-
Αν υποθέσουμε οτι ξεκινήσει το κινούμαι ηλεκτρικά 4.
Μεταξύ Frontera και Dolphin , στα 20Κ, τι προτιμάμε; -
Άνετα dolphin, το frontera δε βλέπεται και αν δε κάνω λάθος έχει και μικρότερη αυτονομία.
-
302km αυτονομία βλέπω στο dolphin (με μέση κατανάλωση 17,3 kwh). 305 στο frontera με 18,2.
Αισθητικά δεν έχω πρόβλημα και με τα δύο. Μέτρια εμφανισιακά τα θεωρώ
-
Τα περιεργάστηκα στην έκθεση το φθινόπωρο. Τα χωρίζει χάος. Μόνο που το ένα έχει αερόψυκτη μπαταρία και το άλλο LFP με αντλία θερμότητας, είναι σα να συγκρίνεις Ami με Golf. Δεν υπάρχει καν ερώτημα.
-
@johngav said in Frontera vs Dolphin:
302km αυτονομία βλέπω στο dolphin (με μέση κατανάλωση 17,3 kwh). 305 στο frontera με 18,2.
Αισθητικά δεν έχω πρόβλημα και με τα δύο. Μέτρια εμφανισιακά τα θεωρώ
που τα εχεις δει αυτα τα νουμερα για το dolphin;
427 ειναι η wltp του και μεσα στην πολη θα κινεισαι γυρω απο τις 15kwh/100km.απο εκει και περα εξαρταται απο τι θες, hatchback ή suv. Η συζυγος παντως ειναι πολυ ευχαριστημενη απο το δελφινι της και εγω χαιρομαι να το οδηγω οταν το παιρνω.
-
@dimsabas said in Frontera vs Dolphin:
Τα περιεργάστηκα στην έκθεση το φθινόπωρο. Τα χωρίζει χάος. Μόνο που το ένα έχει αερόψυκτη μπαταρία και το άλλο LFP με αντλία θερμότητας, είναι σα να συγκρίνεις Ami με Golf. Δεν υπάρχει καν ερώτημα.
Δηλαδή το frontera είναι τόσο καλύτερο από το dolphin όσο το ami από το golf;
Απαντάω για λογαριασμό του @criuser. -
που τα εχεις δει αυτα τα νουμερα για το dolphin;
427 ειναι η wltp του και μεσα στην πολη θα κινεισαι γυρω απο τις 15kwh/100km.απο εκει και περα εξαρταται απο τι θες, hatchback ή suv. Η συζυγος παντως ειναι πολυ ευχαριστημενη απο το δελφινι της και εγω χαιρομαι να το οδηγω οταν το παιρνω.
Τα έχω δεί σε ανταγωνιστικό των 4Τ ηλεκτρονικό περιοδικό (δεν ξέρω αν υπάρχει πρόβλημα να το αναφέρω) . 427 αναφέρεται η θεωρητική αυτονομία. Η αυτονομία σε ταξίδι (που βασικά με ενδιαφέρει μιας και για την πόλη έχω να φορτίζω σπίτι) αναφέρεται 302
-
Όχι, η μπαταρία του ενός είναι τόσο πιο προηγμένη από του άλλου.
Αν και τώρα που το λες, μάλλον αυτή είναι η γενικότερη διαφορά. Αν κρίνω από το Frontera της έκθεσης, με το κλειδί για την εκκίνηση. Ούτε το Verso μου, μοντέλο του 2005, δεν έχει τέτοιο πράγμα. Για να μη μιλήσω για τα πλαστικά του Opel, χειρότερα από Dacia. Τέλος πάντων, δε θέλω να λέω γνώμες αν δεν οδηγήσω κάτι. Μπορεί σε όλα τα υπόλοιπα να είναι εξαιρετικό. Πάντως, η τεχνολογία της μπαταρίας κι η εικόνα της καμπίνας ήταν Μεσαίωνας. Ο γαλλικός, όχι ο κινέζικος, που ήταν αξιοπρεπέστατος.
ΥΓ. Λάπη, σου άρεσε το bold; Σου επιτρέπω να το χρησιμοποιείς και συ.
-
Το μοναδικο αρνητικο του dolphin ειναι ο αεροδυναμικος θορυβος απο τα 120 και ανω.
Το frontera ειναι opel... Αρκει αυτο και μονο για να το απορριψεις -
@johngav said in Frontera vs Dolphin:
που τα εχεις δει αυτα τα νουμερα για το dolphin;
427 ειναι η wltp του και μεσα στην πολη θα κινεισαι γυρω απο τις 15kwh/100km.απο εκει και περα εξαρταται απο τι θες, hatchback ή suv. Η συζυγος παντως ειναι πολυ ευχαριστημενη απο το δελφινι της και εγω χαιρομαι να το οδηγω οταν το παιρνω.
Τα έχω δεί σε ανταγωνιστικό των 4Τ ηλεκτρονικό περιοδικό (δεν ξέρω αν υπάρχει πρόβλημα να το αναφέρω) . 427 αναφέρεται η θεωρητική αυτονομία. Η αυτονομία σε ταξίδι (που βασικά με ενδιαφέρει μιας και για την πόλη έχω να φορτίζω σπίτι) αναφέρεται 302
α οκ. Ετσι ναι, λογικο νουμερο μοιαζει, αν και ισως αισιοδοξο. Δηλ δεν νομιζω οτι βγαζει το δελφινι 300χλμ στα 120km/h. Δεν εχουμε κανει ποτε ταξιδι με αυτο.
-
@dettol said in Frontera vs Dolphin:
@johngav said in Frontera vs Dolphin:
που τα εχεις δει αυτα τα νουμερα για το dolphin;
427 ειναι η wltp του και μεσα στην πολη θα κινεισαι γυρω απο τις 15kwh/100km.απο εκει και περα εξαρταται απο τι θες, hatchback ή suv. Η συζυγος παντως ειναι πολυ ευχαριστημενη απο το δελφινι της και εγω χαιρομαι να το οδηγω οταν το παιρνω.
Τα έχω δεί σε ανταγωνιστικό των 4Τ ηλεκτρονικό περιοδικό (δεν ξέρω αν υπάρχει πρόβλημα να το αναφέρω) . 427 αναφέρεται η θεωρητική αυτονομία. Η αυτονομία σε ταξίδι (που βασικά με ενδιαφέρει μιας και για την πόλη έχω να φορτίζω σπίτι) αναφέρεται 302
α οκ. Ετσι ναι, λογικο νουμερο μοιαζει, αν και ισως αισιοδοξο. Δηλ δεν νομιζω οτι βγαζει το δελφινι 300χλμ στα 120km/h. Δεν εχουμε κανει ποτε ταξιδι με αυτο.
Οταν γυρισα απο το ταξιδι χτες, το πηγαινα στην εθνικη ταπα.
120 με 140, και στιγμιαια για να το δοκιμασω επιασα και 160.
Αλλα το 99% της διαδρομης ηταν με cruise control αναμεσα σε 120 και 130.
Σε ελαχιστα σημεια κινησης επεσε πιο κατω.
Μου εβγαζε μεση καταναλωση 20kwh/100km για τα τελευταια 50χλμ.
Αρα με την 60αρα μπαταρια ανετα βγαζει 300χλμ. -
Και γω πήγα όλη την Αττική Οδό σουβλάκι, κολλημένο στα 120. Με 17.7 kWh, αλλά χωρίς θέρμανση.
-
@johngav said in Frontera vs Dolphin:
Μεταξύ Frontera και Dolphin , στα 20Κ, τι προτιμάμε;
Dolphin προφανώς.
-
@johngav said in Frontera vs Dolphin:
που τα εχεις δει αυτα τα νουμερα για το dolphin;
427 ειναι η wltp του και μεσα στην πολη θα κινεισαι γυρω απο τις 15kwh/100km.απο εκει και περα εξαρταται απο τι θες, hatchback ή suv. Η συζυγος παντως ειναι πολυ ευχαριστημενη απο το δελφινι της και εγω χαιρομαι να το οδηγω οταν το παιρνω.
Τα έχω δεί σε ανταγωνιστικό των 4Τ ηλεκτρονικό περιοδικό (δεν ξέρω αν υπάρχει πρόβλημα να το αναφέρω) . 427 αναφέρεται η θεωρητική αυτονομία. Η αυτονομία σε ταξίδι (που βασικά με ενδιαφέρει μιας και για την πόλη έχω να φορτίζω σπίτι) αναφέρεται 302
μπαταρια lfp παντως, θα ηταν καλυτερα να μην την φτασεις πολυ χαμηλα. Οποιαδηποτε μπαταρια βασικα, αλλα οι lfp ειναι πιο επιφοβες στον υπολογισμο της υπολειπομενης ενεργειας. Βαλε 250km να εισαι μεσα. Παντως κανενα απο τα δυο οχηματα δεν φτιαχτηκαν για μακρινα ταξιδια, αλλα αυτο εξαρταται απο τον τροπο που οριζεις εσυ το "ταξιδι".
-
το δελφινι ειναι πολύ καλύτερο σε ολα και κυριως οτι εχει καλύτερη και μεγαλυτερη μπαταρια, μεγαλύτερη αυτονομία, υδροψυχτη μπαταρια και αντλια θερμοτητας
το αλλο ειναι με αεροψυχτη μπαταρια μικροτερη και οχι τοσο καλη και αν δεν κανω λάθος δεν έχει ουτε αντλια θερμοτητας
από εκει και περα το δελφινι με 21,500 αν εχει επιδοτηση στα δινει ΟΛΑ, και πιο πολυτελες εσωτερικο και 200 αλογα
εν αντιθεση με το frontera που ειναι φτωχο εσωτερικα σε ποιοτητα και με μικροτερο ηλεκτροκινητηρα
με λίγα λόγια το δελφινι με αυτα που δινει θα επρεπε κανονικα να είναι ΠΟΛΥ ακριβοτερο από το frontera. Ειναι εξαιρετικη η τιμη του!!!! ακομα και χωρις επιδοτηση θα την θεωρουσα μια τιμια τιμη για αυτα που παιρνεις. Με επιδοτηση δεν υπάρχει τιποτα αλλο να πλησιαζει καν σε αυτα που σου δινει
ΥΓ Τα αρνητικα του δελφινιου για μενα παντα ειναι η εμφανιση και η υπερ το δεον μαλακη του αναρτηση προορισμένη μονο για ανεση. Δεν μπορω να βρω κάτι αλλο που να λειπει ή να αναφερω σαν αρνητικο σε αυτα τα χρηματα
-
Άσχημα είναι και τα δύο, οπότε πάρε αυτό που προσφέρει τα περισσότερα και τα καλύτερα.
Που μάλλον είναι το Κινέζικο. -
Προσωπικά δεν συμπαθώ τα ηλεκτρικά, για λόγους που έχουμε αναλύσει πολλές φορές.
Στο διαδίκτυο βρήκα μόνο αυτό το συγκριτικό.
Αλλά το ντόλφιν έξω είναι με μικρότερη ισχύ, μικρότερη μπαταρία και στα λεφτά εδώ είναι εξαιρετική η τιμή του.
Οπότε αν δεν φοβάσαι να πάρεις κινέζικο, εγώ δεν παίρνω, τα θεωρώ επικίνδυνα, όταν μάρκες όπως η σανγιόνγκ και η μάζντα πηγαινοέρχονται στην χώρα και να δεχτείς ότι η μεταπώληση τους θα είναι προβληματική λόγω ονόματος, αφού ένας που δεν μπορεί να πάρει καινούργιο, το να πάρει ένα νό νέιμ στην χώρα μας, όσο μεγάλη και να είναι η εταιρεία μπίντ στην Κίνα, προφανώς θα το θέλει σε σκοτωμένη τιμή.
Αρα με τα σημερινά δεδομένα, ξεχνώντας τους κινδύνους αποχώρησης της εταιρείας και χαμηλής μεταπώλησης το ντόλφιν είναι καλύτερη αγορά.
Αλλά υπάρχουν και δύο αλλά.
Δεν ξέρουμε τι ακριβώς θα είναι το ΚΗ4, τι επιδοτήσεις θα έχει, αν τα κινέζικα θα έχουν επιδοτήσεις ή δασμούς, γιατί οι Ευρωπαίοι δεν είναι χαζοί, άρα δεν ξέρουμε τι τιμές θα έχουν.
Επίσης μέσα στην χρονιά θα έρθει και έκδοση για το φροντέρα με μεγαλύτερη μπαταρία και 400 χλμ αυτονομία.
Αρα κάνεις τις βόλτες σου και με τα δύο και αποφασίζεις με τα νέα δεδομένα του ΚΗ4.
Με τα σημερινά δεδομένα η πλούσια έκδοση του Φροντέρα πάει στα 25400. Η μεσαία στα 22700. Η βασική δεν αξίζει.
Το 3 αιρκρος είναι φτηνότερο και η πλούσια έκδοση ΜΑΧ είναι στα 24000. Η μεσαία είναι ελάχιστα φτηνότερη και δεν έχει νόημα στα 22400.
Αρα στα 20000 που κάνει το ντόλφιν, με τα σημερινά δεδομένα και τα πιθανά μειονεκτήματα του μέλλοντος, είναι ευκαιρία και η καλύτερη αγορά.
-
@criuser said in Frontera vs Dolphin:
Προσωπικά δεν συμπαθώ τα ηλεκτρικά, για λόγους που έχουμε αναλύσει πολλές φορές.
Στο διαδίκτυο βρήκα μόνο αυτό το συγκριτικό.
Αλλά το ντόλφιν έξω είναι με μικρότερη ισχύ, μικρότερη μπαταρία και στα λεφτά εδώ είναι εξαιρετική η τιμή του.
Οπότε αν δεν φοβάσαι να πάρεις κινέζικο, εγώ δεν παίρνω, τα θεωρώ επικίνδυνα, όταν μάρκες όπως η σανγιόνγκ και η μάζντα πηγαινοέρχονται στην χώρα και να δεχτείς ότι η μεταπώληση τους θα είναι προβληματική λόγω ονόματος, αφού ένας που δεν μπορεί να πάρει καινούργιο, το να πάρει ένα νό νέιμ στην χώρα μας, όσο μεγάλη και να είναι η εταιρεία μπίντ στην Κίνα, προφανώς θα το θέλει σε σκοτωμένη τιμή.
Αρα με τα σημερινά δεδομένα, ξεχνώντας τους κινδύνους αποχώρησης της εταιρείας και χαμηλής μεταπώλησης το ντόλφιν είναι καλύτερη αγορά.
Αλλά υπάρχουν και δύο αλλά.
Δεν ξέρουμε τι ακριβώς θα είναι το ΚΗ4, τι επιδοτήσεις θα έχει, αν τα κινέζικα θα έχουν επιδοτήσεις ή δασμούς, γιατί οι Ευρωπαίοι δεν είναι χαζοί, άρα δεν ξέρουμε τι τιμές θα έχουν.
Επίσης μέσα στην χρονιά θα έρθει και έκδοση για το φροντέρα με μεγαλύτερη μπαταρία και 400 χλμ αυτονομία.
Αρα κάνεις τις βόλτες σου και με τα δύο και αποφασίζεις με τα νέα δεδομένα του ΚΗ4.
Με τα σημερινά δεδομένα η πλούσια έκδοση του Φροντέρα πάει στα 25400. Η μεσαία στα 22700. Η βασική δεν αξίζει.
Το 3 αιρκρος είναι φτηνότερο και η πλούσια έκδοση ΜΑΧ είναι στα 24000. Η μεσαία είναι ελάχιστα φτηνότερη και δεν έχει νόημα στα 22400.
Αρα στα 20000 που κάνει το ντόλφιν, με τα σημερινά δεδομένα και τα πιθανά μειονεκτήματα του μέλλοντος, είναι ευκαιρία και η καλύτερη αγορά.
Ξεκόλλα, Δεν θα έχουν μεταπώληση τα σημερινά ηλεκτρικά. ΕΣΥ το προηγούμενο Xiaomi κινητό σου το πούλησες σε κάποιον, όταν πήρες το καινούριο;
Αυτή την στιγμή μεταπώληση έχουν τον πρώτο χρόνο όπως τα κινητά, άπαξ και βγει το μεθεπόμενο μοντέλο….παπαλα.
Εξαιρούνται τα iPhone και ίσως τα Tesla. -
Εγώ δεν πούλησα ποτέ κανένα κινητό μου.
Τα έστειλα για ανακύκλωση κάποια είναι για μπακ απ, αλλά δεν αγοράζω ακριβά κινητά. Μέχρι 200-230 ευρώ το πολύ.
-
Αν και δεν έχει κυκλοφορήσει επίσημα το νέο 3 Αιρκρος και το Φροντέρα, στο εξωτερικό συγκρίνουν το ντόλφιν με το μικρότερο e C 3.
Frontera vs Dolphin