Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    DENZA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. DENZA FORUM
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    12
    25
    995
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dstou last edited by

      Premium-Luxury brand, θυγατρική της ΒΥD. Ξεκίνησε ως κοινοπραξία BYD-Mercedes για την κινέζικη αγορά, οι Γερμανοί έχουν πλέον αποχωρήσει και συνεχίζει μόνο με τη μαμά της.
      Ο στόχος της: οι πωλήσεις των Porsche, Mercedes, Lexus, Infiniti, Genesis, Jaguar, Audi.

      6b5f92de-1516-44e3-8e1a-56f96c7576fa-image.png

      Ξεκίνημα με ένα Παναμέρα στάιλ κουπέ με 952 ίππους και 5,2m μήκος:
      https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/byds-denza-brand-targets-porsche-952bhp-gt-flagship

      https://en.wikipedia.org/wiki/Denza

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • G
        Green Power last edited by Green Power

        Δεν θεωρώ ότι θα κάνει τέτοιο μπαμ όσο θεωρούν ορισμένοι τουλάχιστον μεσοπρόθεσμα.

        Τα κινέζικα έχουν νόημα σε πιο mainstream κατηγορίες άντε μέχρι 45000-50000 ευρώ γιατί προσφέρουν πολλά σε τιμή που δεν χτυπάει ο ανταγωνισμός.

        Στα βαλάντια που απευθύνεται η Denza δεν έχει διαφορά ακόμα και φουλ ποιότητα και επιδόσεις να έχει με 40000 διαφορά από αυτές τις μάρκες. Εκεί παίζει μεγάλο ρόλο και το image που αυτή δεν έχει.

        Άντε να γίνει μία Infiniti μέχρι εκεί.

        ntinaras 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • D
          dstou last edited by dstou

          Προφανώς. Πόρσε δε γίνεσαι οβενάιτ, ενώ π.χ. Ντάτσια ναι, με μία πρες κόνφερανς και δύο μοντέλα (του ποδαριού) είσαι οκ.
          Για να γίνεις η νέα Πόρσε χρειάζεται να φας πολλά καρβέλια, να ταίσεις πολύ κόζμο, να διαφημιστείς μέχρι τελικής πτώσεως, να κερδίσεις και μερικούς αγώνες, για να μην πω μερικά πρωταθλήματα, να σερβίρεις και κανά παραμύθι με ιππότες, θυρεούς, λίμπρο ντ΄όρο και τα τοιαύτα, να περιμένεις μερικά χρόνια αν όχι δεκαετίες, και πάλι ΑΝ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            dimsabas last edited by

            Όλα αυτά θα ίσχυαν ΑΝ πουλούσες σε τιμή Πόρκε. Αν πουλάς στο 1/4 της τιμής ΚΑΙ είσαι ταχύτερος στην πίστα (όπως γίνεται μέχρι στιγμής στο Xiaomi SU7 Ultra vs Taycan), την περνάς από πάνω με υπερεξαπλάσιες πωλήσεις.

            https://cartalk.gr/

            realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              criuser last edited by

              Τα χρήματα για τους υπερπλούσιους δεν έχουν καμία αξία, όπως τα σκεφτόμαστε οι υπόλοιποι.

              Εκεί έχει σημασία η παρέα και ο κοινωνικός τους περίγυρος.

              Προφανώς λοιπόν τέτοια αμάξια θα πουληθούν στην Κίνα και όχι στο Σαμονί...😊

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • realzeus
                realzeus @dimsabas last edited by realzeus

                @dimsabas said in DENZA FORUM:

                ΚΑΙ είσαι ταχύτερος στην πίστα (όπως γίνεται μέχρι στιγμής στο Xiaomi SU7 Ultra vs Taycan

                Αυτό πρέπει να επιβεβαιωθεί με κανονικά αυτοκίνητα παραγωγής, όχι κάτι πρωτότυπα...

                Εννοείται κι εγώ BMW i5 θα έπαιρνα, ή μάλλον BMW 5 hybrid. Ακυρον! Μια από τις τελευταίες Maserati Ghibli. Πάρτε εσείς τα Σου-μαν-φου και τα Σι-τα-κε (άκυρο, ιαπωνικά μανιτάρια είναι αυτά). Εγώ θα κρατήσω ιταλικό (με λίγο αμερικάνικό μέσα) V6 να ουρλιάζει.

                D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • D
                  dimsabas @realzeus last edited by

                  @realzeus said in DENZA FORUM:

                  @dimsabas said in DENZA FORUM:

                  ΚΑΙ είσαι ταχύτερος στην πίστα (όπως γίνεται μέχρι στιγμής στο Xiaomi SU7 Ultra vs Taycan

                  Αυτό πρέπει να επιβεβαιωθεί με κανονικά αυτοκίνητα παραγωγής, όχι κάτι πρωτότυπα...

                  Κανονικότατα!

                  https://www.drive.gr/news/xiaomi-su7-ultra-dielyse-rekor-tis-taycan-turbo-gt-xana-video

                  https://cartalk.gr/

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Δεν ξερω, αλλά δεν νομίζω να είναι τα ίδιο τα αυτοκίνητα πελατών...

                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dimsabas @realzeus last edited by

                      Το σημαντικό είναι ότι κοστίζει το 1/4. Της ρίχνει σε γκάζια στην ευθεία, έχει πιο πολλά καλούδια. Πώς να μην τις κλέψει πωλήσεις; Αυτά είναι σημαντικότερα από τα δέκατα στην πίστα, που έχουν εντελώς φιλολογικό ενδιαφέρον.

                      https://cartalk.gr/

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vagkirk last edited by

                        Το συγκεκριμένο Xiaomi αν δεν κάνω λάθος το Tesla performance έχει στόχο , και γενικά το SU7 θέλει να κοντράρει το Model 3.
                        Και τιμολογιακα με τα Tesla παίζει κοντά και έχει πιο πολλά καλουδια και σε όλα τα χαρακτηριστικά είναι ανώτερο από τα Model 3

                        Είναι κάπως όπως τότε που αρχιζε να βγάζει καλά κινητά και συγκρίνονταν με τις ναυαρχίδες της Samsung εκτός ίσως λίγο από την φωτογραφία.

                        Με την Taycan είναι πιο μάρκετινγκ η σύγκριση λόγω σχεδίασης που μοιάζουνε - όπως έκανε και με την σχεδίαση των κινητών να μοιάζουν με τα iPhone - αν και αυτό το πρωτότυπο είναι καλύτερο οδηγικά από τις Porsche.

                        Μάλιστα η Porsche στην Κίνα για να κάνει πλάκα μια περίοδο έδινε δώρο ένα SU7 μαζί με την αγορά μιας Taycan με κάποιο τρόπο ως έκπτωση.

                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          Green Power last edited by Green Power

                          @dimsabas said in DENZA FORUM:

                          Το σημαντικό είναι ότι κοστίζει το 1/4.

                          Αν ισχύει όντως αυτό γιατί κάτι Cyberster που υποτίθεται ότι θα ήταν γύρω στα 40000 και θα έσβηνε τον ανταγωνισμό ξεκινάει κοντά στις 80000. Και πάλι βέβαια θέλει χρόνια για να φάει η Denza μαζικές πωλήσεις από την Porsche απλά θα τα αγοράζουν όσοι δεν θα μπορούσαν να πάρουν την Taycan.

                          Οι Κινέζοι βασίζουν τις τιμές τους κατά βάση σε παράτυπες με όρους ελεύθερου εμπορίου κρατικές επιδοτήσεις και τεχνητή υποτίμηση του γουάν ενέργειες που πλήττουν το διεθνές εμπόριο και την τσέπη μας στο εγγύς μέλλον.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ataim
                            ataim last edited by

                            Εδώ είμαστε, αυτό θα πουλήσει καλύτερα από το sedan.

                            Youtube Video

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • gatoz
                              gatoz last edited by gatoz

                              αυτο θα ερθει σαν bao-5 μολις παρει αδεια για ευρωπη
                              ....το περιμενω
                              στα 60-70

                              #milf-a-man

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • D
                                dimsabas @vagkirk last edited by

                                @vagkirk said in DENZA FORUM:

                                Το συγκεκριμένο Xiaomi αν δεν κάνω λάθος το Tesla performance έχει στόχο , και γενικά το SU7 θέλει να κοντράρει το Model 3.

                                Έχει μήκος 5 μέτρα, οι διαστάσεις του είναι ακριβώς Model S. Και με 1.550+ άλογα, προφανώς δεν ασχολείται με το 3 (που φτάνει στα 460 σε εμάς, 500κάτι έξω) αλλά με Plaid και Taycan.

                                https://cartalk.gr/

                                V 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dstou last edited by dstou

                                  Πόρσε, και όχι μόνο Πόρσε, αγοράζεις για δύο λόγους:
                                  Τις επιδόσεις και το πουλ-μουρ. Σε απροσδιόριστη αναλογία το καθένα και για τον κάθε αγοραστή.
                                  Στο πουλ μουρ είναι που χάνει κατά κράτος το κάθε Σιαόμι και Ντένζα.
                                  Παρόλα αυτά, δεν μπορούμε παρά να εξάρουμε την τόλμη των κινέζοι να μπουν σε αυτά τα χωράφια, σχεδόν με το καλημέρα της παρουσίας τους. Όταν τα πρώτα ξαδελφάκια τους, οι Κορεάτες και οι σαμουράιδες έκαναν δεκαετίες ολόκληρες για να πατήσουν το πόδι τους, και όταν έγινε αυτό, έγινε όχι με σίγουρο βάδισμα, αλλά αυτό το μετέωρο, του πελαργού.
                                  Χαιρετίζουμε λοιπόν την είσοδο της Ντένζα στην ευρωπαική αγορά, και τους ευχόμεθα κάθε επιτυχία, θα τη χρειαστούν. Η συντριπτική πλειοψηφία από εμάς, αν όχι όλοι, θα είμαστε απλώς θεατές εξ΄αποστάσεως στις προσπάθειές τους. Όχι μόνο γιατί δεν έχουμε τα όβολα για ένα αμάξι παιχνίδι σαν αυτό που θα μας προσφέρουν, αλλά, και εξόχως, γιατί οι αναστολές μας δεν θα μας επιτρέψουν να το αγοράσουμε, για πολλά πολλά χρόνια ακόμη.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    dimsabas last edited by

                                    Όταν μάθουμε σε τι τιμή και τα ακριβή χαρακτηριστικά του Denza, θα μπορούμε να κάνουμε εικασίες για την εμπορική του πορεία.

                                    Πάντως, το 2024, τo Xiaomi SU7 πούλησε 6,5 φορές περισσότερο από την Porsche Taycan. Παρότι άρχισε να πωλείται τον Απρίλιο, ενώ η Taycan -προφανώς- και τους 12 μήνες του έτους. Να το κάνουμε ακόμα χειρότερο; Το SU7 πωλείται μόνο στην Κίνα, ενώ η Porsche σε όλο τον πλανήτη.

                                    https://cartalk.gr/

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • V
                                      vagkirk @dimsabas last edited by

                                      @dimsabas said in DENZA FORUM:

                                      @vagkirk said in DENZA FORUM:

                                      Το συγκεκριμένο Xiaomi αν δεν κάνω λάθος το Tesla performance έχει στόχο , και γενικά το SU7 θέλει να κοντράρει το Model 3.

                                      Έχει μήκος 5 μέτρα, οι διαστάσεις του είναι ακριβώς Model S. Και με 1.550+ άλογα, προφανώς δεν ασχολείται με το 3 (που φτάνει στα 460 σε εμάς, 500κάτι έξω) αλλά με Plaid και Taycan.

                                      Ναι λάθος μου , δεν το είχα δει λεπτομερώς.
                                      Έχω ξαναπεί πως οι άνθρωποι στη Κίνα είναι τόσο μπροστά που απλά δεν τους βλέπουμε και δεν μας βλέπουν, αλλά κάθε φορά το ξεχνώ γιατί η απόσταση που έχουν ανοίξει είναι σχεδόν σε επίπεδο ταινίας science fiction.

                                      Δεν μπορεί κάθε μέρα στους δρόμους μιας πόλης που μοιάζει με Islamabad της Ευρώπης, στη χώρα που συγκρούστηκαν 2 τρένα μετωπικά, στον κόσμο με τον πορτοκάλι πορνογερο να πετάει κάθε μέρα και μια μεγαλύτερη Μπαρουφα από την προηγούμενη , μετά να πέφτει το μάτι σου σε βίντεο όπως το παρακάτω.

                                      Δεν μπορεί απλά ο εγκέφαλος να προσαρμοστεί και να το αφομοιώσει.

                                      Youtube Video

                                      monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • ntinaras
                                        ntinaras @Green Power last edited by

                                        @green-power said in DENZA FORUM:

                                        Δεν θεωρώ ότι θα κάνει τέτοιο μπαμ όσο θεωρούν ορισμένοι τουλάχιστον μεσοπρόθεσμα.

                                        Τα κινέζικα έχουν νόημα σε πιο mainstream κατηγορίες άντε μέχρι 45000-50000 ευρώ γιατί προσφέρουν πολλά σε τιμή που δεν χτυπάει ο ανταγωνισμός.

                                        Στα βαλάντια που απευθύνεται η Denza δεν έχει διαφορά ακόμα και φουλ ποιότητα και επιδόσεις να έχει με 40000 διαφορά από αυτές τις μάρκες. Εκεί παίζει μεγάλο ρόλο και το image που αυτή δεν έχει.

                                        Άντε να γίνει μία Infiniti μέχρι εκεί.

                                        Απο καπου πρεπει να ξεκινησει ομως για να γινει merc.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • monman2
                                          monman2 @vagkirk last edited by

                                          @vagkirk said in DENZA FORUM:

                                          @dimsabas said in DENZA FORUM:

                                          @vagkirk said in DENZA FORUM:

                                          Το συγκεκριμένο Xiaomi αν δεν κάνω λάθος το Tesla performance έχει στόχο , και γενικά το SU7 θέλει να κοντράρει το Model 3.

                                          Έχει μήκος 5 μέτρα, οι διαστάσεις του είναι ακριβώς Model S. Και με 1.550+ άλογα, προφανώς δεν ασχολείται με το 3 (που φτάνει στα 460 σε εμάς, 500κάτι έξω) αλλά με Plaid και Taycan.

                                          Ναι λάθος μου , δεν το είχα δει λεπτομερώς.
                                          Έχω ξαναπεί πως οι άνθρωποι στη Κίνα είναι τόσο μπροστά που απλά δεν τους βλέπουμε και δεν μας βλέπουν, αλλά κάθε φορά το ξεχνώ γιατί η απόσταση που έχουν ανοίξει είναι σχεδόν σε επίπεδο ταινίας science fiction.

                                          Δεν μπορεί κάθε μέρα στους δρόμους μιας πόλης που μοιάζει με Islamabad της Ευρώπης, στη χώρα που συγκρούστηκαν 2 τρένα μετωπικά, στον κόσμο με τον πορτοκάλι πορνογερο να πετάει κάθε μέρα και μια μεγαλύτερη Μπαρουφα από την προηγούμενη , μετά να πέφτει το μάτι σου σε βίντεο όπως το παρακάτω.

                                          Δεν μπορεί απλά ο εγκέφαλος να προσαρμοστεί και να το αφομοιώσει.

                                          Το βίντεο εχει εξαιρετική παραγωγή αλλα με 7,5 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία η σκόνη σηκώνεται σαν ελληνικός επαρχιακός τον Αύγουστο , απαίσιος καιρός.
                                          Σε αυτές τις συνθήκες χαμηλής θερμοκρασίας με τόση σκόνη θα φόραγα κράνος δεν θέλει πολύ ....

                                          Την veyron τι την φέραν ; 20χρονών VW όλα τα λαμπάκια αναμμένα , ξεφτίλα και το έκαναν επίτηδες οι κινέζοι ,κακοί ανθρώποι ...

                                          Για την ferrari ας αναλάβει ο ειδικός εγω το μόνο που λεω είναι ότι στην κινέζικη πίστα ισχύουν άλλοι φυσικοί νόμοι άκου 800 κιλά βαρύτερο και να φεύγει ετσι

                                          Φυσικά ο ελέφαντας στο δωμάτιο ... το plaid που είναι ;
                                          Τι φοβούνται και δεν το εμφανίζουν;

                                          Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                                          ektoras cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                          • ektoras
                                            ektoras @monman2 last edited by

                                            @monman2 said in [DENZA FORUM]

                                            Φυσικά ο ελέφαντας στο δωμάτιο ... το plaid που είναι ;
                                            Τι φοβούνται και δεν το εμφανίζουν;

                                            Youtube Video

                                            Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr