεν χρειάστηκε να περάσουν παρά μόνο λίγες ημέρες, για να διαψευστούν όλοι όσοι πίστευαν πως το Concept-S θα παρέμενε για πάντα αυτό που δήλωνε το όνομά του. Η Suzuki επιβεβαίωσε πως έστω και με διαφορετική ονομασία, αλλά και μετά από περαιτέρω εξέλιξη, η παραγωγή του θα ξεκινήσει το 2004, στο εργοστάσιο της εταιρίας που βρίσκεται κοντά στη Βουδαπέστη.
Το συγκεκριμένο εργοστάσιο μάλιστα, θα διπλασιάσει την παραγωγή του με την υποδοχή του νέου αυτού μοντέλου, η οποία θα φτάσει τις 200.000 μονάδες ετησίως. Χαρακτηριστικά αναφέρεται πως η Suzuki στοχεύει στην επέκταση της γκάμας της στην Ευρώπη κατά τέσσερα μοντέλα (εκτός του μοντέλου που θα βασίζεται στο Concept-S) μέχρι το τέλος του 2007. Όσο για το συγκεκριμένο πρωτότυπο, αξίζει να σημειωθεί πως με διαστάσεις που δεν ξεπερνούν αυτές ενός αυτοκινήτου πόλης (μήκος 3,65 μέτρα και μεταξόνιο 2,39 μ.) έχει ιδιαίτερα αυξημένο πλάτος (1,73 μ.) γεγονός που οφείλεται και στην ύπαρξη τεράστιων τροχών με ζάντες διαμέτρου 18 ιντσών.
Όπως αναφέρει η Suzuki, το Concept-S θα αποτελέσει τη βάση πάνω στην οποία θα δημιουργηθεί μία νέα γενιά μοντέλων της εταιρίας. Πάντως για την ώρα, επέλεξε να τοποθετήσει στο Concept-S ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.6 λίτρων, ίδιο με αυτόν που τοποθετείται στο Ignis που συμμετέχει στο «Junior WRC» στην κατηγορία Super 1600. Η διαφορά του είναι η ύπαρξη μόνιμης τετρακίνησης, ενώ η μετάδοση της κίνησης γίνεται μέσω ενός κιβωτίου 6 διαδοχικών σχέσεων με τις αλλαγές να πραγματοποιούνται από κουμπιά στο τιμόνι. Όσο για τα φρένα, έχουν τοποθετηθεί αεριζόμενοι δίσκοι σε όλους τους τροχούς.
Στο εσωτερικό υπάρχουν μόνο γυμνές επιφάνειες και μία οθόνη από την οποία ελέγχεται η λειτουργία του κλιματισμού και του ηχοσυστήματος. Ωστόσο, το hi tech τιμόνι (παραπέμπει σε τιμόνι κονσόλας video game) είναι αυτό που κλέβει την παράσταση, καθώς εκτός από την αλλαγή ταχυτήτων, ο οδηγός ελέγχει από αυτό το χειρόφρενο, τα φώτα και τους υαλοκαθαριστήρες. Πόσα από αυτά τα χαρακτηριστικά μπορούν να διατηρηθούν στο μοντέλο παραγωγής; Αγνωστο, αν και η λογική λεει πως δεν μπορεί παρά να είναι ελάχιστα. Αλήθεια όμως, πόσοι δεν θα έλεγαν το ίδιο και για το ενδεχόμενο παραγωγής του Concept-S μία εβδομάδα πριν;
-
Απ'έξω είναι απαίσιο... Αλλά δείχνει αρκετά 'κακό' και άγριο. Άρα περνάει το τεστ.
Από μέσα είναι όπως πρέπει: γυμνό και τσαμπουκαλεμένο, φέρνει πολύ σε οπλικό σύστημα. Η πλευρική στήριξη των καθισμάτων πώς πάει;
Θα περιμένω με ενδιαφέρον να το δω στην παραγωγή. Λες η Σουζούκι να μας ετοιμάσει κανένα φονέα γιγάντων στα χαζά-χαζά;
-
Αυτή η μπροστινή μάσκα δεν σας θυμίζει (αμυδρά) Vectra. Οικογενειακές ομοιότητες Opel-Suzuki. Σαν τα νέα Renault-Nissan.
-
Τα φωτα δεν ειναι παρομοια?
-
Η ομοιότητα είναι ξεκάθαρη. Ίσως να οφείλεται στον τρόπο αντιμετώπισης του σπορτίφ χαρακτήρα από την επικρατούσα τάση στην Ιαπωνική 'σχολή'.
-
Μοιαζουν αρκετα. Μαλλον ειναι τις μοδας στη Ιαπωνια.
Στην πραγματικοτητα εχω αρχισει και βλεπω πιο πολλα 350Ζ στο δρομο. Το μαυρο και το ασημι ειναι πολυ ωραια.Επισης κοιταζω και το G35 coupe βγαζει 280 αλογα Καθολου ασχημα απο ατμοσφαιρικο κινητηρα.
Νικος
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Μοιαζουν αρκετα. Μαλλον ειναι τις μοδας στη Ιαπωνια.
Στην πραγματικοτητα εχω αρχισει και βλεπω πιο πολλα 350Ζ στο δρομο. Το μαυρο και το ασημι ειναι πολυ ωραια.Επισης κοιταζω και το G35 coupe βγαζει 280 αλογα Καθολου ασχημα απο ατμοσφαιρικο κινητηρα.
Νικος
Ωραίο είναι αν το κοιτάξεις από πίσω ή από μπροστά. Από τα πλάγια δεν μου αρέσει κα8όλου. Είναι όπως το ΤΤ, πολύ χαμηλό. BMW 330ci είναι το καλύτερο σχήμα.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Ωραίο είναι αν το κοιτάξεις από πίσω ή από μπροστά. Από τα πλάγια δεν μου αρέσει κα8όλου. Είναι όπως το ΤΤ, πολύ χαμηλό. BMW 330ci είναι το καλύτερο σχήμα.
Το 330 ειναι οντως το καλυτερο αλλα ειναι και ακριβωτερο και δεν βγαζει 280 + αλογα.
Νικος
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Επισης κοιταζω και το G35 coupe βγαζει 280 αλογα Καθολου ασχημα απο ατμοσφαιρικο κινητηρα.
Νικος
Το διαβασες το review στο Road & Track mag? Το handling του G35C ειναι καλυτερο αυτου του Ζ350
Η επιταχυνση δεν ηταν η αναμενομενη αλλα οχι και ασχημη. 0-60 μ/ω σε 6.1 και τα 402 μετρα σε 14.5 (ή 14.6). Με το χειροκινητο ολα αυτα και τις ζαντες 18 ιντσων.
Στην παραγωγή από το 2004 το Suzuki Concept-S