-
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Τα περισσότερα αν όχι όλα από αυτά που αναφέρεις αποτελούν συνήθη προβλήματα ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ όλων μα όλων των αυτοκινήτων και όχι ιδιαίτερα των συγκεκριμένων. Σαφώς ο χαρακτήρας των αυτοκινήτων αυτών είναι τέτοιος που δεν μπορείς παρά να τα 'βιάζεις'. Στο κάτω κάτω δεν είδα κανα γέρο να οδηγάει ραλί ή VTS 16V και να το σκίζει. Όλο νέοι που ξέρουν γιατί τ'αγορασαν, τα οδηγούν.
Εγώ μιλάω όμως για συστήματα που δεν υφίστανται (φανερή τουλάχιστον) μηχανική καταπόνηση. Και εκεί σε διαβεβαιώνω δεν υστερούν από οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο που κυκλοφορεί στον ίδιο αριθμό μ'αυτά.
Εκεί είναι που κυρίως πάσχει και το Ιμπρέζα. Όχι τόσο στα μηχανικά όσο σε ηλεκτρονικά.Δεν κρατάει ρελαντί, παίζουν οι στροφές του, σβήνει....
Επ' ευκαιρείας καλό θα ήταν να ανοίξουμε ένα Θέμα τέτοιο για τα γαλλικά, συμφωνώ μαζί σου.
Επίσης να σου πω ότι εργάζομαι σε συνεργείο με 'ειδίκευση' καρμπυρατέρ και ψεκασμό, γι'αυτό γράφω ό,τι γράφω.
ΧαιρετισμούςΣυγνώμη αλλά αυτό δεν ισχύει. Θα ήταν έγκλημα να αλλάξει ημιαξόνια στα 70000km ο ιδιοκτήτης ένος PoloGti, ή αμορτισέρ στα 35000km ο ιδιοκτήτης ενός micra ή yaris.....
Όποιος έχει, ας μας πει τις εμπειρίες του.
Άλλωστε μεγάλος οδηγός αγώνων, έχει πει για τα παραπάνω ιαπωνικά, πως με ένα roll bar και καμία άλλη μετατροπή, βγάζουν Ακρόπολις. Τα γαλλικά δε θα έβγαζαν, ούτε την πρώτη ειδική...Απλώς, στα γαλλικά αυτοκίνητα, τα περισσότερα μηχανικά μέρη, είναι αναλώσιμα γι αυτό έχουν και χαμηλες αρχικές τιμές πώλησης.
[Επίσης, όταν εγώ κατέβαινα τη Συγγρού με 120 στην αριστερή λωρίδα και μου έσβησε ο κινητήρας με γαλλικό ήταν όχι με ιαπωνικό. (είχε καεί η ηλεκτρονική ανάφλεξη...! δεν άκουσα όμως κάτι παρόμοιο σε άλλα αντίστοιχα αυτοκίνητα. Ήταν μάλλον κάτι μεμονωμένο) ]
Μην προσθέσουμε στα υπόλοιπα και την άθλια αίσθηση των γαλλικών κιβωτίων ταχυτήτων.
Άσε που τους κάνεις 15 χιλιόμετρα σε χώμα (όχι γρήγορα) και μετά ακούγονται 15 διαφορετικοί ήχοι.
Πάντως για τα συστήματα που αναφέρεις και ειδικεύεσαι, (τροφοδότηση κινητήρα) όντως δεν αναφέρονται μεγάλα προβλήματα.Παρόλα αυτά είναι μονόδρομος η επιλογή του καταραμένου του γαλλικού!!!
Μια στροφή παίρνεις γρήγορα και σου δίνει 10 χρόνια!!!!! -
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Τα περισσότερα αν όχι όλα από αυτά που αναφέρεις αποτελούν συνήθη προβλήματα ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ όλων μα όλων των αυτοκινήτων και όχι ιδιαίτερα των συγκεκριμένων. Σαφώς ο χαρακτήρας των αυτοκινήτων αυτών είναι τέτοιος που δεν μπορείς παρά να τα 'βιάζεις'. Στο κάτω κάτω δεν είδα κανα γέρο να οδηγάει ραλί ή VTS 16V και να το σκίζει. Όλο νέοι που ξέρουν γιατί τ'αγορασαν, τα οδηγούν.
Εγώ μιλάω όμως για συστήματα που δεν υφίστανται (φανερή τουλάχιστον) μηχανική καταπόνηση. Και εκεί σε διαβεβαιώνω δεν υστερούν από οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο που κυκλοφορεί στον ίδιο αριθμό μ'αυτά.
Εκεί είναι που κυρίως πάσχει και το Ιμπρέζα. Όχι τόσο στα μηχανικά όσο σε ηλεκτρονικά.Δεν κρατάει ρελαντί, παίζουν οι στροφές του, σβήνει....
Επ' ευκαιρείας καλό θα ήταν να ανοίξουμε ένα Θέμα τέτοιο για τα γαλλικά, συμφωνώ μαζί σου.
Επίσης να σου πω ότι εργάζομαι σε συνεργείο με 'ειδίκευση' καρμπυρατέρ και ψεκασμό, γι'αυτό γράφω ό,τι γράφω.
ΧαιρετισμούςΣυγνώμη αλλά αυτό δεν ισχύει. Θα ήταν έγκλημα να αλλάξει ημιαξόνια στα 70000km ο ιδιοκτήτης ένος PoloGti, ή αμορτισέρ στα 35000km ο ιδιοκτήτης ενός micra ή yaris.....
Όποιος έχει, ας μας πει τις εμπειρίες του.
Άλλωστε μεγάλος οδηγός αγώνων, έχει πει για τα παραπάνω ιαπωνικά, πως με ένα roll bar και καμία άλλη μετατροπή, βγάζουν Ακρόπολις. Τα γαλλικά δε θα έβγαζαν, ούτε την πρώτη ειδική...Απλώς, στα γαλλικά αυτοκίνητα, τα περισσότερα μηχανικά μέρη, είναι αναλώσιμα γι αυτό έχουν και χαμηλες αρχικές τιμές πώλησης.
[Επίσης, όταν εγώ κατέβαινα τη Συγγρού με 120 στην αριστερή λωρίδα και μου έσβησε ο κινητήρας με γαλλικό ήταν όχι με ιαπωνικό. (είχε καεί η ηλεκτρονική ανάφλεξη...! δεν άκουσα όμως κάτι παρόμοιο σε άλλα αντίστοιχα αυτοκίνητα. Ήταν μάλλον κάτι μεμονωμένο) ]
Μην προσθέσουμε στα υπόλοιπα και την άθλια αίσθηση των γαλλικών κιβωτίων ταχυτήτων.
Άσε που τους κάνεις 15 χιλιόμετρα σε χώμα (όχι γρήγορα) και μετά ακούγονται 15 διαφορετικοί ήχοι.
Πάντως για τα συστήματα που αναφέρεις και ειδικεύεσαι, (τροφοδότηση κινητήρα) όντως δεν αναφέρονται μεγάλα προβλήματα.Παρόλα αυτά είναι μονόδρομος η επιλογή του καταραμένου του γαλλικού!!!
Μια στροφή παίρνεις γρήγορα και σου δίνει 10 χρόνια!!!!! -
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Τα περισσότερα αν όχι όλα από αυτά που αναφέρεις αποτελούν συνήθη προβλήματα ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ όλων μα όλων των αυτοκινήτων και όχι ιδιαίτερα των συγκεκριμένων. Σαφώς ο χαρακτήρας των αυτοκινήτων αυτών είναι τέτοιος που δεν μπορείς παρά να τα 'βιάζεις'. Στο κάτω κάτω δεν είδα κανα γέρο να οδηγάει ραλί ή VTS 16V και να το σκίζει. Όλο νέοι που ξέρουν γιατί τ'αγορασαν, τα οδηγούν.
Εγώ μιλάω όμως για συστήματα που δεν υφίστανται (φανερή τουλάχιστον) μηχανική καταπόνηση. Και εκεί σε διαβεβαιώνω δεν υστερούν από οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο που κυκλοφορεί στον ίδιο αριθμό μ'αυτά.
Εκεί είναι που κυρίως πάσχει και το Ιμπρέζα. Όχι τόσο στα μηχανικά όσο σε ηλεκτρονικά.Δεν κρατάει ρελαντί, παίζουν οι στροφές του, σβήνει....
Επ' ευκαιρείας καλό θα ήταν να ανοίξουμε ένα Θέμα τέτοιο για τα γαλλικά, συμφωνώ μαζί σου.
Επίσης να σου πω ότι εργάζομαι σε συνεργείο με 'ειδίκευση' καρμπυρατέρ και ψεκασμό, γι'αυτό γράφω ό,τι γράφω.
ΧαιρετισμούςΣυγνώμη αλλά αυτό δεν ισχύει. Θα ήταν έγκλημα να αλλάξει ημιαξόνια στα 70000km ο ιδιοκτήτης ένος PoloGti, ή αμορτισέρ στα 35000km ο ιδιοκτήτης ενός micra ή yaris.....
Όποιος έχει, ας μας πει τις εμπειρίες του.
Άλλωστε μεγάλος οδηγός αγώνων, έχει πει για τα παραπάνω ιαπωνικά, πως με ένα roll bar και καμία άλλη μετατροπή, βγάζουν Ακρόπολις. Τα γαλλικά δε θα έβγαζαν, ούτε την πρώτη ειδική...Απλώς, στα γαλλικά αυτοκίνητα, τα περισσότερα μηχανικά μέρη, είναι αναλώσιμα γι αυτό έχουν και χαμηλες αρχικές τιμές πώλησης.
[Επίσης, όταν εγώ κατέβαινα τη Συγγρού με 120 στην αριστερή λωρίδα και μου έσβησε ο κινητήρας με γαλλικό ήταν όχι με ιαπωνικό. (είχε καεί η ηλεκτρονική ανάφλεξη...! δεν άκουσα όμως κάτι παρόμοιο σε άλλα αντίστοιχα αυτοκίνητα. Ήταν μάλλον κάτι μεμονωμένο) ]
Μην προσθέσουμε στα υπόλοιπα και την άθλια αίσθηση των γαλλικών κιβωτίων ταχυτήτων.
Άσε που τους κάνεις 15 χιλιόμετρα σε χώμα (όχι γρήγορα) και μετά ακούγονται 15 διαφορετικοί ήχοι.
Πάντως για τα συστήματα που αναφέρεις και ειδικεύεσαι, (τροφοδότηση κινητήρα) όντως δεν αναφέρονται μεγάλα προβλήματα.Παρόλα αυτά είναι μονόδρομος η επιλογή του καταραμένου του γαλλικού!!!
Μια στροφή παίρνεις γρήγορα και σου δίνει 10 χρόνια!!!!! -
Με ενα 206 1.4 XS (μοντ.2000) 'εβγαλα' φέτος ενα Ακρόπολις και το φουκαριάρικο δεν εκανε κιχ (απο θορύβους μετά κλπ).
Ομως.....
Στα 15000 χλμ (λίγα γιατι ειναι της,,,συζύγου) ομως αλλαξα βαλβολίνες. Και με εκπληξη ειδα στην μαγνητική τάπα του κιβωτίου αρκετά γρέζια που με εβαλαν σε ασχημες σκέψεις.Θα αλλάξω παλι βαλβολίνες για να βεβαιωθώ οτι δεν εφταιγε το κιβώτιο αλλα οι βαλβολίνες,αλλοιώς....πολλα ευρώ (με την ευκαιρία βεβαια θα αλλάξω και το κορωνοπήνιο ).
Το κιβώτιο πάντως αν και ασαφές ειναι αρκετά μαλακό και ευχάριστο στην καθημερινή χρήση.
Το τελείως απίθανο βέβαια ειναι ενας θόρυβος στην πίσω δεξιά ανάρτηση που οπου και αν ρώτησα μου ειπαν οτι ετσι κανουν τα 206 απο 'μαμα'!!! Ελεγξα αμορτισέρ,ράβδο,ταμπούρα,κολλήσεις (οπτικά),καλώδια που περνάνε απο το σημείο....τίποτα!!!
Κατα τα αλλα το αυτοκινητάκι δεν πάει αλλα δεν καίει και τίποτα!!! -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Με ενα 206 1.4 XS (μοντ.2000) 'εβγαλα' φέτος ενα Ακρόπολις και το φουκαριάρικο δεν εκανε κιχ (απο θορύβους μετά κλπ).Τα 15000 km είναι λίγα για συμπεράσματα αξιοπιστίας . Τα ξαναλέμε μετά τα 50-60Κ. Εγώ εννοούσα οτι δεν βγάζουν το αγωνιστικό Ακρόπολις. Όχι το Ακρόπολις των θεατών
Στα 15000 χλμ (λίγα γιατι ειναι της,,,συζύγου) ομως αλλαξα βαλβολίνες. Και με εκπληξη ειδα στην μαγνητική τάπα του κιβωτίου αρκετά γρέζια που με εβαλαν σε ασχημες σκέψεις.Θα αλλάξω παλι βαλβολίνες για να βεβαιωθώ οτι δεν εφταιγε το κιβώτιο αλλα οι βαλβολίνες,αλλοιώς....πολλα ευρώ (με την ευκαιρία βεβαια θα αλλάξω και το κορωνοπήνιο ).
Δεν θέλω να σε τρομάξω αλλά χαλάνε πού και πού οι πλανήτες του διαφορικού. (400 περίπου ευρώ με εργατικά αν δεν κάνω λάθος)
Μάλλον όμως οφείλεται, στο ότι είναι η πρώτη αλλαγή βαλβολινών οπότε φεύγουν τα γρέζια που δεν έφυγαν κατά τα τελικά στάδια των κατεργασιών.Το κιβώτιο πάντως αν και ασαφές ειναι αρκετά μαλακό και ευχάριστο στην καθημερινή χρήση.
Αλλά δυσάρεστο σε σπόρ οδήγηση
Το τελείως απίθανο βέβαια ειναι ενας θόρυβος στην πίσω δεξιά ανάρτηση που οπου και αν ρώτησα μου ειπαν οτι ετσι κανουν τα 206 απο 'μαμα'!!! Ελεγξα αμορτισέρ,ράβδο,ταμπούρα,κολλήσεις (οπτικά),καλώδια που περνάνε απο το σημείο....τίποτα!!!
!!!Και πού 'σαι ακόμα!!!
-
Ο χρήστης takinen έγραψε:
Με ενα 206 1.4 XS (μοντ.2000) 'εβγαλα' φέτος ενα Ακρόπολις και το φουκαριάρικο δεν εκανε κιχ (απο θορύβους μετά κλπ).
Τα 15000 km είναι λίγα για συμπεράσματα αξιοπιστίας . Τα ξαναλέμε μετά τα 50-60Κ. Εγώ εννοούσα οτι δεν βγάζουν το αγωνιστικό Ακρόπολις. Όχι το Ακρόπολις των θεατών
Στα 15000 χλμ (λίγα γιατι ειναι της,,,συζύγου) ομως αλλαξα βαλβολίνες. Και με εκπληξη ειδα στην μαγνητική τάπα του κιβωτίου αρκετά γρέζια που με εβαλαν σε ασχημες σκέψεις.Θα αλλάξω παλι βαλβολίνες για να βεβαιωθώ οτι δεν εφταιγε το κιβώτιο αλλα οι βαλβολίνες,αλλοιώς....πολλα ευρώ (με την ευκαιρία βεβαια θα αλλάξω και το κορωνοπήνιο ).
Δεν θέλω να σε τρομάξω αλλά χαλάνε πού και πού οι πλανήτες του διαφορικού. (400 περίπου ευρώ με εργατικά αν δεν κάνω λάθος)
Μάλλον όμως οφείλεται, στο ότι είναι η πρώτη αλλαγή βαλβολινών οπότε φεύγουν τα γρέζια που δεν έφυγαν κατά τα τελικά στάδια των κατεργασιών.Το κιβώτιο πάντως αν και ασαφές ειναι αρκετά μαλακό και ευχάριστο στην καθημερινή χρήση.
Αλλά δυσάρεστο σε σπόρ οδήγηση
Το τελείως απίθανο βέβαια ειναι ενας θόρυβος στην πίσω δεξιά ανάρτηση που οπου και αν ρώτησα μου ειπαν οτι ετσι κανουν τα 206 απο 'μαμα'!!! Ελεγξα αμορτισέρ,ράβδο,ταμπούρα,κολλήσεις (οπτικά),καλώδια που περνάνε απο το σημείο....τίποτα!!!
!!!Και πού 'σαι ακόμα!!!
Δημήτρη,μου εκανες τηνκαρδιά περιβόλι!!!!! Πάντως αντι να πληρώσω 400 Ευρώ θα πληρώσω μου φαίνεται 150 και θα βάλω πιο 'κοντό' να τραβάει και λίγο το ρημάδι.
-
Κάτσε βρε! Μην απελπίζεσαι. Αν έχει πρόβλημα θα πρέπει να κάνει θόρυβο με πέμπτη και πάνω από 100km/h.
(Anyway ελπίζω να έχεις οδική βοήθεια just in case!!!)
Ένα μεταχειρισμένο κιβωτιάκι με πιο κοντό διαφορικό, όντως κάνει κάπου 150 ευρώ. Υπολόγισε όμως και άλλα 100-120 για εργατικά, βαλβολίνες κλπ.Το μειονέκτημα είναι, πως μπορεί να σου πετύχει κάποιο καλό κιβώτιο ή και κάποιο χρέπι μιας και δεν υπάρχει κάποιος άμεσος τρόπος ελέγχου...
-
και μη ξεχνας οτι ο 1400αρης αυτος ειναι θορυβωδης και αντιοικονομικος στις υψηλες στροφες, οποτε ξεχνα το ξεκουραστο ταξιδι
-
Ο χρήστης takinen έγραψε:
Κάτσε βρε! Μην απελπίζεσαι. Αν έχει πρόβλημα θα πρέπει να κάνει θόρυβο με πέμπτη και πάνω από 100km/h.
(Anyway ελπίζω να έχεις οδική βοήθεια just in case!!!)
Ένα μεταχειρισμένο κιβωτιάκι με πιο κοντό διαφορικό, όντως κάνει κάπου 150 ευρώ. Υπολόγισε όμως και άλλα 100-120 για εργατικά, βαλβολίνες κλπ.Το μειονέκτημα είναι, πως μπορεί να σου πετύχει κάποιο καλό κιβώτιο ή και κάποιο χρέπι μιας και δεν υπάρχει κάποιος άμεσος τρόπος ελέγχου...
Μη μου το χαλάς τωρα ρε Δημήτρη που βρήκαμε...δικαιολογία για επεμβάσεις!!!
Για τα εργατικά και τις βαλβολίνες εντάξει εχουμε 'δικό' μας μηχανικό,οσο για το μεταχειρισμένο παλι υπάρχουν κάποιες ακρες!!
Βεβαια αυτό μπορεί να ειναι και ενα ξεχωριστό θέμα 'Μεταχειρισμένα Ανταλλακτικά-Μυθος & Πραγματικότητα'!!
Νομίζω οτι πολλοί στο forum θα μπορούν να ριξουν φως στην υπόθεση 'Μεταχειρισμένα'.Τι λές? -
Αυτό ακριβώς (να κοντύνω το κορωνοπηνίο) θέλω να κάνω στο 106 μου(1.1 -κακούργα φορολογία- μοντ. '99). Γνωρίζετε πιο 106 φοράει το πιο κοντό κορωνοπηνίο;Το χιλιάρι ίσως; H άλλη περίπτωση είναι να αλλάξω σασμάν. Πάλι, πιο 106 έχει το κοντύτερο σασμάν; Έχω ψάξει στο ίντερνετ, αλλά τίποτα και η Πεζώ δεν έχει στο σάιτ τέτοια στοιχεία, σε αντιθεση με εταιρίες όπως η Seat.
Ευχαριστώ προκαταβολικά όποιον γνωρίζει κάτι και απαντήσει.
-
Λοιπόν επειδή δούλεψα για μικρό χρονικό διάστημα στην αντιπροσωπεία της ΤΟΥΟΤΑ θα πω τα εξής. Πράγματι δεν είδα σοβαρές βλάβες να έρχονται σχεδόν ποτέ. Όχι όμως ότι δεν υπήρχαν. Πχ η κρεμαριέρα των Καρίνα Ε και Κορόνα (ντίζελ) είναι ελλατωματική από εργοστάσιο και την αλλάζουν. Προβλήματα μικροηλεκτρονικά και πλαστικών που τρίζουν υπάρχουν και εκεί(παράπονα πελατών στους ηλεκτρολόγους).
Νισσάν, σουζούκι και Ροβερ από ό,τι ξέρω και έχω δει αν 'κολλήσει' ο μηχανικός θερμοστάτης τρυπάει κυλινδροκεφαλή και θέλει γενική επίσκευή.
Σε ρωτάω όμως ποιος νέος άνθρωπος με αγάπη στη σπορ οδήγηση θα αγόραζε ΤΟΥΟΤΑ Κορόλα πχ. Αυτή που μπροστά έμοιαζε με κουκουβάγια! Από μέσα είναι ακόμα πιο άσχημη. Εκεί που ήμουν μόνο συντηριτικούς οδηγούς είδα (Γέρους, οικογενειάρχες και γυναίκες). Σε ρωτάω τώρα: Εκτός από να το δώσουν καμιά φορα σε ευθεία, υπάρχει περίπτωση να πετύχεις κάποιον τέτοιο σε καμιά ορεινή διαδρομή να πηγαίνει στο όριο, ταλαιπορώντας ανάρτηση, κρεμαριέρα και όλα τα συναφή. Εγώ τουλάχιστον που γυρίζω σε τέτοια μέρη δεν έχω πετύχει.
Θέλω να πω πως τα προβλήματα είναι συνάρτηση της χρήσης πολλές φορές του αυτοκινήτου αλλά πολλοί το παραβλέπουν. Αυτό σε καμία περίπτωση δεν πρεπει να αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα για την αγορά αυτοκινήτου που θα έκανε τον οδηγό του να σκάει ένα χαμογελο κάθε φορά που μπαίνει σε στροφή και το 'καμάρι' του τον δικαιώνει.
Θα σταθώ λίγο στα αμορτισέρ που είπες για το ραλλί(λατρεμένο). Εγώ όταν πήρα το δεύτερο αυτοκίνητο (ΜΤΧ Πούντο 75 Ιούνιος 2000) μου αλλάξαν αμορτισέρ. Μου βάλαν κάτι GABRIEL. Αυτό στις 48000χμ που είχε το αμάξι. Εγώ τα τελείωσα στις 92000, δηλαδή 44000χμ. Δεν έχω παράπονο άλλωστε πόσο μπορεί να κρατήσει ένα αμορτισέρ μήπως 300000χμ όπως διάβασα σε ένα άλλο θέμα; Τώρα έβαλα ΚΥΒ και ήδη έχουν 24000χμ. Έτσι όπως πάω σε κάνα χρόνο πάλι θα τα αλλάξω. Απλά για την οδήγηση μου 40000-50000χμ είναι αρκετά για ένα αμορτισέρ.
Μην κατηγορείτε λοιπόν το λατρεμένο ραλλάκι. Στο κάτω κάτω και τα κιβώτια του Γκρουπ VW ακούγονται και τα αλλάζουν. Και τι έγινε; Δεν θα πάρει ο κόσμος σέατ ή VW. -
Ο χρήστης BTS έγραψε:
Αυτό ακριβώς (να κοντύνω το κορωνοπηνίο) θέλω να κάνω στο 106 μου(1.1 -κακούργα φορολογία- μοντ. '99). Γνωρίζετε πιο 106 φοράει το πιο κοντό κορωνοπηνίο;Το χιλιάρι ίσως; H άλλη περίπτωση είναι να αλλάξω σασμάν. Πάλι, πιο 106 έχει το κοντύτερο σασμάν; Έχω ψάξει στο ίντερνετ, αλλά τίποτα και η Πεζώ δεν έχει στο σάιτ τέτοια στοιχεία, σε αντιθεση με εταιρίες όπως η Seat.Ευχαριστώ προκαταβολικά όποιον γνωρίζει κάτι και απαντήσει.
Αν ενδιαφέρεσαι απλώς για αλλαγή διαφορικού τότε έχεις πολλές επιλογές. Όμως πρέπει να βρείς τουλάχιστον στο δικό σου, τη σχέση μετάδοσης του διαφορικού και να μας την πεις.
Μερικά μοντέλα με κοντά διαφορικά είναι
205 1.6 gti με σχέση 4.063
307 1.6 με σχέση γύρω στο 4.2
106 rallye 1.3 με σχέση περίπου 4.4
405 ΜΙ 16 με σχέση 4.429
306 gti με σχέση 4.05 αν θυμάμαι καλά. -
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Λοιπόν επειδή δούλεψα για μικρό χρονικό διάστημα στην αντιπροσωπεία της ΤΟΥΟΤΑ θα πω τα εξής. Πράγματι δεν είδα σοβαρές βλάβες να έρχονται σχεδόν ποτέ. Όχι όμως ότι δεν υπήρχαν. Πχ η κρεμαριέρα των Καρίνα Ε και Κορόνα (ντίζελ) είναι ελλατωματική από εργοστάσιο και την αλλάζουν. Προβλήματα μικροηλεκτρονικά και πλαστικών που τρίζουν υπάρχουν και εκεί(παράπονα πελατών στους ηλεκτρολόγους).
Νισσάν, σουζούκι και Ροβερ από ό,τι ξέρω και έχω δει αν 'κολλήσει' ο μηχανικός θερμοστάτης τρυπάει κυλινδροκεφαλή και θέλει γενική επίσκευή.
Σε ρωτάω όμως ποιος νέος άνθρωπος με αγάπη στη σπορ οδήγηση θα αγόραζε ΤΟΥΟΤΑ Κορόλα πχ. Αυτή που μπροστά έμοιαζε με κουκουβάγια! Από μέσα είναι ακόμα πιο άσχημη. Εκεί που ήμουν μόνο συντηριτικούς οδηγούς είδα (Γέρους, οικογενειάρχες και γυναίκες). Σε ρωτάω τώρα: Εκτός από να το δώσουν καμιά φορα σε ευθεία, υπάρχει περίπτωση να πετύχεις κάποιον τέτοιο σε καμιά ορεινή διαδρομή να πηγαίνει στο όριο, ταλαιπορώντας ανάρτηση, κρεμαριέρα και όλα τα συναφή. Εγώ τουλάχιστον που γυρίζω σε τέτοια μέρη δεν έχω πετύχει.
Θέλω να πω πως τα προβλήματα είναι συνάρτηση της χρήσης πολλές φορές του αυτοκινήτου αλλά πολλοί το παραβλέπουν. Αυτό σε καμία περίπτωση δεν πρεπει να αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα για την αγορά αυτοκινήτου που θα έκανε τον οδηγό του να σκάει ένα χαμογελο κάθε φορά που μπαίνει σε στροφή και το 'καμάρι' του τον δικαιώνει.
Θα σταθώ λίγο στα αμορτισέρ που είπες για το ραλλί(λατρεμένο). Εγώ όταν πήρα το δεύτερο αυτοκίνητο (ΜΤΧ Πούντο 75 Ιούνιος 2000) μου αλλάξαν αμορτισέρ. Μου βάλαν κάτι GABRIEL. Αυτό στις 48000χμ που είχε το αμάξι. Εγώ τα τελείωσα στις 92000, δηλαδή 44000χμ. Δεν έχω παράπονο άλλωστε πόσο μπορεί να κρατήσει ένα αμορτισέρ μήπως 300000χμ όπως διάβασα σε ένα άλλο θέμα; Τώρα έβαλα ΚΥΒ και ήδη έχουν 24000χμ. Έτσι όπως πάω σε κάνα χρόνο πάλι θα τα αλλάξω. Απλά για την οδήγηση μου 40000-50000χμ είναι αρκετά για ένα αμορτισέρ.
Μην κατηγορείτε λοιπόν το λατρεμένο ραλλάκι. Στο κάτω κάτω και τα κιβώτια του Γκρουπ VW ακούγονται και τα αλλάζουν. Και τι έγινε; Δεν θα πάρει ο κόσμος σέατ ή VW.Εντάξει puntofato και εγώ λάτρης των γαλλικών είμαι, αλλά εσύ τα ισωπεδώνεις όλα!!!
Δηλαδή τα carina και τα corolla είναι τα μόνα ιαπωνικά; Τόσα micra, micra challenge, yaris, starlet και starlet turbo όλων των γενιών όπως και civic vti γέροι τα έχουν; Ή μήπως οι κάτοχοί τους δεν τα πάνε γρήγορα;
Από την άλλη τα χιλιάδες Ibiza όπως και τα polo δεν τα βλέπουμε κάθε μέρα στο δρόμο;
Δηλαδή μόνο αυτοί που έχουν γαλλικά τα σκίζουν και πάνε γρήγορα; Μα τι λες;
Εγώ το ίδιο γρήγορα πήγαινα με τα γαλλικά το ίδιο γρήγορα πάω τώρα με τον Ιάπωνα.Χαλασμένος θερμοστάτης τρύπησε κεφαλή; Μάλλον κάποιο χαλασμένο μυαλό την τρύπησε, αφού είδε τα λαμπάκια της θερμοκρασίας να κοκκινίζουν και δεν σταμάτησε.
Όσο για το ατυχές παράδειγμα των αμορτισέρ.
Αν όπως λες έχεις δουλέψει σε συνεργεία θα έπρεπε να γνωρίζεις μια πολύ βασική λεπτομέρεια για τα γαλλικά μικρά χάτσμπακ (και όχι μόνο).
Οτι πίσω φοράνε ένα σύστημα που ονομάζεται άξονας με υστερούντες βραχίονες, ράβδους στρέψης και αντιστρεπτική. Το στρίψιμο των γαλλικών οφείλεται κατα 70% σε αυτόν τον άξονα, εκεί όμως οφείλεται και η γρήγορη φθορά των πίσω κυρίως αμορτισέρ.
Επείδή δηλαδή το αμορτισέρ δεν είναι τοποθετημένο κάθετα στον άξονα του τροχού αλλά με μια σημαντική κλίση, αυτό έχει σαν συνέπεια τη φθορά του πολύ γρηγορότερα από την περίπτωση που θα δούλευε κάθετα. Αυτός είναι άλλωστε και ο κυριότερος λόγος που το 307 φοράει πλέον ημιάκαμπτο άξονα.
Και εγώ μίλησα για την αντοχή των γαλλικών εργοστασιακών αμορτισέρ σε κανονική χρήση.
Επίσης δεν έχω αναφέρει τίποτα σχεδόν για τα ιταλικά γιατί απλως δεν ασχολούμαι με αυτοκίνητα που ουδεμία σχεση έχουν με αγώνες.
Και μιας και ανέφερα τους αγώνες, εξήγησέ μου και το άλλο αν έχεις την καλοσύνη. Πώς εξηγείς οτί τα τελευταία χρόνια οι ασφάλτινοι αγώνες στηρίζονται κυρίως από γαλλικά αυτοκίνητα ενώ οι χωμάτινοι από ιαπωνικά; Τι σημαίνει αυτό για εσένα; -
Ο χρήστης BTS έγραψε:
Αυτό ακριβώς (να κοντύνω το κορωνοπηνίο) θέλω να κάνω στο 106 μου(1.1 -κακούργα φορολογία- μοντ. '99). Γνωρίζετε πιο 106 φοράει το πιο κοντό κορωνοπηνίο;Το χιλιάρι ίσως; H άλλη περίπτωση είναι να αλλάξω σασμάν. Πάλι, πιο 106 έχει το κοντύτερο σασμάν; Έχω ψάξει στο ίντερνετ, αλλά τίποτα και η Πεζώ δεν έχει στο σάιτ τέτοια στοιχεία, σε αντιθεση με εταιρίες όπως η Seat.Ευχαριστώ προκαταβολικά όποιον γνωρίζει κάτι και απαντήσει.
Και κάτι άλλο .
Τα περισσότερα εκ των peugeot και cιtroen που έρχονται Ελλάδα έχουν τις ίδιες ακριβώς σχέσεις στο κιβώτιο ενώ διαφέρουν μόνο ως προς το διαφορικό.
Οπότε είναι προτιμότερο αν και στοιχίζει περισσότερο να αλλάξεις μόνο το διαφορικό παρά ολόκληρο το κιβώτιο για τους ευνόητους λόγους, οτί μπορεί να σου πετυχει ένα ξεχαρβαλωμένο κιβώτιο ενώ τουλάχιστον το δικό σου ξέρεις σε τι κατάσταση βρίσκεται. -
Επίσης, άλλα δύο μεονεκτήματα αξιοπιστίας των εν λόγω γαλλικών αυτοκινήτων :
Κόβουν πολύ εύκολα την αριστερή λαστιχένια βάση του κινητήρα. (Αριστερή, έτσι όπως κοιτάζουμε τον κινητήρα και βρίσκεται συνήθως κάτω από τον εγκέφαλο).
Επίσης, σε ιδιαίτερα σκληρή χρήση, κόβεται λόγω ανεπαρκούς συγκόλλησης από το εργοστάσιο, η στήριξη της βάσης του κιβωτίου, που αποτελεί ουσιαστικά, την κάτω βάση του κινητήρα. -
ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΦΙΛΕ TAKINEN ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΒΛΑΒΕΣ (ΠΟΥ ΤΙΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΩΣ ΣΥΝΗΘΕΙΣ) ΤΙΣ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΟΠΩΣ Π.Χ. ΑΥΤΕΣ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΥ TUV ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΑΝΑΛΟΓΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ Η ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΒΕΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΥΜΒΕΙ ΕΠΑΝΕΙΛΗΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ. ΠΟΛΛΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΑΛΛΙΚΑ ΑΜΑΞΙΑ PEUGEOT KAI CITROEN OXI OMΩΣ RENAULT ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΒΛΑΒΕΣ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΟΤΙ ΕΔΩ ΚΑΙ 3 (42000 ΧΛΜ ΠΕΡΙΠΟΥ) ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ XSARA 1.6 ( ΑΝ ΤΑ ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΗΤΑΝ ΑΛΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ 2.0 ΑΛΛΑ ΑΣ ΟΨΕΤΑΙ Η ΡΗΜΑΔΑ Η ΕΦΟΡΙΑ) ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΚΟΜΜΕΝΟ ΑΠΟ ΔΟΝΤΙΑ ΤΡΩΚΤΙΚΟΥ (!!!!) ΣΩΛΗΝΑΚΙ ΦΡΕΝΟΥ ΣΤΟ ΔΕΞΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΡΟΧΟ ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΕΛΙΩΜΕΝΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΡΥΑ ΜΕΡΑ. ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΑΔΙΚΟ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΕΙΣ ΤΗΝ ΠΗΓΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΣΟΥ. ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΑ VTS KAI RALLYE ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΑ ΑΔΙΚΕΙΣ ΚΑΘΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΠΙΕΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΑΣΧΕΤΟΥΣ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΤΑ 120 ΑΛΟΓΑ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΑΝ ΘΕΟΥΣ (ΑΛΛΩΣΤΕ ΣΥΧΝΟΤΕΡΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΡΑΚΑΡΙΣΜΕΝΑ ΣΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΠΑΡΑ ΣΤΟ ΑΝΑΒΑΤΟΡΙΟ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ ΑΝ ΑΥΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ) ΚΑΙ ΑΡΑ ΟΙ ΦΘΟΡΕΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΩΣ ΑΥΞΗΜΕΝΕΣ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΟΤΙ ΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΣΥΝΗΘΩΣ ΚΡΑΤΑΝΕ 40 ΜΕ 50000 ΧΛΜ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΚΑΡΟΔΡΟΜΟΥΣ ΜΕ ΝΟΡΜΑΛ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΑ 35000 ΧΛΜ ΔΕΝ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΗ.
ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΟΤΙ ΣΕ ΕΝΑ ΙΑΠΩΝΙΚΟ ΒΑΖΕΙΣ ΡΟΛ ΜΠΑΡ ΚΑΙ ΤΡΧΕΙΣ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΑΥΤΟ ΧΜ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΥΠΕΡΒΟΛΗ ΑΦΟΥ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΧΤΕΙ ΜΕ ΧΩΜΑΤΙΝΗ ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΝΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΟΥΝ ΚΛΠ,. ΥΠΟΘΕΤΩ ΟΤΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΥΠΟΨΙΝ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ETΡΕΧΕ ΣΤΑ RALLY RAIDS Η CITROEN ΣΑΡΩΝΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΦΕΤΟΣ ΣΕ ΗΜΙΕΜΠΛΟΚΗ ΚΑΤΕΚΤΗΣΕ ΕΠΑΞΙΑ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ 3η ΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΣΚΛΗΡΟΤΕΡΟ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΠΠΡ. -
Εντάξει ρε TAKINEN δεν είπαμε οτι όλα είναι ίδια. Σαφώς όχι.
Απλά όλα τα αυτοκίνητα έχουν κάποια αδύνατα σημεία. Κάποια περισσότερο και κάποια λιγότερο. Δεν μπορούμε να τα ξέρουμε όλα.Εγώ μίλησα για αυτά που έχω δει και ξέρω. Δεν γνωρίζω τι προβλήματα βγάζουν τα μίκρα γιατί ποτέ κάποιος γνωστός μου δεν είχε κάποιο για να μου πει. Για το σιβίκ VTI έχω ακούσει για άτομο που έχει κάψει τρία μοτέρ. Το πώς και γιατί δεν με ενδιαφέρει ούτε τον γνωρίζω προσωπικά. Δεν σημαίνει ότι έχουν ελλατωματικό μοτέρ.Ο κολλητός μου που έχει το 1.8VTI δεν έχει κανα παράπονο στα 4 χρόνια και 42000χμ που το έχει. Αλλά για τα Sunny είναι γεγονός ότι τρυπάει το κεφαλάρι αν χαλάσει ο μηχανικός θερμοστάτης τους, το έχω δει, όπως και το βιτάρα το σουζούκι. Στο κάτω κάτω αν δεν χαλάγαν τι θα κάναν οι μηχανικοί κλέφτες θα γίνονταν;
Όσο για τους αγώνες βλέποντας το WRC διακρίνω άνοδο των Γάλλων με τα 206 και XSARA αυτόν τον καιρό χωρίς να απειλούνται από Impreza και EVO 7. Αλλά ως γνωστό είναι ειδικές εκδόσεις και δεν βγαίνει και κανά συμπέρασμα απο αυτό.Και εγώ έχω στη κατοχή μου γαλλικό αυτοκίνητο (Citroen ΧΑΝΤΙΑ) που είναι και πιο πολύπλοκη από άλλα γαλλικά αυτοκίνητα αλλά δεν έχει βγάλει τίποτα στα 95000χμ που την έχω. Ουτε κιβώτια ούτε βάσεις. Μόνο ένα δεξί ζήτα και αυτό γιατι χτύπησε λακούβα με πολλά χμ.
Όσο για τα αμορτισέρ μιλησα για τα μπροστά και όχι για τα πίσω.
Χαιρετισμούς. -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΦΙΛΕ TAKINEN ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΒΛΑΒΕΣ (ΠΟΥ ΤΙΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΩΣ ΣΥΝΗΘΕΙΣ) ΤΙΣ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΟΠΩΣ Π.Χ. ΑΥΤΕΣ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΥ TUV ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΑΝΑΛΟΓΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ Η ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΒΕΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΥΜΒΕΙ ΕΠΑΝΕΙΛΗΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ. ΠΟΛΛΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΑΛΛΙΚΑ ΑΜΑΞΙΑ PEUGEOT KAI CITROEN OXI OMΩΣ RENAULT ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΒΛΑΒΕΣ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΟΤΙ ΕΔΩ ΚΑΙ 3 (42000 ΧΛΜ ΠΕΡΙΠΟΥ) ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ XSARA 1.6 ( ΑΝ ΤΑ ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΗΤΑΝ ΑΛΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ 2.0 ΑΛΛΑ ΑΣ ΟΨΕΤΑΙ Η ΡΗΜΑΔΑ Η ΕΦΟΡΙΑ) ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΚΟΜΜΕΝΟ ΑΠΟ ΔΟΝΤΙΑ ΤΡΩΚΤΙΚΟΥ (!!!!) ΣΩΛΗΝΑΚΙ ΦΡΕΝΟΥ ΣΤΟ ΔΕΞΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΡΟΧΟ ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΕΛΙΩΜΕΝΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΡΥΑ ΜΕΡΑ. ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΑΔΙΚΟ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΕΙΣ ΤΗΝ ΠΗΓΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΣΟΥ. ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΑ VTS KAI RALLYE ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΑ ΑΔΙΚΕΙΣ ΚΑΘΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΠΙΕΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΑΣΧΕΤΟΥΣ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΤΑ 120 ΑΛΟΓΑ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΑΝ ΘΕΟΥΣ (ΑΛΛΩΣΤΕ ΣΥΧΝΟΤΕΡΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΡΑΚΑΡΙΣΜΕΝΑ ΣΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΠΑΡΑ ΣΤΟ ΑΝΑΒΑΤΟΡΙΟ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ ΑΝ ΑΥΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ) ΚΑΙ ΑΡΑ ΟΙ ΦΘΟΡΕΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΩΣ ΑΥΞΗΜΕΝΕΣ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΟΤΙ ΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΣΥΝΗΘΩΣ ΚΡΑΤΑΝΕ 40 ΜΕ 50000 ΧΛΜ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΚΑΡΟΔΡΟΜΟΥΣ ΜΕ ΝΟΡΜΑΛ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΑ 35000 ΧΛΜ ΔΕΝ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΗ.
ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΟΤΙ ΣΕ ΕΝΑ ΙΑΠΩΝΙΚΟ ΒΑΖΕΙΣ ΡΟΛ ΜΠΑΡ ΚΑΙ ΤΡΧΕΙΣ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΑΥΤΟ ΧΜ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΥΠΕΡΒΟΛΗ ΑΦΟΥ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΧΤΕΙ ΜΕ ΧΩΜΑΤΙΝΗ ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΝΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΟΥΝ ΚΛΠ,. ΥΠΟΘΕΤΩ ΟΤΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΣΤΗΣΙΜΟ........Για τις πηγές όσων αναφέρω εδώ, θα σου τις γνωστοποιήσω άμεσα, στέλνοντας σου email, γιατί δεν είναι κομψό να περιαυτολογούμε σε ένα forum.
Για την προσωπική σου εμπειρία με το Xsara μπορώ απλώς να πώ πως τα 42000χλμ είναι λίγα για να βγάλεις συμπεράσματα αξιοπιστίας.
Επίσης πρόσεξε πως το συγκεκριμένο θέμα δεν το ξεκινήσαμε εδώ, αλλά στο 'Subaru Impreza 1.6 with Turbo'
οπότε διαβάζοντας τα τελευταία posts εκείνου του θέματος θα μάθεις συνολικά όσα έχουν ειπωθεί.Και όσο για την άποψή σου για το Ακρόπολις προφανώς δείχνει πως δεν έπιασες την ουσία. Το σχόλιο δεν αφορούσε μηχανή και γενικότερο στήσιμο όπως λες, αλλά την αξιοπιστία των αναρτήσεων, του πλαισίου, των ευαίσθητων μηχανικών μερών κλπ.
Πρώτα από όλα οι αγωνιστικές αναρτήσεις τα φρένα κλπ σαφώς και αυξάνουν την απόδοση όπως και την αξιοπιστία ενός αυτοκινήτου. Το νόημα όμως της τοποθέτησης του μηχανικού που την έκανε (του οποίου το όνομα θα σου το στείλω στο mail) είναι πως τα ιαπωνικά αυτά αυτοκινητάκια μπορούν άνετα να κάνουν και μάλιστα με γρήγορο ρυθμό 300 χλμ σκληρού χώματος χωρίς πρόβλημα. Ίσως ακούγεται υπερβολικό, δεν πρέπει να όμως να εξεταστεί από μόνο του σαν γεγονός, αλλά σε σχέση με την αντίστοιχη συμπεριφορά ενός rallye για παράδειγμα.
Δεν είπε κανείς πως παίρνεις ένα micra του βάζεις roll cage και νικάς την Α5!!! Είναι όμως πολύ πιθανό να κατορθώσεις να τερματίσεις τελευταίος, τη στιγμή που το αντίστοιχο rallye θα έχει εγκαταλλείψει στην 1η ειδική από κάποια ηλίθια βλάβη.
Επίσης γνώμες γνωστών και φίλων σπάνια λαβαίνω υπόψη μου. Αναφέρω απλά πως ευτυχής κάτοχος Citroen ZX και γνωστός μου δήλωνε πως το αυτοκίνητό του δεν έχει παρουσίασει κανένα απολύτως πρόβλημα. Βέβαια, όταν έμπαινες μέσα, πέρα από την αίσθηση κουδουνίστρας το πρώτο πράγμα που καταλάβαινες, ήταν πως στις λακούβες το μπροστινό σύστημα έδινε την εντύπωση της κατάρρευσης αφού όλα τα μέρη του έκαναν θόρυβο. Μην αναφέρω την ευθυγράμμιση του αυτοκινήτου.
Βέβαια, για τον χαρούμενο αυτό ανθρωπάκο, δεν υπήρχε κανένα απολύτως πρόβλημα και όλα ήταν κανονικά.
Οπότε τα 'άκουσα' 'μου 'πανε' κτλ δεν στέκουν για μένα ως επιχειρήματα.ΥΓ. Από πότε για να γράψει κάποιος την άποψή του σε ένα forum πρέπει να πάρει πρώτα χαρτί απο τον TUV? (TUV, μην ξεράσω για το πως λειτουργούν όλοι αυτοί οι οργανισμοί)
ΥΠΟΨΙΝ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ETΡΕΧΕ ΣΤΑ RALLY RAIDS Η CITROEN ΣΑΡΩΝΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΦΕΤΟΣ ΣΕ ΗΜΙΕΜΠΛΟΚΗ ΚΑΤΕΚΤΗΣΕ ΕΠΑΞΙΑ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ 3η ΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΣΚΛΗΡΟΤΕΡΟ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΠΠΡ.
Αυτό πάλι τι σχέση έχει με τα υπόλοιπα;
-
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Εντάξει ρε TAKINEN δεν είπαμε οτι όλα είναι ίδια. Σαφώς όχι.
Απλά όλα τα αυτοκίνητα έχουν κάποια αδύνατα σημεία. Κάποια περισσότερο και κάποια λιγότερο. Δεν μπορούμε να τα ξέρουμε όλα.Εγώ μίλησα για αυτά που έχω δει και ξέρω. Δεν γνωρίζω τι προβλήματα βγάζουν τα μίκρα γιατί ποτέ κάποιος γνωστός μου δεν είχε κάποιο για να μου πει. Για το σιβίκ VTI έχω ακούσει για άτομο που έχει κάψει τρία μοτέρ. Το πώς και γιατί δεν με ενδιαφέρει ούτε τον γνωρίζω προσωπικά. Δεν σημαίνει ότι έχουν ελλατωματικό μοτέρ.Ο κολλητός μου που έχει το 1.8VTI δεν έχει κανα παράπονο στα 4 χρόνια και 42000χμ που το έχει. Αλλά για τα Sunny είναι γεγονός ότι τρυπάει το κεφαλάρι αν χαλάσει ο μηχανικός θερμοστάτης τους, το έχω δει, όπως και το βιτάρα το σουζούκι. Στο κάτω κάτω αν δεν χαλάγαν τι θα κάναν οι μηχανικοί κλέφτες θα γίνονταν;
Όσο για τους αγώνες βλέποντας το WRC διακρίνω άνοδο των Γάλλων με τα 206 και XSARA αυτόν τον καιρό χωρίς να απειλούνται από Impreza και EVO 7. Αλλά ως γνωστό είναι ειδικές εκδόσεις και δεν βγαίνει και κανά συμπέρασμα απο αυτό.Και εγώ έχω στη κατοχή μου γαλλικό αυτοκίνητο (Citroen ΧΑΝΤΙΑ) που είναι και πιο πολύπλοκη από άλλα γαλλικά αυτοκίνητα αλλά δεν έχει βγάλει τίποτα στα 95000χμ που την έχω. Ουτε κιβώτια ούτε βάσεις. Μόνο ένα δεξί ζήτα και αυτό γιατι χτύπησε λακούβα με πολλά χμ.
Όσο για τα αμορτισέρ μιλησα για τα μπροστά και όχι για τα πίσω.
Χαιρετισμούς.2 Παρατηρήσεις.
Πρώτα από όλα ο θερμοστάτης όπως ξέρουμε έιναι το εξάρτημα που ελέγχει τη θερμοκρασία του ψυγείου και όταν αυτή ξεπεράσει κάποιο όριο δίνει την εντολή να δουλέψει ο ανεμιστήρας. (βεντιλατέρ)
Αν χαλάσει ο θερμοστάτης το βεντιλατέρ δεν δουλεύει σωστά και εκεί που πρέπει, με αποτέλεσμα τη συνεχή άνοδο της θερμοκρασίας. Όταν η θερμοκρασία ανέβει υπερβολικά, τότε όντως δημιουργούνται προβλήματα. Γι αυτό όμως υπαρχει το θερμόμετρο στο ταμπλό για να αποφευγονται αυτά τα προβλήματα και να γνωρίζει ο οδηγος κάθε στιγμή τη θερμοκρασία του νερού. Αν τώρα η θερμοκρασία ανέβηκε τόσο και ο οδηγός δεν το κατάλαβε και συνέχισε, τότε το λάθος είναι το οδηγού και όχι του αυτοκινήτου.Δεύτερον συμφωνώ απόλυτα μαζί σου πως όλα τα αυτοκίνητα έχουν δυνατά και αδύνατα σημεία. Όλα δεν μπορείς να τα έχεις εκτός και εαν δώσεις ένα κάρο ευρώ.
Έτσι στις μικρές κατηγορίες οι σχεδιαστές αναγκάζονται σε συνεχείς συμβιβασμούς.
Αυτό υποστηρίζω. Πως τα εν λόγω γαλλικά έχουν κορυφαία άισθηση στο τιμόνι, κορυφαία οδική συμπεριφορά, στα Μέγαρα γράφουν χρόνους μαμίσια, καλύτερους από αυτοκίνητα με τη διπλάσια τιμή! Επίσης , έχουν πολύ καλούς κινητήρες και είναι και σχετικά φθηνα! Το μείον τους όμως είναι η αξιοπιστία.
Αντίθετα, τα ιαπωνικά μπορεί να σου προκαλούν υπνηλία βαρεμάρα ίσως και μίσος όταν προσπαθείς να τα κάνεις να στρίψουν αλλά είναι σκυλιά τα άτιμα! Και επίσης μπορείς να τα πας σε ένα χωματόδρομο για μια εκδρομή, χωρίς να χρειάζεται να έχεις κλείσει από πριν ραντεβού με το συνεργείο και να έχεις την οδική stand bye. -
OYPS!!!
Φίλε Mirage ....δεν έχεις δημοσιεύσει email!!!
ΠΕΡΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ