-
Απο το φλας:
http://automoto.flash.gr/_img/testdrive ... e10429.jpg
http://automoto.flash.gr/_img/testdrive ... e10428.jpg
Χρησιμοποιώντας έναν ασυνήθιστο συνδυασμό, αυτόν του κινητήρα άμεσου ψεκασμού και της προσθήκης τούρμπο, η Mazda παρουσιάζει το concept MPS του νέου της μοντέλου 6, το οποίο έχει ισχύ 280 ίππων. Ο κινητήρας έχει χωρητικότητα 2.300 κ.εκ. και αποδίδει τη μέγιστη ισχύ στις 6.500 σ.α.λ. ενώ η μέγιστη ροπή φτάνει τα 360 Nm στις 3.500 σ.α.λ. Η εμφάνιση του 6 MPS εντυπωσιάζει, κυρίως χάρη στους τροχούς 18 ιντσών (ελαστικά 245/40) και την μάσκα με τις μεγάλες εισαγωγές αέρα.
Οι σχεδιαστές της Mazda όμως δεν έμειναν μόνο σε αυτά, αλλά με κάποιες «πινελιές» προσπάθησαν να δώσουν στο πρωτότυπο που παρουσιάζεται στο Παρίσι μία κατά κάποιο τρόπο πρωτοποριακή αισθητική (π.χ. οι εξωτερικοί καθρέφτες). Στο εσωτερικό, εντύπωση προκαλεί ο χρωματικός συνδυασμός άσπρου-μαύρου στις δερμάτινες επενδύσεις των καθισμάτων, καθώς επίσης και το μπουτόν εκκίνησης του κινητήρα. Να σημειωθεί πως η είσοδος στο αυτοκίνητο δεν απαιτεί τη χρήση κλειδιού, αφού μπορεί να γίνει με τη χρήση μίας κάρτας με τηλεχειρισμό.
Υπάρχουν όμως και άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία που συνθέτουν την εικόνα του concept της Mazda. Αρχικά η μετάδοση της κίνησης σε όλους τους τροχούς, με ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό, αλλά και το κιβώτιο 6 σχέσεων με την κοντή κλιμάκωση, καθιστούν το 6 MPS πολεμική μηχανή. Αν τελικά η Mazda αποφασίσει να το βγάλει στην παραγωγή, η έκδοση αυτή θα συναντήσει στο δρόμο της τον ομοεθνή ανταγωνισμό που ακούει στο όνομα Mitsubishi Lancer Evo VII, το οποίο αποδίδει επίσης 280 ίππους και έχει μέγιστη ροπή 380 Nm στις 3.500 σ.α.λ.
-
Απο το φλας:
http://automoto.flash.gr/_img/testdrive ... e10429.jpg
http://automoto.flash.gr/_img/testdrive ... e10428.jpg
Χρησιμοποιώντας έναν ασυνήθιστο συνδυασμό, αυτόν του κινητήρα άμεσου ψεκασμού και της προσθήκης τούρμπο, η Mazda παρουσιάζει το concept MPS του νέου της μοντέλου 6, το οποίο έχει ισχύ 280 ίππων. Ο κινητήρας έχει χωρητικότητα 2.300 κ.εκ. και αποδίδει τη μέγιστη ισχύ στις 6.500 σ.α.λ. ενώ η μέγιστη ροπή φτάνει τα 360 Nm στις 3.500 σ.α.λ. Η εμφάνιση του 6 MPS εντυπωσιάζει, κυρίως χάρη στους τροχούς 18 ιντσών (ελαστικά 245/40) και την μάσκα με τις μεγάλες εισαγωγές αέρα.
Οι σχεδιαστές της Mazda όμως δεν έμειναν μόνο σε αυτά, αλλά με κάποιες «πινελιές» προσπάθησαν να δώσουν στο πρωτότυπο που παρουσιάζεται στο Παρίσι μία κατά κάποιο τρόπο πρωτοποριακή αισθητική (π.χ. οι εξωτερικοί καθρέφτες). Στο εσωτερικό, εντύπωση προκαλεί ο χρωματικός συνδυασμός άσπρου-μαύρου στις δερμάτινες επενδύσεις των καθισμάτων, καθώς επίσης και το μπουτόν εκκίνησης του κινητήρα. Να σημειωθεί πως η είσοδος στο αυτοκίνητο δεν απαιτεί τη χρήση κλειδιού, αφού μπορεί να γίνει με τη χρήση μίας κάρτας με τηλεχειρισμό.
Υπάρχουν όμως και άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία που συνθέτουν την εικόνα του concept της Mazda. Αρχικά η μετάδοση της κίνησης σε όλους τους τροχούς, με ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό, αλλά και το κιβώτιο 6 σχέσεων με την κοντή κλιμάκωση, καθιστούν το 6 MPS πολεμική μηχανή. Αν τελικά η Mazda αποφασίσει να το βγάλει στην παραγωγή, η έκδοση αυτή θα συναντήσει στο δρόμο της τον ομοεθνή ανταγωνισμό που ακούει στο όνομα Mitsubishi Lancer Evo VII, το οποίο αποδίδει επίσης 280 ίππους και έχει μέγιστη ροπή 380 Nm στις 3.500 σ.α.λ.
-
Απο το φλας:
http://automoto.flash.gr/_img/testdrive ... e10429.jpg
http://automoto.flash.gr/_img/testdrive ... e10428.jpg
Χρησιμοποιώντας έναν ασυνήθιστο συνδυασμό, αυτόν του κινητήρα άμεσου ψεκασμού και της προσθήκης τούρμπο, η Mazda παρουσιάζει το concept MPS του νέου της μοντέλου 6, το οποίο έχει ισχύ 280 ίππων. Ο κινητήρας έχει χωρητικότητα 2.300 κ.εκ. και αποδίδει τη μέγιστη ισχύ στις 6.500 σ.α.λ. ενώ η μέγιστη ροπή φτάνει τα 360 Nm στις 3.500 σ.α.λ. Η εμφάνιση του 6 MPS εντυπωσιάζει, κυρίως χάρη στους τροχούς 18 ιντσών (ελαστικά 245/40) και την μάσκα με τις μεγάλες εισαγωγές αέρα.
Οι σχεδιαστές της Mazda όμως δεν έμειναν μόνο σε αυτά, αλλά με κάποιες «πινελιές» προσπάθησαν να δώσουν στο πρωτότυπο που παρουσιάζεται στο Παρίσι μία κατά κάποιο τρόπο πρωτοποριακή αισθητική (π.χ. οι εξωτερικοί καθρέφτες). Στο εσωτερικό, εντύπωση προκαλεί ο χρωματικός συνδυασμός άσπρου-μαύρου στις δερμάτινες επενδύσεις των καθισμάτων, καθώς επίσης και το μπουτόν εκκίνησης του κινητήρα. Να σημειωθεί πως η είσοδος στο αυτοκίνητο δεν απαιτεί τη χρήση κλειδιού, αφού μπορεί να γίνει με τη χρήση μίας κάρτας με τηλεχειρισμό.
Υπάρχουν όμως και άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία που συνθέτουν την εικόνα του concept της Mazda. Αρχικά η μετάδοση της κίνησης σε όλους τους τροχούς, με ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό, αλλά και το κιβώτιο 6 σχέσεων με την κοντή κλιμάκωση, καθιστούν το 6 MPS πολεμική μηχανή. Αν τελικά η Mazda αποφασίσει να το βγάλει στην παραγωγή, η έκδοση αυτή θα συναντήσει στο δρόμο της τον ομοεθνή ανταγωνισμό που ακούει στο όνομα Mitsubishi Lancer Evo VII, το οποίο αποδίδει επίσης 280 ίππους και έχει μέγιστη ροπή 380 Nm στις 3.500 σ.α.λ.
-
Ελπιζω να το βγαλουν και να εισαγαγουν στις ΗΠΑ. Καιρος ειναι να δουμε και εμεις ασπρη μερα.
Νικος
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Ελπιζω να το βγαλουν και να εισαγαγουν στις ΗΠΑ. Καιρος ειναι να δουμε και εμεις ασπρη μερα.Νικος
Εκει που παει το Εβο και το WRX, εκει θα δεις και το MPS πιστευω. Και για τα ιδια λεφτα. Δηλαδη μαντευω οτι θα αρχισει κατω απο τα $30Κ και με $35Κ το παιρνεις με φουλ εξτρα.
Εντωμεταξυ, αυτο ειναι Κονσεπτ συμφωνα με την Μαζντα. Ναι καλα
Το αυτοκινητο ειναι ετοιμο οπως ειναι για πωληση
-
Το κακο ειναι οτι οπως και η Σουμπαρου και Μιτσουμπισι για πολλα χρονια δεν εφερναν/φερνουν τις γρηγορες εκδοσεις. Υποθετω γιατι το μαρκετιν του ελεγε οτι δεν θα πουλησουν. Φυσικα τι λενε τωρα που εχουν πουληθει 10-15 χιλιαδες WRX σε εναμισι χρονο.
Οποτε ελπιζω η Μαζντα να σκεφτει απο την αρχη για εισαγωγη στις ΗΠΑ.
Νικος
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Το κακο ειναι οτι οπως και η Σουμπαρου και Μιτσουμπισι για πολλα χρονια δεν εφερναν/φερνουν τις γρηγορες εκδοσεις. Υποθετω γιατι το μαρκετιν του ελεγε οτι δεν θα πουλησουν. Φυσικα τι λενε τωρα που εχουν πουληθει 10-15 χιλιαδες WRX σε εναμισι χρονο.Οποτε ελπιζω η Μαζντα να σκεφτει απο την αρχη για εισαγωγη στις ΗΠΑ.
Νικος
Ειναι σιγουρο οτι υπαρχει μια αλλαγη νοοτροπιας στις ΗΠΑ τα τελευταια χρονια απο πλευρας το τι νομιζουν οι πελατες για αυτοκινητα οπως το WRX. Οπως ειπα πριν, σε 5 χρονια θα βλεπουμε αυτοκινητα εδω που θα παρακαλαει η Ευρωπη να ειχε Αν και υπαρχουν μερικα παραδειγματα ηδη.
-
FYI h Subaru arxizei kai grafei kanonikotata agores tis evropis + australias mia pou to wrx skizei (gia ta megethh thw) stateside. Hdh h Sti kanei set up shop ekei.
-
Τα EVO και Impreza έχουν και την κατάλληλη διαφημιση και marketing λόγω του WRC. H Mazda που δεν εμπλέκεται στο παγκόσμιοο πρωτάθλημα σίγουρα δεν θα έχει και την ανάλογη πορεία σε αυτήν την κατηγορία. Αλήθεια, έσεις από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού, για πεστε μας για το WRC. Το ξέρει ο κόσμος, το παρακολουθούν, ξέρουν ότι διεκδικούν και αγώνα? Τι προβολή υπάρχει? Είναι η ίδια με άλλους τύπους αγώνων (που υπάρχουν δεκάδες)? Ξέρουν τον Gronholm, τον Μακινεν, τον Σαινθ?
Περιμένουμε διαφώτιση...ΥΓ. Το γράφω εδώ γιατί ξέρω ότι δεν γράφετε στα άλλα θέματα του φόρουμ για τους αγώνες γενικότερα. οι ίδιες ερωτήσεις ισχύουν και για την F1.
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Τα EVO και Impreza έχουν και την κατάλληλη διαφημιση και marketing λόγω του WRC. H Mazda που δεν εμπλέκεται στο παγκόσμιοο πρωτάθλημα σίγουρα δεν θα έχει και την ανάλογη πορεία σε αυτήν την κατηγορία. Αλήθεια, έσεις από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού, για πεστε μας για το WRC. Το ξέρει ο κόσμος, το παρακολουθούν, ξέρουν ότι διεκδικούν και αγώνα? Τι προβολή υπάρχει? Είναι η ίδια με άλλους τύπους αγώνων (που υπάρχουν δεκάδες)? Ξέρουν τον Gronholm, τον Μακινεν, τον Σαινθ?
Περιμένουμε διαφώτιση...ΥΓ. Το γράφω εδώ γιατί ξέρω ότι δεν γράφετε στα άλλα θέματα του φόρουμ για τους αγώνες γενικότερα. οι ίδιες ερωτήσεις ισχύουν και για την F1.
Σωστα. Δεν γραφουμε στα φολντερ αγωνων του φορουμ.
Το WRC εχει πολυ μικρο αριθμο οπαδων στις ΗΠΑ. Μπορεις να παρακολουθησεις απο την τηλεοραση τα παντα για WRC στην τηλεοραση στο καναλι Speedvision. Οι Αμερικανοι βλεπουν ΝΑΣΚΑΡ πανω απο ολα και μετα τα IRL και Indy. Το American LeMans και η F1 εχουν καποια μικρη εμβελεια επισης και μετα ολα τα αλλα.
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Τα EVO και Impreza έχουν και την κατάλληλη διαφημιση και marketing λόγω του WRC. H Mazda που δεν εμπλέκεται στο παγκόσμιοο πρωτάθλημα σίγουρα δεν θα έχει και την ανάλογη πορεία σε αυτήν την κατηγορία. Αλήθεια, έσεις από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού, για πεστε μας για το WRC. Το ξέρει ο κόσμος, το παρακολουθούν, ξέρουν ότι διεκδικούν και αγώνα? Τι προβολή υπάρχει? Είναι η ίδια με άλλους τύπους αγώνων (που υπάρχουν δεκάδες)? Ξέρουν τον Gronholm, τον Μακινεν, τον Σαινθ?
Περιμένουμε διαφώτιση...ΥΓ. Το γράφω εδώ γιατί ξέρω ότι δεν γράφετε στα άλλα θέματα του φόρουμ για τους αγώνες γενικότερα. οι ίδιες ερωτήσεις ισχύουν και για την F1.
Στο ραλλυ το δεν εχουμε ραλλυ WRC τοπικα αλλα εχουμε ενα αρκετα δημοφιλες πρωταθλημα ραλλυ εσωτερικα που το WRX/STi EVO τρεχουν. Επισης και αρκετα αλλα αυτοκινητα.
Επισης το WRC ειναι πολυ δημοφιλες σε ολα τα Subaru forums. Εχουμε μεχρι και μπλουζακια που το διαφημιζουν.
Κατα τα αλλα υπαρχουν πολλα αυτοκινηστικα σπορ με την οβαλ πιστα. Που προσωπικα ειναι πολυ βαρετη. Ολοι εδω την βρισκουν πολυ ενδιαφερουσα.
Οποτε οποιο καινουργιο σπορ ερχεται δεν εχει πολλες πιθανοτητες να πιασει και να γινει δημοφιλες.Αυτο παντα ειναι προβλημα στην Αμερικη. Το ιδιο γινεται με το ποδοσφαιρο. Ξερετε ποσο δημοφιλες ειναι το ποδοσφαιρο απο 5 χρονων μεχρι τα 17-18; Ισως το πιο δημοφιλες αθλημα. Οποτε θα περιμενες οι ΗΠΑ να ειναι η Βραζιλια της Βορειας Αμερικης. Και ομως δεν ειναι. Μετα το γυμνασιο και λιγο το πανεπιστημιο. Υπαρχει και επαγγελματικο αλλα δεν ειναι πολυ δημοφιλες.
Νικος
-
ΑΛΗΘΕΙΑ,ΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΚΟΙΝΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΑΓΩΝΕΣ ΣΕ ΟΒΑΛ ΠΙΣΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΟ ΝΙΚΗΤΗ,Η ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟ ΑΤΥΧΗΜΑ?
ΒΛΕΠΕΤΕ,ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ. -
Δεν νομιζω οτι παρακολουθουν για το ατυχημα. Μαλλον το οτι ολοι πηγαινουν του σκοτωμου στο Οβαλ και ειναι τοσο κοντα που η επαφη ειναι μερικες φορες αναποφευκτη.
Βεβαια οταν χτυπανε τα αυτοκινητα υπαρχει πιο πολυ θεαμα και τις ποιο πολλες φορες δεν χτυπανε.
Αλλα βασικα ο αγωνας ειναι για το ποιος θα παει πιο γρηγορα και οχι ποιος θα εχει το πιο θεαματικο ατυχημα. Τουλαχιστον αυτη ειναι η προσςπικη μου γνωμη.Νικος
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Το ιδιο γινεται με το ποδοσφαιρο. Ξερετε ποσο δημοφιλες ειναι το ποδοσφαιρο απο 5 χρονων μεχρι τα 17-18; Ισως το πιο δημοφιλες αθλημα. Οποτε θα περιμενες οι ΗΠΑ να ειναι η Βραζιλια της Βορειας Αμερικης.
ΝικοςΤο ποδοσφαιρο εγινε δημοφιλες στις ΗΠΑ τα τελευταια 10-15 χρονια.
-
Εδώ η F1 είναι βαρετή στις πίστες, σκέψου το γύρω-γύρω όλοι στις οβάλ....
Φαντάζομαι ότι εκτός από τις οβάλ, τα ντραγκστερ και τα big-foot θα είναι επίσης διαδεδομένα.
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Εδώ η F1 είναι βαρετή στις πίστες, σκέψου το γύρω-γύρω όλοι στις οβάλ....Νομιζω οτι οτιδηποτε σε οβαλ πιστα ειναι λιγοτερο βαρετο απο την Φορμουλα ενα. Γιατι?
Πρωτον, ο λογος που ειναι οβαλ οι πιστες στις ΗΠΑ ειναι λογο του οτι ειναι καλυτερο για τους θεατες. Μπορεις ανα πασα στιγμη να ξερεις που ειναι το καθε αυτοκινητο. Ετσι παρακολουθεις ολον τον αγωνα και οχι μονο το μερος του αγωνα που γινετε μπροστα σου.
Δευτερον, οπως ολοι ξερουμε για να γινει προσπερασμα στην Φορμουλα ενα, πρεπει να βρεξει στο φεγγαρι πρωτα. Ξερουμε ολοι τι εννοω. Το να καθομε να βλεπω την ιδια ομαδα και τον ιδιο οδηγο να βγαινει πρωτος 'συνεχως' ειναι τουλαχιστον βαρετο.
Στις ΗΠΑ ολοι οι αγωνες, ΝΑΣΚΑΡ, Ιντι, IRL, εχουν σχεδιαστει ετσι ωστε ολα μπορουν να αλλαξουν μεχρι και στο τελος του αγωνα. Γιαυτο και το μεγαλο ενδιαφερον στους αγωνες οβαλ εδω.
Φαντάζομαι ότι εκτός από τις οβάλ, τα ντραγκστερ και τα big-foot θα είναι επίσης διαδεδομένα.
Τα ντραγκστερ περισσοτερο, τα big-foot λιγοτερο.
-
Το drag racing ειναι απο τα πιο δημοφηλη σπορ στις ΗΠΑ. Ολα τα αυτοκινητα τα βαζουν στο 1/4 mile.
Για να φανταστητε το WRX το εχουμε εδω σχεδον εναμισυ χρονο και ολοι το τρεχουν στο 1/4 mile. Το εχουν φτασει μεχρι 11.8x με nitrous και το αυτοκινητο εχει πινακιδες και ειναι ο ιδιοκτητης το οδηγει καθε μερα. Ετσι βασικα εχουμε και ενα κιλο μηχανες που πνεουν τα λοισθια μαζι με τα κιβωτια ταχητυτων.
Επισης πολλοι ντοπιοι βαζουν και τουρμπο και στο Ιμπρεζα Αρ Ες 2,5 λιτρα (το παλιο στις ΗΠΑ) και το θεωρουν ακομα οτι παιζει στα ισια με το WRX.Νικος
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Το εχουν φτασει μεχρι 11.8x με nitrous και το αυτοκινητο εχει πινακιδες και ειναι ο ιδιοκτητης το οδηγει καθε μερα.
Για να καταλαβουν τα παιδια τι σημαινει 11.8x στα 402 μετρα, τοσο γρηγορα περιπου παει το...Ενζο.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Νομιζω οτι οτιδηποτε σε οβαλ πιστα ειναι λιγοτερο βαρετο απο την Φορμουλα ενα. Γιατι?
Πρωτον, ο λογος που ειναι οβαλ οι πιστες στις ΗΠΑ ειναι λογο του οτι ειναι καλυτερο για τους θεατες. Μπορεις ανα πασα στιγμη να ξερεις που ειναι το καθε αυτοκινητο. Ετσι παρακολουθεις ολον τον αγωνα και οχι μονο το μερος του αγωνα που γινετε μπροστα σου.
Δευτερον, οπως ολοι ξερουμε για να γινει προσπερασμα στην Φορμουλα ενα, πρεπει να βρεξει στο φεγγαρι πρωτα. Ξερουμε ολοι τι εννοω. Το να καθομε να βλεπω την ιδια ομαδα και τον ιδιο οδηγο να βγαινει πρωτος 'συνεχως' ειναι τουλαχιστον βαρετο.
Στις ΗΠΑ ολοι οι αγωνες, ΝΑΣΚΑΡ, Ιντι, IRL, εχουν σχεδιαστει ετσι ωστε ολα μπορουν να αλλαξουν μεχρι και στο τελος του αγωνα. Γιαυτο και το μεγαλο ενδιαφερον στους αγωνες οβαλ εδω.
Άσχετα με τις προσπεράσεις, ένα αυτοκίνητο είναι περισσότερο θεαμματικό όταν στρίβει στο όριο από το να πηγαίνει συνέχεια τέρμα γκάζι. Γι αυτό και WRC for ever και χωρίς προσπεράσματα.
Αλήθεια πόση ώρα διαρκεί ένας τέτοιος αγώνας? 1 1/2? 1? -
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Νομιζω οτι οτιδηποτε σε οβαλ πιστα ειναι λιγοτερο βαρετο απο την Φορμουλα ενα. Γιατι?
Πρωτον, ο λογος που ειναι οβαλ οι πιστες στις ΗΠΑ ειναι λογο του οτι ειναι καλυτερο για τους θεατες. Μπορεις ανα πασα στιγμη να ξερεις που ειναι το καθε αυτοκινητο. Ετσι παρακολουθεις ολον τον αγωνα και οχι μονο το μερος του αγωνα που γινετε μπροστα σου.
Δευτερον, οπως ολοι ξερουμε για να γινει προσπερασμα στην Φορμουλα ενα, πρεπει να βρεξει στο φεγγαρι πρωτα. Ξερουμε ολοι τι εννοω. Το να καθομε να βλεπω την ιδια ομαδα και τον ιδιο οδηγο να βγαινει πρωτος 'συνεχως' ειναι τουλαχιστον βαρετο.
Στις ΗΠΑ ολοι οι αγωνες, ΝΑΣΚΑΡ, Ιντι, IRL, εχουν σχεδιαστει ετσι ωστε ολα μπορουν να αλλαξουν μεχρι και στο τελος του αγωνα. Γιαυτο και το μεγαλο ενδιαφερον στους αγωνες οβαλ εδω.
Άσχετα με τις προσπεράσεις, ένα αυτοκίνητο είναι περισσότερο θεαμματικό όταν στρίβει στο όριο από το να πηγαίνει συνέχεια τέρμα γκάζι. Γι αυτό και WRC for ever και χωρίς προσπεράσματα.
Αλήθεια πόση ώρα διαρκεί ένας τέτοιος αγώνας? 1 1/2? 1?Για μενα το WRC ειναι πιο θεαματικο διοτι δεν μ'αρεσει να πηγαινω σε αγωνες. Εγω ομως ειμαι η μειονοτητα. Οπως ειπα. Το καλυτερο στησιμο για αγωνες αυτοκινητου για θεατες που πανε στον αγωνα, ειναι η οβαλ πιστα αλα-ΝΑΣΚΑΡ και Ιντι.
Ποσο διαρκει ενας τι αγωνας? ΝΑΣΚΑΡ?
Το WRX και το Evo8 θα εχουν παρεα απο οτι φενετε