Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROEN C5 AIRCROSS 2025
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. CITROEN C5 AIRCROSS 2025
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Μελλοντικά Μοντέλα
    15
    68
    2255
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by criuser

      Σε 5 μέρες η επίσημη παρουσίαση της δεύτερης γενιάς του μοντέλου.

      Μεγαλύτερο από το προηγούμενο, είχαμε δει κάποια στοιχεία του εξωτερικού, αλλά ήταν άγνωστο το εσωτερικό.

      Κυκλοφόρησαν κάποια στοιχεία του σήμερα και βλέπουμε ότι θα διαφέρει από τα προηγούμενα με μία μεγάλη κάθετη οθόνη και δεν θα έχει σχέση με τα αδέλφια του 3008 και Γκράντλαντ, ενώ αναμένουμε και το νέο Κόμπας και Τονάλε.

      Η φωτογραφία του εσωτερικού που μας προιδεάζει για την πλήρη αποκάλυψη του.

      6c89bb67-0e0b-46b5-804d-3731b659f56a-image.png

      Και το σχετικό video

      Youtube Video

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • M
        mariolas last edited by

        Θα είναι όμορφο σίγουρα!

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • gatoz
          gatoz last edited by

          Ακόμη ένας λόγος για επίσκεψη στον ρεμουνδο?
          Δεν μας είπες, φτιάξανε τα προβλήματα των πιουρκραπ η ακομη?

          #milf-a-man

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • C
            criuser last edited by

            Οχι.

            Γιατί δεν υπάρχουν.

            Εδωσαν όμως εντολή να μην δίνουν αμάξια για λήζινγκ σε μαυρόγατες που τα πάνε στους γκρεμούς και μετά ζητάνε εγγύηση...😁

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • S
              supergeorge last edited by

              Κρίμα πραγματικά να μην έχει έναν κινητήρα της προκοπής.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • C
                criuser last edited by

                Εχει ένα υβριδικό 145 άλογα, έχει 2 phev και 2 ή και 3 ηλεκτρικούς.

                Υβριδικό με 180 άλογα θα ήταν χρήσιμο, αλλά θα πλησίαζε την τιμή των phev στον υπόλοιπο κόσμο που δεν έχουν τέλος ταξινόμησης και θα είχε πολύ περισσότερους ρύπους.

                Δεν σκέφτονται με κριτήρια Ελλάδας στις εταιρείες.

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                S katafractos17 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                • S
                  supergeorge @criuser last edited by

                  @criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                  Εχει ένα υβριδικό 145 άλογα, έχει 2 phev και 2 ή και 3 ηλεκτρικούς.

                  Υβριδικό με 180 άλογα θα ήταν χρήσιμο, αλλά θα πλησίαζε την τιμή των phev στον υπόλοιπο κόσμο που δεν έχουν τέλος ταξινόμησης και θα είχε πολύ περισσότερους ρύπους.

                  Δεν σκέφτονται με κριτήρια Ελλάδας στις εταιρείες.

                  Τώρα δουλευόμαστε μεταξύ μας; Σε όλη την Ευρώπη έχει ξεζουμίσει τον 1.2 βάζοντάς τον σε σκάφη σχεδόν 2t.

                  Μια χαρά κινητήρας για το 208, αλλά όχι για το 3008, Granland και C5.

                  C alexandros-k 2 Replies Last reply Reply Quote 4
                  • C
                    criuser @supergeorge last edited by

                    @supergeorge said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                    @criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                    Εχει ένα υβριδικό 145 άλογα, έχει 2 phev και 2 ή και 3 ηλεκτρικούς.

                    Υβριδικό με 180 άλογα θα ήταν χρήσιμο, αλλά θα πλησίαζε την τιμή των phev στον υπόλοιπο κόσμο που δεν έχουν τέλος ταξινόμησης και θα είχε πολύ περισσότερους ρύπους.

                    Δεν σκέφτονται με κριτήρια Ελλάδας στις εταιρείες.

                    Τώρα δουλευόμαστε μεταξύ μας; Σε όλη την Ευρώπη έχει ξεζουμίσει τον 1.2 βάζοντάς τον σε σκάφη σχεδόν 2t.

                    Μια χαρά κινητήρας για το 208, αλλά όχι για το 3008, Granland και C5.

                    Οι τιμές του νέου 3008 στην Γαλλία στην έκδοση ALLURE είναι οι παρακάτω :

                    Hybrid 145 ch Automatique
                    Hybride, Automatique , 107 kW
                    36 710 € OU 357,8 € TTC/mois
                    Plug-in Hybrid 195 ch Automatique
                    Hybride rechargeable, Automatique , 110 kW
                    41 490 € OU 434,5 € TTC/mois
                    Electrique 210 ch batterie 73 kWh
                    Electrique, Automatique , 157 kW
                    42 990 € OU 306 € TTC/mois
                    Electrique 230 ch batterie 97 kWh Grande autonomie
                    Electrique, Automatique , 170 kW
                    46 990 € OU 494,6 € TTC/mois

                    Δηλαδή από τα 36710 του υβριδικού 145, πάμε στα 41490 του πλαγκ ιν με τα 197 και στα 42990 και 46990 των ηλεκτρικών πριν την επιδότηση.

                    Που βλέπεις χώρο για ένα υβριδικό με 180 άλογα για παράδειγμα που θα κόστιζε όσο τα 197 του πλάγκ ιν ίσως και περισσότερο ?

                    Μόνο ανόητοι θα το αγόραζαν.

                    Και η εταιρεία δεν απευθύνεται σε ανόητους.

                    Αλλά και βέβαια δεν πυροβολεί τα πόδια της αφού ο 145 στο 3008 έχει 123 ρύπους, έναντι 120 στο σχεδόν ίδιας ευρυχωρίας νέο 3 αιρκρος, αλλά ο 197 πλάγκ ιν έχει μόλις 19 γρ ρύπους και είναι ενεργειακά Α κατηγορία και δεν πληρώνει πρόστιμο η εταιρεία.

                    Δηλαδή θα θέλατε ένα υβριδικό 180 άλογα που θα ήταν 2-3000 πιο ακριβό από το πλάγκ ιν με τα 197 και θα είχε και 135 ρύπους και θα πλήρωνε και πρόστιμο ρύπων ο ιδιοκτήτης 1-1500 ευρώ και θα υπήρχε και πελάτης να τα αγοράσει ?

                    Να σας πάρουν στο τμήμα μάρκετινγκ να τους κλείσετε...🤕 😁 😀

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      supergeorge last edited by

                      Δεν έχει νόημα καν να απαντήσω…

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • C
                        criuser last edited by

                        Σωστή απόφαση. 😊

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • katafractos17
                          katafractos17 @criuser last edited by katafractos17

                          @criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                          έχει 2 phev και 2 ή και 3 ηλεκτρικούς.

                          Όσον αφορά το 3008, δυστυχώς έχει μόνο ένα PHEV πλέον και αυτό με συνδιαστική ισχύ 195hp και νομίζω όχι τετρακίνητο.
                          Στα ηλεκτρικά έχει δύο μπαταρίες. Αυτή με τις 73kWh και 210hp και την μεγάλη με 97kWh και 230hp.
                          Δεν θυμάμαι τι γίνεται με τετρακίνηση στα ηλεκτρικά.

                          Επίσης, τουλάχιστον στην Ελλάδα, η GT έκδοση δεν έρχεται πλέον με στάνταρ την επένδυση Alcantara που ερχόταν η προηγούμενη, αλλά με το ύφασμα που έχει και η Allure.
                          Αλλά νομίζω και έξω αν θες την επένδυση με Alcantara πρέπει πλέον να την πληρώσεις έξτρα. Απλά δεν ξέρω αν στην Ελλάδα έχεις καν την επιλογή να την παραγγείλεις ως έξτρα.

                          Τέλος στις ηλεκτρικές εκδόσεις, η αντλία θερμότητας έιναι έξτρα, όποια έκδοση και να διαλέξεις.

                          Παρόλα αυτά να πούμε ότι το αυτοκίνητο είναι φουλ εξοπλισμένο σε γενικές γραμμές, εκεί που σε άλλες εταιρείες πρέπει να αρχίσει κανείς να τικάρει κουτάκια και να ανεβάζει το κασέρι για να πάρει τον αντίστοιχο εξοπλισμό.

                          A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            criuser last edited by

                            Η συζήτηση ήταν γιατί δεν έχει υβριδικό μεγαλύτερο κινητήρα.

                            Και η απάντηση είναι προφανής.

                            Ρύποι και τιμές πώλησης.

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • fanis75
                              fanis75 moderator @criuser last edited by

                              @criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                              Η συζήτηση ήταν γιατί δεν έχει υβριδικό μεγαλύτερο κινητήρα.

                              Και η απάντηση είναι προφανής.

                              Ρύποι και τιμές πώλησης.

                              Αυτό βολεύει ως απάντηση. Η αλήθεια ειναι ότι απλά δεν έχουν τέτοιο κινητήρα και δεν συμφέρει να φτιάξουν. Εαν είχαν θα τον έβαζαν, αλλά δεν έχουν.

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • A d P
                                A d P moderator @katafractos17 last edited by A d P

                                @katafractos17 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                                @criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                                έχει 2 phev και 2 ή και 3 ηλεκτρικούς.

                                Όσον αφορά το 3008, δυστυχώς έχει μόνο ένα PHEV πλέον και αυτό με συνδιαστική ισχύ 195hp και νομίζω όχι τετρακίνητο.
                                Στα ηλεκτρικά έχει δύο μπαταρίες. Αυτή με τις 73kWh και 210hp και την μεγάλη με 97kWh και 230hp.
                                Δεν θυμάμαι τι γίνεται με τετρακίνηση στα ηλεκτρικά.

                                Επίσης, τουλάχιστον στην Ελλάδα, η GT έκδοση δεν έρχεται πλέον με στάνταρ την επένδυση Alcantara που ερχόταν η προηγούμενη, αλλά με το ύφασμα που έχει και η Allure.
                                Αλλά νομίζω και έξω αν θες την επένδυση με Alcantara πρέπει πλέον να την πληρώσεις έξτρα. Απλά δεν ξέρω αν στην Ελλάδα έχεις καν την επιλογή να την παραγγείλεις ως έξτρα.

                                Τέλος στις ηλεκτρικές εκδόσεις, η αντλία θερμότητας έιναι έξτρα, όποια έκδοση και να διαλέξεις.

                                Παρόλα αυτά να πούμε ότι το αυτοκίνητο είναι φουλ εξοπλισμένο σε γενικές γραμμές, εκεί που σε άλλες εταιρείες πρέπει να αρχίσει κανείς να τικάρει κουτάκια και να ανεβάζει το κασέρι για να πάρει τον αντίστοιχο εξοπλισμό.

                                Έχει επιλογή για Αλκαντάρα στο διαμορφωτή

                                Screenshot_2025-04-24-17-48-43-159_com.android.chrome.jpg

                                R-LINE

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • alexandros-k
                                  alexandros-k @supergeorge last edited by

                                  @supergeorge said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                                  @criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                                  Εχει ένα υβριδικό 145 άλογα, έχει 2 phev και 2 ή και 3 ηλεκτρικούς.

                                  Υβριδικό με 180 άλογα θα ήταν χρήσιμο, αλλά θα πλησίαζε την τιμή των phev στον υπόλοιπο κόσμο που δεν έχουν τέλος ταξινόμησης και θα είχε πολύ περισσότερους ρύπους.

                                  Δεν σκέφτονται με κριτήρια Ελλάδας στις εταιρείες.

                                  Τώρα δουλευόμαστε μεταξύ μας; Σε όλη την Ευρώπη έχει ξεζουμίσει τον 1.2 βάζοντάς τον σε σκάφη σχεδόν 2t.

                                  Μια χαρά κινητήρας για το 208, αλλά όχι για το 3008, Granland και C5.

                                  Οταν βαζουν οι γερμανοι 1000αρια και 1300αρια σε αντιστοιχα βαρη αμαξωματος δεν μας πειραζει ομως

                                  S 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • alexandros-k
                                    alexandros-k @fanis75 last edited by

                                    @fanis75 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                                    @criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                                    Η συζήτηση ήταν γιατί δεν έχει υβριδικό μεγαλύτερο κινητήρα.

                                    Και η απάντηση είναι προφανής.

                                    Ρύποι και τιμές πώλησης.

                                    Αυτό βολεύει ως απάντηση. Η αλήθεια ειναι ότι απλά δεν έχουν τέτοιο κινητήρα και δεν συμφέρει να φτιάξουν. Εαν είχαν θα τον έβαζαν, αλλά δεν έχουν.

                                    Εχουν τον 1,6

                                    katafractos17 fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      supergeorge @alexandros-k last edited by

                                      @alexandros-k said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                                      @supergeorge said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                                      @criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                                      Εχει ένα υβριδικό 145 άλογα, έχει 2 phev και 2 ή και 3 ηλεκτρικούς.

                                      Υβριδικό με 180 άλογα θα ήταν χρήσιμο, αλλά θα πλησίαζε την τιμή των phev στον υπόλοιπο κόσμο που δεν έχουν τέλος ταξινόμησης και θα είχε πολύ περισσότερους ρύπους.

                                      Δεν σκέφτονται με κριτήρια Ελλάδας στις εταιρείες.

                                      Τώρα δουλευόμαστε μεταξύ μας; Σε όλη την Ευρώπη έχει ξεζουμίσει τον 1.2 βάζοντάς τον σε σκάφη σχεδόν 2t.

                                      Μια χαρά κινητήρας για το 208, αλλά όχι για το 3008, Granland και C5.

                                      Οταν βαζουν οι γερμανοι 1000αρια και 1300αρια σε αντιστοιχα βαρη αμαξωματος δεν μας πειραζει ομως

                                      Προφανώς και μας πειράζει. Ακόμη και ο 1.5 στο Tiguan ή στο Tayron είναι έγκλημα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • katafractos17
                                        katafractos17 @alexandros-k last edited by

                                        @alexandros-k said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                                        @fanis75 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                                        @criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                                        Η συζήτηση ήταν γιατί δεν έχει υβριδικό μεγαλύτερο κινητήρα.

                                        Και η απάντηση είναι προφανής.

                                        Ρύποι και τιμές πώλησης.

                                        Αυτό βολεύει ως απάντηση. Η αλήθεια ειναι ότι απλά δεν έχουν τέτοιο κινητήρα και δεν συμφέρει να φτιάξουν. Εαν είχαν θα τον έβαζαν, αλλά δεν έχουν.

                                        Εχουν τον 1,6

                                        Και τον οποίο έπρεπε να βάζουν στα 3008, 5008, C5 Aircross και να μη φοράνε καθόλου τον 1,2 σε αυτά τα αμαξώματα.
                                        Όταν πρωτοβγήκε το 3008 το 2016, θυμάμαι ότι προσφέρονταν και με τον 1,6. Μετά τον κράτησαν μόνο για τα PHEV.

                                        Επίσης, ενώ από μόνος του βγάζει 200 άλογα, πλέον τα καινούργια PHEV τα βγάζουν με τον 1,6 συνδιαστικά στα 195 άλογα και μόνο.
                                        wtf?

                                        gatoz A d P 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                        • gatoz
                                          gatoz @katafractos17 last edited by

                                          @katafractos17 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                                          @alexandros-k said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                                          @fanis75 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                                          @criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                                          Η συζήτηση ήταν γιατί δεν έχει υβριδικό μεγαλύτερο κινητήρα.

                                          Και η απάντηση είναι προφανής.

                                          Ρύποι και τιμές πώλησης.

                                          Αυτό βολεύει ως απάντηση. Η αλήθεια ειναι ότι απλά δεν έχουν τέτοιο κινητήρα και δεν συμφέρει να φτιάξουν. Εαν είχαν θα τον έβαζαν, αλλά δεν έχουν.

                                          Εχουν τον 1,6

                                          Και τον οποίο έπρεπε να βάζουν στα 3008, 5008, C5 Aircross και να μη φοράνε καθόλου τον 1,2 σε αυτά τα αμαξώματα.
                                          Όταν πρωτοβγήκε το 3008 το 2016, θυμάμαι ότι προσφέρονταν και με τον 1,6. Μετά τον κράτησαν μόνο για τα PHEV.

                                          Επίσης, ενώ από μόνος του βγάζει 200 άλογα, πλέον τα καινούργια PHEV τα βγάζουν με τον 1,6 συνδιαστικά στα 195 άλογα και μόνο.
                                          wtf?

                                          ειπαμε, για πεταμα, ειδικα τα νεα...

                                          #milf-a-man

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A d P
                                            A d P moderator @katafractos17 last edited by

                                            @katafractos17 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                                            @alexandros-k said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                                            @fanis75 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                                            @criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                                            Η συζήτηση ήταν γιατί δεν έχει υβριδικό μεγαλύτερο κινητήρα.

                                            Και η απάντηση είναι προφανής.

                                            Ρύποι και τιμές πώλησης.

                                            Αυτό βολεύει ως απάντηση. Η αλήθεια ειναι ότι απλά δεν έχουν τέτοιο κινητήρα και δεν συμφέρει να φτιάξουν. Εαν είχαν θα τον έβαζαν, αλλά δεν έχουν.

                                            Εχουν τον 1,6

                                            Και τον οποίο έπρεπε να βάζουν στα 3008, 5008, C5 Aircross και να μη φοράνε καθόλου τον 1,2 σε αυτά τα αμαξώματα.
                                            Όταν πρωτοβγήκε το 3008 το 2016, θυμάμαι ότι προσφέρονταν και με τον 1,6. Μετά τον κράτησαν μόνο για τα PHEV.

                                            Επίσης, ενώ από μόνος του βγάζει 200 άλογα, πλέον τα καινούργια PHEV τα βγάζουν με τον 1,6 συνδιαστικά στα 195 άλογα και μόνο.
                                            wtf?

                                            Στα 200 άλογα θα έχει πάνω από 180 gr CO2 WLTP, ποιος θα το πάρει; Όλες οι εταιρείες ρίχνουν τις ιπποδυνάμεις στους παλιούς κινητήρες, βλέπε group Hyundai κτλ.
                                            Δες καταναλώσεις και CO2 που έχουν τα θερμικά KGM, DFSK, MG etc

                                            R-LINE

                                            alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr