Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    opel 1.3 dti χαμηλη πίεση λαδιου
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. opel 1.3 dti χαμηλη πίεση λαδιου
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    4
    879
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • X
      xaloulis90 last edited by xaloulis90

      Παιδιά έχω απελπιστεί πραγματικά με το αυτοκίνητο..
      Το έχω περίπου 3 χρόνια το αγόρασα μεταχειρισμένο (120,000χλμ) και τα λεφτά που έδωσα απο τις ζημίες ακόμα δεν τα έχει βγάλει και γενικώς μου ζητά και αλλά χρήματα.
      Το νεο πρόβλημα λοιπον ξεκιναει όταν το ζοριζω μετα τους 90 βαθμους στο νερο(ζεστο δηλαδη) οπου στο ρελαντι αναβε λαμπακι το κοκκικο λαδιου (δηλαδη χαμηλη πιεση).
      Μου λεει ο μηχανικος (εξιδεικευμένος σε opel, εξαρχης σε αυτον πηγαινα) θα ξεκινησουμε απο τα απλα δηλαδη θα αλλαξοιυμε μια βαλβιδα πιεσεως λαδιου. Όντως ήταν χαλασμένο, μετα την αλλαγη στο ρελαντι αναβει συνεχεια το λαμπακι. Με το που πατήσω γκάζι όλα εντάξει σβήνει το λαμπάκι.
      Πηγαινω παλι στο μηχανικο μου λεει υποπτο και εβαλε ενα οργανο να μετρησεί την πίεση λαδιου. Αφου γυριζει μετα απο κανα τεταρτο παο βότλα με το αυτοκινητο ανοιγει καπο βλεπει το οργανο και μου λεει δυστηχως ο κινητηρας δεν σηκωνει καθολου πιεση στο ρελαντι είανι 0 ένω επρεπε να ειναι σιγουρα πανω απο 1 και στις 3χλ φτάνει με το ζόρι 1.5 η πιεση και αυτο λεει παει σε πολλα αλλα προβληματα τα οποια απαιτουν παλι αρκαετα χρήματα.
      Τελευταια κουβεντα αφου κλεινει καπο μου λεει, για να βρεθει το προβλημα θα πρεπει να ψαξει αρκετα τμηματα με αποτελεσμα λυσιμο του κινητηρα και θα χρειαστει πολλα χρηματα αναλογα το τι θα βρεί.
      Για εμενα λεει καλυτερα να το πουλησεις παρα να δωσεις παλι τοσα χρηματα.
      Τον ανθρωπο τον εμπιστευομαι, αλλα εχει παρα πολυ δουλεια και σκεφτομαι μηπως δεν θελει να το ανακατεψει ίσως η ζημια να μην ειναι τοσο χοντρη οσο λεει για πειτε γνώμες ?
      Πραγματικά έχω απελπιστη...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • elvet
        elvet last edited by

        Αν έχει χαλάσει η αντλία λαδιού, προφανές από τις μετρήσεις πίεσης, θέλει αλλαγή. Ο θέμα είναι ότι με χαλασμένη την αντλία, για πόσο καιρο άραγε, δεν ανεβάζει πίεση λαδιού, άρα ο κινητήρας δεν λιπαίνεται. Μπορεί να έχει βλάβες στον στρόφαλο (κουζινέτα) ή και ψηλά στην κεφαλή. Ανεβάζει θερμοκρασία μάλλον, γιατί 90 ο 1,3 πιάνει μόνο σε ζόρια. Αρα θέλει ψάξιμο/ λύσιμο για να δει που έχει φθορές, ώστε να επισκευαστεί σωστά (αν αξίζει και αν συμφέρει το ξέρει ο μάστορας κι εσύ). Συνήθως όμως η αντλία λαδιού χαλάει σε πολλά χιλιόμετρα από τη χρήση.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          ilias-a last edited by ilias-a

          Καλα στα ειπε ο μηχανικος σου, συνηθως απο το φορεα του εκκεντροφορου την κανει τη ζημια, καλυτερη επιλογη να βρειτε ενα μεταχειρισμενο κινητηρα να βαλετε πολυ φθηνοτερα θα παει και κρατας αυτον για διαφορα ανταλλακτικα που βγαζουν (τουρμπινες, μπεκ, egr, κλπ) το αυτοκινητο εχει περισσοτερα χιλιομετρα απο αυτα που εγραφε ή δεν εκανε σωστες αλλαγες λαδιων.

          X 1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • X
            xaloulis90 @ilias-a last edited by xaloulis90

            @ilias-a said in opel 1.3 dti χαμηλη πίεση λαδιου:

            Καλα στα ειπε ο μηχανικος σου, συνηθως απο το φορεα του εκκεντροφορου την κανει τη ζημια, καλυτερη επιλογη να βρειτε ενα μεταχειρισμενο κινητηρα να βαλετε πολυ γθηνοτερα θα παει και κρατας αυτον για διαφορα ανταλλακτικα που βγαζουν (τουρμπινες, μπεκ, egr, κλπ) το αυτοκινητο εχει περισσοτερα χιλιομετρα απο αυτα που εγραφε ή δεν εκανε σωστες αλλαγες λαδιων.

            Το σκεφτήκαμε και αυτο αλλα το προβλημα ειναι ο κινητηρας εχει κατεβει πριν 2 χρονια και αλλαχτηκανε ολα τα αναλωσιμα καδενες, ιμαντες, ρουλεμαν, δισκο βολαν, egr, αλλαγη προθερμανσεων και λοιπα επσικευη τουρμπο φλαντζες και δεν ξερω τι αλλο ειχε βαλει ο ανθρωπος 2500€ ειχε παει τοτε ..
            Γιαυτο και σκεφτομαι να μην το ρισκαρω με αλλον κινητηρα...
            Ο κινητηρας απεξω ειναι γυαλι ουτε σταγονα διαρροη τιποτα ...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • First post
              Last post
            • 1 / 1
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΕΛΛΑΔΑ
              • ΚΟΣΜΟΣ
              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • TEST
              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
            • VIDEO
              • 4TTV
              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CANDID CAMERA
            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΛΕΞΙΚΟ
            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
            • ΑΓΩΝΕΣ
              • FORMULA 1
              • WRC
              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4T CLASSIC
              • ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
            • ΑΓΟΡΑ
              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
            • 2ΤΡΟΧΟΙ
              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CLASSIC
            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
            • MENU
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4ΤΡΟΧΟΙ
            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
            • ΚΟΚ

            logo footer

            coty











            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • CLASSIC
            • ΤΙΜΕΣ
            • VIDEO
            • FORUM
            4T FORUM
            4T LIBRARY
            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
            Powered by nxcode.gr