-
Περί ασφαλούς οδηγήσεως (γενικώς και ειδικώς σε ολισθηρό).
Πολύ χρήσιμο βίντεο.
Εύγε στον παραγωγό.Αναφέρει περί οδηγικής ασφαλείας γενικώς και δή σε ολισθηρό οδόστρωμα.
Δείχνει παραδείγματα από χιονισμένο και παγωμένο οδόστρωμα. -
@gol said in Περί ασφαλούς οδηγήσεως (γενικώς και ειδικώς σε ολισθηρό):
Περί ασφαλούς οδηγήσεως (γενικώς και ειδικώς σε ολισθηρό).
Πολύ χρήσιμο βίντεο.
Εύγε στον παραγωγό.Αναφέρει περί οδηγικής ασφαλείας γενικώς και δή σε ολισθηρό οδόστρωμα.
Δείχνει παραδείγματα από χιονισμένο και παγωμένο οδόστρωμα.Περίπλοκες οδηγίες για δύσκολους χειρισμους ανάποδα τιμόνια κλπ
Τα πράγματα είναι πιο απλά
Πουλάς το σαράβαλο που έχεις
Αγοράζεις αυτοκίνητο με ESP
Του βάζεις λάστιχα 4 εποχών αν σε παίρνει οικονομικα φτιάχνεις δεύτερη τετράδα με χιονοστιβάδα
Αν με όλα αυτά γλιστρήσεις και το χασεις πάει να πει οτι οδηγείς τόσο γρήγορα που
δεν έχεις συναίσθηση και μάλλον ούτε μικτή ασφάλεια, βοήθεια σου...Γενικά τα λέω όχι για κάποιον συγκεκριμένα.
-
@monman2 said in Περί ασφαλούς οδηγήσεως (γενικώς και ειδικώς σε ολισθηρό):
@gol said in Περί ασφαλούς οδηγήσεως (γενικώς και ειδικώς σε ολισθηρό):
Περί ασφαλούς οδηγήσεως (γενικώς και ειδικώς σε ολισθηρό).
Πολύ χρήσιμο βίντεο.
Εύγε στον παραγωγό.Αναφέρει περί οδηγικής ασφαλείας γενικώς και δή σε ολισθηρό οδόστρωμα.
Δείχνει παραδείγματα από χιονισμένο και παγωμένο οδόστρωμα.Περίπλοκες οδηγίες για δύσκολους χειρισμους ανάποδα τιμόνια κλπ
Τα πράγματα είναι πιο απλά
Πουλάς το σαράβαλο που έχεις
Αγοράζεις αυτοκίνητο με ESP
Του βάζεις λάστιχα 4 εποχών αν σε παίρνει οικονομικα φτιάχνεις δεύτερη τετράδα με χιονοστιβάδα
Αν με όλα αυτά γλιστρήσεις και το χασεις πάει να πει οτι οδηγείς τόσο γρήγορα
δεν έχεις συναίσθηση και μάλλον ούτε μικτή ασφάλεια, βοήθεια σου...Γενικά τα λέω όχι για κάποιον συγκεκριμένα.
Γενικως ορθα αυτα, αλλα και με esp και με τεσσαρων εποχων ελαστικα οχι πολυ φθαρμενα, με προσεκτικη οδηγηση ειναι πιθανον παλι να συμβει κατι, το αναφερει και το βιντεο οτι πρωτιστως ειναι η ασφαλης και προσεκτικη οδηγηση.
-
Το βίντεο λέει ορθώς να μην φρενάρουμε και να ελέγχουμε με ανάποδο τιμόνι τις μετατοπίσεις του πίσω μέρους αλλά κάτι τέτοιο δεν θα ισχύσει στα σύγχρονα αυτοκίνητα με εξελιγμένα ESP που θα προσπαθούν να προκαλέσουν υποστροφή φρενάροντας τον κατάλληλο τροχό, εκεί καλύτερα θα είναι να το αφήσεις να διορθώσει σχεδόν μόνο του χωρίς επιπλέον κινήσεις στο τιμόνι.
-
Οσακις γλιστρησε το αμαξι απο χιονι, παγο, ολισθηρο οδόστρωμα ή παγολασπη ποτε δεν διορθωσε αυτοματως το esp. Σε πολυ πολυ μικρο βαθμό πιθανως καποιες φορες διορθωσε, αλλα τις περισσότερες φορες οχι.
Επιπλεον προβλημα ειναι με καποιους οδηγους αγροτικων, τετρακινητων οχηματων, suv, κ.α. που εχουν την πεποιθηση οτι δεν γλιστρησουν ή δεν θα κολλησουν στον παγο, βροχή, ολισθηρο, χιονι, λασπη κ.α. μονο και μονο επειδη εχουν δυνατο-σταθερο αμαξι (οπως λενε).
Και ομως και αυτα τα αμαξια εχουν προβλημα.Κατι που θα ητανε καλο να επισημανθη ειναι οτι, επιτακτικο για την κινηση οταν χιονιζει κλπ ειναι το αμαξι να εχει τεσσαρων εποχων ελαστικα, χειμερινα ελαστικα ή αντιολησθητικες αλυσιδες.
-
Οταν χασεις το αυτοκινητο πανω σε στροφη με παγο κατω δε νομιζω οτι υπαρχει περιπτωση να το κουμανταρει ο οδηγος ή ολα τα ηλεκτρονικα βοηθηματα αν δεν φορας λαστιχα με καρφια ή αλυσιδες.
Μονη περιπτωση, μικρου βαρους αυτοκινητο και ταχυτητα αυτου 2 ή 3 χιλιομετρα μεγαλυτερη απο το να μην εχανε την προσφυση του και αρκετο χωρο. -
Χωρις αλατι στον παγο δεν πρεπει να βγαινεις εξω ουτε με χιονολαστιχα.
-
@gol said in Περί ασφαλούς οδηγήσεως (γενικώς και ειδικώς σε ολισθηρό):
αντιολησθητικες αλυσιδες
Μην γινομαστε αρδ που για να πουν κατι που περιγραφεται με 3 λεξεις το λενε με 1013 με αποτελεσμα τα δελτια ειδησεων που στον υπολοιπο κοσμο κρατανε 1 τεταρτο εδω θελουμε 1,5 ωρα .
Αλυσιδες σκετο ειναι το σωστο γιατι δεν υπαρχουν ολισθηρες αλυσιδες και δεν υπαρχει περιπτωση να κυκλοφορει οχημα με αλυσιδες για αλλο σκοπο .
gol δεν σου την πεφτω , αφορμη πηρα . -
@ilias-a said in Περί ασφαλούς οδηγήσεως (γενικώς και ειδικώς σε ολισθηρό):
Οταν χασεις το αυτοκινητο πανω σε στροφη με παγο κατω δε νομιζω οτι υπαρχει περιπτωση να το κουμανταρει ο οδηγος ή ολα τα ηλεκτρονικα βοηθηματα αν δεν φορας λαστιχα με καρφια ή αλυσιδες.
Μονη περιπτωση, μικρου βαρους αυτοκινητο και ταχυτητα αυτου 2 ή 3 χιλιομετρα μεγαλυτερη απο το να μην εχανε την προσφυση του και αρκετο χωρο.Αυτο το ειχα τεστάρει προσωπικά στα 19 μου με το Land Cruiser του πατέρα μου. Το εβλεπα ως πιτσιρικας σαν τέρας με μεγαλα τρακτερωτα λαστιχα, εργάτη μπροστά, λέω αυτό ειναι θηρίο, πάω για μαγκιές στα χιόνια, και φιλήθηκα με ενα δέντρο στην πρώτη κατηφόρα που συνάντησα. Ωραιες εποχες...
-
Ένα χειμωνιάτικο βράδυ πριν μερικά χρόνια φεύγω από Αθήνα για Θεσσαλονίκη . Φτάνω στο μεγάλο τούνελ στα Καμένα Βούρλα μπαίνω μέσα και βάζω το cc του yaris στα 95.
Μετά από λίγο φτάνω στην άλλη άκρη... άσπρα κόκκινα άσπρα κόκκινα φώτα ...τι γίνεται ;
Αυτοί που με προσπέρασαν μέσα στο τούνελ σβουρίζαν μόλις άγγιζαν το παγωμένο χιόνι στην μεριά προς Λαμία στην μεριά της Αθήνας στεγνός ο δρόμος και νηνεμία !Εγώ πέρασα κύριος εκτός του ότι δεν έτρεχα φόραγα κάτι μισελεν αλπίν ούτε το λαμπάκι του esp δε έπαιξε
-
Το μακρυνό 2016 η 17 όταν είχε ρίξει πολύ χιόνι στη Θεσσαλία φεύγω από Φάρσαλα για Γλύφα και μέχρι να βγω εθνική κάνω ένα κομμάτι της επαρχιακής Καρδίτσας-Βολου με το 308 και θερινά ελαστικά. Ο δρόμος χιονισμένος και το φρένο ανίκανο να λειτουργήσει. Ο μόνος τρόπος φρεναρίσματος ήταν το esp που ομαλοποιουσε λίγο την κατάσταση οπότε απλα προσπαθούσα να διπλώνω για να δουλεύει το esp. Βεβαια η αλήθεια είναι ότι έπαιζα κιόλας, ήμουν και τελείως μόνος στο δρόμο.
Από την άλλη με το MX5 επίσης με θερινά μου κόπηκε όλη η μαγκιά. Ήθελε τόσο απαλες κινήσεις γιατί η που θα σφουριζε ή που θα σπινιαριζε σε σημείο να κολλήσει. Αργότερα έμαθα ότι στα πισωκίνητα σηκώνουμε λίγο το χειρόφρενο. Απορώ πως τα είχα καταφέρει να το προχωρήσω στο χιόνι. Επίσης επίσης πάλι με το ΜΧ5 πάτησα πάγο σε στροφή και έφυγα ευθεία, εκεί δε γίνεται τίποτα, απλά περιμένεις να δεις τι θα γίνει.
Περί ασφαλούς οδηγήσεως (γενικώς και ειδικώς σε ολισθηρό)