-
Παιδιά έχω απελπιστεί πραγματικά με το αυτοκίνητο..
Το έχω περίπου 3 χρόνια το αγόρασα μεταχειρισμένο (120,000χλμ) και τα λεφτά που έδωσα απο τις ζημίες ακόμα δεν τα έχει βγάλει και γενικώς μου ζητά και αλλά χρήματα.
Το νεο πρόβλημα λοιπον ξεκιναει όταν το ζοριζω μετα τους 90 βαθμους στο νερο(ζεστο δηλαδη) οπου στο ρελαντι αναβε λαμπακι το κοκκικο λαδιου (δηλαδη χαμηλη πιεση).
Μου λεει ο μηχανικος (εξιδεικευμένος σε opel, εξαρχης σε αυτον πηγαινα) θα ξεκινησουμε απο τα απλα δηλαδη θα αλλαξοιυμε μια βαλβιδα πιεσεως λαδιου. Όντως ήταν χαλασμένο, μετα την αλλαγη στο ρελαντι αναβει συνεχεια το λαμπακι. Με το που πατήσω γκάζι όλα εντάξει σβήνει το λαμπάκι.
Πηγαινω παλι στο μηχανικο μου λεει υποπτο και εβαλε ενα οργανο να μετρησεί την πίεση λαδιου. Αφου γυριζει μετα απο κανα τεταρτο παο βότλα με το αυτοκινητο ανοιγει καπο βλεπει το οργανο και μου λεει δυστηχως ο κινητηρας δεν σηκωνει καθολου πιεση στο ρελαντι είανι 0 ένω επρεπε να ειναι σιγουρα πανω απο 1 και στις 3χλ φτάνει με το ζόρι 1.5 η πιεση και αυτο λεει παει σε πολλα αλλα προβληματα τα οποια απαιτουν παλι αρκαετα χρήματα.
Τελευταια κουβεντα αφου κλεινει καπο μου λεει, για να βρεθει το προβλημα θα πρεπει να ψαξει αρκετα τμηματα με αποτελεσμα λυσιμο του κινητηρα και θα χρειαστει πολλα χρηματα αναλογα το τι θα βρεί.
Για εμενα λεει καλυτερα να το πουλησεις παρα να δωσεις παλι τοσα χρηματα.
Τον ανθρωπο τον εμπιστευομαι, αλλα εχει παρα πολυ δουλεια και σκεφτομαι μηπως δεν θελει να το ανακατεψει ίσως η ζημια να μην ειναι τοσο χοντρη οσο λεει για πειτε γνώμες ?
Πραγματικά έχω απελπιστη... -
Αν έχει χαλάσει η αντλία λαδιού, προφανές από τις μετρήσεις πίεσης, θέλει αλλαγή. Ο θέμα είναι ότι με χαλασμένη την αντλία, για πόσο καιρο άραγε, δεν ανεβάζει πίεση λαδιού, άρα ο κινητήρας δεν λιπαίνεται. Μπορεί να έχει βλάβες στον στρόφαλο (κουζινέτα) ή και ψηλά στην κεφαλή. Ανεβάζει θερμοκρασία μάλλον, γιατί 90 ο 1,3 πιάνει μόνο σε ζόρια. Αρα θέλει ψάξιμο/ λύσιμο για να δει που έχει φθορές, ώστε να επισκευαστεί σωστά (αν αξίζει και αν συμφέρει το ξέρει ο μάστορας κι εσύ). Συνήθως όμως η αντλία λαδιού χαλάει σε πολλά χιλιόμετρα από τη χρήση.
-
Καλα στα ειπε ο μηχανικος σου, συνηθως απο το φορεα του εκκεντροφορου την κανει τη ζημια, καλυτερη επιλογη να βρειτε ενα μεταχειρισμενο κινητηρα να βαλετε πολυ φθηνοτερα θα παει και κρατας αυτον για διαφορα ανταλλακτικα που βγαζουν (τουρμπινες, μπεκ, egr, κλπ) το αυτοκινητο εχει περισσοτερα χιλιομετρα απο αυτα που εγραφε ή δεν εκανε σωστες αλλαγες λαδιων.
-
@ilias-a said in opel 1.3 dti χαμηλη πίεση λαδιου:
Καλα στα ειπε ο μηχανικος σου, συνηθως απο το φορεα του εκκεντροφορου την κανει τη ζημια, καλυτερη επιλογη να βρειτε ενα μεταχειρισμενο κινητηρα να βαλετε πολυ γθηνοτερα θα παει και κρατας αυτον για διαφορα ανταλλακτικα που βγαζουν (τουρμπινες, μπεκ, egr, κλπ) το αυτοκινητο εχει περισσοτερα χιλιομετρα απο αυτα που εγραφε ή δεν εκανε σωστες αλλαγες λαδιων.
Το σκεφτήκαμε και αυτο αλλα το προβλημα ειναι ο κινητηρας εχει κατεβει πριν 2 χρονια και αλλαχτηκανε ολα τα αναλωσιμα καδενες, ιμαντες, ρουλεμαν, δισκο βολαν, egr, αλλαγη προθερμανσεων και λοιπα επσικευη τουρμπο φλαντζες και δεν ξερω τι αλλο ειχε βαλει ο ανθρωπος 2500€ ειχε παει τοτε ..
Γιαυτο και σκεφτομαι να μην το ρισκαρω με αλλον κινητηρα...
Ο κινητηρας απεξω ειναι γυαλι ουτε σταγονα διαρροη τιποτα ...
opel 1.3 dti χαμηλη πίεση λαδιου