-
@fanis75 said in Καθυστερηση παραδοσης αυτοκινητου:
@wantone said in Καθυστερηση παραδοσης αυτοκινητου:
σημερα πηγαινει 5Χ καλυτερα σε κινηση στις αντιπροσωπειες σε σχεση με τοτε.
Αυτό δεν έχει καμία σημασία. Σημασία έχει η κερδοφορία, όχι η επικσεψιμότητα στις αντιπροσωπείες ούτε καν οι πωλήσεις. Τότε το πρόβλημα ήταν το φιασκο με το κτήριο της bmw (που είχε γίνει αρκετά πριν βέβαια).
@george-0 said in Καθυστερηση παραδοσης αυτοκινητου:
Τόσο μεγάλη εταιρία να μην έχει νταλίκα;
Οι νταλίκες δεν είναι του εμπόρου, είναι της εταιρίας logistics.
αμφιβαλλω αν οι ιδιοι γνωριζουν αν ειναι κερδοφοροι η οχι
για το 2022 295 εκατ σε δανεια 391 εκατ υποχρεωσεις και ολα αυτα με 7 εκατ μετοχικο κεφαλαιο που λογιστικα γινεται 42 εκατ χαχα
#liveyourmythingreece
η πως να εισαι ολιγαρχης με τα χρηματα των αλλωνhttps://www.sfakianakis.gr/uploads/49834/1b01_sfk_notes_2022_final.pdf
-
@wantone said in Καθυστερηση παραδοσης αυτοκινητου:
@fanis75 said in Καθυστερηση παραδοσης αυτοκινητου:
@wantone said in Καθυστερηση παραδοσης αυτοκινητου:
σημερα πηγαινει 5Χ καλυτερα σε κινηση στις αντιπροσωπειες σε σχεση με τοτε.
Αυτό δεν έχει καμία σημασία. Σημασία έχει η κερδοφορία, όχι η επικσεψιμότητα στις αντιπροσωπείες ούτε καν οι πωλήσεις. Τότε το πρόβλημα ήταν το φιασκο με το κτήριο της bmw (που είχε γίνει αρκετά πριν βέβαια).
@george-0 said in Καθυστερηση παραδοσης αυτοκινητου:
Τόσο μεγάλη εταιρία να μην έχει νταλίκα;
Οι νταλίκες δεν είναι του εμπόρου, είναι της εταιρίας logistics.
αμφιβαλλω αν οι ιδιοι γνωριζουν αν ειναι κερδοφοροι η οχι
για το 2022 295 εκατ σε δανεια 391 εκατ υποχρεωσεις και ολα αυτα με 7 εκατ μετοχικο κεφαλαιο που λογιστικα γινεται 42 εκατ χαχα
#liveyourmythingreece
η πως να εισαι ολιγαρχης με τα χρηματα των αλλωνhttps://www.sfakianakis.gr/uploads/49834/1b01_sfk_notes_2022_final.pdf
Welcome to Greece !!!
-
@wantone said in Καθυστερηση παραδοσης αυτοκινητου:
αμφιβαλλω αν οι ιδιοι γνωριζουν αν ειναι κερδοφοροι η οχι
Μια χαρά κερδοφορία έχουν, το δείχνει ο ισολογισμός. Εφόσον τα δάνεια εξυπηρετούνται κανονικά, δεν υπάρχει θέμα. Καμία επιεχείρηση δεν επενδύει ιδία κεφάλαια μόνο, ο δανεισμός ειναι ο κανόνας.
-
@fanis75 said in Καθυστερηση παραδοσης αυτοκινητου:
@wantone said in Καθυστερηση παραδοσης αυτοκινητου:
αμφιβαλλω αν οι ιδιοι γνωριζουν αν ειναι κερδοφοροι η οχι
Μια χαρά κερδοφορία έχουν, το δείχνει ο ισολογισμός. Εφόσον τα δάνεια εξυπηρετούνται κανονικά, δεν υπάρχει θέμα. Καμία επιεχείρηση δεν επενδύει ιδία κεφάλαια μόνο, ο δανεισμός ειναι ο κανόνας.
Δεν ισχυει το τελευταιο. Πολλες επιχειρησεις εχουν μηδεν δανεισμο. Πχ Απλ που εβγαλε ομολογα μονο γιατι την συνεφερε ενω εχει τεραστια ποσα σε μετρητο. Για Ελλαδα στην Τεν Μπρινκε λενε οτι δεν εχουν καθολου δανεισμο και κτιζουν παντου. Μπορω να σου φερω πολλα παραδειγματα, πολλες ναυτιλιακες δεν εχουν δανεια, αλλες ειναι φουλ στα δανεια.
Με τετοια οικονομικα στοιχεια ειναι δυσκολο να πεις, πχ και τα αυτοκινητα σε αποθεματα μπορει απο την μια στιγμη στην αλλη να αλλαξουν αξια, οπως και τα ακινητα. Αλλα και με τοσα δανεια ειναι δυσκολο να διαχωρισεις τα χρηματαοικονομικα αποτελεσματα απο τα αποτελεσματα απο τις πωλησεις. Δηλ αν πληρωνεις ενα χαμηλο επιτοκιο ειναι ο πληθωρισμος ειναι 10% εχεις κερδη μονο απο εκει δεν χρειαζεται να προσπαθησεις πολυ.
-
Βρήκα αυτό για τον Σφακ,για όποιον ενδιαφέρεται:
"Στη Fortress τα δάνεια του Σφακιανάκη
-Βελτιωμένες οικονομικές επιδόσεις ανακοίνωσε για πέρυσι ο όμιλος Σφακιανάκη, ενώ εξελίξεις υπήρξαν και σε σχέση με τα δάνεια, τα οποία πλέον έχουν περάσει εν συνόλω στο Fortress. Για να ξεκινήσουμε από τα… ευχάριστα, οι πωλήσεις του ομίλου (δηλαδή της «Σφακιανάκης Α.Ε.Β.Ε.») το 2023 ανήλθαν σε 474,6 εκατ. ευρώ, με αύξηση κατά 35,1%, έναντι 351 εκατ. ευρώ του 2022. Όπως σημειώνεται, τα αποτελέσματα επηρεάστηκαν κυρίως από την αύξηση των πωλήσεων αυτοκινήτων και πιο συγκεκριμένα του κλάδου Suzuki και λιανικής, καθώς και των βραχυχρόνιων και μακροχρόνιων μισθώσεων. Τα EBITDA για τον Όμιλο διαμορφώθηκαν σε 91,8 εκατ. έναντι 58,1 εκατ. το 2022, αυξημένα κατά 57,9%. Ακόμη, τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν σε 40 εκατ. έναντι 12,2 εκατ., (καθαρά κέρδη 32,3 εκατ.) ενώ το σύνολο των μακροπρόθεσμων δανείων έφτασε τα 289,8 εκατ. ευρώ.
Πάμε τώρα στο θέμα των δανείων. Όπως είναι γνωστό, τον Μάιο, Ιούλιο, Σεπτέμβριο και Οκτώβριο του 2023 πραγματοποιήθηκε πώληση των δανείων που κατείχαν οι Alpha Bank, Τράπεζα Πειραιώς, Eurobank/(Do Value) και Attica Bank, στην εταιρεία ειδικού σκοπού της Fortress Credit Corp., “Saturn Financial Investor Designated Activity Company”. Η διοίκηση της Σφακιανάκης τονίζει μάλιστα ότι ήταν πλήρως εξυπηρετούμενα. Στα πιο πρόσφατα, τον Μάρτιο του 2024 πραγματοποιήθηκε μεταβίβαση και του δανείου της Εθνικής Τράπεζα στην ίδια εταιρεία της Fortress. Έτσι, ολοκληρώθηκε η εξαγορά του 100% των Ομολογιών που κατείχαν τα εγχώρια τραπεζικά ιδρύματα στη Σφακιανάκης Α.Ε.Β.Ε, αλλά και της Alpha Bank στις θυγατρικές εταιρείες Ergotrak, Speedex και Mirkat OOD. Με βάση αυτή την εξέλιξη, η διοίκηση της Σφακιανάκης ήταν σε προχωρημένες συζητήσεις με τη Fortress για την αναδιάρθρωση των δανείων «λαμβανομένων υπόψη των νέων συνθηκών του αυξημένου χρηματοοικονομικού κόστους και κυρίως τις προοπτικές των κλάδων που δραστηριοποιούνται οι θυγατρικές εταιρείες του Ομίλου». Έτσι, την 1η Αυγούστου 2024 υπεγράφη σύμβαση τροποποίησης του ομολογιακού δανείου της Σφακιανάκης Α.Ε.Β.Ε. με ευνοϊκούς όρους και συμβάσεις παράτασης των άλλων δανείων γεγονός που, κατά τη διοίκηση, «σε συνδυασμό με την αύξηση των πωλήσεων και της κερδοφορίας του Ομίλου θέτει τις βάσεις για την υλοποίηση των σημαντικών στρατηγικών στόχων που έχει θέσει για τα επόμενα χρόνια». Η τροποποίηση που υπεγράφη την 1η Αυγούστου 2024 προβλέπει σταθερό επιτόκιο πληρωμής καθώς και ότι το μεγαλύτερο μέρος των δεδουλευμένων τόκων «αποτελεί μέρος του κεφαλαίου προς αποπληρωμή τον Σεπτέμβριο του 2026 και επομένως δεν αποτελεί στην ουσία βραχυπρόθεσμη υποχρέωση». "πηγή: protothema.gr
Καθυστερηση παραδοσης αυτοκινητου