-
Premium-Luxury brand, θυγατρική της ΒΥD. Ξεκίνησε ως κοινοπραξία BYD-Mercedes για την κινέζικη αγορά, οι Γερμανοί έχουν πλέον αποχωρήσει και συνεχίζει μόνο με τη μαμά της.
Ο στόχος της: οι πωλήσεις των Porsche, Mercedes, Lexus, Infiniti, Genesis, Jaguar, Audi.Ξεκίνημα με ένα Παναμέρα στάιλ κουπέ με 952 ίππους και 5,2m μήκος:
https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/byds-denza-brand-targets-porsche-952bhp-gt-flagship -
Δεν θεωρώ ότι θα κάνει τέτοιο μπαμ όσο θεωρούν ορισμένοι τουλάχιστον μεσοπρόθεσμα.
Τα κινέζικα έχουν νόημα σε πιο mainstream κατηγορίες άντε μέχρι 45000-50000 ευρώ γιατί προσφέρουν πολλά σε τιμή που δεν χτυπάει ο ανταγωνισμός.
Στα βαλάντια που απευθύνεται η Denza δεν έχει διαφορά ακόμα και φουλ ποιότητα και επιδόσεις να έχει με 40000 διαφορά από αυτές τις μάρκες. Εκεί παίζει μεγάλο ρόλο και το image που αυτή δεν έχει.
Άντε να γίνει μία Infiniti μέχρι εκεί.
-
Προφανώς. Πόρσε δε γίνεσαι οβενάιτ, ενώ π.χ. Ντάτσια ναι, με μία πρες κόνφερανς και δύο μοντέλα (του ποδαριού) είσαι οκ.
Για να γίνεις η νέα Πόρσε χρειάζεται να φας πολλά καρβέλια, να ταίσεις πολύ κόζμο, να διαφημιστείς μέχρι τελικής πτώσεως, να κερδίσεις και μερικούς αγώνες, για να μην πω μερικά πρωταθλήματα, να σερβίρεις και κανά παραμύθι με ιππότες, θυρεούς, λίμπρο ντ΄όρο και τα τοιαύτα, να περιμένεις μερικά χρόνια αν όχι δεκαετίες, και πάλι ΑΝ. -
Όλα αυτά θα ίσχυαν ΑΝ πουλούσες σε τιμή Πόρκε. Αν πουλάς στο 1/4 της τιμής ΚΑΙ είσαι ταχύτερος στην πίστα (όπως γίνεται μέχρι στιγμής στο Xiaomi SU7 Ultra vs Taycan), την περνάς από πάνω με υπερεξαπλάσιες πωλήσεις.
-
Τα χρήματα για τους υπερπλούσιους δεν έχουν καμία αξία, όπως τα σκεφτόμαστε οι υπόλοιποι.
Εκεί έχει σημασία η παρέα και ο κοινωνικός τους περίγυρος.
Προφανώς λοιπόν τέτοια αμάξια θα πουληθούν στην Κίνα και όχι στο Σαμονί...
-
@dimsabas said in DENZA FORUM:
ΚΑΙ είσαι ταχύτερος στην πίστα (όπως γίνεται μέχρι στιγμής στο Xiaomi SU7 Ultra vs Taycan
Αυτό πρέπει να επιβεβαιωθεί με κανονικά αυτοκίνητα παραγωγής, όχι κάτι πρωτότυπα...
Εννοείται κι εγώ BMW i5 θα έπαιρνα, ή μάλλον BMW 5 hybrid. Ακυρον! Μια από τις τελευταίες Maserati Ghibli. Πάρτε εσείς τα Σου-μαν-φου και τα Σι-τα-κε (άκυρο, ιαπωνικά μανιτάρια είναι αυτά). Εγώ θα κρατήσω ιταλικό (με λίγο αμερικάνικό μέσα) V6 να ουρλιάζει.
-
@realzeus said in DENZA FORUM:
@dimsabas said in DENZA FORUM:
ΚΑΙ είσαι ταχύτερος στην πίστα (όπως γίνεται μέχρι στιγμής στο Xiaomi SU7 Ultra vs Taycan
Αυτό πρέπει να επιβεβαιωθεί με κανονικά αυτοκίνητα παραγωγής, όχι κάτι πρωτότυπα...
Κανονικότατα!
https://www.drive.gr/news/xiaomi-su7-ultra-dielyse-rekor-tis-taycan-turbo-gt-xana-video
-
Δεν ξερω, αλλά δεν νομίζω να είναι τα ίδιο τα αυτοκίνητα πελατών...
-
Το σημαντικό είναι ότι κοστίζει το 1/4. Της ρίχνει σε γκάζια στην ευθεία, έχει πιο πολλά καλούδια. Πώς να μην τις κλέψει πωλήσεις; Αυτά είναι σημαντικότερα από τα δέκατα στην πίστα, που έχουν εντελώς φιλολογικό ενδιαφέρον.
-
Το συγκεκριμένο Xiaomi αν δεν κάνω λάθος το Tesla performance έχει στόχο , και γενικά το SU7 θέλει να κοντράρει το Model 3.
Και τιμολογιακα με τα Tesla παίζει κοντά και έχει πιο πολλά καλουδια και σε όλα τα χαρακτηριστικά είναι ανώτερο από τα Model 3Είναι κάπως όπως τότε που αρχιζε να βγάζει καλά κινητά και συγκρίνονταν με τις ναυαρχίδες της Samsung εκτός ίσως λίγο από την φωτογραφία.
Με την Taycan είναι πιο μάρκετινγκ η σύγκριση λόγω σχεδίασης που μοιάζουνε - όπως έκανε και με την σχεδίαση των κινητών να μοιάζουν με τα iPhone - αν και αυτό το πρωτότυπο είναι καλύτερο οδηγικά από τις Porsche.
Μάλιστα η Porsche στην Κίνα για να κάνει πλάκα μια περίοδο έδινε δώρο ένα SU7 μαζί με την αγορά μιας Taycan με κάποιο τρόπο ως έκπτωση.
-
@dimsabas said in DENZA FORUM:
Το σημαντικό είναι ότι κοστίζει το 1/4.
Αν ισχύει όντως αυτό γιατί κάτι Cyberster που υποτίθεται ότι θα ήταν γύρω στα 40000 και θα έσβηνε τον ανταγωνισμό ξεκινάει κοντά στις 80000. Και πάλι βέβαια θέλει χρόνια για να φάει η Denza μαζικές πωλήσεις από την Porsche απλά θα τα αγοράζουν όσοι δεν θα μπορούσαν να πάρουν την Taycan.
Οι Κινέζοι βασίζουν τις τιμές τους κατά βάση σε παράτυπες με όρους ελεύθερου εμπορίου κρατικές επιδοτήσεις και τεχνητή υποτίμηση του γουάν ενέργειες που πλήττουν το διεθνές εμπόριο και την τσέπη μας στο εγγύς μέλλον.
-
-
αυτο θα ερθει σαν bao-5 μολις παρει αδεια για ευρωπη
....το περιμενω
στα 60-70 -
@vagkirk said in DENZA FORUM:
Το συγκεκριμένο Xiaomi αν δεν κάνω λάθος το Tesla performance έχει στόχο , και γενικά το SU7 θέλει να κοντράρει το Model 3.
Έχει μήκος 5 μέτρα, οι διαστάσεις του είναι ακριβώς Model S. Και με 1.550+ άλογα, προφανώς δεν ασχολείται με το 3 (που φτάνει στα 460 σε εμάς, 500κάτι έξω) αλλά με Plaid και Taycan.
-
Πόρσε, και όχι μόνο Πόρσε, αγοράζεις για δύο λόγους:
Τις επιδόσεις και το πουλ-μουρ. Σε απροσδιόριστη αναλογία το καθένα και για τον κάθε αγοραστή.
Στο πουλ μουρ είναι που χάνει κατά κράτος το κάθε Σιαόμι και Ντένζα.
Παρόλα αυτά, δεν μπορούμε παρά να εξάρουμε την τόλμη των κινέζοι να μπουν σε αυτά τα χωράφια, σχεδόν με το καλημέρα της παρουσίας τους. Όταν τα πρώτα ξαδελφάκια τους, οι Κορεάτες και οι σαμουράιδες έκαναν δεκαετίες ολόκληρες για να πατήσουν το πόδι τους, και όταν έγινε αυτό, έγινε όχι με σίγουρο βάδισμα, αλλά αυτό το μετέωρο, του πελαργού.
Χαιρετίζουμε λοιπόν την είσοδο της Ντένζα στην ευρωπαική αγορά, και τους ευχόμεθα κάθε επιτυχία, θα τη χρειαστούν. Η συντριπτική πλειοψηφία από εμάς, αν όχι όλοι, θα είμαστε απλώς θεατές εξ΄αποστάσεως στις προσπάθειές τους. Όχι μόνο γιατί δεν έχουμε τα όβολα για ένα αμάξι παιχνίδι σαν αυτό που θα μας προσφέρουν, αλλά, και εξόχως, γιατί οι αναστολές μας δεν θα μας επιτρέψουν να το αγοράσουμε, για πολλά πολλά χρόνια ακόμη. -
Όταν μάθουμε σε τι τιμή και τα ακριβή χαρακτηριστικά του Denza, θα μπορούμε να κάνουμε εικασίες για την εμπορική του πορεία.
Πάντως, το 2024, τo Xiaomi SU7 πούλησε 6,5 φορές περισσότερο από την Porsche Taycan. Παρότι άρχισε να πωλείται τον Απρίλιο, ενώ η Taycan -προφανώς- και τους 12 μήνες του έτους. Να το κάνουμε ακόμα χειρότερο; Το SU7 πωλείται μόνο στην Κίνα, ενώ η Porsche σε όλο τον πλανήτη.
-
@dimsabas said in DENZA FORUM:
@vagkirk said in DENZA FORUM:
Το συγκεκριμένο Xiaomi αν δεν κάνω λάθος το Tesla performance έχει στόχο , και γενικά το SU7 θέλει να κοντράρει το Model 3.
Έχει μήκος 5 μέτρα, οι διαστάσεις του είναι ακριβώς Model S. Και με 1.550+ άλογα, προφανώς δεν ασχολείται με το 3 (που φτάνει στα 460 σε εμάς, 500κάτι έξω) αλλά με Plaid και Taycan.
Ναι λάθος μου , δεν το είχα δει λεπτομερώς.
Έχω ξαναπεί πως οι άνθρωποι στη Κίνα είναι τόσο μπροστά που απλά δεν τους βλέπουμε και δεν μας βλέπουν, αλλά κάθε φορά το ξεχνώ γιατί η απόσταση που έχουν ανοίξει είναι σχεδόν σε επίπεδο ταινίας science fiction.Δεν μπορεί κάθε μέρα στους δρόμους μιας πόλης που μοιάζει με Islamabad της Ευρώπης, στη χώρα που συγκρούστηκαν 2 τρένα μετωπικά, στον κόσμο με τον πορτοκάλι πορνογερο να πετάει κάθε μέρα και μια μεγαλύτερη Μπαρουφα από την προηγούμενη , μετά να πέφτει το μάτι σου σε βίντεο όπως το παρακάτω.
Δεν μπορεί απλά ο εγκέφαλος να προσαρμοστεί και να το αφομοιώσει.
-
@green-power said in DENZA FORUM:
Δεν θεωρώ ότι θα κάνει τέτοιο μπαμ όσο θεωρούν ορισμένοι τουλάχιστον μεσοπρόθεσμα.
Τα κινέζικα έχουν νόημα σε πιο mainstream κατηγορίες άντε μέχρι 45000-50000 ευρώ γιατί προσφέρουν πολλά σε τιμή που δεν χτυπάει ο ανταγωνισμός.
Στα βαλάντια που απευθύνεται η Denza δεν έχει διαφορά ακόμα και φουλ ποιότητα και επιδόσεις να έχει με 40000 διαφορά από αυτές τις μάρκες. Εκεί παίζει μεγάλο ρόλο και το image που αυτή δεν έχει.
Άντε να γίνει μία Infiniti μέχρι εκεί.
Απο καπου πρεπει να ξεκινησει ομως για να γινει merc.
-
@vagkirk said in DENZA FORUM:
@dimsabas said in DENZA FORUM:
@vagkirk said in DENZA FORUM:
Το συγκεκριμένο Xiaomi αν δεν κάνω λάθος το Tesla performance έχει στόχο , και γενικά το SU7 θέλει να κοντράρει το Model 3.
Έχει μήκος 5 μέτρα, οι διαστάσεις του είναι ακριβώς Model S. Και με 1.550+ άλογα, προφανώς δεν ασχολείται με το 3 (που φτάνει στα 460 σε εμάς, 500κάτι έξω) αλλά με Plaid και Taycan.
Ναι λάθος μου , δεν το είχα δει λεπτομερώς.
Έχω ξαναπεί πως οι άνθρωποι στη Κίνα είναι τόσο μπροστά που απλά δεν τους βλέπουμε και δεν μας βλέπουν, αλλά κάθε φορά το ξεχνώ γιατί η απόσταση που έχουν ανοίξει είναι σχεδόν σε επίπεδο ταινίας science fiction.Δεν μπορεί κάθε μέρα στους δρόμους μιας πόλης που μοιάζει με Islamabad της Ευρώπης, στη χώρα που συγκρούστηκαν 2 τρένα μετωπικά, στον κόσμο με τον πορτοκάλι πορνογερο να πετάει κάθε μέρα και μια μεγαλύτερη Μπαρουφα από την προηγούμενη , μετά να πέφτει το μάτι σου σε βίντεο όπως το παρακάτω.
Δεν μπορεί απλά ο εγκέφαλος να προσαρμοστεί και να το αφομοιώσει.
Το βίντεο εχει εξαιρετική παραγωγή αλλα με 7,5 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία η σκόνη σηκώνεται σαν ελληνικός επαρχιακός τον Αύγουστο , απαίσιος καιρός.
Σε αυτές τις συνθήκες χαμηλής θερμοκρασίας με τόση σκόνη θα φόραγα κράνος δεν θέλει πολύ ....Την veyron τι την φέραν ; 20χρονών VW όλα τα λαμπάκια αναμμένα , ξεφτίλα και το έκαναν επίτηδες οι κινέζοι ,κακοί ανθρώποι ...
Για την ferrari ας αναλάβει ο ειδικός εγω το μόνο που λεω είναι ότι στην κινέζικη πίστα ισχύουν άλλοι φυσικοί νόμοι άκου 800 κιλά βαρύτερο και να φεύγει ετσι
Φυσικά ο ελέφαντας στο δωμάτιο ... το plaid που είναι ;
Τι φοβούνται και δεν το εμφανίζουν; -
@monman2 said in [DENZA FORUM]
Φυσικά ο ελέφαντας στο δωμάτιο ... το plaid που είναι ;
Τι φοβούνται και δεν το εμφανίζουν;
DENZA FORUM