Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Yaris Cross Hybrid VS Peugeot 2008 Hybrid
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Toyota Yaris Cross Hybrid VS Peugeot 2008 Hybrid
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    18
    29
    1667
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • leonidas26
      leonidas26 last edited by

      Καλησπέρα σε όλους,

      Θα εκτιμούσα ιδιαιτέρως τη βοήθεια όσων έχουν πραγματική άποψη/εικόνα για το παρακάτω ζήτημα!
      Έχω παραγγείλει το Toyota Yaris Cross από το Σεπτέμβριο και σε 2 μήνες (τέλος Μαρτίου) μου έρχεται. Το πήρα σε έκδοση Active Plus και μου πήγε 25,400€. Το αυτοκίνητο το ξέρω από πρώτο χέρι διότι ακριβώς το ίδιο έχει η σύζυγός μου και έχω κάνει εγώ το 80% των υφιστάμενων χιλιομέτρων του και το υπόλοιπο 20% η σύζυγος.
      Το αυτοκίνητο είναι υπέροχο ούτε λόγος! Αν πρέπει να πω κάποιο μείον είναι ότι δεν έχει καμιά απολύτως επιτάχυνση και ειδικά σε ταξίδι όπου είναι φορτωμένο το πορτ παγκαζ και με τα 3 μου παιδιά πίσω, αν χρειαστεί να κάνω κάποια προσπεράσει τότε υπάρχει ζόρι..
      Κατά τα άλλα μέσα στη πόλη είναι ΥΠΕΡΟΧΟ και φοβερά οικονομικό και φυσικά αξιόπιστο στο maximum!
      Πέραν του ετήσιου προβλεπόμενου service δεν ξέρουμε τι σημαίνει η λέξη συνεργείο έχουμε ξενοιάσει!!
      Όμως, είδα πρόσφατα ότι βγήκε το νέο mild hybrid Peugeot 2008 το οποίο είναι εντός του υφιστάμενου εκπτωτικού προγράμματος της Peugeot το οποίο το ονομάζει “Peugeot Hybrid Days” και από 26,600€ το έχει 23,900€ στη βασική έκδοση Style (η οποία είναι πιο πλούσια της Active Plus του Yaris Cross όπου αναμένω).
      Συνολικά το Peugeot έχει καλύτερους χώρος και στη καμπίνα και στο πορτ παγκαζ (σημαντικό για 5μελη οικογένεια όπως εμείς) και συνολικά είναι ποιο όμορφο και premium από πλευράς αισθητικής.
      Και τα 2 είναι αυτόματα αλλά δε γνωρίζω κατά πόσο είναι αξιόπιστο το αυτόματο κιβώτιο της
      Peugeot ενώ της Toyota (e-ctv) ξέρω ότι είναι αθάνατο!
      Το Peugeot τα 0-100 τα έχει σε 8,3” ενώ το Yaris Cross σε 11,5”. Μεγάλη διαφορά!!
      Αυτό διότι το μεν Peugeot είναι 1,200cc και 136hp με Turbo ενώ το Yaris Cross φοράει τον αθάνατο ατμοσφαιρικό κινητηρα στα 1,500cc αλλά με μόλις 116hp χωρίς Turbo όπως προανέφερα (ατμοσφαιρικός).

      Το 2008 απ ότι διαβάζω καίει μέσα στη πόλη 6.1lt με 6.3lt στα 100χλμ ενώ το Yaris Cross γνωρίζω πολυ καλά ως κάτοχος ότι καίει 4,3lt στα 100χλμ. Υπάρχει σίγουρα διαφορά οικονομίας αλλά επειδή αυτή τη στιγμή λόγω της προσωρινής έκπτωσης της Peugeot μπορώ να το πάρω 1,500€ φθηνότερα, σε βάθος 5 ετών θα μου πάει από οικονομικής πλευράς ακριβώς το ίδιο σαν συνολικό budget! Βγαίνει μια η άλλη!

      Συνολικά το Peugeot το προτιμώ λόγω χωρων, επιτάχυνσης και ομορφιάς!
      Και γι αυτό σκέφτομαι να ακυρώσω τη παραγγελία του Yarris Cross να πάρω τα λεφτά μου πίσω και να παραγγείλω το 2008 Hybrid!
      Αυτό που με φοβίζει είναι ότι δε ξέρω αν βγάζει προβλήματα! Έχω ακούσει ότι τα 3008 βγάζουν διάφορα θέματα και σε στέλνουν συνεργείο… δε ξέρω αν είναι ράδιο αρβύλα ή αλλιώς παραπληροφόρηση….
      Αν όμως ισχύει τότε το ίδιο δε θα συμβαίνει και με το 2008?
      Από την άλλη το Toyota γνωρίζω ότι είναι αθάνατο και ξεχνάς τι σημαίνει συνεργείο! Έχεις το κεφαλάκι σου ήσυχο!

      Όποιοι φίλοι μπορούν να με βοηθήσουν σε ό,τι αφορά την αξιοπιστία του 2008 Hybrid με το αυτόματο κιβώτιο σαν αυτοκίνητο θα ήμουν ευγνώμων!!

      Ευχαριστώ πολύ!!

      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        jamesd last edited by jamesd

        Καλή η ομορφιά αλλά επειδή δεν αγοράζεις ρούχο αλλά αυτοκίνητο να οδηγήσεις το 2008. Αν δεν αλλάξεις γνώμη μετά σύγκρινε και διερεύνησε την αξιοπιστία και βάλε στην εξίσωση και τους χώρους. Και τα δύο για μένα είναι εξίσου στριμωγμένα, τουλάχιστον για τον οδηγό.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kkostask last edited by

          Νομίζω ότι δίνεις μόνος σου την απάντηση….από τη στιγμή που περιμένεις ένα αυτοκίνητο που το ξέρεις γιατί να ρισκάρεις με την επιλογή του 2008? Είναι τόσο νέα η τεχνολογία του που κανένας δεν ξέρει αν και τι θα βγάλει. Η μόνη ουσιαστική διαφορά υπέρ του 2008 κατ’εμέ είναι η ποιότητα κατασκευής.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            v_a last edited by

            Δε μπορεί να σου απαντήσει κανένας δυστυχώς για την αξιοπιστία του νέου κιβωτίου στο 2008, είναι πολύ νωρίς ακόμα.
            Πάντως επειδή και εγώ πέρασα από αντιπροσωπεία Πεζό πρόσφατα, για το 2008 της προσφοράς (έκδοση style) στα 23.900, συγκράτησα τα εξής.
            Η style δεν υπάρχει πουθενά σε έκθεση (θα έρθει σε 1, 2 μήνες δε θυμάμαι ακριβώς) και προφανώς θα έχει σημαντικές διαφορές από την allure, οπτικά τουλάχιστον.
            Τασια (που μοιάζουν με ζάντες αλουμ. οπως μου είπε ο πωλητής), δεν υπάρχουν ράγες στην οροφή, αυτόματο κιβώτιο μεν αλλά μηχανικό χειρόφρενο δε, έλλειψη τεμπέλη μπροστά, άλλη ταπετσαρία...
            Στα αναφέρω απλά γιατί η allure σε μια αντιπροσωπεία άνετα σε παρασύρει + το αρνητικό ότι δεν υπάρχει κάπου η style να την δεις έστω πριν την παραγγείλεις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • gatoz
              gatoz last edited by

              θα το απαντησω ψυχραιμα
              ειμαι σε ομαδα των 3008
              δεν θα μιλησω για τα προβληματα του δικου μου, πες ειναι διαφορετικο απο τα περισσοτερα - για εμενα τελειωσαν τα γαλλικα, ουτε στο δρομο δεν θελω να τα βλεπω αλλωστε
              καθε μερα λοιπον αναφερονται μερικα προβληματα απο σοβαρα μεχρι απλα
              συνηθως εως και πολυ σημαντικα
              ενα σημειο που δεν εχει αναφερθει με προβλημα ηταν το σασμαν.
              ομως πλεον παει, αλλαξε το αθανατο aisin με διπλοσυμπλεκτο. που σημαινει προβλημα ουτως ή άλλως επειδη και μονο ειναι διπλοσυμπλεκτο.
              αλλαξε και o κινητηρας.
              το σημειο ζημιων, ο ιμαντας, εγινε πλεον καδενα. ελα ομως που και οι καδενες στα ντηζελ της στελλαντι εχουν τεραστιο θεμα.
              ειναι γενικα ενα ρισκο να πας προς τα εκει με βασικοτερο το σασμαν
              φιντμπακ για το σασμαν ακομη δεν υπαρχει αλλα ενω στον κινητηρα με τις εκτεταμενες πλεον εγγυησεις μετα τις νομικες ενεργειες χρηστων της στελαντι εισαι αρκετα βεβαιος οτι δεν θα χρεωθεις ιδιαιτερα ζημιες, στο σασμαν ειναι δεδομενο οτι θα σου το θεωρησουν αναλωσιμο, το κανανε και οι φριτσιδες πριν
              καταλαβαινω οτι το γιαρι ειναι ψιλοκαταντια πιγιοτικα, με μονη την αξιοπιστια δεν χαιρεσαι και να το εχεις, αλλα στα στελλαντι ειναι ρισκι η κατασταση
              δεν βλεπεις και καπου αλλου?
              κανενα χοντα, κανενα φορντ, κανενα γαλλικο απο τους αλλοι?

              #milf-a-man

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • Chrisk6
                Chrisk6 last edited by

                Δηλαδη θα εχετε 2 Yaris Cross? Η το ειχατε?
                Χωρανε 3 παιδια πισω? Ουαου!!

                Αν εισαι ρισκαδορος και πας για το 2008 αφου σε ψηνει (οπως φαινεται) και κρατας τα 8 χρονια εγγυηση. Ελπιζοντας οτι ολα θα πανε καλα...

                Αλλα γενικα τι ζητας απο το αυτοκινητο? Χωρους? Καταναλωση? Αξιοπιστια? Γκαζι? Μεγεθος?

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  criuser last edited by

                  Αφού διάβασες τους χέητερς και τον καταστροφέα που του πληρώνουν οι φορολογούμενοι τις καταστροφές που κάνει στο αυτοκίνητο του θεωρώντας ότι έχει χάμερ 1, να σου πω ως κάτοχος και χρήστης των αυτοκινήτων αυτών, ότι όντως υπήρχε θέμα με τον 1,2 που τώρα άλλαξε αρκετά και ο ιμάντας έγινε καδένα.

                  Στον ντίζελ υπήρξε σφάλμα σχεδιασμού με την επιλογή 7 χιλ καδένας που σε ορισμένες περιπτώσεις μετά από αρκετές δεκάδες χιλιάδες χλμ δημιουργούσε θέμα, αλλά αυτό από το 2023 έχει αλλάξει σε 8 χιλ, ενώ γίνεται και αλλαγή εντός εγγύησης και για τα παλαιότερα.

                  Τώρα όντως για το διπλοσύμπλεκτο δεν ξέρουμε.

                  Βέβαια όπως είδαμε κανένα δεν φόβισε από τους κατόχους γερμανικών και τις πολλές βλάβες που έβγαλε και το αγόρασαν και συνεχίζουν να το αγοράζουν ακόμη.

                  Θα σταθώ όμως στους χώρους, που ναι μεν είναι μεγαλύτεροι του 2008 από αυτούς του γιάρις κρος, μόνο και μόνο από την διαφορά των 6 εκ στο μεταξόνιο, υπέρ του 2008, αλλά και πάλι για 3 παιδιά δεν θεωρώ ότι είναι τόσο άνετο το 2008.

                  Θα σου πρότεινα να κοίταζες τα επερχόμενα Φροντέρα και νέο 3 αιρκρος, με τον ίδιο κινητήρα, αλλά με μεταξόνιο 2,67 θα είναι μια χαρά λύση για τα 3 άτομα. Ενώ η μεσαία έκδοση τους είναι κάπου στα 24500 - 25000 και η πλούσια του αιρκρος στα 27500.

                  Κυκλοφορούν κάποια βίντεο του εξωτερικού, περισσότερα για το Φροντέρα, η επίσημη παρουσίαση του αιρκρος και τα δικά του βίντεο με δοκιμές αναμένονται τις επόμενες εβδομάδες.

                  Για να κάνεις μία σύγκριση αυτά τα δύο έχουν μεγαλύτερους χώρους από το Κορόλα Κρος και είναι 5-10000 φτηνότερα.

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                  A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • cirus
                    cirus last edited by

                    Για το δίλημμα σου μεταξύ μόνο αυτών των 2 γνώμη μου τα παρακάτω:

                    Οικονομία και ξεγνοιασιά από ζημιές προβλήματα = toyota

                    Οδηγηση, χώρους, της προκοπής αμάξι = peugeot

                    Διαλέγεις και παιρνεις

                    Εμενα προσωπικά μαρεσουν τα αυτοκίνητα οπότε Toyota δεν θα αγόραζα (εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων ειδικών μοντέλων της) . Αλλά αυτό είναι μόνο προσωπική άποψη. Είναι καλύτερα σε αξιοπιστία και οικονομία όσο και να μην τα γουστάρω

                    Cirus the virus

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • J
                      jamesd last edited by jamesd

                      Το διπλοσυμπλεκτο έχει τεσταριστει μόνο 10.000km στην Ισπανία, είναι καινούργιο (DT2 της punch technologies) και είναι υγρού τύπου. Η punch έχει εξοπλίσει την ΤΑΤΑ με την προγενέστερη version του, την DT1. Συμπερασματικά, δεν υπάρχει εμπειρία ως προς την αξιοπιστία του DT2, το οποίο μένει να τεσταριστει σε πραγματικές συνθήκες.

                      Το διπλοσυμπλεκτο από μόνο του δεν νομίζω ότι είναι εγγύηση ότι θα έχει πρόβλημα (dct έχει και η Hyundai). Ο συνδυασμός Peugeot με νέο διπλοσυμπλεκτο όμως δεν ξέρω πως θα πάει.

                      Όπως και να έχει κάνε ένα τεστ ντραιβ στο 2008 και δες αν σε ικανοποιεί ως αμάξι, μην μένεις στην εμφάνιση. Είχα κι εγώ τον προβληματισμό αν αξίζει να θυσιάσω άνεση χώρου για την πεζαρα που φαίνεται ωραία και τικαρε θεωρητικά όλα τα κουτάκια. Με το που το οδήγησα ο γρίφος λύθηκε.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        lap last edited by lap

                        Εντωμεταξύ αυτό το μοτίβο ισχύει και στα games!

                        Έχω κολλημένους που ασχολούνται και μου τα λένε!

                        Οι εταιρίες φτιάχνουν γραφικά πολύ κατώτερα των αναμενόμενων και μεταφέρουν μέρος της απόδοσης τους στον χρήστη απαιτώντας πανίσχυρες κάρτες γραφικών!
                        Έτσι μειώνουν το κόστος εξέλιξης που οδηγεί στα βέλτιστα γραφικά με την μικρότερη δυνατή κατανάλωση από τον χρήστη και τον οδηγούν να παράγει μέρος της εξέλιξης του προϊόντος

                        Νέα πρότυπα management. Δεν τα μάθαμε εμείς! Τα κωλοπαιδα που το σκέφτηκαν έβγαλαν μπόνους και τώρα ζουν σε βάρος των καταναλωτών!

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • A d P
                          A d P moderator @criuser last edited by A d P

                          @criuser said in Toyota Yaris Cross Hybrid VS Peugeot 2008 Hybrid:

                          Αφού διάβασες τους χέητερς και τον καταστροφέα που του πληρώνουν οι φορολογούμενοι τις καταστροφές που κάνει στο αυτοκίνητο του θεωρώντας ότι έχει χάμερ 1, να σου πω ως κάτοχος και χρήστης των αυτοκινήτων αυτών, ότι όντως υπήρχε θέμα με τον 1,2 που τώρα άλλαξε αρκετά και ο ιμάντας έγινε καδένα.

                          Στον ντίζελ υπήρξε σφάλμα σχεδιασμού με την επιλογή 7 χιλ καδένας που σε ορισμένες περιπτώσεις μετά από αρκετές δεκάδες χιλιάδες χλμ δημιουργούσε θέμα, αλλά αυτό από το 2023 έχει αλλάξει σε 8 χιλ, ενώ γίνεται και αλλαγή εντός εγγύησης και για τα παλαιότερα.

                          Τώρα όντως για το διπλοσύμπλεκτο δεν ξέρουμε.

                          Βέβαια όπως είδαμε κανένα δεν φόβισε από τους κατόχους γερμανικών και τις πολλές βλάβες που έβγαλε και το αγόρασαν και συνεχίζουν να το αγοράζουν ακόμη.

                          Θα σταθώ όμως στους χώρους, που ναι μεν είναι μεγαλύτεροι του 2008 από αυτούς του γιάρις κρος, μόνο και μόνο από την διαφορά των 6 εκ στο μεταξόνιο, υπέρ του 2008, αλλά και πάλι για 3 παιδιά δεν θεωρώ ότι είναι τόσο άνετο το 2008.

                          Θα σου πρότεινα να κοίταζες τα επερχόμενα Φροντέρα και νέο 3 αιρκρος, με τον ίδιο κινητήρα, αλλά με μεταξόνιο 2,67 θα είναι μια χαρά λύση για τα 3 άτομα. Ενώ η μεσαία έκδοση τους είναι κάπου στα 24500 - 25000 και η πλούσια του αιρκρος στα 27500.

                          Κυκλοφορούν κάποια βίντεο του εξωτερικού, περισσότερα για το Φροντέρα, η επίσημη παρουσίαση του αιρκρος και τα δικά του βίντεο με δοκιμές αναμένονται τις επόμενες εβδομάδες.

                          Για να κάνεις μία σύγκριση αυτά τα δύο έχουν μεγαλύτερους χώρους από το Κορόλα Κρος και είναι 5-10000 φτηνότερα.

                          Θα συμφωνήσω με @criuser 😁😁,
                          υπο την προϋπόθεση ότι παραμένει σπίτι το Yaris cross της συζύγου (για να μην μείνει χωρίς αυτοκίνητο η οικογένεια 😁), νομίζω μπορείς να το ρισκάρεις με κάποιο εκ των Frontera και neo C3 aircross . Φοράνε το ίδιο κινητήριο σύνολο, οπότε θα έχεις το γκαζακι που σου έχει λείψει 😁, αλλά θα έχεις και αισθητά μεγαλύτερους χώρους για τα οικογενειακά "βάρη"😉. Το 2008 δεν θα το χαρακτήριζα άνετο.

                          R-LINE

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • J
                            jamesd last edited by jamesd

                            Deleted

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • fanis75
                              fanis75 moderator @leonidas26 last edited by

                              @leonidas26 said in Toyota Yaris Cross Hybrid VS Peugeot 2008 Hybrid:

                              Αυτό που με φοβίζει είναι ότι δε ξέρω αν βγάζει προβλήματα! \

                              Μην περιμένεις αξιοπιστία τογιότα, ούτε τόσο ομαλό και αξιόπιστο κιβώτιο και υβριδικό σύνολο. από την άλλη θα πάρει καλύτερη ποιότητα εσωτερικού, πιο γρήγορο αυτοκίνητο και με καλύτερους χώρους. Εαν δεν σε πειράζει να επισκέπεται το συνεργείο πιο συχνά από 1 φορά τον χρόνο για το σέρβις και το δώσεις πριν λήξει η εγγύηση, τότε πάρτο άφοβα.

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • D
                                dimsabas @fanis75 last edited by

                                Δες το MG ZS Hybrid.

                                https://cartalk.gr/

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • Z
                                  ZT13 last edited by

                                  B-SUV με 3 παιδιά?? Πως να χωρέσουν? Για 5μελή οικογένεια θα κοιτούσα απο μεγάλο C-SUV και πάνω ειδικά εαν ήδη υπάρχει ενα B-SUV στην κατοχή σας.

                                  Nissan Qashqai E-Power N-Connecta (2023)

                                  limited_one 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • limited_one
                                    limited_one moderator @ZT13 last edited by

                                    @zt13 said in Toyota Yaris Cross Hybrid VS Peugeot 2008 Hybrid:

                                    B-SUV με 3 παιδιά?? Πως να χωρέσουν? Για 5μελή οικογένεια θα κοιτούσα απο μεγάλο C-SUV και πάνω ειδικά εαν ήδη υπάρχει ενα B-SUV στην κατοχή σας.

                                    μια χαρά είναι ένα b-suv... η αδελφή μου για χρόνια είχε μοναδικό αυτοκίνητο ένα πάντα με τρία παιδιά!

                                    Z 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • Z
                                      ZT13 @limited_one last edited by

                                      μια χαρά είναι ένα b-suv... η αδελφή μου για χρόνια είχε μοναδικό αυτοκίνητο ένα πάντα με τρία παιδιά!

                                      Αυτό που περιγράφεις είναι ο ορισμός του "όχι" μια χαρά.... εάν δεν υπάρχει οικονομική δυνατότητα τότε δεν υπάρχουν και επιλογές αλλα για μία 5μελή οικογένεια ειδικά με μικρά παιδιά οριακά οι χώροι ενος C-SUV μπορούν να θεωρηθούν επαρκείς. Εγώ με μικρό παιδί κ τα 504lt του QQ μου φαίνονται οριακά μερικές φορές.

                                      Nissan Qashqai E-Power N-Connecta (2023)

                                      I 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • I
                                        i-hasu @ZT13 last edited by i-hasu

                                        @zt13 said in Toyota Yaris Cross Hybrid VS Peugeot 2008 Hybrid:

                                        Εγώ με μικρό παιδί κ τα 504lt του QQ μου φαίνονται οριακά μερικές φορές.

                                        εσύ πήγες στο άλλο άκρο βέβαια....................

                                        Zω από περιέργεια
                                        να δω τι θα γίνει

                                        Z 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • antonakis
                                          antonakis last edited by

                                          Όσο χώρο κι αν έχει το αυτοκίνητο, θα το γεμίσει η γυναίκα. Μην αγχώνεστε.

                                          Moments before detonation...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                          • Z
                                            ZT13 @i-hasu last edited by ZT13

                                            @i-hasu said in Toyota Yaris Cross Hybrid VS Peugeot 2008 Hybrid:

                                            @zt13 said in Toyota Yaris Cross Hybrid VS Peugeot 2008 Hybrid:

                                            Εγώ με μικρό παιδί κ τα 504lt του QQ μου φαίνονται οριακά μερικές φορές.

                                            εσύ πήγες στο άλλο άκρο βέβαια....................

                                            Ναι οκ δεν λέω οτι δεν χωράω... εγώ θέλω να πετάω καρότσια, αποσκευές κτλ χωρίς να παίζω tetris οπότε εγώ ιδανικά θα ήθελα 580lt που έχουν τα D-SUV αλλα ούτε το Panda ούτε κανένα B-SUV δεν το θεωρώ επαρκές σε χώρους για 5 άτομα.

                                            Nissan Qashqai E-Power N-Connecta (2023)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr