-
Η διαφορα:
Gabriel
Chicago, IL
2001 Acura CL Type S
2001 Lexus RX 300[ Αυτό το μήνυμα διορθώθηκε από: trakousellis στις 20-05-2002 0:36 ]
-
Η διαφορα:
Gabriel
Chicago, IL
2001 Acura CL Type S
2001 Lexus RX 300[ Αυτό το μήνυμα διορθώθηκε από: trakousellis στις 20-05-2002 0:36 ]
-
Η διαφορα:
Gabriel
Chicago, IL
2001 Acura CL Type S
2001 Lexus RX 300[ Αυτό το μήνυμα διορθώθηκε από: trakousellis στις 20-05-2002 0:36 ]
-
250 HP APO 3.2 LITRA?OUAAAOU
KAI TETRAKINISI? MALON ME HALDEX E?
KAI SE POIOUS APEYTHINETE?
OTAN YPARXOUN AUTOKINITA ME 200+HP APO 2.0 LITRA KAI TRIA DIAFORIKA MALON H PROTASI TIS VW DEN EINAI KALI. (TOLAXISTON GIA TIN ELLADA)
KAI DEN NOMIZO NA EINAI KAI FTINO E?
KATA ALLA KALO EINAI .GIA NA TO VLEPEIS.....
-
Παιδιά οι φωτογραφίες είναι πολύ «βαριές» για το δίκτυο...:sad:
Όσοι έχουν μικρά μηχανήματα θα υποφέρουν για να τις δούνε...
Υπομονή μέχρι να... τουρμπίσουμε το δίκτυο!!!!
Thanks για την κατανόηση...[ Αυτό το μήνυμα διορθώθηκε από: trakousellis στις 20-05-2002 0:42 ]
-
-
Συγνωμη. Τι εννοεις ειναι βαριες για το δυκτιο και δεν θα ειναι αφου 'τουρμπισετε' το δυκτιο? Οι φοτο ειναι λινκς στο http://www.in.gr. Απο εκει καλουντε για οποιον καλει το θρεντ που αρχισα. Ειναι οντως βαριες για καποιον ακομη και με 56Κ αλλα, τι σχεση το ποσο μεγαλες ειναι με το δυκτιο του περιοδικου 4 Τροχοι?
-
Γιατι εσβησες εναμυσι απο τα 2 μυνηματα μου. Δεν θα ηταν καλυτερα να βγαλεις το [ img ] [ / img ] και να βαλεις [ url ] [ / url ] ετσι ωστε ο καθενας να εχει την εκλογη να παει να δει τις φοτο?
-
Ποτε θα ανοιξεις κι αλλα folders εκτος των αγωνων? Απο οτι βλεπω πολλοι εδω το ζητουν κατι τετοιο.
Gabriel
Chicago, IL
2001 Acura CL Type S
2001 Lexus RX 300[ Αυτό το μήνυμα διορθώθηκε από: gavriil1 στις 20-05-2002 1:35 ]
[ Αυτό το μήνυμα διορθώθηκε από: gavriil1 στις 20-05-2002 1:37 ]
[ Αυτό το μήνυμα διορθώθηκε από: trakousellis στις 20-05-2002 10:46 ]
-
-
On 20-05-2002 0:07, KAVOURNEN έγραψε:
250 HP APO 3.2 LITRA?OUAAAOU
KAI TETRAKINISI? MALON ME HALDEX E?
KAI SE POIOUS APEYTHINETE?
OTAN YPARXOUN AUTOKINITA ME 200+HP APO 2.0 LITRA KAI TRIA DIAFORIKA MALON H PROTASI TIS VW DEN EINAI KALI. (TOLAXISTON GIA TIN ELLADA)
KAI DEN NOMIZO NA EINAI KAI FTINO E?
KATA ALLA KALO EINAI .GIA NA TO VLEPEIS.....
Συμφωνω. Το Γκολφ των 1.4 λιτρων θα ειναι το best seller στην Ελλαδα σιγουρα (απο ολα τα αλλα Γκολφ εννοω). Σιγουρα δεν κανει νοημα ενα Γκολφ 15 εκκατομυριων (μαντευω εδω), 250 ιππων για την Ελλαδα.
Η VW εχει ως στοχο αλλες αγορες με αυτο το Γκολφ. Συμπεριλαμβανομενης και αυτη των ΗΠΑ. Τα τελευταια 3 χρονια τα hatchback ξαναγινοντε δημοφιλης στις ΗΠΑ σιγα σιγα. Οπως τα:
Ford Focus
Hyundai Accent
Hyundai Elantra
Toyota Celica
Mercury Cougar
Nissan 350Z
Hyndai Tiburon
Mini Cooper
Toyota Matrix!!!
Pontiac Vibe!!! (same as the Matrix)Και μετα ειναι οι αγορες της Γερμανιας, Αγγλιας και Γαλλιας στις οποιες ενα τετοιο Γκολφ θα ειχε καποια επυτιχια θα ελεγα.
Οσο για τα αυτοκινητα των 200 ιππων απο 2 λιτρα, δεν θα ελλεγα οτι μπορουν να συγκριθουν. Για να βγαλεις 200 ιππους απο 2 λιτρα, θα πρεπει να εισαι σε υψηλες στροφες, π.χ. 7400 ή κατι τετοιο (εχοντας στο μυαλο τον 2 λιτρο στο Σιβικ Type R στην Ευρωπη ή το Acura RSX στις ΗΠΑ). Δεν ειναι το ιδιο να κανεις 200 ιππους απο 3 λιτρα λιτρα και 200 ιππους απο 2 λιτρα. Τα χρονομετρα μπορει να δειχνουν τα ιδια νουμερα, αλλα η αισθηση ειναι εντελως διαφορετικη, δηλαδη πολυ πιο θετικη για αυτο των 3ων λιτρων. Και ο λογος φυσικα ειναι οτι η υψηλη ροπη στις χαμηλες στροφες που απολαμβανεις ως οδηγος καθημερινης οδηγησης στο 3λιτρο.
Gabriel
Chicago, IL
2001 Acura CL Type S
2001 Lexus RX 300[ Αυτό το μήνυμα διορθώθηκε από: gavriil1 στις 20-05-2002 1:51 ]
-
Φίλε gavriil1, δεν είχες βάλει link αλλά τις Φωτογραφίες...
Όποιος διάβαζε το θέμα έβλεπε τις φωτό και όχι τα link... οπότε οι φωτ. ήταν στο δίκτυο.
Με link δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα...
Όσο αφορά την επιπλέον ενότητα, μέσα στην εβδομάδα θα την εγκαινιάζουμε....
Να είσαι καλά!!![ Αυτό το μήνυμα διορθώθηκε από: trakousellis στις 20-05-2002 10:49 ]
-
On 20-05-2002 10:47, trakousellis έγραψε:
Φίλε gavriil1, δεν είχες βάλει link αλλά τις Φωτογραφίες...
Όποιος διάβαζε το θέμα έβλεπε τις φωτό και όχι τα link... οπότε οι φωτ. ήταν στο δίκτυο.
Με link δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα...
Όσο αφορά την επιπλέον ενότητα, μέσα στην εβδομάδα θα την εγκαινιάζουμε....
Να είσαι καλά!!![ Αυτό το μήνυμα διορθώθηκε από: trakousellis στις 20-05-2002 10:49 ]
K. Τρακουσελλη (?), συγνωμη που το τραβαω αυτο αλλα θελω να καταλαβω πως λειτουργει κατι τετοιο
Οταν βαζω [ img ] [ / img ], και μεσα ειναι ενα URL, αυτο δεν σημαινει οτι οτιδηποτε αντιστοιχει σε αυτο το URL ερχετε απο την πηγη του? Σε αυτην την περιπτωση στο http://www.in.gr ?? Δηλαδη δεν εχει καμια σχεση με το δικο σας δυκτιο, κτλ? Ητε εβαζα URL ητε IMG, το ιδιο δεν ειναι για το δυκτιο σας?
Ναι υπαρχει διαφορα για την χρηστη, λογο του οτι κατεβαζει ο χρηστες φοτο αντιο για λινκ, αλλα τι σχεση εχει αυτο με το οτι θα τουρμπισετε το δυκτιο σας, κτλ?
Και τελος, δεν μου απαντησες, γιατι εσβησες το περισσοτερο απο τα 2 μυνηματα μου? Το text δηλαδη?
Να σαι καλα εσυ κ. Τρακουσελη και ανιπομονουμε να δουμε και αλλα θεματε εκτος αγωνων. Ευχαριστω.
-
Το ότι θα «τουρμπίσουμε» το δίκτυο σημαίνει ότι θα είμαστε πιο γρήγοροι και θα μπορούμε να φιλοξενούμε περισσότερους χρήστες μαζί. Παράλληλα θα μπορούν να μπαίνουν και μικρές φωτό.
Το ότι θα είμαστε πιο γρήγοροι σημαίνει ότι θα μας βλέπουν και οι χρήστες με τα μικρά μηχανάκια πιο γρήγορα...
Το μήνυμα του σου έσβησα ήταν από κεκτημένη ταχύτητα... Σου ζητώ συγνώμη...
Από εκεί και πέρα σου επαναλαμβάνω ότι δεν έβαλες Url αλλά τοποθέτησες (άθελά σου) τη. φωτογραφία στο Forum...
Ευχαριστώ[ Αυτό το μήνυμα διορθώθηκε από: trakousellis στις 20-05-2002 18:46 ]
-
On 20-05-2002 18:46, trakousellis έγραψε:
Το ότι θα «τουρμπίσουμε» το δίκτυο σημαίνει ότι θα είμαστε πιο γρήγοροι και θα μπορούμε να φιλοξενούμε περισσότερους χρήστες μαζί. Παράλληλα θα μπορούν να μπαίνουν και μικρές φωτό.
Το ότι θα είμαστε πιο γρήγοροι σημαίνει ότι θα μας βλέπουν και οι χρήστες με τα μικρά μηχανάκια πιο γρήγορα...
Το μήνυμα του σου έσβησα ήταν από κεκτημένη ταχύτητα... Σου ζητώ συγνώμη...
Από εκεί και πέρα σου επαναλαμβάνω ότι δεν έβαλες Url αλλά τοποθέτησες (άθελά σου) τη. φωτογραφία στο Forum...
Ευχαριστώ[ Αυτό το μήνυμα διορθώθηκε από: trakousellis στις 20-05-2002 18:46 ]
Ευχαριστω για την διευκρινιση κ. Τρακουσελλη.
-
On 20-05-2002 1:51, gavriil1 έγραψε:
On 20-05-2002 0:07, KAVOURNEN έγραψε:
250 HP APO 3.2 LITRA?OUAAAOU
KAI TETRAKINISI? MALON ME HALDEX E?
KAI SE POIOUS APEYTHINETE?
OTAN YPARXOUN AUTOKINITA ME 200+HP APO 2.0 LITRA KAI TRIA DIAFORIKA MALON H PROTASI TIS VW DEN EINAI KALI. (TOLAXISTON GIA TIN ELLADA)
KAI DEN NOMIZO NA EINAI KAI FTINO E?
KATA ALLA KALO EINAI .GIA NA TO VLEPEIS.....
Συμφωνω. Το Γκολφ των 1.4 λιτρων θα ειναι το best seller στην Ελλαδα σιγουρα (απο ολα τα αλλα Γκολφ εννοω). Σιγουρα δεν κανει νοημα ενα Γκολφ 15 εκκατομυριων (μαντευω εδω), 250 ιππων για την Ελλαδα.
Η VW εχει ως στοχο αλλες αγορες με αυτο το Γκολφ. Συμπεριλαμβανομενης και αυτη των ΗΠΑ. Τα τελευταια 3 χρονια τα hatchback ξαναγινοντε δημοφιλης στις ΗΠΑ σιγα σιγα. Οπως τα:
Ford Focus
Hyundai Accent
Hyundai Elantra
Toyota Celica
Mercury Cougar
Nissan 350Z
Hyndai Tiburon
Mini Cooper
Toyota Matrix!!!
Pontiac Vibe!!! (same as the Matrix)Και μετα ειναι οι αγορες της Γερμανιας, Αγγλιας και Γαλλιας στις οποιες ενα τετοιο Γκολφ θα ειχε καποια επυτιχια θα ελεγα.
Οσο για τα αυτοκινητα των 200 ιππων απο 2 λιτρα, δεν θα ελλεγα οτι μπορουν να συγκριθουν. Για να βγαλεις 200 ιππους απο 2 λιτρα, θα πρεπει να εισαι σε υψηλες στροφες, π.χ. 7400 ή κατι τετοιο (εχοντας στο μυαλο τον 2 λιτρο στο Σιβικ Type R στην Ευρωπη ή το Acura RSX στις ΗΠΑ). Δεν ειναι το ιδιο να κανεις 200 ιππους απο 3 λιτρα λιτρα και 200 ιππους απο 2 λιτρα. Τα χρονομετρα μπορει να δειχνουν τα ιδια νουμερα, αλλα η αισθηση ειναι εντελως διαφορετικη, δηλαδη πολυ πιο θετικη για αυτο των 3ων λιτρων. Και ο λογος φυσικα ειναι οτι η υψηλη ροπη στις χαμηλες στροφες που απολαμβανεις ως οδηγος καθημερινης οδηγησης στο 3λιτρο.
Gabriel
Chicago, IL
2001 Acura CL Type S
2001 Lexus RX 300[ Αυτό το μήνυμα διορθώθηκε από: gavriil1 στις 20-05-2002 1:51 ]
GIA TIS XENES AGORES MPORI NA EINAI KALO EMEIS OMOS ZOUME STIN ELLADA.
GIATI LOIPON NA ASXOLITHOUME ME ENA AUTOKINITO (PERA APO TA TIPIKA)POU DEN PROKITE NA TO APOKTISOUME POTE (VLEPE TEKMIRIA).
OSO GIA TA 2.0 LITRA MILISA GIA TRIA DIAFORIKA.
VLEPE SUBARU IMPREZA WRX 218-255HP KAI STI 265-330 HP KAI SIGOURA OXI STIS 7400. -
[ Αυτό το μήνυμα διορθώθηκε από: gavriil1 στις 20-05-2002 1:51 ]
[/quote]GIA TIS XENES AGORES MPORI NA EINAI KALO EMEIS OMOS ZOUME STIN ELLADA.
GIATI LOIPON NA ASXOLITHOUME ME ENA AUTOKINITO (PERA APO TA TIPIKA)POU DEN PROKITE NA TO APOKTISOUME POTE (VLEPE TEKMIRIA).
OSO GIA TA 2.0 LITRA MILISA GIA TRIA DIAFORIKA.
VLEPE SUBARU IMPREZA WRX 218-255HP KAI STI 265-330 HP KAI SIGOURA OXI STIS 7400.[/quote]
Sorry. Οταν εγραψες 200 ιππους απο 2 λιτρα, το μυαλο μου πηγε στα Χοντα (S2000 and Civic).
Ναι, οντως, το Imprezza ειναι μια πολυ καλη επιλογη/εκλογη για την Ελλαδα. Και ολα τα αυτοκινητα που εδοφιαζοντε με τον 180PS κινητηρα της VW and Audi. Και ειμαι σιγουρος οτι τα 180 αλογα θα ενυσχιθουν απο τον ιδιο κινητηρα συντομα.
Αλλα θελω να διευκρινισω οτι, οταν ανοιγω ενα θεμα για ενα νεο αυτοκινητο ή ενα εξελιγμενο οχημα, δεν εχει σημασια εαν μπορεις να το αποκτησεις στην Ελλαδα ή οχι. Το ανοιγω διοτι μου αρεσει (χομπι) να παρακολουθω την αυτοκινητοβηομιχανια και να παρακουλουθω τις εξελιξεις γενικα. Being a car enthusiast που λενε.
By the way, σχετικα με το νεο Γκολφ των 250 ιππων που θα παρει 1-2 χρονια να δει η Ευρωπη μολις διαβασα για το Γκολφ R32 των 240 ιππων που θα ειναι διαθεσιμο συντομα στην Γερμανια. 0-100 σε 6.5 για 35,000 Ευρο.
http://www.in.gr/auto/autoarticle.asp?arcode=5681
-
..
-
Το 1ο θέμα που 'ανοίχτηκε' στο 'Περί Αυτοκίνησις'!!
Το έφερα 'επάνω' για να δούμε τι γράφαμε τότε (Μάιο του 2002)!! -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Το 1ο θέμα που 'ανοίχτηκε' στο 'Περί Αυτοκίνησις'!!
Το έφερα 'επάνω' για να δούμε τι γράφαμε τότε (Μάιο του 2002)!!Συγχαρητήρια κύριε πρόεδρε, μας τρομάξατε!
-
-
καλησπερα σας,εχω ενα Ford KA και θα ηθελα την βοηθεια σας σε ενα πολυ σοβαρο προβλημα που αντιμετωπιζω εδω και 3 χρονια πλεον με το αμαξι αυτο και κατ'επεκταση με την Ford Hellas. θα προσπαθησω να διατηρησω την ψυχραιμια μου αν και ειναι σχεδον ακατορθωτο μετα απ'ολα αυτα που εχουν συμβει.Για να σας περιγραψω επακριβως το περιστατικο θα σας παραθεσω την επιστολη διαμαρτυριας που κατεθεσε η μητερα μου στη ford στην οποια καταγραφοντε αναλυτικα τα περιστατικα που προεκυψαν.
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣΑξιότιμοι Κύριοι,
Με την επιστολή αυτή, θα ήθελα να σας γνωστοποιήσω και να διαμαρτυρηθώ για την απίστευτη ταλαιπωρία που έχουμε υποστεί από την εταιρεία σας, εδώ και οκτώ μήνες.
Η κόρη μου – Αθηνά Τσάπρα- τον Νοέμβριο του 2010 αγόρασε από εταιρεία πώλησης αυτοκινήτων ένα αυτοκίνητο FORD KA, TREND PLUS 1.20 3D, με 24.000 km και με ημερομηνία παραγωγής 13/11/2009, δηλαδή αυτοκίνητο που είχε κλείσει μόλις ένα (1) χρόνο χρήσης.
Το αυτοκίνητο ήταν σε άριστη κατάσταση και αγοράστηκε έναντι του ποσού των 8.600€.
Δύο μόλις μήνες μετά, δηλαδή τον Ιανουάριο 2011 κι ενώ βρισκόταν καθ’ οδόν σε κεντρική λεωφόρο της Ηλιούπολης άρχισαν αιφνιδιαστικά και διαδοχικά να ανάβουν οι σημάνσεις στο καντράν του αυτοκινήτου (δυσλειτουργία συστήματος ABS, δυσλειτουργία ηλεκτρικής υποβοήθησης τιμονιού, χαμηλή πίεση λαδιού, αύξηση θερμοκρασίας κ.λ.π)-τα γνωρίζετε καλύτερα- να ¨σκληραίνει¨ η περιστροφή του τιμονιού και εντός μερικών μέτρων απότομα ακινητοποιήθηκε στο μέσον της λεωφόρου. Η κόρη μου που είναι μόλις 19 χρονών και νέα οδηγός αιφνιδιάστηκε, σοκαρίστηκε και κινδύνευσε να τραυματιστεί από διερχόμενα αυτοκίνητα, που ΄΄είδαν΄΄ ένα αυτοκίνητο να ακινητοποιείται ξαφνικά, χωρίς λόγo ενώ ήδη είχαν ταχύτητα τουλάχιστον 80km/h, ενώ στη συνέχεια με τη βοήθεια περαστικών –μαρτύρων του περιστατικού και ενός ιδιοκτήτη παρακείμενου πρατηρίου βενζίνης- μετακίνησαν το αυτοκίνητο στο πεζοδρόμιο. Στη συνέχεια ειδοποιήθηκε η ΕΛΠΑ να το παραλάβει (καταγραφές υπάρχουν στα αρχεία της).
Στο σημείο αυτό αρχίζει η πρώτη ¨¨γνωριμίᨨ με την αντιπροσωπεία ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ Α.Ε.Β.Ε. και συγκεκριμένα με το κατάστημα Αργυρούπολης (Βουλιαγμένης 580). Το αυτοκίνητο μπαίνει στο SERVICE και μετά από έλεγχο της ανακοινώνουν ότι το συμβάν έχει καταγραφεί πράγματι στον ¨¨εγκέφαλ﨨 του αυτοκινήτου και με ένα RESTART όλα θα τακτοποιηθούν. Πράγματι το αυτοκίνητο φεύγει και κινείται κανονικά (εδώ επισημαίνω ότι δεν δόθηκε στην κόρη μου κανένα έγγραφο για το είδος της εργασίας που έγινε, ούτε έγινε εγγραφή στο βιβλίο service του αυτοκινήτου). Το αυτοκίνητο κινήθηκε τον υπόλοιπο μήνα κανονικά, με εξαίρεση κάποιες φορές που δεν έπαιρνε αμέσως και χρειαζόταν δύο και τρεις φορές προσπάθεια εκκίνησης.
Τον επόμενο μήνα, Φεβρουάριο 2011, κλέφτες σπάνε το πίσω παράθυρο του αυτοκινήτου και αφαιρούν όλα τα συνοδευτικά έγγραφά του από το ντουλαπάκι (άδεια, βιβλίο service κλπ). Η κόρη μου επισκέπτεται ξανά τη συγκεκριμένη αντιπροσωπεία για να της αντικαταστήσουν το τζάμι και κατόπιν παροτρύνσεών μου, τους αναφέρει ότι δεν ¨¨ανάβε騨 αμέσως το αυτοκίνητο, ότι κατά διαστήματα ανάβουν μεμονωμένα λαμπάκια στο καντράν, μήπως υπάρχει θέμα με την μπαταρία κλπ. Μετά τον έλεγχο που γίνεται την βεβαιώνουν για δεύτερη φορά ότι έχουν καταγραφεί όσα λέει, δεν είναι θέμα μπαταρίας και την προτρέπουν να τους ενημερώνει αν συμβεί ξανά ακινητοποίηση του αυτοκινήτου (το αυτονόητο δηλαδή!!!!!!).
Περνούν μόλις τρεις μήνες και αρχές Ιουλίου 2011 και κατά τη διάρκεια μιας βόλτας με το αυτοκίνητο στον Άλιμο (Μαρίνα Καλαμακίου), στο αυτοκίνητο ανάβουν ξανά όλες οι ενδείξεις στο καντράν και ακινητοποιείται. Καλείται πάλι η ΕΛΠΑ και το αυτοκίνητο μεταφέρεται στην ίδια αντιπροσωπεία για service (!!!!!).
Τώρα τα νέα είναι καλύτερα!! Οι υπεύθυνοι στο service ανακοινώνουν στην κόρη μου ότι το πρόβλημα αναγνωρίζεται από το εργοστάσιο της FORD , σαν ¨¨κατασκευαστικό λάθος¨¨ (ή περίπου έτσι) και με μία αναβάθμιση που θα περάσουν στο λογισμικό το πρόβλημα λύνεται οριστικά. Βέβαια για άλλη μία φορά, ευγενέστατα την παρότρυναν να επικοινωνήσει μαζί τους για τυχόν νέες ενδείξεις (είναι η φάση που αρχίζουν να υποτιμούν την νοημοσύνη μας, διότι κάτι που έχει λυθεί δεν αποτελεί πρόβλημα …πλέον!!!)
Στην ερώτηση αν το αυτοκίνητο μπορεί να ταξιδέψει Κάλυμνο, όπου θα εργαζόταν η κόρη μου και το είχε ανάγκη για τις μετακινήσεις της, την διαβεβαίωσαν καλώς να ταξιδέψει και γενναιόδωρα της υποσχέθηκαν ότι θα είναι στη διάθεσή της γιατί το αυτοκίνητο είναι ¨¨υπό παρακολούθησ稨!!!
Το αυτοκίνητο ταξίδεψε για Κάλυμνο στις 13/07/11 και μόλις πέντε μέρες αργότερα, με χρήση ελάχιστων χιλιομέτρων (20-30km), ακινητοποιείται με τις ίδιες διαδικασίες στο μέσον του κεντρικού δρόμου, διπλής κατεύθυνσης με ότι αυτό συνεπάγεται από τα παραπάνω. Μετά κόπων και βασάνων μεταφέρεται και τοποθετείται στο πλοίο στις 31/07/11 και αποστέλλεται στην Αθήνα όπου και το παραλαμβάνουμε με την ΕΛΠΑ και το αφήνουμε για άλλη μια φορά στην γνωστή αντιπροσωπεία.
Αν αυτό Κύριοι δεν είναι εγκληματικό, δώστε μου εσείς έναν όρο να το χαρακτηρίσω.
Αν αντί για ευθεία οδό η ακινητοποίηση του αυτοκινήτου γινόταν σε στροφή με γκρεμό (υπάρχουν δεκάδες τέτοιες στο νησί) και συνέβαινε κάτι πιο σοβαρό, πείτε μου τι δικαιολογίες θα μου λέγατε τότε, …………..πείτε μου.
Μέσα σε οκτώ μήνες και με μόλις 33.390km, ένα αυτοκίνητο τη εταιρείας σας, 1,5 χρόνου χρήσης , δύο φορές προκάλεσε άμεσο κίνδυνο κατά της σωματικής ακεραιότητας της κόρης μου αλλά και προς άλλους διερχόμενους οδηγούς γιατί εσείς ακόμα παρακολουθείτε το πρόβλημα!!!
Αναρωτιέμαι Κύριοι, αν στη θέση του δικού μου παιδιού ήταν το δικό σας παιδί στο τιμόνι ενός αυτοκινήτου, μιας κατά τα άλλα αξιόπιστης εταιρείας και βάναυσα ακινητοποιούνταν στο μέσον μιας λεωφόρου ή οπουδήποτε αλλού με σοβαρό ενδεχόμενο τραυματισμό τόσο του ιδίου όσο και των λοιπών διερχόμενων οδηγών, θα νιώθατε ασφαλείς; Θα κοιμόσασταν ήσυχοι τα βράδια;
Όπως και να’ χει το αυτοκίνητο για τέταρτη φορά στο service της γνωστής αντιπροσωπείας και κατόπιν δικής μου επιμονής κατά τη συνομιλία μου με τον Προϊστάμενο του τμήματος Service, κ. Κιούση Θωμά, μου ανακοινώθηκε ότι θα αποκατασταθεί οριστικά (?) το θέμα με τον ¨¨εγκέφαλ﨨 του αυτοκινήτου.
Κύριοι, δεν γνωρίζω ούτε το πώς λειτουργεί ο ΄΄εγκέφαλος΄΄ του αυτοκινήτου του FORD KA, ούτε με ενδιαφέρει. Είναι δικό σας πρόβλημα. Ασκώ όμως το επάγγελμα του Πολ. Μηχανικού, επάγγελμα με ποινικές ευθύνες και γνωρίζω καλά τι σημαίνει ασφάλεια και προστασία της ανθρώπινης ζωής. Με λύπη μου διαπίστωσα ότι εσείς (οι όποιοι ευθύνονται για το θέμα μας, το γνωρίζετε καλύτερα) αφήσατε αβίαστα μία 19χρονη να κινδυνεύει καθημερινά με την ολιγωρία που δείξατε στην οριστική αποκατάσταση της βλάβης του αυτοκινήτου της.
Τι φταίει; Το κόστος επισκευής; Η ανεπάρκειά σας να αποκαταστήσετε τη βλάβη;
Το γεγονός ότι αυτή η κατάσταση αφήσατε και ¨¨σέρνετα騨 και πλησιάζει ο Νοέμβριος που λήγει η εγγύηση του αυτοκινήτου μόνο σε μία σκέψη οδηγεί τον κοινό νου. ¨¨Περάστε από το ταμείο κύριε πελάτη, να πληρώσετε για να έχετε ένα αυτοκίνητο που θα κινείται με ασφάλειᨨ.
Διαψεύστε με …σας παρακαλώ.
Κλείνοντας θα ήθελα να σας επισημάνω τα εξής:- Ουδέποτε δόθηκε στην κόρη μου έγγραφο από το service που να παραπέμπει στους ελέγχους και τις εργασίες που έκαναν οι τεχνικοί, ούτε καταγράφηκε ποτέ τίποτα στο βιβλίο service του αυτοκινήτου. Κατόπιν δικής μου αιτήσεως μου υποσχέθηκε ο κος Κιούσης ότι θα μου δοθούν στις 02/08/11.
- Ουδέποτε ενημερώθηκε η κόρη μου ότι σε τυχόν πρόβλημα με το αυτοκίνητο δεν θα υπήρχε κάλυψη με άλλο αυτοκίνητο από την εταιρεία για το νησί. Απ’ ότι με ενημέρωσε ο κος Κιούσης η εμβέλεια της FORD εξαντλείται στην Αθήνα και στη Νάξο. Σε αίτημα δικό μου να δοθεί ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο ή ότι άλλο προκειμένου να εξυπηρετηθεί η κόρη μου στις μετακινήσεις της για το υπόλοιπο της εργασίας της (18 ημέρες) η απάντηση της κας Σκόπα από τα Κεντρικά της εταιρείας ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ , ήταν αρνητική, διανθισμένη με έπαρση και μάλιστα μου τόνισε ότι δεν θα μας αποζημίωναν για τα εισιτήρια του αυτοκινήτου (κόστος 200€ περίπου) τα οποία δεν της τα ζήτησε ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ!!!!!!!!!
Ζητήσαμε εξυπηρέτηση Κύριοι, όχι ελεημοσύνη.
Φανταστείτε να μην είχατε και ευθύνη για όλα αυτά ………….
Τέλος θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την οκτάμηνη συνεργασία μας, θα πρέπει να νιώθετε υπέροχα που έχετε κερδίσει έναν ευτυχισμένο ιδιοκτήτη αυτοκινήτου FORD KA.
Με την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματός μου.
Άλιμος 03/08/11
Με εκτίμησηΘΕΟΔΩΡΑ ΠΑΠΠΑ
Μετα απο ολα αυτα λοιπον, και αφου με διαβαιβεωσαν οι κυριοι οτι ''δεν προκειτε το αυτοκινητο να παρουσιασει τετοιου ειδους προβλημα με τον εγκεφαλου αφου τοποθετηθηκε νεος εγκαιφαλος'' χτες ξανακινδυνεψε η ζωη μου και αυτη τη φορα σε στροφη απου για ακομα μια φορα το τιμονι,δεν λειτουργουσε,λογω εγκαιφαλου.Απο το 2011 μεχρι σημερα εχουν γινει στο αμαξι 9000 χμλ. και αξιζει να σημειωθει οτι το αυτοκινητο 1 χρονο ηταν σε ακινησια λογω απουσιας μου στο Εξωτερικο!!!!
Εχω κινηθει ηδη νομικα και απο Δευτερα θα αποσταλει ηδη το πρωτο εξωδικο!!!!!!!!!
Αυτο ειναι τουλαχιστον εγληματικη αμελια,και ζητω τη γνωμη σας.
Ευχαριστω εκ των πρωτερων. -
Ολο αυτο το κατεβατο τι σχεση εχει με το Golf???
-
-
Νεο VW Golf με 250 ιππους και τετρακινηση!