Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βαρδούσια- Λίπα- Προφήτης Ηλίας 2-6-2024
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Βαρδούσια- Λίπα- Προφήτης Ηλίας 2-6-2024
    • 1 / 1
    Εκτός Δρόμου
    3
    9
    3094
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • billy84
      billy84 last edited by billy84

      Από την πρώτη μέρα που πήρα το Qashqai δύο μήνες πριν, σκεφτόμουν πότε θα καταφέρω να κάνω μια εξόρμηση με έναν συγκεκριμένο φίλο με τον οποίο έχουμε οργώσει πολλά βουνά της Ελλάδας. Μια οι δουλειές, μια οι υποχρεώσεις, μια μερικές εξορμήσεις που έπρεπε να είμαι μόνος, πέρασε ο καιρός μέχρι να καταφέρουμε να εκδράμουμε μαζί. Αυτή τη φορά πάνω σε 4 ρόδες αλλά με το πλεονέκτημα του άπλετου χρόνου για κουβέντα. Τελευταία φορά που είχαμε κάνει βόλτα μαζί ήταν τέλη Γενάρη και για μένα ήταν η προτελευταία μου σε 2 τροχούς. Κανένας μας δε μπορούσε να φανταστεί την εξέλιξη των πραγμάτων ούτε στο πιο ακραίο σενάριο.

      Με εκκίνηση νωρίς το πρωϊ και μέσω παλιάς εθνικής οδού φτάσαμε στη Δεσφίνα και κατεβήκαμε τον παλιό στενό δρόμο για αλλαγή.

      1.JPG

      Πρώτος μας στόχος ήταν ένα χωριό στις όχθες της λίμνης του Μόρνου το οποίο είχα επισκεφθεί άλλες 3 φορές στο παρελθόν. Αυτή τη φορά όμως θέλαμε να περιπλανηθούμε στην αρχαία πόλη που βρισκόταν στον λόφο του Αγίου Γεωργίου. Ένας σύντομος πολύ στενός χωματόδρομος μας οδήγησε ψηλότερα.

      Youtube Video

      Η λίμνη του Μόρνου αποτελεί ένα στολίδι για την περιοχή. Χωρίς αυτήν τα πάντα θα ήταν διαφορετικά.

      2.JPG

      Τα αρχαία τείχη της Καλλίπολης, της αρχαίας πόλης του Καλλίου δηλαδή, εκτείνονται σε όλο το ύψωμα σε διάφορα ύψη. Ο Θουκυδίδης αναφέρει τους Καλλιείς και την πόλη τους ως το ανατολικότερο μέρος της αιτωλικής φυλής των Οφιονέων. Δεν αποκλείεται το Κάλλιο να αποτέλεσε διοικητικό κέντρο όλων των Οφιονέων, σύμφωνα με τις μαρτυρίες του Παυσανία

      3.JPG

      Παρότι σώζονται ίχνη κατοίκησης από τα Γεωμετρικά χρόνια, η Καλλίπολις κατοικήθηκε οργανωμένα από τον 4ο αιώνα π.Χ. Η στρατηγική θέση της Καλλίπολης οδήγησε και στην καταστροφή της από τους Γαλάτες το 279 π.Χ

      4.JPG

      Απέναντι διακρίνεται το Κάλλιο και χαμηλά λόγω χαμηλής στάθμης της λίμνης, έχουν εμφανιστεί μερικά βυθισμένα χτίσματα από το παλιό χωριό πριν την κατασκευή του φράγματος.

      5.JPG

      6.JPG

      7.JPG

      Αναρίθμητα τείχη

      8.JPG

      10.JPG

      11.JPG

      Τρομερή η θέα στη λίμνη από αυτό το σημείο.

      9.JPG

      Το εκκλησάκι του Αγίου Γεωργίου βρίσκεται στην κορυφή του λόφου.

      12.JPG

      Επιστροφή στο αυτοκίνητο

      13.JPG

      14.JPG

      Σε κοντινή απόσταση βρίσκεται η πηγή του Καλλίου την οποία προσεγγίσαμε από σύντομο μονοπάτι. Βρισκόμαστε στις νότιες απολήξεις της οροσειράς των Βαρδουσίων οπότε τεχνικά η πηγή είναι Βαρδουσιώτικη.

      15.JPG

      16.JPG

      Μέσα από αυτή τη μικρή σπηλιά βγαίνει το νερό αλλά αυτήν την εποχή δεν είχε σχεδόν καθόλου. Έχω δει φωτογραφίες που δημιουργούνται μικρά καταρρακτάκια.

      17.JPG

      Πάνω από το Κάλλιο, ανεβήκαμε σε ένα ακόμα εκκλησάκι από τα αμέτρητα της περιοχής το οποίο βρίσκεται σε εξαιρετικό σημείο. Πραγματικά σε αυτή τη χώρα για δύο πράγματα είσαι σίγουρος ότι θα συναντήσεις, εκκλησίες και περίπτερα.

      19.JPG

      Και εκεί είχε εξαιρετική θέα στη λίμνη φυσικά.

      18.JPG

      Και ένα κοπάδι γελάδια τα οποία δεν έδειξαν να ενοχλούνται από την παρουσία μας.

      20.JPG

      Απέναντι η Γκιώνα.

      21.JPG

      Κατάβαση στο Κάλλιο από το εκκλησάκι του Αγίου Ιωάννη.

      Youtube Video

      Κατευθυνόμενοι προς Λιδωρίκι είδαμε μια ταμπέλα που έλεγε Τριβίδιο. Ήταν ένας ανηφορικός χωματόδρομος που κατέληγε σε έναν οικισμό. Δεν ήταν στο πρόγραμμα να πάμε αλλά το είδαμε και μας κέντρισε το ενδιαφέρον. Ο δρόμος ήταν βατός και ο οικισμός όχι κάτι το ιδιαίτερο. Σα διαδρομή άξιζε πάντως.

      Τριβίδιο.JPG

      Προχωρήσαμε προς το χωριό Κονιάκος όπου εκεί μας περίμενε ο κύριος στόχος της εξόρμησης ο οποίος πριν καν τον δούμε στην πράξη γνωρίζαμε πως θα έχει αρκετές προκλήσεις. Πρόκειται για έναν δρόμο αρκετών χιλιομέτρων ο οποίος ξεκινά από τον Κονιάκο και καταλήγει στην τοποθεσία Λίπα, στα 1600μ υψόμετρο. Χρειαστήκαμε σχεδόν μια ώρα για να φτάσουμε στη Λίπα και υπήρχαν κάποια πολύ δύσκολα σημεία. Απολαύστε τη διαδρομή!

      Youtube Video

      Από τα πρώτα μέτρα φάνηκε πως δε θα έχουμε εύκολο έργο και εγώ προσωπικά από την προγούμενη μέρα που μελετούσα τη διαδρομή στη δορυφορική εικόνα, είχα σοβαρές επιφυλάξεις για το αν ο δρόμος θα κατέληγε στη Λίπα. Σε ορισμένα σημεία ο δρόμος έστρωνε κάπως.

      Λιπα 1.JPG

      Η διαδρομή ήταν εκπληκτική σε εικόνες.

      Λιπα 2.JPG

      Δύσκολες ανηφορικές φουρκέτες.

      Λίπα 3.JPG

      Πλησιάζοντας το υποαλπικό πεδίο με τον δρόμο να έχει χαλάσει πολύ και να δείχνει παρατημένος για δεκαετίες.

      Λίπα 4.JPG

      Λίπα 5.JPG

      Λίπα 6.JPG

      Σαθρά ανηφορικά με δύσκολη κλίση. Το Qashqai σκαρφάλωνε αργά και σχετικά εύκολα. Αυτό που έκανε τη μεγαλύτερη εντύπωση στον φίλο μου ήταν ότι δεν κοπανιόμασταν παρά τον διαλυμένο δρόμο. Αυτό ήταν κάτι το οποίο εντυπωσίασε και εμένα από την πρώτη στιγμή παρά τις 19αρες και το 45αρι προφίλ. Αναρωτιέμαι πόσο ακόμα θα βελτιωνόταν το πράγμα με μικρότερες ζάντες και 65αρι προφίλ.

      Λίπα 7.JPG

      Εδώ είχε πέσει ένας βράχος και είχε αφήσει οριακά μερικούς πόντους δεξιά και αριστερά για να περάσει αυτοκίνητο.

      22.JPG

      Έχοντας ξεκινήσει να κατεβαίνουμε προς τη Λίπα.

      Λίπα 8.JPG

      Συνεχώς ήμασταν σε φάση ''σε λίγο θα βρούμε απροσπέλαστο εμπόδιο, να έχουμε το νου μας για σημείο αναστροφής''

      Λίπα 9.JPG

      Και όμως παρά το ότι πλέον δε φαινόταν καν δρόμος και τα χόρτα έφταναν μέχρι την πινακίδα του Qashqai, προχωρούσαμε.

      Λίπα 10.JPG

      Απέναντι η Γκιώνα.

      23.JPG

      Έχοντας φτάσει στο τέρμα του δρόμου και στη Λίπα. Υπήρχαν κάποια απομεινάρια μιας στάνης κάτω από κάτι δέντρα.

      25.JPG

      Είχε έρθει η ώρα του φαγητού με υπέροχη θέα

      24.JPG

      26.JPG

      Κατάβαση προς τον Κονιάκο ξανά. Πλέον τα πάντα είναι πιο εύκολα.

      27.JPG

      Ήταν μια δυνατή περιπέτεια αλλά δεν είχαμε ξεμπερδέψει ακόμα από τους στόχους μας.

      28.JPG

      Από τον Κονιάκο ο δρόμος συνεχίζει μέχρι που καταλήγει στη Μουσουνίτσα. Κάπου στη μέση της διαδρομής υπάρχει διασταύρωση αριστερά που οδηγεί στον Προφήτη Ηλία στα 1600m υψόμετρο. Αυτή τη διαστάυρωση την είχα κυκλώσει αρκετά χρόνια πριν όταν περάσαμε με τον φίλο για να καταλήξουμε στη Μουσουνίτσα. Από τότε έλεγα ότι πρέπει αυτή η διαδρομή να γίνει απαραιτήτως. Την είχα για βατή λόγω της εκκλησίας, συνήθως συντηρούνται αυτοί οι δρόμοι. Έκανα λάθος, είναι θέμα χρόνου να κλείσει τελείως με μια κακοκαιρία.

      Youtube Video

      Τελικά παρά τις δυσκολίες καταφέραμε να βγούμε στα υποαλπικά πεδία και στο τέρμα του δρόμου.

      29.JPG

      Από πάνω μας οι αιχμηροί όγκοι των Βαρδουσίων με ψηλότερη κορυφή τον Κόρακα στα 2.495m. Ήταν η 1η κορυφή που ανέβηκα το 2015, από τότε ανέβηκα σε παραπάνω από 200. Ήταν η αρχή ενός ορεινού ταξιδιού που μου χάρισε ανεπανάληπτες εικόνες και συνεχίζει φυσικά. Γιατί κάθε οπτική γωνία έχει κάτι καινούργιο να σου προσφέρει, από αυτήν την πλευρά δεν είχα έρθει ξανά.

      30.JPG

      Ο δρόμος κάποτε συνέχιζε λίγο ψηλότερα αλλά πλέον έχει μείνει μόνο το ίχνος του.

      31.JPG

      Η ορεινή μαγεία των Βαρδουσίων.

      32.JPG

      Συνεχίσαμε μέχρι την Άνω Μουσουνίτσα ή Αθανάσιος Διάκος.

      33.JPG

      Επιστρέφοντας προς Στρόμη, θυμήθηκα μια διαδρομή που όλο έλεγα να κάνω όμως συνεχώς ανέβαλλα. Υπάρχει ένας βατός χωματόδρομος ο οποίος βγαίνει στο Μαύρο Λιθάρι αλλά και στην Πυρά. Επέλεξα την Πυρά για να γλιτώσουμε τον κύκλο. Η διαδρομή ήταν βατή με φοβερή θέα.

      Πυρά 1.JPG

      Πυρά 2.JPG

      Εκεί βγήκαμε στον ασφάλτινο δρόμο Καστριώτισσας- Παύλιανης. Απέναντι η Γκιώνα.

      34.JPG

      Είχε έρθει η ώρα της επιστροφής, δεν είχαμε σταματήσει να μιλάμε από το πρωϊ που ξεκινήσαμε. Είχαμε πάρα πολλά να πούμε για κάθε θέμα που μπορείτε να φανταστείτε. Δε βαρεθήκαμε καμία στιγμή φυσικά. Ο φίλος μου μετά το σοβαρό ατύχημα που είχα επηρεάστηκε κάπως και ξεκίνησε και αυτός να ψάχνει για αυτοκίνητο που να μπορεί να πατάει χώμα αλλά και να ταξιδεύει αξιοπρεπώς. Έχουν περάσει και τα χρόνια, εγώ ειμαι 40, αυτός 60. Αυτό που έπαθα εγώ για αυτόν θα μπορούσε να είναι μοιραίο. Κατέληξε σε ένα Suzuki SX4 του 2009 και σύντομα με το καλό θα διαβάσετε ένα ταξιδιωτικό που θα το περιλαμβάνει και αυτό.

      Να είστε όλοι καλά μέχρι την επόμενη φορά!

      1 Reply Last reply Reply Quote 13
      • fanis75
        fanis75 moderator last edited by

        Χαρά στο κουράγιο σου...απίστευτη εκδρομή και τοπία και ομορφιά!!
        Και χαράς το κουράγιο σου που πάς το Κασκάι σε αυτούς τους δρόμους - ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        billy84 1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • billy84
          billy84 @fanis75 last edited by

          @fanis75 said in Βαρδούσια- Λίπα- Προφήτης Ηλίας 2-6-2024:

          Χαρά στο κουράγιο σου...απίστευτη εκδρομή και τοπία και ομορφιά!!
          Και χαράς το κουράγιο σου που πάς το Κασκάι σε αυτούς τους δρόμους - ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!

          Σε ευχαριστώ φίλε μου! Δες το σαν πρόκληση, ένα σκληροπυρηνικό τζηπ δε θα είχε κανένα ενδιαφέρον (πέραν του φυσιολατρικού φυσικά) να το ανεβάσω εκεί πάνω, θα ήταν σαν μια βόλτα στο πάρκο. Πάντως αναρτησιακά δουλεύει όπως πρέπει και δεν κουράζει ακόμη και σε αυτούς τους δρόμους. Μένει να δω από φθορές σε βάθος χρόνου τι θα έχει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • C
            civil357 last edited by

            Δε θα πάθει κάτι ιδιαίτερο , για αρχή έχε το νού σου στην ανάρτηση και στα περιφερειακά της καθώς και στα του συστήματος διεύθυνσης , πιθανότατα πρώτα θα την "ακούσουν" τίποτα ακρόμπαρα και παρόμοια άλλα (φθηνά) εξαρτήματα. Κοινώς όταν το σηκώνει ο μάστορας για αλλαγές λαδιών , να το κοιτά λίγο πιο προσεκτικά από κάτω, αν δεν αντιληφθείς από μόνο σου χαλαρότητες και γδούπους.

            Μετά ίσως χρειαστείς πιο συχνά αλλαγές δίσκου, αν τον πατινάρεις στα δύσκολα.

            Με τα χρόνια οι τριγμοί είναι σίγουροι και όχι μόνο από τα πλαστικά αλλά και από το "κορμί¨ του , αλλά τότε πια σιγά το πράγμα.

            Πιές του το αίμα , να βλέπουμε ωραίες εικόνες και να πληροφορούμαστε διαδρομές....

            Ελατιά , Φρακτό μήπως έχεις τίποτα συμβουλές ; Αν ναι , γράψε στο νήμα εκδρομών , γιατί το κοιτάω σοβαρά για Αγ. Πνεύματος....

            billy84 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • billy84
              billy84 @civil357 last edited by

              @civil357 said in Βαρδούσια- Λίπα- Προφήτης Ηλίας 2-6-2024:

              Δε θα πάθει κάτι ιδιαίτερο , για αρχή έχε το νού σου στην ανάρτηση και στα περιφερειακά της καθώς και στα του συστήματος διεύθυνσης , πιθανότατα πρώτα θα την "ακούσουν" τίποτα ακρόμπαρα και παρόμοια άλλα (φθηνά) εξαρτήματα. Κοινώς όταν το σηκώνει ο μάστορας για αλλαγές λαδιών , να το κοιτά λίγο πιο προσεκτικά από κάτω, αν δεν αντιληφθείς από μόνο σου χαλαρότητες και γδούπους.

              Μετά ίσως χρειαστείς πιο συχνά αλλαγές δίσκου, αν τον πατινάρεις στα δύσκολα.

              Με τα χρόνια οι τριγμοί είναι σίγουροι και όχι μόνο από τα πλαστικά αλλά και από το "κορμί¨ του , αλλά τότε πια σιγά το πράγμα.

              Πιές του το αίμα , να βλέπουμε ωραίες εικόνες και να πληροφορούμαστε διαδρομές....

              Ελατιά , Φρακτό μήπως έχεις τίποτα συμβουλές ; Αν ναι , γράψε στο νήμα εκδρομών , γιατί το κοιτάω σοβαρά για Αγ. Πνεύματος....

              Αυτό είναι το σκεπτικό μου, να το χαρώ όσο μπορώ και να το πάω όπου είναι εφικτό. Ότι και να ζητήσει θα τα έχει βγάλει τα λεφτά του που λέμε!

              Ροδόπη έχω ανέβει κάποιες φορές για κορυφές αλλά έκανα διάφορες διαδρομές. Μπορείς να διαβάσεις μερικά ταξιδιωτικά μου και να πάρεις ιδέες (έχω και βίντεο των διαδρομών μέσα σε αυτά για να έχεις εικόνα). Βάλε στο πρόγραμμα και τον καταρράκτη του Λειβαδίτη τον οποίο δεν πρόλαβα να δω λόγω των συγκεκριμένων στόχων.

              https://ncclub.gr/1950m-1828m-27-28-8-2022-t8167.html

              https://ncclub.gr/1-510m-1-5-2022-t7952.html

              https://ncclub.gr/1731m-12-9-2021-t7507.html

              C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • C
                civil357 @billy84 last edited by

                @billy84 said in Βαρδούσια- Λίπα- Προφήτης Ηλίας 2-6-2024:

                https://ncclub.gr/1950m-1828m-27-28-8-2022-t8167.html

                https://ncclub.gr/1-510m-1-5-2022-t7952.html

                https://ncclub.gr/1731m-12-9-2021-t7507.html

                Ευχαριστώ , κατατοπιστικότατος....

                Το μεγάλο ερώτημα είναι προσπελάσιμοι οι δασικοί εκεί, με δικίνητο σύγχρονο suv ή θα χρειαστεί τετρακίνητο παλαιολιθικής εποχής με ασύγκριτα καλύτερα ύψος και πιο κατάλληλα ελαστικά αλλά θα κοστίσει σχεδόν άλλα τόσα σε βενζίνες ( είναι και 1.000 χιλιόμετρα πήγαινέλα από Ήπειρο...);

                billy84 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • billy84
                  billy84 @civil357 last edited by

                  @civil357 said in Βαρδούσια- Λίπα- Προφήτης Ηλίας 2-6-2024:

                  @billy84 said in Βαρδούσια- Λίπα- Προφήτης Ηλίας 2-6-2024:

                  https://ncclub.gr/1950m-1828m-27-28-8-2022-t8167.html

                  https://ncclub.gr/1-510m-1-5-2022-t7952.html

                  https://ncclub.gr/1731m-12-9-2021-t7507.html

                  Ευχαριστώ , κατατοπιστικότατος....

                  Το μεγάλο ερώτημα είναι προσπελάσιμοι οι δασικοί εκεί, με δικίνητο σύγχρονο suv ή θα χρειαστεί τετρακίνητο παλαιολιθικής εποχής με ασύγκριτα καλύτερα ύψος και πιο κατάλληλα ελαστικά αλλά θα κοστίσει σχεδόν άλλα τόσα σε βενζίνες ( είναι και 1.000 χιλιόμετρα πήγαινέλα από Ήπειρο...);

                  Μέχρι το Φρακτό θεωρώ πως φτάνει οποιοδήποτε SUV με νορμάλ απόσταση από το έδαφος. Από εκεί και μετά τα πράγματα δυσκολεύουν αρκετά. Μετά το λάστιχο που έπαθα στον Τόμαρο, δε θα τολμούσα να πάω στη Ροδόπη με κανονικά λάστιχα γιατί αν σου τύχει κάτι εκεί είσαι απόλυτα απομονωμένος. Η οδική βοήθεια δε σε μαζεύει από εκεί αλλά και μέχρι το τελευταίο ασφάλτινο κομμάτι μετά τη λιμνη της Πλατανόβρυσης θα χρειαστούν πολλές ώρες για να έρθει. Ρεζέρβα απαραίτητη αλλά και πάλι δεν ξέρω κατά πόσο θα αντέξει αν μείνεις αρκετά χιλιόμετρα μέσα στους χωματόδρομους. Σήμα στο κινητό δεν πιάνει σε πάρα πολλά σημεία και για αρκετά χιλιόμετρα, απλώς ελπίζουμε να δουλεύει το 112.

                  Ελπίζω να μη σε τρομάζω με αυτά που γράφω αλλά είναι η ωμή πραγματικότητα στη Ροδόπη. Εγώ βρέθηκα εκεί με μηχανή κιόλας αλλά πρόκειται για πολύ απομονωμένα μέρη που σίγουρα δε θέλεις να σε πιάσει λάστιχο ή να έχεις κάποια βλάβη. Για μένα απαραίτητη η αξιοπιστία του οχήματος και η ανθεκτικότητα των ελαστικών για να είσαι σχεδόν σίγουρος πως θα αποφύγεις οποιαδήποτε ταλαιπωρία.

                  C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    civil357 @billy84 last edited by

                    @billy84 , όλα καλά, δε το γλυτώνω το έξτρα κόστος βενζίνης λοιπόν...

                    Στο θέμα εκδρομές δε με τρομάζει τίποτα, μακάρι να ήταν μόνο εκδρομές η ζωή μας, άλλωστε ποτέ δε ντραπηκα να κάνω αναστροφή , πάντα σώζει να μην υπερεκτιμας τις δυνατότητες σου...

                    billy84 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • billy84
                      billy84 @civil357 last edited by

                      @civil357 said in Βαρδούσια- Λίπα- Προφήτης Ηλίας 2-6-2024:

                      @billy84 , όλα καλά, δε το γλυτώνω το έξτρα κόστος βενζίνης λοιπόν...

                      Στο θέμα εκδρομές δε με τρομάζει τίποτα, μακάρι να ήταν μόνο εκδρομές η ζωή μας, άλλωστε ποτέ δε ντραπηκα να κάνω αναστροφή , πάντα σώζει να μην υπερεκτιμας τις δυνατότητες σου...

                      Σωστός!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr