Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΟΠΕΛ ΑΣΤΡΑ Η 1.6 105HP ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΟΠΕΛ ΑΣΤΡΑ Η 1.6 105HP ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    7
    447
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      megalos21 last edited by

      Καλημέρα σε όλους/όλες.

      Είμαι κάτοχος οπελ αστρα h 1.6 κ.ε. ,μοντέλο 2007, πρώτος οδηγός και έχω το εξής προβλημα. Στο κρυφό μενού διαπίστωσα ότι η θερμοκρασία του κινητήρα κυμαίνεται από 100 έως 102 βαθμούς κελσίου, σε εθνική οδό με 140km/h. Μέσα στην πόλη είναι 106-108. Στο συνεργείο βρήκαν ότι το βεντιλατέρ ξεκινάει να λειτουργεί στους 112 βαθμούς κελσίου μετά από δοκιμή. Μου είπαν οτι υπάρχει περίπτωση να έχει πρόβλημα ο εγκέφαλος της μηχανής και να δυσλειτουργεί η διαδικασία ψύξης.

      Έχει κάποιος άλλος οδηγός παρόμοια εμπειρία? Τα κμ που έχω κάνει είναι 345000 και έχω την εντύπωση ότι οι παραπάνω θερμοκρασίες δεν είναι τωρινό φαινόμενο, αλλά θυμάμαι ότι τις είχα δει πρώτη φορά το 2022.

      Πριν 30 μέρες τρύπησε το κολλάρο που διοχετεύει το ψυκτικό υγρό στη μηχανή, το καπό έβγαζε καπνούς και είδαν στο συνεργείο ότι είχε καεί η μικρή φλάντζα που διαχωρίζει τα νερά από τα λάδια και την οποία άλλαξαν. Μου είπαν να παρακολουθώ τη στάθμη του δοχείου διαστολής, γιατί υπάρχει περίπτωση να έχει καεί και η φλάντζα της μηχανής, αλλά επειδή τα km είναι πολλά, δεν αξίζει να λύσουν τη μηχανή, να τη στείλουν για ρεκτιφιέ κτλ, αλλά να κοιτάξω για αγορά μεταχειρισμένης και αργότερα και για εγκέφαλο μηχανής, για να λυθεί η πιθανή δυσλειτουργία της ψύξης.

      Κάθε βοήθεια είναι ευπρόσδεκτη και συγγνώμη αν σας κούρασα. Δεν ειναι ότι δεν εμπιστεύομαι το συνεργείο, απλά και αυτοί δε βλέπω να έχουν μια σίγουρη στάση. Όλο μπορεί και ίσως ακούω..Και πάλι ευχαριστώ πολύ.

      georgekn M 2 Replies Last reply Reply Quote 0
      • georgekn
        georgekn @megalos21 last edited by

        @megalos21 said in ΟΠΕΛ ΑΣΤΡΑ Η 1.6 105HP ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ:

        Καλημέρα σε όλους/όλες.

        Είμαι κάτοχος οπελ αστρα h 1.6 κ.ε. ,μοντέλο 2007, πρώτος οδηγός και έχω το εξής προβλημα. Στο κρυφό μενού διαπίστωσα ότι η θερμοκρασία του κινητήρα κυμαίνεται από 100 έως 102 βαθμούς κελσίου, σε εθνική οδό με 140km/h. Μέσα στην πόλη είναι 106-108. Στο συνεργείο βρήκαν ότι το βεντιλατέρ ξεκινάει να λειτουργεί στους 112 βαθμούς κελσίου μετά από δοκιμή. Μου είπαν οτι υπάρχει περίπτωση να έχει πρόβλημα ο εγκέφαλος της μηχανής και να δυσλειτουργεί η διαδικασία ψύξης.

        Είχα astra h GTC με το ίδιο μοτέρ από καινούργιο...έχω την εντύπωση ότι αυτές είναι οι θερμοκρασίες που λειτουργεί κανονικά...
        Οι μηχανικοί σου είναι άσχετοι μάλλον...

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • georgemit
          georgemit last edited by

          Μια χαρά δουλεύει.

          i30 160 N line!

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • M
            margm @megalos21 last edited by

            @megalos21 said in ΟΠΕΛ ΑΣΤΡΑ Η 1.6 105HP ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ:

            Καλημέρα σε όλους/όλες.

            Είμαι κάτοχος οπελ αστρα h 1.6 κ.ε. ,μοντέλο 2007, πρώτος οδηγός και έχω το εξής προβλημα. Στο κρυφό μενού διαπίστωσα ότι η θερμοκρασία του κινητήρα κυμαίνεται από 100 έως 102 βαθμούς κελσίου, σε εθνική οδό με 140km/h. Μέσα στην πόλη είναι 106-108. Στο συνεργείο βρήκαν ότι το βεντιλατέρ ξεκινάει να λειτουργεί στους 112 βαθμούς κελσίου μετά από δοκιμή. Μου είπαν οτι υπάρχει περίπτωση να έχει πρόβλημα ο εγκέφαλος της μηχανής και να δυσλειτουργεί η διαδικασία ψύξης.

            Έχει κάποιος άλλος οδηγός παρόμοια εμπειρία? Τα κμ που έχω κάνει είναι 345000 και έχω την εντύπωση ότι οι παραπάνω θερμοκρασίες δεν είναι τωρινό φαινόμενο, αλλά θυμάμαι ότι τις είχα δει πρώτη φορά το 2022.

            Πριν 30 μέρες τρύπησε το κολλάρο που διοχετεύει το ψυκτικό υγρό στη μηχανή, το καπό έβγαζε καπνούς και είδαν στο συνεργείο ότι είχε καεί η μικρή φλάντζα που διαχωρίζει τα νερά από τα λάδια και την οποία άλλαξαν. Μου είπαν να παρακολουθώ τη στάθμη του δοχείου διαστολής, γιατί υπάρχει περίπτωση να έχει καεί και η φλάντζα της μηχανής, αλλά επειδή τα km είναι πολλά, δεν αξίζει να λύσουν τη μηχανή, να τη στείλουν για ρεκτιφιέ κτλ, αλλά να κοιτάξω για αγορά μεταχειρισμένης και αργότερα και για εγκέφαλο μηχανής, για να λυθεί η πιθανή δυσλειτουργία της ψύξης.

            Κάθε βοήθεια είναι ευπρόσδεκτη και συγγνώμη αν σας κούρασα. Δεν ειναι ότι δεν εμπιστεύομαι το συνεργείο, απλά και αυτοί δε βλέπω να έχουν μια σίγουρη στάση. Όλο μπορεί και ίσως ακούω..Και πάλι ευχαριστώ πολύ.

            Κάτοχος Opel Corsa C Z12XE .
            Γενικά τα Opel δουλεύουν σε υψηλές θερμοκρασίες . Βάζε καλό επώνυμο αντιψυκτικό Γ12 κόκκινο.
            Κάνε ένα έλεγχο σε σφιγκτήρες , και κολάρα και τους διακλαδωτήρες λόγω ηλικίας / χιλιομέτρων . Ας σου πρεσάρουν το κύκλωμα ψύξης να δείτε για τυχόν διαρρόες .
            Δές και τον θερμοστάτη , αντλία νερού εάν λειτουργούν όπως πρέπει .
            Σίγουρα έχει 2 σκάλες βεντιλατέρ . Βρές κάποιον γνώστη με Opel .

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vagkirk last edited by

              Και εγώ που έχω εμπειρία από opel Astra H και παρακολουθούσα την θερμοκρασία από το μενού που λες αλλά και από OBD μέσα στην κίνηση έφτανε τους 106 - 108 ειδικά αν το έσβηνες εκείνη την στιγμή αλλά κάπου εκεί θυμάμαι έμπαινε το βεντιλατερ.

              Λέγανε πως ήταν φυσιολογικό και όντως δεν υπήρχε κάποιο θέμα.

              Αυτό που μου έκανε εντύπωση τώρα που το θυμάμαι επειδή παρακολουθούσα την θερμοκρασία είναι πως μόλις άνοιγε το AC ακόμη και με 40 βαθμούς καλοκαίρι μέσα στην κίνηση δεν ανέβαζε με τίποτα θερμοκρασία πάνω από τους 90 βαθμούς.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                megalos21 last edited by

                Ευχαριστώ πολύ για όλες τις απαντήσεις-βοήθειες, πραγματικά! Λόγω υποχρεώσεων ξέχασα να ελέγξω νωρίτερα τις απαντήσεις σας+μπορώ να πω ότι ήταν καθησυχαστικές.
                Ξέχασα να αναφέρω ότι είναι μόνιμα πλέον αναμμένο το πορτοκαλί λαμπάκι που απεικονίζει το αμάξι και ένα γαλλικό κλειδί από πάνω του. Μου είπαν ότι κοίταξαν θερμοστάτες βαλβίδες, άλλάξαν και έβαλαν καινούρια, έκαναν έλεγχο με το λάπτοπ για ηλεκτρονικά σφάλματα, αλλά το πορτοκαλί λαμπάκι δεν έσβηνε και έτσι προέκυψε η αναφορά για σφάλμα στον εγκέφαλο μηχανής.
                Επίσης σε πορεία στην εθνική οδό πριν 3 μέρες,όταν σταμάτησα να τσεκάρω, άνοιξα το καπό και είδα ότι δούλευε η κυκλοφορία του νερού στο δοχείο διαστολής με τη μηχανή σε λειτουργία. Τώρα πλεόν για κάποιο λόγο αυτό δε δουλεύει, δηλ δε βλέπω να κυκλοφορεί το νερό και να βγάζει τις σχετικές μπουρμπουλήθρες, ενώ η στάθμη του ψυκτικού είναι στο σωστό σημείο.
                Αυτά τα ολίγα για συμπλήρωμα. Αν έχει κάποιος/α να προσθέσει κάτι, ευχαρίστως! Μακάρι να είναι όλα οκ γιατί για αγορά άλλου αυτοκινήτου, ούτε καν. Δύσκολα.. Ευχαριστώ πολύ και πάλι και να είστε όλοι/όλες καλα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lap last edited by

                  Εμ τι θα ήταν το λαμπάκι;;; γαλλικό κλειδί!

                  Έχεις δει ποτέ λαμπάκι με ιαπωνικό κλειδί ;;;

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr