Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ενεργητική Ασφάλεια SUV Vs hatcback - sedan
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ενεργητική Ασφάλεια SUV Vs hatcback - sedan
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    4
    5
    863
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alekos86_eng last edited by alekos86_eng

      Καλησπέρα Ομάδα.
      Είναι σαφές ότι όλο και περισσότεροι προτιμούν τα SUV λόγω πρακτικότητας-χώρων, αίσθησης ότι κάθονται ψηλότερα, υποτίθεται για κάποιες στοιχειώδεις εκτός δρόμου δυνατότητες, και τη δυνατότητα να καβαλήσουν πεζοδρόμιο παρκάροντας.

      Ωστόσο όταν το θέμα έχει να κάνει με την οδική συμπεριφορά- κράτημα (handling) και ενεργητική ασφάλεια, ισχύει ότι τα hatchback-sedan υπερέχουν λόγω
      -χαμηλού κέντρου βάρους
      -καλύτερης αεροδυναμικής ?

      και φυσικά είναι πολύ πιο δύσκολο να τουμπάρουν....?

      Πάντα συγκρίνοντας ίδιας κλάσης κυβικών-ιπποδύναμης-συστήματος κίνησης αυτοκίνητα
      δηλαδή πχ

      • BMW 1series VS BMW X1 (ή series 3 Vs X3)

      • Peugeot 308 Vs 3008

      Δεν πάμε να συγκρίνουμε το κράτημα και τα δυναμικά χαρακτηριστικά της SUV Porsche Cayenne με τα sedan Dacia Logan και Skoda Rapid , το ξεκαθαρίζω 😇

      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • cirus
        cirus @alekos86_eng last edited by

        @alekos86_eng said in Ενεργητική Ασφάλεια SUV Vs hatcback - sedan:

        Καλησπέρα Ομάδα.
        Είναι σαφές ότι όλο και περισσότεροι προτιμούν τα SUV λόγω πρακτικότητας-χώρων, αίσθησης ότι κάθονται ψηλότερα, υποτίθεται για κάποιες στοιχειώδεις εκτός δρόμου δυνατότητες, και τη δυνατότητα να καβαλήσουν πεζοδρόμιο παρκάροντας.

        Ωστόσο όταν το θέμα έχει να κάνει με την οδική συμπεριφορά- κράτημα (handling) και ενεργητική ασφάλεια, ισχύει ότι τα hatchback-sedan υπερέχουν λόγω
        -χαμηλού κέντρου βάρους
        -καλύτερης αεροδυναμικής ?

        Πάντα συγκρίνοντας ίδιας κλάσης κυβικών-ιπποδύναμης-συστήματος κίνησης αυτοκίνητα
        δηλαδή πχ

        • BMW 1series VS BMW X1 (ή series 3 Vs X3)

        • Peugeot 308 Vs 3008

        Δεν πάμε να συγκρίνουμε το κράτημα και τα δυναμικά χαρακτηριστικά της SUV Porsche Cayenne με τα sedan Dacia Logan και Skoda Rapid , το ξεκαθαρίζω 😇

        προφανώς

        δεν είναι κάτι καινούργιο αυτό

        οι νομοι της φυσικής είναι

        Απλά στο παρελθον δεν μπορουσαν να υπάρχουν τα SUV Γιατι θα ήταν επικύνδινα

        Τωρα πια ομως με την εξέλιξη τεχνολογίας σε λαστιχα , αναρτησεις , συστηματα ευστάθειας κτλ μπορει να είναι τα SUV απόλυτα ασφαλή και ακόμα καλύτερα και από κάποια παλιας τεχνολογίας χαμηλα

        Προφανώς όμως τα συχρονα χαμηλα αυτοκίνητα με ολα τα ανωτέρω θα είναι ακομα καλύτερα από τα ψηλά αδερφάκια τους

        Cirus the virus

        1 Reply Last reply Reply Quote 6
        • I
          ilias-a last edited by

          Το ψηλο κεντρο βαρους εχει και τα μειονεκτηματα του. Μου αρεσουν πολυ ομως τα πλεονεκτηματα του ψηλου αυτοκινητου, και υπο συνθηκες τετρακινητου, οποτε κανω ενα συμβιβασμο στα κατα του.

          A 1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • A
            alekos86_eng @ilias-a last edited by alekos86_eng

            @ilias-a said in Ενεργητική Ασφάλεια SUV Vs hatcback - sedan:

            Το ψηλο κεντρο βαρους εχει και τα μειονεκτηματα του. Μου αρεσουν πολυ ομως τα πλεονεκτηματα του ψηλου αυτοκινητου, και υπο συνθηκες τετρακινητου, οποτε κανω ενα συμβιβασμο στα κατα του.

            Ίσως η κατηγορία Coupe - SUV (που όταν πρωτοκυκλοφόρησαν απορούσα ποιο το νόημα ύπαρξής της... ) να έχει αυτό το σκοπό. Να συνδυάζει τα πλεονεκτήματα του υπερυψωμένου αμαξώματος, με δυναμικά χαρακτηριστικά χαμηλού αμαξώματος !!

            9e0e766d-5566-4a5d-8897-87d435889fae-Formentor 1.5 TSI Test (3).jpeg

            38596d9e-2831-4920-a277-cfb5be760b9c-neo-peugeot-408-design-04.JPG

            1ab8a7df-8c65-447f-b5a9-2c061c45dacd-d18e8c7c49994358adb3a3a355867b79.jpg

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              jamesd last edited by

              Πάντως η στοιχειώδης οδηγική αντίληψη δεν σε αφήνει να ζορίζεις τόσο το suv που να το αναποδογυρίσεις. Προσωπικά το μόνο που με χαλάει σε SUV είναι ότι αναγκάζομαι να προσαρμόζω την οδήγηση σε γρήγορη διαδρομή με απότομες μεταφορές βάρους. Αλλά η θυσία είναι πολύ μικρή σε σχέση με την πρακτικότητα που προσφέρουν.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr