-
Re: Οδήγησα....
Καλησπέρα σε όλους.
Είμαι ανάμεσα σε Nissan Xtrail e4forse και Toyota RAV4 hybrid and
Ποια είναι η άποψη σας ; -
Εάν δεν σε νοιάζει ο φόρος πολυτελείας (440 νομίζω) και το σήμα 80 ευρώ, τότε θα πήγαινα σε Rav4 χωρίς δεύτερη σκέψη. Το μόνο που ίσως θα με έκανε να περιμένω είναι ότι του χρόνου αλλάζει τελείως μοντέλο το RAV με ότι αυτό συνεπάγεται. Βέβαια και το X-Trail είναι ένα πολύ καλό αμάξι αλλά σ αύτη την κατηγορία και στο VFM το RAV είναι από τα πιο δυνατά.
-
Σίγουρα θα προτιμούσα το Nissan σε σχέση με το απλό Rav4 hybrid, το οποίο όπως ειπώθηκε αλλάζει σε λίγο. Θα πήγαινα στο Rav4 μόνο στην έκδοση phev.
-
Περιμενε για την καινουργια εκδοση του RAV4 το 2025.
-
Παντως και το Νισσαν ειναι εντυπωσιακο, δεν ξερω απο τιμες κλπ
-
Δεν έχω οδηγήσει κανένα, έχω δεί και τα 2 στατικά. Θα προτιμούσα το Νισάν.
-
Οι τιμές και των 2 είναι ίδιες σχεδόν σε πλούσια έκδοση. Το θετικό του rav4 είναι η αξιοπιστία του η πολύ καλή κατασκευή του και το πάτημα του στο δρόμο. Αλλά το αρνητικό είναι ο Φ.Π επειδή είναι 2.500cc
Απο την άλλη το xtrail είναι πιο σύγχρονο σχεδιαστικά μέσα κ έξω κ έχει κινητήρα 1.500cc Τούρμπο.
off-road πολύ καλύτερο απο το Rav αλλά έχω διαβάσει για προβλήματα με τις μπαταρίες της Nissan στο εξωτερικό και η υψηλή κατανάλωση όταν είσαι με ταχύτητες 130χλμ+. -
@spiret said in Nissan X trail e4force ή RAV4 AWD hybrid ?:
Οι τιμές και των 2 είναι ίδιες σχεδόν σε πλούσια έκδοση. Το θετικό του rav4 είναι η αξιοπιστία του η πολύ καλή κατασκευή του και το πάτημα του στο δρόμο. Αλλά το αρνητικό είναι ο Φ.Π επειδή είναι 2.500cc
Απο την άλλη το xtrail είναι πιο σύγχρονο σχεδιαστικά μέσα κ έξω κ έχει κινητήρα 1.500cc Τούρμπο.
off-road πολύ καλύτερο απο το Rav αλλά έχω διαβάσει για προβλήματα με τις μπαταρίες της Nissan στο εξωτερικό και η υψηλή κατανάλωση όταν είσαι με ταχύτητες 130χλμ+.Δεν εχει κινητηρα το Νισσαν εχει ηλεκτροκινητηρα. Ο θερμικος 1.5 δουλευει αποκλειστικα σαν γεννητρια.
-
Ναι σαν γεννήτρια δουλεύει ο κινητήρας στο stealing αλλά δεν παύει να έχει κατανάλωση 6λτ/100 στη πόλη και 8+ κτλ/100 στην εθνική ανάλογα πόσο βαρύ πόδι έχεις.
-
Όταν το QQ E-Power με την ίδια ακριβώς υβριδική υλοποίηση και με βάρος 1600 κιλά σχεδόν και έχει 5.2 lt/100 στην πόλη και 6.8lt/100 στην Ε.Ο, κάντε τις αναλογίες για ένα αυτοκίνητο των 1900 κιλων...To RAV4 είναι 1650 κιλά και τουλάχιστον μείον 2lt/100 κάτω στην κατανάλωση. Επίσης εάν συγκρίνουμε τις μεσαίες εξοπλιστικές εκδόσεις (N-Connecta απο Nissan & Style απο Toyota) το RAV4 είναι και σχεδόν -5000 ευρω.
-
Θα πρέπει να περιμένει 6λτ από το rav4 και γύρω στα 7,5 από το xtrail. Το rav4 όμως είναι αρκετά παλιο μέσα έξω, αλλάζει του χρόνου, το τωρινό έχει τον παλιό 2,5 4cyl, έχουν βγάλει νέο αλλά μάλλον θα το φορέσει κατευθείαν η νέα γενιά.
-
Ναι εάν μπορεί να περιμένει 1 χρόνο μέχρι να βγεί το καινούργιο RAV θα ήταν το καλύτερο.
-
@sportseat23 said in Nissan X trail e4force ή RAV4 AWD hybrid ?:
Περιμενε για την καινουργια εκδοση του RAV4 το 2025.
να περιμενει καποιος ενα τουοτα?
που φτασαμε.... -
@gatoz said in Nissan X trail e4force ή RAV4 AWD hybrid ?:
@sportseat23 said in Nissan X trail e4force ή RAV4 AWD hybrid ?:
Περιμενε για την καινουργια εκδοση του RAV4 το 2025.
να περιμενει καποιος ενα τουοτα?
που φτασαμε....Εδώ το περιμένει 14 μήνες plus για να πάρει ένα απο τα υπάρχοντα μοντέλα....
Nissan X trail e4force ή RAV4 AWD hybrid ?