-
Καλή εβδομάδα και καλό μήνα
Λοιπόν στο ψητό. Πρώτα απ'όλα είναι πολύ ευχρηστο και πολιτισμένο με συμπλέκτη που δεν χρειάζεται να είσαι ο Πύρρος Δήμας. Κάναμε γυρω στα 700 χιλιομετρα στη Χαλκιδική τηρώντας το όριο των 4000 στροφών που μας θέσαν από την αντιπτοσωπεία για 2000 χλμ. Φυσικά στις 4000 έπιανε τα 180 και όταν για λίγα δευτερόλεπτα πάτησε το γκάζι λίγο παραπάνω με ευκολία πήγε στα 200. Γενικά τρέχαμε (σχεδόν έρημος δρόμος) χωρίς να το καταλαβαίνουμε. Το αυτοκίνητο αποπνέει μια έντονη αίσθηση στοιβαρότητας και προθυμίας. Εκείνο που μου φάνηκε παράξενο είναι η υψηλή θέση οδήγησης. Η ανάρτηση σφιχτή χωρίς όμως να 'κοπανάει' στις ανωμαλίες.
Σε γενικές γραμμές το αυτοκίνητο είναι καλλύτερο απ' ότι περιμέναμε με εξαίρεση όμως στον ήχο, δέν ξέρω πως ακούγεται σε γρηγορότερους ρυθμούς αλλά όσο το πήγαμε μας φάνηκε υπερβολικά πολιτισμένος, (αλλαγή σκάστρας και εξάτμισης είναι στο πρόγραμμα). Επίσης τα μπάκετ δεν είναι για μεγαλόσωμους με αποτέλεσμα να πιάνεται η πλάτη σου σε μεγάλα ταξίδια. (μπρος στα κάλλη όμως...)
Ανυπομονώ να περάσει η περίοδος του 'χαιδέματος' για να ξεδιπλώσει τις υπόλοιπές του και πιο απολαυστικές του χάρες. -
Καλή εβδομάδα και καλό μήνα
Λοιπόν στο ψητό. Πρώτα απ'όλα είναι πολύ ευχρηστο και πολιτισμένο με συμπλέκτη που δεν χρειάζεται να είσαι ο Πύρρος Δήμας. Κάναμε γυρω στα 700 χιλιομετρα στη Χαλκιδική τηρώντας το όριο των 4000 στροφών που μας θέσαν από την αντιπτοσωπεία για 2000 χλμ. Φυσικά στις 4000 έπιανε τα 180 και όταν για λίγα δευτερόλεπτα πάτησε το γκάζι λίγο παραπάνω με ευκολία πήγε στα 200. Γενικά τρέχαμε (σχεδόν έρημος δρόμος) χωρίς να το καταλαβαίνουμε. Το αυτοκίνητο αποπνέει μια έντονη αίσθηση στοιβαρότητας και προθυμίας. Εκείνο που μου φάνηκε παράξενο είναι η υψηλή θέση οδήγησης. Η ανάρτηση σφιχτή χωρίς όμως να 'κοπανάει' στις ανωμαλίες.
Σε γενικές γραμμές το αυτοκίνητο είναι καλλύτερο απ' ότι περιμέναμε με εξαίρεση όμως στον ήχο, δέν ξέρω πως ακούγεται σε γρηγορότερους ρυθμούς αλλά όσο το πήγαμε μας φάνηκε υπερβολικά πολιτισμένος, (αλλαγή σκάστρας και εξάτμισης είναι στο πρόγραμμα). Επίσης τα μπάκετ δεν είναι για μεγαλόσωμους με αποτέλεσμα να πιάνεται η πλάτη σου σε μεγάλα ταξίδια. (μπρος στα κάλλη όμως...)
Ανυπομονώ να περάσει η περίοδος του 'χαιδέματος' για να ξεδιπλώσει τις υπόλοιπές του και πιο απολαυστικές του χάρες. -
Καλή εβδομάδα και καλό μήνα
Λοιπόν στο ψητό. Πρώτα απ'όλα είναι πολύ ευχρηστο και πολιτισμένο με συμπλέκτη που δεν χρειάζεται να είσαι ο Πύρρος Δήμας. Κάναμε γυρω στα 700 χιλιομετρα στη Χαλκιδική τηρώντας το όριο των 4000 στροφών που μας θέσαν από την αντιπτοσωπεία για 2000 χλμ. Φυσικά στις 4000 έπιανε τα 180 και όταν για λίγα δευτερόλεπτα πάτησε το γκάζι λίγο παραπάνω με ευκολία πήγε στα 200. Γενικά τρέχαμε (σχεδόν έρημος δρόμος) χωρίς να το καταλαβαίνουμε. Το αυτοκίνητο αποπνέει μια έντονη αίσθηση στοιβαρότητας και προθυμίας. Εκείνο που μου φάνηκε παράξενο είναι η υψηλή θέση οδήγησης. Η ανάρτηση σφιχτή χωρίς όμως να 'κοπανάει' στις ανωμαλίες.
Σε γενικές γραμμές το αυτοκίνητο είναι καλλύτερο απ' ότι περιμέναμε με εξαίρεση όμως στον ήχο, δέν ξέρω πως ακούγεται σε γρηγορότερους ρυθμούς αλλά όσο το πήγαμε μας φάνηκε υπερβολικά πολιτισμένος, (αλλαγή σκάστρας και εξάτμισης είναι στο πρόγραμμα). Επίσης τα μπάκετ δεν είναι για μεγαλόσωμους με αποτέλεσμα να πιάνεται η πλάτη σου σε μεγάλα ταξίδια. (μπρος στα κάλλη όμως...)
Ανυπομονώ να περάσει η περίοδος του 'χαιδέματος' για να ξεδιπλώσει τις υπόλοιπές του και πιο απολαυστικές του χάρες. -
Eytyxismenos an8rwpos......
Kaloriziko kai kalotajido!!!!!
-
Ο ευτυχης κατοχος δεν εχει να συμπληρωσει τιποτα, ο φιλος μου ο Σωτος τα ειπε ολα. Υπομονη μεχρι τα 2000χλμ για να ξεδιπλωθουν και οι υπολοιπες 'χαρες' του. Stay tuned ...
-
Φιλε κατ'αρχας καλοριζικο και καλοταξιδο.
Αλλα να σου πω και δυο λογια ακομα.
Οταν λοιπον με το καλο το στρωσεις και αρχιζεις να το ανοιγεις μην περιμενεις να ακουσεις θορυβους,σφυριγματα κλπ.
Το wrx σου θα παραμεινει πολιτισμενο σαν bmw320 και ολα θα γινονται σε ηπιους τονους χωρις ξεσπασματα και τυμπανοκρουσιες.
Μονο το ταχυμετρο και ο τροπος που θα ξεκολλας απο την κινηση θα σου θυμιζουν οτι καβαλας τον θρυλο.
Μετα θα αρχισει η αναζητηση αλογων,θορυβων,κρατηματων και τοτε αρχιζουν τα δυσκολα.Μια ειναι η λεξη εγκρατεια και καλο ψαξιμο ωστε να μην πελαγωσεις και ξοδευτεις γιατι φιλε μου τα tune των impreza κοστιζουν πολυ.
Δεν πιστευω να σε αγχωσα,απλα σου λεω την γνωμη μου απο την εμπειρια μου και παλι καλοταξιδο -
Ο χρήστης wrx1 έγραψε:
Φιλε κατ'αρχας καλοριζικο και καλοταξιδο.
Αλλα να σου πω και δυο λογια ακομα.
Οταν λοιπον με το καλο το στρωσεις και αρχιζεις να το ανοιγεις μην περιμενεις να ακουσεις θορυβους,σφυριγματα κλπ.
Το wrx σου θα παραμεινει πολιτισμενο σαν bmw320 και ολα θα γινονται σε ηπιους τονους χωρις ξεσπασματα και τυμπανοκρουσιες.
Μονο το ταχυμετρο και ο τροπος που θα ξεκολλας απο την κινηση θα σου θυμιζουν οτι καβαλας τον θρυλο.
Μετα θα αρχισει η αναζητηση αλογων,θορυβων,κρατηματων και τοτε αρχιζουν τα δυσκολα.Μια ειναι η λεξη εγκρατεια και καλο ψαξιμο ωστε να μην πελαγωσεις και ξοδευτεις γιατι φιλε μου τα tune των impreza κοστιζουν πολυ.
Δεν πιστευω να σε αγχωσα,απλα σου λεω την γνωμη μου απο την εμπειρια μου και παλι καλοταξιδοΚαλα τα λέει ο γέροντας φίλε μου. Τι τον θες το θόρυβο? Επίσης μήν εκπλαγείς εάν 'λιγότερα' τουτου πάνε το ιδιο καλα με το rex σου σε γκάζια(εχεις γύρω στα 30% απώλειες). Για τρελλή πληροφόρηση http://www.scoobynet.co.uk
Αν θες να κάνεις κατι αρχισε (και τελείωσε) με ανάρτηση+φρένα. -
Nai na akouseis tis symboules tou Steliou pou einai pathon kai kserei apo auta.... Pantos mou ekane entiposi oti stis 4000rpm ebgaze 180xlm giati kai ego kapoia epoxi pou imoun stin euxaristi thesi na stroso ena thiriaki me 300+hp stis 4000rpm eixe 180xlm kai auto.... Tespa...
Oraies epoxes tote....Pantos ta 2000xlm prosopika mou fenontai liga gia to rodarisma tou moter....
-
Ναι όντως στις 4000rpm η βελόνα έδειξε 180, και για λιγο παραπάνω που βύθισα το γκάζι περίπου στις 5000rpm είδα 200. Οσο για τα χλμ που αναφέρεις, το manual του αυτοκινήτου γράφει για 1500χλμ στρωτής οδήγησης (οχι τρελά ανεβάσματα και κατεβάσματα), χωρίς αυτό να σημαίνει οτί μετά το ξεκωλ...ζουμε. Δεν βιάζομαι να του πιω το αίμα, υπομονή είχα για να το πάρω, υπομονή έχω και για το ροντάρισμα...
-
Nai me to malako mexri na strwsei to amaxi. Elenxe kai ta ladia (prosexe na eisai se epipedo topothesia). Oso gia tis veltiwseis den yparxei teleiwmos (mono i tsepi sou na antexei).
Mi fovasai tha xtypiseis to kofti syntoma...
(egw vasika pistevw oti stis 6.5k strofes einai telewmeno ektos ama exeis veltiwseis)
Xairetismata.
Nikos (kai egw)
-
Με γεια τ'αμάξι φιλαράκι και καλοτάξιδο. Μιας και ανέφερες Χαλκιδική καλό είναι να το δοκιμάσετε στο δεύτερο πόδι που έχει γα..τες στροφές που άνετα μπορείς να πάρεις με πολλά χιλιόμετρα(80-120). Άλλωστε δεν φαντάζομαι να πήρατε το εργαλείο για να τρέχετε στις ευθείες! Αυτό μπορούν να το κάνουν όλοι. Χρονομετρείστε το με non stop γύρο του ποδιού από την διασταύρωση μετά τη Νικίτη για Κουφό ή Βουρβουρού μέχρι το ίδιο σημείο.Ραντάρ δεν υπάρχει πουθενά. Αν όλα πάνε καλά πρέπει να κάνετε κάτω από μία ώρα τον γύρο του ποδιού. Είναι τέλεια διαδρομή και αυτο τον καιρό είναι και σχετικά αδεια από τουριστες και άλλους σερνόμενους.
Χαιρετισμούς. -
Kaloriziko, kalotaxido. Makari na exeis thn ygeia sou na to xairesai gia polla xronia!
p.s. ZHLEVWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
ΠΡΩΤΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ WRX