Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    HEV/PHEV κιλά ανά ίππο
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. HEV/PHEV κιλά ανά ίππο
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    5
    10
    1016
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ataim
      ataim last edited by ataim

      Μια μονάδα που χρησιμοποιείται για την μέτρηση της απόδοσης ενός αυτοκινήτου είναι τα κιλά ανά ίππο. Στην περίπτωση των hev&phev μεταδόσεων θα μπορούσαμε αντιστοίχως και ορθώς να αναφερθούμε στην μέγιστη αποδιδόμενη ιπποδύναμη των παραπάνω προς το βάρος τους, το οποίο θα περιλάμβανε την αθροιστική απόδοση μπαταρίας και θερμικού κινητήρα.
      Η αναλογία που συνήθως δεν λαμβάνεται υπόψη είναι η απόδοση αποκλειστικά του θερμικού κινητήρα προς το συνολικό βάρος, ένα μέγεθος που δείχνει την δυναμική του θερμικού σε σχέση με το όχημα εξαιρουμένης της απόδοσης της μπαταρίας.
      Ας δούμε μια λίστα:

      aeb3f1ab-d136-4f8b-b645-087512c32c66-image.png

      Σε γενικές γραμμές όσο αυξάνεται το μέγεθος του αμαξώματος βελτιώνεται και η αναλογία κιλών ανά θερμικών ίππων, τις δύο χειρότερες επιδόσεις φαίνεται να έχουν τo Sealudmi και το Arkana.

      D 1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • D
        Dimmad @ataim last edited by

        @ataim said in HEV/PHEV κιλά ανά ίππο:

        Μια μονάδα που χρησιμοποιείται για την μέτρηση της απόδοσης ενός αυτοκινήτου είναι τα κιλά ανά ίππο. Στην περίπτωση των hev&phev μεταδόσεων θα μπορούσαμε αντιστοίχως και ορθώς να αναφερθούμε στην μέγιστη αποδιδόμενη ιπποδύναμη των παραπάνω προς το βάρος τους, το οποίο θα περιλάμβανε την αθροιστική απόδοση μπαταρίας και θερμικού κινητήρα.
        Η αναλογία που συνήθως δεν λαμβάνεται υπόψη είναι η απόδοση αποκλειστικά του θερμικού κινητήρα προς το συνολικό βάρος, ένα μέγεθος που δείχνει την δυναμική του θερμικού σε σχέση με το όχημα εξαιρουμένης της απόδοσης της μπαταρίας.
        Ας δούμε μια λίστα:

        aeb3f1ab-d136-4f8b-b645-087512c32c66-image.png

        Σε γενικές γραμμές όσο αυξάνεται το μέγεθος του αμαξώματος βελτιώνεται και η αναλογία κιλών ανά θερμικών ίππων, τις δύο χειρότερες επιδόσεις φαίνεται να έχουν τo Sealudmi και το Arkana.

        Θα έλεγα οτι ειναι λιγο άτοπο σαν σύγκριση γιατι είναι ένας βαθμός απόδοσης κυρίως για σπορ κατασκευές και οχι για τον σκοπό των οχημάτων στην λίστα που έχουν σαν στόχο την οικονομία και το "οικολογικό αποτύπωμα" (το τελευταίο σε εισαγωγικά γιατι ειναι διφορούμενο σχετικά με το Co2 που εχει παραχθεί κατα την κατασκευή και πόσα χιλιόμετρα πρέπει να διανύσει για να ειναιβποιο πράσινο απο 1 συμβατικό όχημα)

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • L
          lap last edited by lap

          Ωραία δουλειά!!!! Αν και νομίζω παίζουν περισσότερα ρόλο! Αλλά γενικα έκατσες και έκανες δουλειά!👍

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            lap last edited by

            Αυτό το byd με 20 κιλά/ίππο τι είναι; Πως λειτουργεί;;;;

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ataim
              ataim @lap last edited by ataim

              @lap said in HEV/PHEV κιλά ανά ίππο:

              Αυτό το byd με 20 κιλά/ίππο τι είναι; Πως λειτουργεί;;;;

              Είδες, ξεχωρίζει, οι Κινέζοι το έχουν παρακάνει, αδύναμοι θερμικοί σε phev βαριά αμαξώματα.
              Τα περισσότερα phev που φτάνουν τους δύο τόνους έχουν αναλογία 10 ή καλύτερη, το byd 20...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                super-t last edited by

                Αν στο Note η Nissan έβαζε τον κινητήρα από το GTR, 500 πόσα άλογα, αυτό το νούμερο θα χρησιμοποιούσαμε και όχι τα 100 ποσά που δίνει ο ηλεκτροκινητήρας;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lap last edited by

                  Στο 3008 phev τα άλογα είναι 200. Καθαρά, από το θερμικό

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    criuser @lap last edited by

                    @lap said in HEV/PHEV κιλά ανά ίππο:

                    Στο 3008 phev τα άλογα είναι 200. Καθαρά, από το θερμικό

                    Στο 225 είναι 180 τα καθαρά του θερμικού, ενώ στο 300 άλογα, είναι 225 τα καθαρά του θερμικού.

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • L
                      lap last edited by

                      Σίγουρα;

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        criuser last edited by

                        d5080d29-738e-4dcc-a5b0-803574fdf303-image.png 😁

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr