-
Το θέμα είναι πόσα θα είχες δώσει αν είχες αλλάξει μια φορά αμάξι πριν 6-7 χρόνια και αν μπορούσες να το κάνεις.
Οπότε μένεις όπως είσαι μέχρι να ξεκαθαρίσει το ΚΗ4.
Επειδή έρχονται συνέχεια μικρά ηλεκτρικά με 1200 χλμ τον μήνα πόλη, αν μπορείς να φορτίσεις σπίτι κοιτάς εκεί κάτι οικονομικό.
Θα έρθουν και με μικρότερη μπαταρία που θα κάνουν κάτω από 20000 πριν την επιδότηση, που μπορεί να είναι διαφορετική πλέον, γιατί σε όλη την Ευρώπη, ή καταργήθηκε, ή μειώθηκε πολύ.
-
@criuser said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
Το θέμα είναι πόσα θα είχες δώσει αν είχες αλλάξει μια φορά αμάξι πριν 6-7 χρόνια και αν μπορούσες να το κάνεις.
Οπότε μένεις όπως είσαι μέχρι να ξεκαθαρίσει το ΚΗ4.
Επειδή έρχονται συνέχεια μικρά ηλεκτρικά με 1200 χλμ τον μήνα πόλη, αν μπορείς να φορτίσεις σπίτι κοιτάς εκεί κάτι οικονομικό.
Θα έρθουν και με μικρότερη μπαταρία που θα κάνουν κάτω από 20000 πριν την επιδότηση, που μπορεί να είναι διαφορετική πλέον, γιατί σε όλη την Ευρώπη, ή καταργήθηκε, ή μειώθηκε πολύ.
Ίσως είναι το πιο σώφρον. Δε θα παίξω πάντως σε τόσο μικρό, γιατί αν φύγει η giulietta, θα αποτελεί το μεγάλο όχημα της οικογένειας και θα πρέπει να μας καλύπτει επαρκώς και για ταξίδια
-
Τα 1200 τον μήνα πόσο σου κοστίζουν τον χρόνο ?
Αν ισχύει το 3 ευρώ τα 100 χλμ για τα ηλεκτρικά, θα δίνεις 36 ευρώ τον μήνα δηλαδή 430 τον χρόνο. Σήμερα πόσο δίνεις ?
Κρατάς την τζουλιέττα που έρριξες τόσα λεφτά σε πρώτη φάση και ίσως σε συμφέρει να νοικιάζεις για τα ταξίδια.
-
@criuser said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
Τα 1200 τον μήνα πόσο σου κοστίζουν τον χρόνο ?
Αν ισχύει το 3 ευρώ τα 100 χλμ για τα ηλεκτρικά, θα δίνεις 36 ευρώ τον μήνα δηλαδή 430 τον χρόνο. Σήμερα πόσο δίνεις ?
Κρατάς την τζουλιέττα που έρριξες τόσα λεφτά σε πρώτη φάση και ίσως σε συμφέρει να νοικιάζεις για τα ταξίδια.
Όπως το έχω υπολογίσει, γύρψ στα 1700 ευρώ θέλω ετησίως για καύσιμα
-
Με 1300 διαφορά και τα τέλη και τα σέρβις που θα γλυτώσεις θα κάνεις εύκολα απόσβεση.
-
@vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
@dimitrioskosmas said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
@vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
Επανέρχομαι για άλλη μαι φορά στο θέμα, καθώς σήεμρα έκανα μεγάλο σέρβις στη giulietta και μαζί με τακάκια, δισκόπλακες, μπαράκια ζαμφόρ, μια βάση μηχανής και κάτι ψιλολόγια, πήγε σχεδόν ένα χιλιάρικο σε εξουσιοδοτημένο...δεδομένου ότι του χρόνου μάλλο θα χρειαστώ και δίσκο-πλατό (κανά χιλιάρικο ακόμα αν χρειαστεί αλλαγή και το βολάν) έκανα κάποιες δεύτερες σκέψεις. Γενικά έχω πολλή προσεγμένη τη giulietta και έχω ρίξει αρκετό χρήμα στη συντήρησή της (αναλώσιμα όλα, όχι κάτι απρόβλεπτο πέρα από ένα κολάρο τουρμπίνας στα 11 χρόνια), λυπάμαι κάπως να τη δώσω...Γενικά κάνω γύρω στα 1200 χλμ το μήνα σε αστικό και περιαστικό περιβάλλον λόγω δουλειάς...μήπως θα ήταν πιο καλύ λύση να σπρώξω του χρόνου το swift της γυναίκας που θα έχει τότε βαριά 90.000 χλμ και να ψαχτώ για κάποιο ηλεκτρικό για μένα για να κάνω εξοικονόμηση καυσίμου; (αν τρέξει ΚΗ4 φυσικά...). Και να δώσω τη giulietta στη γυναίκα για ατ ελάχιστα χιλιόμετρα που κάνει και να την ξεμπουκώνουμε σε κανένα ταξίδι, αν φοβόμαστε να πάρουμε το ηλεκτρικό λόγω αυτονομίας..
Νομίζω αν αλλάξεις συνεργείο και πας σε καλά aftermarket ανταλλακτικά θα ρίξεις τη συντήρηση στο μισο
Η αλήθεια είναι ότι είμαι ικανοποιημένος απόλυτα από το συνεργείο (εξουσιοδοτημένο). Και με aftermarket πάντως που ρωτάω πάντα και μο υδίνουν την εναλλακτική, η διαφορά είναι το πολύ 15-20 %. Γενικα΄έχει ακριβή συντήρηση η alfa romeo μετά τα πρώτα χρόνια. Το έχω ξαναζήσει με 147 tspark..
Έχει ακριβή συντήρηση χωρίς να έχει τίποτα το ιδιαίτερο !
-
@red_monster said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
@vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
@dimitrioskosmas said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
@vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
Επανέρχομαι για άλλη μαι φορά στο θέμα, καθώς σήεμρα έκανα μεγάλο σέρβις στη giulietta και μαζί με τακάκια, δισκόπλακες, μπαράκια ζαμφόρ, μια βάση μηχανής και κάτι ψιλολόγια, πήγε σχεδόν ένα χιλιάρικο σε εξουσιοδοτημένο...δεδομένου ότι του χρόνου μάλλο θα χρειαστώ και δίσκο-πλατό (κανά χιλιάρικο ακόμα αν χρειαστεί αλλαγή και το βολάν) έκανα κάποιες δεύτερες σκέψεις. Γενικά έχω πολλή προσεγμένη τη giulietta και έχω ρίξει αρκετό χρήμα στη συντήρησή της (αναλώσιμα όλα, όχι κάτι απρόβλεπτο πέρα από ένα κολάρο τουρμπίνας στα 11 χρόνια), λυπάμαι κάπως να τη δώσω...Γενικά κάνω γύρω στα 1200 χλμ το μήνα σε αστικό και περιαστικό περιβάλλον λόγω δουλειάς...μήπως θα ήταν πιο καλύ λύση να σπρώξω του χρόνου το swift της γυναίκας που θα έχει τότε βαριά 90.000 χλμ και να ψαχτώ για κάποιο ηλεκτρικό για μένα για να κάνω εξοικονόμηση καυσίμου; (αν τρέξει ΚΗ4 φυσικά...). Και να δώσω τη giulietta στη γυναίκα για ατ ελάχιστα χιλιόμετρα που κάνει και να την ξεμπουκώνουμε σε κανένα ταξίδι, αν φοβόμαστε να πάρουμε το ηλεκτρικό λόγω αυτονομίας..
Νομίζω αν αλλάξεις συνεργείο και πας σε καλά aftermarket ανταλλακτικά θα ρίξεις τη συντήρηση στο μισο
Η αλήθεια είναι ότι είμαι ικανοποιημένος απόλυτα από το συνεργείο (εξουσιοδοτημένο). Και με aftermarket πάντως που ρωτάω πάντα και μο υδίνουν την εναλλακτική, η διαφορά είναι το πολύ 15-20 %. Γενικα΄έχει ακριβή συντήρηση η alfa romeo μετά τα πρώτα χρόνια. Το έχω ξαναζήσει με 147 tspark..
Έχει ακριβή συντήρηση χωρίς να έχει τίποτα το ιδιαίτερο !
Όταν την αγόρασα, ήταν μαζί με το focus και τον άσσο της bmw τα καλύτερα σε οδηγική συμπεριφορά. Είναι το τι ψάχνει ο καθένας ως "ιδιαίτερο" κάθε φορά. Επίσης, εμφανισιακά, έχει ένα σχήμα που φαίνεται αειθαλές. Ας θυμηθούμε πώς ήταν τα περισσότερα αμαξια το 2010..
-
@vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
@red_monster said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
@vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
@dimitrioskosmas said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
@vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
Επανέρχομαι για άλλη μαι φορά στο θέμα, καθώς σήεμρα έκανα μεγάλο σέρβις στη giulietta και μαζί με τακάκια, δισκόπλακες, μπαράκια ζαμφόρ, μια βάση μηχανής και κάτι ψιλολόγια, πήγε σχεδόν ένα χιλιάρικο σε εξουσιοδοτημένο...δεδομένου ότι του χρόνου μάλλο θα χρειαστώ και δίσκο-πλατό (κανά χιλιάρικο ακόμα αν χρειαστεί αλλαγή και το βολάν) έκανα κάποιες δεύτερες σκέψεις. Γενικά έχω πολλή προσεγμένη τη giulietta και έχω ρίξει αρκετό χρήμα στη συντήρησή της (αναλώσιμα όλα, όχι κάτι απρόβλεπτο πέρα από ένα κολάρο τουρμπίνας στα 11 χρόνια), λυπάμαι κάπως να τη δώσω...Γενικά κάνω γύρω στα 1200 χλμ το μήνα σε αστικό και περιαστικό περιβάλλον λόγω δουλειάς...μήπως θα ήταν πιο καλύ λύση να σπρώξω του χρόνου το swift της γυναίκας που θα έχει τότε βαριά 90.000 χλμ και να ψαχτώ για κάποιο ηλεκτρικό για μένα για να κάνω εξοικονόμηση καυσίμου; (αν τρέξει ΚΗ4 φυσικά...). Και να δώσω τη giulietta στη γυναίκα για ατ ελάχιστα χιλιόμετρα που κάνει και να την ξεμπουκώνουμε σε κανένα ταξίδι, αν φοβόμαστε να πάρουμε το ηλεκτρικό λόγω αυτονομίας..
Νομίζω αν αλλάξεις συνεργείο και πας σε καλά aftermarket ανταλλακτικά θα ρίξεις τη συντήρηση στο μισο
Η αλήθεια είναι ότι είμαι ικανοποιημένος απόλυτα από το συνεργείο (εξουσιοδοτημένο). Και με aftermarket πάντως που ρωτάω πάντα και μο υδίνουν την εναλλακτική, η διαφορά είναι το πολύ 15-20 %. Γενικα΄έχει ακριβή συντήρηση η alfa romeo μετά τα πρώτα χρόνια. Το έχω ξαναζήσει με 147 tspark..
Έχει ακριβή συντήρηση χωρίς να έχει τίποτα το ιδιαίτερο !
Όταν την αγόρασα, ήταν μαζί με το focus και τον άσσο της bmw τα καλύτερα σε οδηγική συμπεριφορά. Είναι το τι ψάχνει ο καθένας ως "ιδιαίτερο" κάθε φορά. Επίσης, εμφανισιακά, έχει ένα σχήμα που φαίνεται αειθαλές. Ας θυμηθούμε πώς ήταν τα περισσότερα αμαξια το 2010..
Για τα δικά μου γούστα, ανώτερη και από τα δύο προαναφερθέντα σε επίπεδο οδηγικής ευχαρίστησης.
Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί