-
Από ότι διαβάζω από εδώ κ από εκεί, το deal μεταξύ nissan κ honda έφαγε ακυρο. Οι μετοχές της nissan έπεσαν ενώ αυτές της honda ανέβηκαν.
Το θέμα που γεννατε πλέον είναι ποιο θα είναι το μέλλον της nissan. Τι ρίσκο υπάρχει πλέον για έναν νέο αγοραστή να επιλέξει κάποιο από μοντέλα της? Κ φυσικά το ίδιο ρίσκο θα έχουν κ όσοι έχουν καινούρια κυρίως μοντέλα της. -
Δεν πρόλαβα να δω κάτι τέτοιο.
Είχα δει άλλη είδηση που έλεγε ότι η Honda απαιτούσε να εξαγοράσει η Nissan όλη τη συμμετοχή της Renault, πριν τη συγχώνευση.*εδιτ
α ναι... τώρα σκάειhttps://www.reuters.com/markets/deals/nissan-honda-may-call-off-merger-talks-asahi-says-2025-02-04/
-
Ως πολύ μεγαλύτερο μέγεθος η Honda ήθελε την πλήρη εξαγορά της Nissan η οποία μπήκε στις διαπραγματεύσεις σε πολύ μειονεκτική θέση. Φυσικά κάτι τέτοιο δεν είναι απλό να γίνει δεκτό από τα μεγαλοστελέχη της Nissan. Πρέπει να προσμετρηθεί ότι με τον Τραμπ πλανητάρχη μπορεί το παιχνίδι ηλεκτρικών-βενζινοκίνητων (και ντήζελ) να στρίψει 180 μοίρες. Δεν ξέρουμε τι θα επακολουθήσει γενικώς οπότε ας κρατήσουμε μια πισινή.
-
Πολύ αναμενόμενο
Εξάλλου για την Nissan δεν θα ήταν μια καλή συγχώνευση . Τα μοντέλα των 2 άλληλοκαλυπτονταν . Ουσιαστικα μια εξαγορά της Nissan από την Honda θα ήταν όχι πραγματική συγχώνευση που και οι 2 μεριές θα προσέφεραν από κάτι για κάτι νέο
-
Άμα το πάμε έτσι, και τα μοντέλα των Πσα και Φίατ αλληλοκσλύπτονταν. Μια χαρά όμως τα έχουν πάει μέχρι στιγμής.
-
@dstou said in Τέλος πριν καν αρχίσει (nissan - honda):
Άμα το πάμε έτσι, και τα μοντέλα των Πσα και Φίατ αλληλοκσλύπτονταν. Μια χαρά όμως τα έχουν πάει μέχρι στιγμής.
Αναλογα πως το βλέπει κανένας
Στην Αμερική η Jeep τα πάει χαλια σε σχεση με παλιοτερα και παραπονιούνται οι Αμερικανοι dealers
κάποιες μάρκες πάνε για κλείσιμο αν δεν ανεβασουν τις πωλήσεις τους ή εχουν περιορίσει την γκάμα τους και έχουν λαβει τελεσιγραφο οτι αν δεν γινουν πιο αποδοτικες παπαλα. Αυτό γιατι η Stellantis έχει παρα παρα πολλες μαρκες κατω από την ομπρελα της και δεν έδωσε σε όλες την ίδια σημασία.
Δεν είμαι και expert σε τετοια θεματα αλλα για μενα με το μικρό μου το μυαλο δεν είναι και το ιδεατο μοντελο αυτό.
Αντιθετως η Group VAG είχε πιο ξεκαθαρες θεσεις. πχ audi σαν premium, VW σαν mainstreem, skoda σαν πιο προσιτη και πιο πρακτικη και seat/cupra σαν πιο sportif. Βεβαια εκεινη τα σκ@τωσε αλλου και τωρα τρεχει λόγω της κινεζικης αγορας που πουλουσε παρα πολύ και πατωσε ενω η stellantis δεν είχε ανοιγμα εκεί και δεν εχασε πωλησεις.
Σιγουρα αυτά είναι σκορπιες σκέψεις μου δεν είναι ότι λεω κάτι με σιγουρια απλα τι νομίζω λέω
Τέλος πριν καν αρχίσει (nissan - honda)