-
Σε 5 μέρες η επίσημη παρουσίαση της δεύτερης γενιάς του μοντέλου.
Μεγαλύτερο από το προηγούμενο, είχαμε δει κάποια στοιχεία του εξωτερικού, αλλά ήταν άγνωστο το εσωτερικό.
Κυκλοφόρησαν κάποια στοιχεία του σήμερα και βλέπουμε ότι θα διαφέρει από τα προηγούμενα με μία μεγάλη κάθετη οθόνη και δεν θα έχει σχέση με τα αδέλφια του 3008 και Γκράντλαντ, ενώ αναμένουμε και το νέο Κόμπας και Τονάλε.
Η φωτογραφία του εσωτερικού που μας προιδεάζει για την πλήρη αποκάλυψη του.
Και το σχετικό video
-
Θα είναι όμορφο σίγουρα!
-
Ακόμη ένας λόγος για επίσκεψη στον ρεμουνδο?
Δεν μας είπες, φτιάξανε τα προβλήματα των πιουρκραπ η ακομη? -
Οχι.
Γιατί δεν υπάρχουν.
Εδωσαν όμως εντολή να μην δίνουν αμάξια για λήζινγκ σε μαυρόγατες που τα πάνε στους γκρεμούς και μετά ζητάνε εγγύηση...
-
Κρίμα πραγματικά να μην έχει έναν κινητήρα της προκοπής.
-
Εχει ένα υβριδικό 145 άλογα, έχει 2 phev και 2 ή και 3 ηλεκτρικούς.
Υβριδικό με 180 άλογα θα ήταν χρήσιμο, αλλά θα πλησίαζε την τιμή των phev στον υπόλοιπο κόσμο που δεν έχουν τέλος ταξινόμησης και θα είχε πολύ περισσότερους ρύπους.
Δεν σκέφτονται με κριτήρια Ελλάδας στις εταιρείες.
-
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Εχει ένα υβριδικό 145 άλογα, έχει 2 phev και 2 ή και 3 ηλεκτρικούς.
Υβριδικό με 180 άλογα θα ήταν χρήσιμο, αλλά θα πλησίαζε την τιμή των phev στον υπόλοιπο κόσμο που δεν έχουν τέλος ταξινόμησης και θα είχε πολύ περισσότερους ρύπους.
Δεν σκέφτονται με κριτήρια Ελλάδας στις εταιρείες.
Τώρα δουλευόμαστε μεταξύ μας; Σε όλη την Ευρώπη έχει ξεζουμίσει τον 1.2 βάζοντάς τον σε σκάφη σχεδόν 2t.
Μια χαρά κινητήρας για το 208, αλλά όχι για το 3008, Granland και C5.
-
@supergeorge said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Εχει ένα υβριδικό 145 άλογα, έχει 2 phev και 2 ή και 3 ηλεκτρικούς.
Υβριδικό με 180 άλογα θα ήταν χρήσιμο, αλλά θα πλησίαζε την τιμή των phev στον υπόλοιπο κόσμο που δεν έχουν τέλος ταξινόμησης και θα είχε πολύ περισσότερους ρύπους.
Δεν σκέφτονται με κριτήρια Ελλάδας στις εταιρείες.
Τώρα δουλευόμαστε μεταξύ μας; Σε όλη την Ευρώπη έχει ξεζουμίσει τον 1.2 βάζοντάς τον σε σκάφη σχεδόν 2t.
Μια χαρά κινητήρας για το 208, αλλά όχι για το 3008, Granland και C5.
Οι τιμές του νέου 3008 στην Γαλλία στην έκδοση ALLURE είναι οι παρακάτω :
Hybrid 145 ch Automatique
Hybride, Automatique , 107 kW
36 710 € OU 357,8 € TTC/mois
Plug-in Hybrid 195 ch Automatique
Hybride rechargeable, Automatique , 110 kW
41 490 € OU 434,5 € TTC/mois
Electrique 210 ch batterie 73 kWh
Electrique, Automatique , 157 kW
42 990 € OU 306 € TTC/mois
Electrique 230 ch batterie 97 kWh Grande autonomie
Electrique, Automatique , 170 kW
46 990 € OU 494,6 € TTC/moisΔηλαδή από τα 36710 του υβριδικού 145, πάμε στα 41490 του πλαγκ ιν με τα 197 και στα 42990 και 46990 των ηλεκτρικών πριν την επιδότηση.
Που βλέπεις χώρο για ένα υβριδικό με 180 άλογα για παράδειγμα που θα κόστιζε όσο τα 197 του πλάγκ ιν ίσως και περισσότερο ?
Μόνο ανόητοι θα το αγόραζαν.
Και η εταιρεία δεν απευθύνεται σε ανόητους.
Αλλά και βέβαια δεν πυροβολεί τα πόδια της αφού ο 145 στο 3008 έχει 123 ρύπους, έναντι 120 στο σχεδόν ίδιας ευρυχωρίας νέο 3 αιρκρος, αλλά ο 197 πλάγκ ιν έχει μόλις 19 γρ ρύπους και είναι ενεργειακά Α κατηγορία και δεν πληρώνει πρόστιμο η εταιρεία.
Δηλαδή θα θέλατε ένα υβριδικό 180 άλογα που θα ήταν 2-3000 πιο ακριβό από το πλάγκ ιν με τα 197 και θα είχε και 135 ρύπους και θα πλήρωνε και πρόστιμο ρύπων ο ιδιοκτήτης 1-1500 ευρώ και θα υπήρχε και πελάτης να τα αγοράσει ?
Να σας πάρουν στο τμήμα μάρκετινγκ να τους κλείσετε...
-
Δεν έχει νόημα καν να απαντήσω…
-
Σωστή απόφαση.
-
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
έχει 2 phev και 2 ή και 3 ηλεκτρικούς.
Όσον αφορά το 3008, δυστυχώς έχει μόνο ένα PHEV πλέον και αυτό με συνδιαστική ισχύ 195hp και νομίζω όχι τετρακίνητο.
Στα ηλεκτρικά έχει δύο μπαταρίες. Αυτή με τις 73kWh και 210hp και την μεγάλη με 97kWh και 230hp.
Δεν θυμάμαι τι γίνεται με τετρακίνηση στα ηλεκτρικά.Επίσης, τουλάχιστον στην Ελλάδα, η GT έκδοση δεν έρχεται πλέον με στάνταρ την επένδυση Alcantara που ερχόταν η προηγούμενη, αλλά με το ύφασμα που έχει και η Allure.
Αλλά νομίζω και έξω αν θες την επένδυση με Alcantara πρέπει πλέον να την πληρώσεις έξτρα. Απλά δεν ξέρω αν στην Ελλάδα έχεις καν την επιλογή να την παραγγείλεις ως έξτρα.Τέλος στις ηλεκτρικές εκδόσεις, η αντλία θερμότητας έιναι έξτρα, όποια έκδοση και να διαλέξεις.
Παρόλα αυτά να πούμε ότι το αυτοκίνητο είναι φουλ εξοπλισμένο σε γενικές γραμμές, εκεί που σε άλλες εταιρείες πρέπει να αρχίσει κανείς να τικάρει κουτάκια και να ανεβάζει το κασέρι για να πάρει τον αντίστοιχο εξοπλισμό.
-
Η συζήτηση ήταν γιατί δεν έχει υβριδικό μεγαλύτερο κινητήρα.
Και η απάντηση είναι προφανής.
Ρύποι και τιμές πώλησης.
-
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Η συζήτηση ήταν γιατί δεν έχει υβριδικό μεγαλύτερο κινητήρα.
Και η απάντηση είναι προφανής.
Ρύποι και τιμές πώλησης.
Αυτό βολεύει ως απάντηση. Η αλήθεια ειναι ότι απλά δεν έχουν τέτοιο κινητήρα και δεν συμφέρει να φτιάξουν. Εαν είχαν θα τον έβαζαν, αλλά δεν έχουν.
-
@katafractos17 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
έχει 2 phev και 2 ή και 3 ηλεκτρικούς.
Όσον αφορά το 3008, δυστυχώς έχει μόνο ένα PHEV πλέον και αυτό με συνδιαστική ισχύ 195hp και νομίζω όχι τετρακίνητο.
Στα ηλεκτρικά έχει δύο μπαταρίες. Αυτή με τις 73kWh και 210hp και την μεγάλη με 97kWh και 230hp.
Δεν θυμάμαι τι γίνεται με τετρακίνηση στα ηλεκτρικά.Επίσης, τουλάχιστον στην Ελλάδα, η GT έκδοση δεν έρχεται πλέον με στάνταρ την επένδυση Alcantara που ερχόταν η προηγούμενη, αλλά με το ύφασμα που έχει και η Allure.
Αλλά νομίζω και έξω αν θες την επένδυση με Alcantara πρέπει πλέον να την πληρώσεις έξτρα. Απλά δεν ξέρω αν στην Ελλάδα έχεις καν την επιλογή να την παραγγείλεις ως έξτρα.Τέλος στις ηλεκτρικές εκδόσεις, η αντλία θερμότητας έιναι έξτρα, όποια έκδοση και να διαλέξεις.
Παρόλα αυτά να πούμε ότι το αυτοκίνητο είναι φουλ εξοπλισμένο σε γενικές γραμμές, εκεί που σε άλλες εταιρείες πρέπει να αρχίσει κανείς να τικάρει κουτάκια και να ανεβάζει το κασέρι για να πάρει τον αντίστοιχο εξοπλισμό.
Έχει επιλογή για Αλκαντάρα στο διαμορφωτή
-
@supergeorge said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Εχει ένα υβριδικό 145 άλογα, έχει 2 phev και 2 ή και 3 ηλεκτρικούς.
Υβριδικό με 180 άλογα θα ήταν χρήσιμο, αλλά θα πλησίαζε την τιμή των phev στον υπόλοιπο κόσμο που δεν έχουν τέλος ταξινόμησης και θα είχε πολύ περισσότερους ρύπους.
Δεν σκέφτονται με κριτήρια Ελλάδας στις εταιρείες.
Τώρα δουλευόμαστε μεταξύ μας; Σε όλη την Ευρώπη έχει ξεζουμίσει τον 1.2 βάζοντάς τον σε σκάφη σχεδόν 2t.
Μια χαρά κινητήρας για το 208, αλλά όχι για το 3008, Granland και C5.
Οταν βαζουν οι γερμανοι 1000αρια και 1300αρια σε αντιστοιχα βαρη αμαξωματος δεν μας πειραζει ομως
-
@fanis75 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Η συζήτηση ήταν γιατί δεν έχει υβριδικό μεγαλύτερο κινητήρα.
Και η απάντηση είναι προφανής.
Ρύποι και τιμές πώλησης.
Αυτό βολεύει ως απάντηση. Η αλήθεια ειναι ότι απλά δεν έχουν τέτοιο κινητήρα και δεν συμφέρει να φτιάξουν. Εαν είχαν θα τον έβαζαν, αλλά δεν έχουν.
Εχουν τον 1,6
-
@alexandros-k said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@supergeorge said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Εχει ένα υβριδικό 145 άλογα, έχει 2 phev και 2 ή και 3 ηλεκτρικούς.
Υβριδικό με 180 άλογα θα ήταν χρήσιμο, αλλά θα πλησίαζε την τιμή των phev στον υπόλοιπο κόσμο που δεν έχουν τέλος ταξινόμησης και θα είχε πολύ περισσότερους ρύπους.
Δεν σκέφτονται με κριτήρια Ελλάδας στις εταιρείες.
Τώρα δουλευόμαστε μεταξύ μας; Σε όλη την Ευρώπη έχει ξεζουμίσει τον 1.2 βάζοντάς τον σε σκάφη σχεδόν 2t.
Μια χαρά κινητήρας για το 208, αλλά όχι για το 3008, Granland και C5.
Οταν βαζουν οι γερμανοι 1000αρια και 1300αρια σε αντιστοιχα βαρη αμαξωματος δεν μας πειραζει ομως
Προφανώς και μας πειράζει. Ακόμη και ο 1.5 στο Tiguan ή στο Tayron είναι έγκλημα.
-
@alexandros-k said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@fanis75 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Η συζήτηση ήταν γιατί δεν έχει υβριδικό μεγαλύτερο κινητήρα.
Και η απάντηση είναι προφανής.
Ρύποι και τιμές πώλησης.
Αυτό βολεύει ως απάντηση. Η αλήθεια ειναι ότι απλά δεν έχουν τέτοιο κινητήρα και δεν συμφέρει να φτιάξουν. Εαν είχαν θα τον έβαζαν, αλλά δεν έχουν.
Εχουν τον 1,6
Και τον οποίο έπρεπε να βάζουν στα 3008, 5008, C5 Aircross και να μη φοράνε καθόλου τον 1,2 σε αυτά τα αμαξώματα.
Όταν πρωτοβγήκε το 3008 το 2016, θυμάμαι ότι προσφέρονταν και με τον 1,6. Μετά τον κράτησαν μόνο για τα PHEV.Επίσης, ενώ από μόνος του βγάζει 200 άλογα, πλέον τα καινούργια PHEV τα βγάζουν με τον 1,6 συνδιαστικά στα 195 άλογα και μόνο.
wtf? -
@katafractos17 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@alexandros-k said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@fanis75 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Η συζήτηση ήταν γιατί δεν έχει υβριδικό μεγαλύτερο κινητήρα.
Και η απάντηση είναι προφανής.
Ρύποι και τιμές πώλησης.
Αυτό βολεύει ως απάντηση. Η αλήθεια ειναι ότι απλά δεν έχουν τέτοιο κινητήρα και δεν συμφέρει να φτιάξουν. Εαν είχαν θα τον έβαζαν, αλλά δεν έχουν.
Εχουν τον 1,6
Και τον οποίο έπρεπε να βάζουν στα 3008, 5008, C5 Aircross και να μη φοράνε καθόλου τον 1,2 σε αυτά τα αμαξώματα.
Όταν πρωτοβγήκε το 3008 το 2016, θυμάμαι ότι προσφέρονταν και με τον 1,6. Μετά τον κράτησαν μόνο για τα PHEV.Επίσης, ενώ από μόνος του βγάζει 200 άλογα, πλέον τα καινούργια PHEV τα βγάζουν με τον 1,6 συνδιαστικά στα 195 άλογα και μόνο.
wtf?ειπαμε, για πεταμα, ειδικα τα νεα...
-
@katafractos17 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@alexandros-k said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@fanis75 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Η συζήτηση ήταν γιατί δεν έχει υβριδικό μεγαλύτερο κινητήρα.
Και η απάντηση είναι προφανής.
Ρύποι και τιμές πώλησης.
Αυτό βολεύει ως απάντηση. Η αλήθεια ειναι ότι απλά δεν έχουν τέτοιο κινητήρα και δεν συμφέρει να φτιάξουν. Εαν είχαν θα τον έβαζαν, αλλά δεν έχουν.
Εχουν τον 1,6
Και τον οποίο έπρεπε να βάζουν στα 3008, 5008, C5 Aircross και να μη φοράνε καθόλου τον 1,2 σε αυτά τα αμαξώματα.
Όταν πρωτοβγήκε το 3008 το 2016, θυμάμαι ότι προσφέρονταν και με τον 1,6. Μετά τον κράτησαν μόνο για τα PHEV.Επίσης, ενώ από μόνος του βγάζει 200 άλογα, πλέον τα καινούργια PHEV τα βγάζουν με τον 1,6 συνδιαστικά στα 195 άλογα και μόνο.
wtf?Στα 200 άλογα θα έχει πάνω από 180 gr CO2 WLTP, ποιος θα το πάρει; Όλες οι εταιρείες ρίχνουν τις ιπποδυνάμεις στους παλιούς κινητήρες, βλέπε group Hyundai κτλ.
Δες καταναλώσεις και CO2 που έχουν τα θερμικά KGM, DFSK, MG etc
CITROEN C5 AIRCROSS 2025