-
Σε μία κλασσική αντρική επιπολαιότητα, σκέφτομαι να πάρω ένα μικρό, προσιτό, παλιό (για να ασχοληθώ κιόλας στον ελεύθερο χρόνο μου), off road.
Δεν θα ναι το βασικό αυτ. προφανώς γι αυτό πρέπει να έχει χαμηλή συντήρηση.
Από off δεν λέμε υπερβολές. Κανένα ψηλωματάκι, λαστιχάκι, κλπ.
Επίσης θα αναλάβει και κάποιες αγροτικές δουλίτσες 120χλμ μακρυά και πρέπει να σκαρφαλώνει λίγο.Σκέφτομαι (με διορθώνετε όπου κάνω λάθος και συμπληρώνετε ότι δε γνωρίζω)....
-
suzuki samurai sj13:
Τα +: κατσίκι τρελό, υπάρχουν αρκετά, αθάνατα, φθηνή συντήρηση
Τα -: εντός δρόμου πως θα πηγαίνει; Μέχρι 100 πχ με ασφάλεια; -
suzuki jimny: δεδομένου ότι τα πιο καλοσυντηρημένα sammy πάνε κοντά στα 3500-4000+, φτάνουν τις τιμές των πιο "σάπιων" jimny
Τα +: κατσίκι τρελό, φθηνή συντήρηση
Τα -: εδώ βρίσκονται με πάρα πολλά χλμ. , on road; -
daihatsu feroza:
Τα +: καλές τιμές, a/c
Τα -: 1.6, ανταλλακτικά;
To παρακάτω το βάζω για τον γάτο:
- suzuki vitara -2004:
Τα +: a/c, καλύτερη οδική συμπεριφορά on road, ασφάλεια
Τα -: 1.6, ανταλλακτικά;, κόστος
Προσθέστε τι πρέπει να γνωρίζω ως μη κάτοχος και προφανώς τη γνώμη σας...
-
-
Μπορώ να σου πω μόνο για το Φερόζα που το είχαμε στην οικογένεια αρκετά χρόνια.
Τα θετικά:
- Σκυλί, αθάνατο. Δεν σπάει δεν χαλάει.
- Πολύ καλό εκτός δρόμου, είχαμε την πλούσια έκδοση με αυτόματε πλήμνες μπροστά.
- Καλός εξοπλισμός για την εποχή (εαν πάρεις την πλούσια έκδοση)
- Σχετικά ψυχωμένο μοτέρ (95 άλογα) για την εποχή.
- Πολύ καλό κιβώτιο.
- Πλαίσιο Σκάλας
- Ευκολες μετατροπές για ψήλωμα, κλπ.
Τα αρνητικά:
- Καίει τον κώλο του
- Πανάκριβα ανταλλακτικά - το 2004 οι τιμές ανταλλακτικών ήταν διπλάσιες από την BMW e36 που είχαμε (!!)
- Τιμόνι ότι νάναι, γενικά εντός δρόμου ειναι στο περίπου - κλασσικό "τζιπ" της εποχής.
- Πολύ κοντό μεταξόνιο, θέλει προσοχή στον δρόμο, γυρνάει για πλάκα.
- Λαστιχένια φρένα, προσοχή στον δρόμο.
-
@xenos said in Low budget, off road fun car:
Σε μία κλασσική αντρική επιπολαιότητα, σκέφτομαι να πάρω ένα μικρό, προσιτό, παλιό (για να ασχοληθώ κιόλας στον ελεύθερο χρόνο μου), off road.
Δεν θα ναι το βασικό αυτ. προφανώς γι αυτό πρέπει να έχει χαμηλή συντήρηση.
Από off δεν λέμε υπερβολές. Κανένα ψηλωματάκι, λαστιχάκι, κλπ.
Επίσης θα αναλάβει και κάποιες αγροτικές δουλίτσες 120χλμ μακρυά και πρέπει να σκαρφαλώνει λίγο.Σκέφτομαι (με διορθώνετε όπου κάνω λάθος και συμπληρώνετε ότι δε γνωρίζω)....
-
suzuki samurai sj13:
Τα +: κατσίκι τρελό, υπάρχουν αρκετά, αθάνατα, φθηνή συντήρηση
Τα -: εντός δρόμου πως θα πηγαίνει; Μέχρι 100 πχ με ασφάλεια; -
suzuki jimny: δεδομένου ότι τα πιο καλοσυντηρημένα sammy πάνε κοντά στα 3500-4000+, φτάνουν τις τιμές των πιο "σάπιων" jimny
Τα +: κατσίκι τρελό, φθηνή συντήρηση
Τα -: εδώ βρίσκονται με πάρα πολλά χλμ. , on road; -
daihatsu feroza:
Τα +: καλές τιμές, a/c
Τα -: 1.6, ανταλλακτικά;
To παρακάτω το βάζω για τον γάτο:
- suzuki vitara -2004:
Τα +: a/c, καλύτερη οδική συμπεριφορά on road, ασφάλεια
Τα -: 1.6, ανταλλακτικά;, κόστος
Προσθέστε τι πρέπει να γνωρίζω ως μη κάτοχος και προφανώς τη γνώμη σας...
#mono_grand_vitara
1.6
οτι πληρωνεις παιρνεις
με το σαμουράι ουτε με 50 δεν πας στην ασφαλτο και δεν εχει και ac
για τζιμυ που να μην εχει φαει τα ψωμια του θελεις παραπανω χρημα απο βιτ και επισης στην ασφαλτο υποφερει
φεροζα, οτι σου τυχει απο χρεια ανταλλακτικων, το πεταξες
τζι βι ειναι λιγο πιο τσιμπημενο και εκει πας για μοντελο 2001-2004, αυτο με το φέις λιφτ, το καταλαβαινεις απο το ταμπλω που εχει στο πανω-πανω μερος το ραδιο και παιρνει και 2-din
αθανατο και αν βρεις με αεριο, χωρις να χανει αξιοπιστια, γινεται και οικονομικο -
-
Ό,τι είπε ο Γάτος. Μην ασχοληθείς με τα υπόλοιπα.
-
Μονο το βιταρα απο τα επελεγμενα.
-
Θα πάω και εγώ με το ρεύμα #onlyvitara!!!
Υπάρχει και το Τέριος νομίζω στο εύρος των 4-5 χιλιάδων ευρώ αλλά αν παίζει βιτάρα σε αυτά τα λεφτά νομίζω δεν αξίζει καν να ασχοληθείς. Πράγματι τα ανταλλακτικά της Daihatsu ήταν πάντα πρόβλημα, το θυμάμαι σε επαγγελματικό φορτηγάκι Daihatsu.
-
@billy84 said in Low budget, off road fun car:
Θα πάω και εγώ με το ρεύμα #onlyvitara!!!
Υπάρχει και το Τέριος νομίζω στο εύρος των 4-5 χιλιάδων ευρώ αλλά αν παίζει βιτάρα σε αυτά τα λεφτά νομίζω δεν αξίζει καν να ασχοληθείς. Πράγματι τα ανταλλακτικά της Daihatsu ήταν πάντα πρόβλημα, το θυμάμαι σε επαγγελματικό φορτηγάκι Daihatsu.
Το terios έχει θέματα στο true off road, λόγω πολύ μικρών μετατρόχιων
Μόνο Vitara!!! -
Το τεριος δεν εχει αργα
-
Low budget και χόμπι, δεν πάνε μαζί.
-
Καταρχάς θέλω καμία γνώμη φάση Φάνης, λίγο πιο πλούσια. Το #μονοβιταρα δεν βοηθάει πολύ στο να βγουν συμπεράσματα.
@gatoz το 50 για σαμουράι, λίγο υπερβολή δεν είναι; Θέλω αντικειμενικοτητα!!! Το βιτ τι σημα εχει; πόσο φθηνά συντηρείται και ψηλωνει;
Ιδιοκτήτες jimny δεν υπάρχουν;
-
Jimny πρώτης γενιάς, θα το οδηγήσεις μέχρι το πρώτο ΣΤΟΠ και θα θες να το δώσεις πίσω.
Χίλιες φορές 3θυρο Vitara, που είναι σαφώς πιο "αυτοκίνητο". -
@xenos said in Low budget, off road fun car:
Καταρχάς θέλω καμία γνώμη φάση Φάνης, λίγο πιο πλούσια. Το #μονοβιταρα δεν βοηθάει πολύ στο να βγουν συμπεράσματα.
@gatoz το 50 για σαμουράι, λίγο υπερβολή δεν είναι; Θέλω αντικειμενικοτητα!!! Το βιτ τι σημα εχει; πόσο φθηνά συντηρείται και ψηλωνει;
Ιδιοκτήτες jimny δεν υπάρχουν;
το σαμουραι εχει σουστα για αναρτηση στους αξονες.
πηγαινε 60+ και πες μου τι νοιωθεις απο τιμονι
ειναι κοντα στην εννοια του αγροτικου μηχανηματος.
κοπανημα χωρις ελεος
το τζιμνι ειναι καλυτερο απο αυτο αλλα και παλι υποφερεις πολυ. επειδη τζιμι παιρνανε ολοι για βουνο ή ενοικιαζομενο θα ειναι τοσο σκισμενο που δεν θα μαζευεται φτηνα.
επισης τα περισσοτερα φθηνα δεν εχουν ερ κοντισιον.
γενικα πρεπει να ειναι αποφασισμενος για ανεχτεις πολυ αγριες καταστασεις και να εχει πολυ υπομονη σε εο, αν σε φυσηξει αερας απο σκουτερ πρεπει να κανεις αναποδα τιμονια.
το gv ειναι πολυ πιο πολιτισμενο, σχεδον κανονικο αυτοκινητο, απλα πολυ ψοφιο το 1.6.
αλλα ταξιδευεις με 100 πολυ ανετα και γενικα ακομη και καθημερινο μπορεις να το εχεις.
κραταει τιμη ακριβως γιατι ειναι πολυεργαλειο.
τελη, σκεψου τελη 1600cc πριν το 2010.
ψηλωματα δεν χρειαζεσαι καν, αν θες μπορεις να κανεις με αποστατες μονο με 200-300 ευρω ή να το κανεις αρμα με χιλιαδες.
αλλα θα πας παντου και χωρις να ριξεις ουτε ευρω.
με υπομονη ισως βρεις κατι ετοιμο ψηλωμενο και με αεριο
χιλιομετρα κοντα στις 200000 ειναι λιγα για το αμαξι αυτο. -
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/45087140-suzuki-grand-vitara
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/44503484-suzuki-grand-vitara
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/45077483-suzuki-grand-vitara
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/44460028-suzuki-grand-vitara
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/44489674-suzuki-grand-vitara αυτο δες ιδιαιτερα
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/44762984-suzuki-grand-vitara αμα φτανεις εκει, περνεις κατι πολυ καλο -
Προφανώς τα 7, 8, 9κ καταργούν τελείως την έννοια του low budget.
Έτοιμο σε τι τι τιμές μπορεί να κυμανθεί ένα gv; Τελη βλέπω 265ε.Το jimny δεν πάει 110 εθνική; Επίσης τι μπορεί να βγάλει; βλέπω πολλές αγγελίες με 300+κ χλμ.
-
@xenos said in Low budget, off road fun car:
Προφανώς τα 7, 8, 9κ καταργούν τελείως την έννοια του low budget.
Έτοιμο σε τι τι τιμές μπορεί να κυμανθεί ένα gv; Τελη βλέπω 265ε.Το jimny δεν πάει 110 εθνική; Επίσης τι μπορεί να βγάλει; βλέπω πολλές αγγελίες με 300+κ χλμ.
Τα 110 τα πιάνει, αλλά το θέμα είναι πως...
Το έχω οδηγήσει 2-3 φορές στο ΒΟΑΚ. Θα τα πιάσεις τα 110 σε ευθείες αλλά δεν αντέχεις πολύ λόγω θορύβου (πολύς) και αυξημένης κατανάλωσης. Και φυσικά, δε συζητάμε για να πάρεις καμπή με αυτά τα χιλιόμετρα.
Εδώ το νέο Jimny και δεν το αντέχεις πάνω από τα 110 (sweet spot 90-100), που είναι και πολύ βελτιωμένο σε σχέση με το παλιό.Από προβλήματα?
Γενικά σκυλί αμάξι αλλά θέλει μια προσοχή με την τετρακίνηση (τα μοντέλα με τα κουμπάκια) και το τιμόνι (τρέμει πολύ από το εργοστάσιο αλλά νομίζω υπάρχει πατέντα που γινόταν από μηχανικούς και έφτιαχνε).
Επίσης, συστήνεται αλλαγή κινητήρα κάποια στιγμή, για πιο πολύ δύναμη, αν θες να κουβαλάς βαριά φορτία σε ανηφόρες (πχ κινητήρας από Swift).Από εκεί και πέρα, δε σταματάει πουθενά στο χώμα. Το απόλυτο παιχνίδι/εργαλείο σε αυτά τα χρήματα.
Το έχει συγγενικό πρόσωπο και ένας γείτονας (επαγγελματίας αγρότης ο συγκεκριμένος) για εκδρομές και αγροτικό και κάνει απίστευτα καλά τη δουλειά του. Ειδικά ο γείτονας (που το χρησιμοποιεί καθημερινά στα χωράφια) δεν το αλλάζει με τίποτα.Αλλά, προφανώς, λόγω χαρακτήρα, αυτό το αυτοκίνητο οι περισσότεροι το έχουν σκίσει στα βουνά (ή είναι νοικιάρικα - στην Κρήτη υπάρχουν ακόμα εκατοντάδες τέτοια) οπότε καταλαβαίνεις.
Υπάρχουν και εξαιρέσεις...
Το έχει συνάδελφος, γυναίκα. Το αγόρασε το 2002. Είναι το βασικό/προσωπικό της αυτοκίνητο. Κάνει κάθε μέρα 50 χλμ για τη δουλειά, μόνο άσφαλτο. Ζήτημα να πάτησε ελαφρύ χωματόδρομο 10 φορές όλα αυτά τα χρόνια.
Δεν το αλλάζει με τίποτα. Έχει πλέον 300+ χιλ. χλμ αλλά το αμάξι άψογο (και ξέχασε το 2020, με την πανδημία, να κάνει σέρβις, και διαπίστωσε τέλη 2021, σε βενζινάδικο, οτι δεν υπήρχε λάδι...). Κανένα πρόβλημα ως τώρα.Αν καταφέρεις να πετύχεις τέτοιο διαμάντι στα μεταχειρισμένα, πάρε το άμεσα.
Επίσης, απέφυγε Daihatsu. Ο συγγενής με το Jimny παραπάνω, είχε το Terios πριν. Αν και λιγότερο ικανό από το Jimny, ήταν πολύ αξιόπιστο και οικονομικό και με μεγαλύτερους χώρους, αλλά τα ανταλακτικά του πλέον είναι πρόβλημα, οπότε το έδωσε.
Θα συμφωνίσω με τον @gatoz, οτι το Vitara, των αρχών του 2000, είναι μακράν καλύτερο στα χρήματα αυτά.
Όμως: Αν θες ένα αμάξι παιχνίδι, που θα βάλεις εσύ χέρι στα μηχανικά, που θα έχεις ανταλλακτικά για χρόνια, που θα το έχεις για τα ΣΚ σου και θες να νιώθεις ένα "δέσιμο" μαζί του, πάρε Jimny. Αλλά προετιμάσου να χάσεις πολύ χρόνο στην έρευνα αγοράς. Και να έχεις υπομονή μέχρι να βρεις κάτι καλό.
-
@danis said in Low budget, off road fun car:
Επίσης, απέφυγε Daihatsu. Ο συγγενής με το Jimny παραπάνω, είχε το Terios πριν. Αν και λιγότερο ικανό από το Jimny, ήταν πολύ αξιόπιστο και οικονομικό και με μεγαλύτερους χώρους, αλλά τα ανταλακτικά του πλέον είναι πρόβλημα, οπότε το έδωσε.
Χωρίς να προτείνω Daihatsu, δεν υπάρχει πρόβλημα με τα ανταλλακτικά. Υπάρχει κανονικά η αντιπροσωπεία και υπάρχουν και εξειδικευμένα συνεργεία. Το ότι είναι ακριβά τα ανταλλακτικά, ισχύει.
-
@realzeus said in Low budget, off road fun car:
@danis said in Low budget, off road fun car:
Επίσης, απέφυγε Daihatsu. Ο συγγενής με το Jimny παραπάνω, είχε το Terios πριν. Αν και λιγότερο ικανό από το Jimny, ήταν πολύ αξιόπιστο και οικονομικό και με μεγαλύτερους χώρους, αλλά τα ανταλακτικά του πλέον είναι πρόβλημα, οπότε το έδωσε.
Χωρίς να προτείνω Daihatsu, δεν υπάρχει πρόβλημα με τα ανταλλακτικά. Υπάρχει κανονικά η αντιπροσωπεία και υπάρχουν και εξειδικευμένα συνεργεία. Το ότι είναι ακριβά τα ανταλλακτικά, ισχύει.
Δια εχει κλεισει η Daihatsu πανω απο 8 χρονια, εμεις στην Αττικη απο τη sena ψωνιζαμε ανταλλακτικα που τα εφερνε μονη της.
-
@ilias-a said in Low budget, off road fun car:
@realzeus said in Low budget, off road fun car:
@danis said in Low budget, off road fun car:
Επίσης, απέφυγε Daihatsu. Ο συγγενής με το Jimny παραπάνω, είχε το Terios πριν. Αν και λιγότερο ικανό από το Jimny, ήταν πολύ αξιόπιστο και οικονομικό και με μεγαλύτερους χώρους, αλλά τα ανταλακτικά του πλέον είναι πρόβλημα, οπότε το έδωσε.
Χωρίς να προτείνω Daihatsu, δεν υπάρχει πρόβλημα με τα ανταλλακτικά. Υπάρχει κανονικά η αντιπροσωπεία και υπάρχουν και εξειδικευμένα συνεργεία. Το ότι είναι ακριβά τα ανταλλακτικά, ισχύει.
Δια εχει κλεισει η Daihatsu πανω απο 8 χρονια, εμεις στην Αττικη απο τη sena ψωνιζαμε ανταλλακτικα που τα εφερνε μονη της.
Και ειδικά σε παλιά μοντέλα, τύπου Φεροζα και Τέριος πρώτης γενιας, που τα ανταλλακτικά είναι ούτως ή άλλως πιο σπάνια.
-
@ilias-a said in Low budget, off road fun car:
@realzeus said in Low budget, off road fun car:
@danis said in Low budget, off road fun car:
Επίσης, απέφυγε Daihatsu. Ο συγγενής με το Jimny παραπάνω, είχε το Terios πριν. Αν και λιγότερο ικανό από το Jimny, ήταν πολύ αξιόπιστο και οικονομικό και με μεγαλύτερους χώρους, αλλά τα ανταλακτικά του πλέον είναι πρόβλημα, οπότε το έδωσε.
Χωρίς να προτείνω Daihatsu, δεν υπάρχει πρόβλημα με τα ανταλλακτικά. Υπάρχει κανονικά η αντιπροσωπεία και υπάρχουν και εξειδικευμένα συνεργεία. Το ότι είναι ακριβά τα ανταλλακτικά, ισχύει.
Δια εχει κλεισει η Daihatsu πανω απο 8 χρονια, εμεις στην Αττικη απο τη sena ψωνιζαμε ανταλλακτικα που τα εφερνε μονη της.
Η Agripan? Υπάρχει κανονικά, στην Θεσσαλονίκη βρίσκεται. Παραπαίει βέβαια, αλλά υπάρχει. Ίσως δεν έχει υποκατάστημα στην Αθήνα, αλλά λογικά μπορεί να στείλει κι εκεί. Στο δικό μου Daihatsu δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα.
-
@realzeus said in Low budget, off road fun car:
@ilias-a said in Low budget, off road fun car:
@realzeus said in Low budget, off road fun car:
@danis said in Low budget, off road fun car:
Επίσης, απέφυγε Daihatsu. Ο συγγενής με το Jimny παραπάνω, είχε το Terios πριν. Αν και λιγότερο ικανό από το Jimny, ήταν πολύ αξιόπιστο και οικονομικό και με μεγαλύτερους χώρους, αλλά τα ανταλακτικά του πλέον είναι πρόβλημα, οπότε το έδωσε.
Χωρίς να προτείνω Daihatsu, δεν υπάρχει πρόβλημα με τα ανταλλακτικά. Υπάρχει κανονικά η αντιπροσωπεία και υπάρχουν και εξειδικευμένα συνεργεία. Το ότι είναι ακριβά τα ανταλλακτικά, ισχύει.
Δια εχει κλεισει η Daihatsu πανω απο 8 χρονια, εμεις στην Αττικη απο τη sena ψωνιζαμε ανταλλακτικα που τα εφερνε μονη της.
Η Agripan? Υπάρχει κανονικά, στην Θεσσαλονίκη βρίσκεται. Παραπαίει βέβαια, αλλά υπάρχει. Ίσως δεν έχει υποκατάστημα στην Αθήνα, αλλά λογικά μπορεί να στείλει κι εκεί. Στο δικό μου Daihatsu δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα.
Και μακάρι να μην αντιμετωπίσεις σύντομα.
Ο θείος μου με το Terios (μοντέλο κάπου τέλη 90s) είχε θέματα από το 2015-2017.
Ποιο Daihatsu έχεις;
Low budget, off road fun car