Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρόβλημα PUNTO 2004
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πρόβλημα PUNTO 2004
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    12
    27
    2526
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      megane98hp last edited by

      Σοβαρό μηχανικό προβλημα. Το αυτοκίνητο αγοράστηκε δεύτερο χέρι πριν 5-6 χρόνια.
      Από την αρχή έκαιγε λάδια, από την αρχή είχε θέματα. Τον τελευταίο καιρό ήταν σχεδόν καθημερινά σε mode ρεταρίσματος. Αλάχτηκαν μπουζί, μπουζοκαλώδια, πολλαπλασιαστές, δούλευε 1-2 μέρες, να σου άναβε το check engine ξανά μανά να ρετάρει.
      Αφού λοιπόν την τελευταία φορά ο ηλεκτρολόγος είπε ότι εγώ δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο, το πήγα σε συνεργείο. Εκεί ανακαλύπτουμε ότι έχει κάψει φλάντζα η μηχανή και πετάει νερά μέσα στον κύλινδρο κάτι που εξηγεί το ρετάρισμα.
      Προσπαθώντας να εξηγήσω τα προβλήματα με βαση αυτά που μου είπε από το συνεργείοτο κόστος λέει της επισκευής είναι κάπου στα 1300 ευρώ αλλά και πάλι δεν μπορείς να είσαι σίγουρος ότι μετά από 1-2, 3 μήνες δεν θα σου πετάξει πάλι πρόβλημα. Αναφέρθηκε η λέξη "πλανάρισμα", δεν κατάλαβα να πω την αλήθεια όποιος κατάλαβε, κατάλαβε...
      Το ρεζουμέ είναι ότι ή κάνεις αυτή την επισκευή των 1300 ευρώ, η οποία καλά καλά δεν είναι η αξία του αυτοκινήτου, ή βάζεις μέσα ια μεταχειρισμένη μηχανή ή αγοράζεις άλλο αυτοκίνητο και πουλάς το Punto όσο όσο για ανταλλακτικά.
      Μηχανή βρέθηκε ίδια 8 βαλβίδες με τελικό κόστος τοποθέτησης στα 850 ευρώ αλλά δεν γνωρίζουμε αν καίει λάδια, αν η φλάντζα είναι καλή και γενικά έχει πολλά ερωτηματικά, εύλογα.

      Αγορά άλλου αυτοκινήτου είναι σχεδόν αδύνατη. Θα έλεγα ότι θέλουμε μια από τις 2 πρώτες λύσεις να μας βγάλει 2, 3 το πολύ χρόνια.

      Για ρίξτε τα φώτα σας...

      M 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        super-t last edited by

        Πλαναρισμα, έχει στραβώσει η κεφαλή και την ισιωνουν αφαιρώντας υλικό ώστε να πατήσει σωστά στην φλάντζα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • bassstarlet
          bassstarlet last edited by

          Μόνο πλανάρισμα θα θέλει ή γενική επισκευή;
          Το 1300άρι τι περιλαμβάνει;Τον ρώτησες;

          «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

          M 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • M
            margm @megane98hp last edited by

            @megane98hp said in Πρόβλημα PUNTO 2004:

            Σοβαρό μηχανικό προβλημα. Το αυτοκίνητο αγοράστηκε δεύτερο χέρι πριν 5-6 χρόνια.
            Από την αρχή έκαιγε λάδια, από την αρχή είχε θέματα. Τον τελευταίο καιρό ήταν σχεδόν καθημερινά σε mode ρεταρίσματος. Αλάχτηκαν μπουζί, μπουζοκαλώδια, πολλαπλασιαστές, δούλευε 1-2 μέρες, να σου άναβε το check engine ξανά μανά να ρετάρει.
            Αφού λοιπόν την τελευταία φορά ο ηλεκτρολόγος είπε ότι εγώ δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο, το πήγα σε συνεργείο. Εκεί ανακαλύπτουμε ότι έχει κάψει φλάντζα η μηχανή και πετάει νερά μέσα στον κύλινδρο κάτι που εξηγεί το ρετάρισμα.
            Προσπαθώντας να εξηγήσω τα προβλήματα με βαση αυτά που μου είπε από το συνεργείοτο κόστος λέει της επισκευής είναι κάπου στα 1300 ευρώ αλλά και πάλι δεν μπορείς να είσαι σίγουρος ότι μετά από 1-2, 3 μήνες δεν θα σου πετάξει πάλι πρόβλημα. Αναφέρθηκε η λέξη "πλανάρισμα", δεν κατάλαβα να πω την αλήθεια όποιος κατάλαβε, κατάλαβε...
            Το ρεζουμέ είναι ότι ή κάνεις αυτή την επισκευή των 1300 ευρώ, η οποία καλά καλά δεν είναι η αξία του αυτοκινήτου, ή βάζεις μέσα ια μεταχειρισμένη μηχανή ή αγοράζεις άλλο αυτοκίνητο και πουλάς το Punto όσο όσο για ανταλλακτικά.
            Μηχανή βρέθηκε ίδια 8 βαλβίδες με τελικό κόστος τοποθέτησης στα 850 ευρώ αλλά δεν γνωρίζουμε αν καίει λάδια, αν η φλάντζα είναι καλή και γενικά έχει πολλά ερωτηματικά, εύλογα.

            Αγορά άλλου αυτοκινήτου είναι σχεδόν αδύνατη. Θα έλεγα ότι θέλουμε μια από τις 2 πρώτες λύσεις να μας βγάλει 2, 3 το πολύ χρόνια.

            Για ρίξτε τα φώτα σας...

            Πόσα χιλιόμετρα έχει το μοτέρ ;
            Γενικά αυτά τα Punto έκαιγαν φλάντζα κεφαλής .
            Το μεταχειρισμένο μοτέρ είναι λαχείο όντως .
            Εάν έχεις σκοπό να το κρατήσεις και δε έχει αλλά θέματα το αμάξι προχώρησε σε επισκευή του μοτέρ του . Θα είναι καινούργιο μετά .
            Απλώς ρώτησε τι περιλαμβάνει στα 1300€ .
            Συνήθως αλλάζουν φλάντζες κεφαλής/καθρέφτη πλανισμα το καπάκι , αλλαγή αντλία νερού , ιμάντες να δείτε , και ρώτησε τον εάν θα αλλαχτούν και ελατήρια πιστονιων/τσιμουχακια βαλβίδων .
            Εάν γίνει σωστή δουλειά και μετρήσεις θα είναι σαν καινούργιο μετά . Και έλεγχο εννοείται το κύκλωμα ψύξης λόγω και ηλικίας .

            Αλλιώς βάζεις ένα μεταχειρισμένο και ρισκάρεις

            M 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              megane98hp @bassstarlet last edited by

              @bassstarlet said in Πρόβλημα PUNTO 2004:

              Μόνο πλανάρισμα θα θέλει ή γενική επισκευή;
              Το 1300άρι τι περιλαμβάνει;Τον ρώτησες;

              Αφού καίει και λάδια θα θέλει και ρεκτιφιέ, έτσι δεν είναι?

              bassstarlet 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                megane98hp @margm last edited by

                @margm said in Πρόβλημα PUNTO 2004:

                @megane98hp said in Πρόβλημα PUNTO 2004:

                Σοβαρό μηχανικό προβλημα. Το αυτοκίνητο αγοράστηκε δεύτερο χέρι πριν 5-6 χρόνια.
                Από την αρχή έκαιγε λάδια, από την αρχή είχε θέματα. Τον τελευταίο καιρό ήταν σχεδόν καθημερινά σε mode ρεταρίσματος. Αλάχτηκαν μπουζί, μπουζοκαλώδια, πολλαπλασιαστές, δούλευε 1-2 μέρες, να σου άναβε το check engine ξανά μανά να ρετάρει.
                Αφού λοιπόν την τελευταία φορά ο ηλεκτρολόγος είπε ότι εγώ δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο, το πήγα σε συνεργείο. Εκεί ανακαλύπτουμε ότι έχει κάψει φλάντζα η μηχανή και πετάει νερά μέσα στον κύλινδρο κάτι που εξηγεί το ρετάρισμα.
                Προσπαθώντας να εξηγήσω τα προβλήματα με βαση αυτά που μου είπε από το συνεργείοτο κόστος λέει της επισκευής είναι κάπου στα 1300 ευρώ αλλά και πάλι δεν μπορείς να είσαι σίγουρος ότι μετά από 1-2, 3 μήνες δεν θα σου πετάξει πάλι πρόβλημα. Αναφέρθηκε η λέξη "πλανάρισμα", δεν κατάλαβα να πω την αλήθεια όποιος κατάλαβε, κατάλαβε...
                Το ρεζουμέ είναι ότι ή κάνεις αυτή την επισκευή των 1300 ευρώ, η οποία καλά καλά δεν είναι η αξία του αυτοκινήτου, ή βάζεις μέσα ια μεταχειρισμένη μηχανή ή αγοράζεις άλλο αυτοκίνητο και πουλάς το Punto όσο όσο για ανταλλακτικά.
                Μηχανή βρέθηκε ίδια 8 βαλβίδες με τελικό κόστος τοποθέτησης στα 850 ευρώ αλλά δεν γνωρίζουμε αν καίει λάδια, αν η φλάντζα είναι καλή και γενικά έχει πολλά ερωτηματικά, εύλογα.

                Αγορά άλλου αυτοκινήτου είναι σχεδόν αδύνατη. Θα έλεγα ότι θέλουμε μια από τις 2 πρώτες λύσεις να μας βγάλει 2, 3 το πολύ χρόνια.

                Για ρίξτε τα φώτα σας...

                Πόσα χιλιόμετρα έχει το μοτέρ ;
                Γενικά αυτά τα Punto έκαιγαν φλάντζα κεφαλής .
                Το μεταχειρισμένο μοτέρ είναι λαχείο όντως .
                Εάν έχεις σκοπό να το κρατήσεις και δε έχει αλλά θέματα το αμάξι προχώρησε σε επισκευή του μοτέρ του . Θα είναι καινούργιο μετά .
                Απλώς ρώτησε τι περιλαμβάνει στα 1300€ .
                Συνήθως αλλάζουν φλάντζες κεφαλής/καθρέφτη πλανισμα το καπάκι , αλλαγή αντλία νερού , ιμάντες να δείτε , και ρώτησε τον εάν θα αλλαχτούν και ελατήρια πιστονιων/τσιμουχακια βαλβίδων .
                Εάν γίνει σωστή δουλειά και μετρήσεις θα είναι σαν καινούργιο μετά . Και έλεγχο εννοείται το κύκλωμα ψύξης λόγω και ηλικίας .

                Αλλιώς βάζεις ένα μεταχειρισμένο και ρισκάρεις

                200 χιλιάδες έχει το κοντέρ.
                Ενδιαφέρον αυτά που αναφέρεις...
                Ευχαριστώ!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • bassstarlet
                  bassstarlet @megane98hp last edited by

                  @megane98hp said in Πρόβλημα PUNTO 2004:

                  @bassstarlet said in Πρόβλημα PUNTO 2004:

                  Μόνο πλανάρισμα θα θέλει ή γενική επισκευή;
                  Το 1300άρι τι περιλαμβάνει;Τον ρώτησες;

                  Αφού καίει και λάδια θα θέλει και ρεκτιφιέ, έτσι δεν είναι?

                  Kαλά, μπορεί να καίει, επειδή(ς) θέλει τσιμουχάκια βαλβίδων.
                  Αλλά δεν θα σου έλεγε 1300€ βέβαια, για κάτι τέτοιο.
                  Αν είσαι αποφασισμένος να δώσεις τόσα λεφτά, ψάξου για μεγαλύτερο μοτέρ, αν μπαίνει.

                  «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • M
                    megane98hp last edited by

                    Μίλησα με τον μάστορα με το μεταχειρισμένο μοτέρ...
                    Μου είπε καταρχήν ότι η μηχανή ειναι τσεκαρισμένη και ΔΕΝ καίει λάδια. Μου είπε επίσης ότι θα τοποθετήσει το μοτέρ και θα βάλει καινούργια τρόμπα νερού, ιμαντα χρονισμού, μπουζί, λάδι και φίλτρο λαδιού και τάπες κορμού 50άρες και όλα αυτά με 800ευρώ.
                    Πήγα μετά, αφού ήταν στο δρόμο μου και στο συνεργείο που μου είπε για επιδιόρθωση του υπάρχοντος μοτέρ για 1300 ευρώ. Μου είπε καταρχήν ότι δεν θέλει να το αναλάβει με τίποτα. Μου είπε ότι η τιμή αυτή ήταν πολύ σχετική, αν θέλω κάτι πιο συγκεκριμένο αυτό μπορεί να μου το πει μόνο αυτός που θα ανοίξει την μηχανή στο ρεκτιφιέ. Γενικά ήταν πολύ αρνητικός με την επιδιόρθωση, έχει μεγαλύτερα ρίσκα και μεγαλύτερο κόστος από το να βάλεις μεταχειρισμένο μοτέρ.

                    M 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      margm @megane98hp last edited by

                      @megane98hp said in Πρόβλημα PUNTO 2004:

                      Μίλησα με τον μάστορα με το μεταχειρισμένο μοτέρ...
                      Μου είπε καταρχήν ότι η μηχανή ειναι τσεκαρισμένη και ΔΕΝ καίει λάδια. Μου είπε επίσης ότι θα τοποθετήσει το μοτέρ και θα βάλει καινούργια τρόμπα νερού, ιμαντα χρονισμού, μπουζί, λάδι και φίλτρο λαδιού και τάπες κορμού 50άρες και όλα αυτά με 800ευρώ.
                      Πήγα μετά, αφού ήταν στο δρόμο μου και στο συνεργείο που μου είπε για επιδιόρθωση του υπάρχοντος μοτέρ για 1300 ευρώ. Μου είπε καταρχήν ότι δεν θέλει να το αναλάβει με τίποτα. Μου είπε ότι η τιμή αυτή ήταν πολύ σχετική, αν θέλω κάτι πιο συγκεκριμένο αυτό μπορεί να μου το πει μόνο αυτός που θα ανοίξει την μηχανή στο ρεκτιφιέ. Γενικά ήταν πολύ αρνητικός με την επιδιόρθωση, έχει μεγαλύτερα ρίσκα και μεγαλύτερο κόστος από το να βάλεις μεταχειρισμένο μοτέρ.

                      Έστω οτι ειναι εντάξει η μετ/σμενη μηχανη , σου δίνει κάποια εγγυήση ή όριο χιλιομέτρων ;

                      Αφου ήταν αρνητικός ο 2ος για επισκευη ρώτησε και αλλού .
                      Το ρεκτιφιε θα δωσει απάντηση εάν παιρνει επισκευη , αλλα προσωπικά εγω θα πηγαινα στη επισκευη του , αμα παίρνει .
                      Χρόνισμο ιμαντες - τρομπα νερου και Service θα κανεις και στις 2 περιπτώσεις .

                      M 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        megane98hp @margm last edited by

                        @margm said in Πρόβλημα PUNTO 2004:

                        @megane98hp said in Πρόβλημα PUNTO 2004:

                        Μίλησα με τον μάστορα με το μεταχειρισμένο μοτέρ...
                        Μου είπε καταρχήν ότι η μηχανή ειναι τσεκαρισμένη και ΔΕΝ καίει λάδια. Μου είπε επίσης ότι θα τοποθετήσει το μοτέρ και θα βάλει καινούργια τρόμπα νερού, ιμαντα χρονισμού, μπουζί, λάδι και φίλτρο λαδιού και τάπες κορμού 50άρες και όλα αυτά με 800ευρώ.
                        Πήγα μετά, αφού ήταν στο δρόμο μου και στο συνεργείο που μου είπε για επιδιόρθωση του υπάρχοντος μοτέρ για 1300 ευρώ. Μου είπε καταρχήν ότι δεν θέλει να το αναλάβει με τίποτα. Μου είπε ότι η τιμή αυτή ήταν πολύ σχετική, αν θέλω κάτι πιο συγκεκριμένο αυτό μπορεί να μου το πει μόνο αυτός που θα ανοίξει την μηχανή στο ρεκτιφιέ. Γενικά ήταν πολύ αρνητικός με την επιδιόρθωση, έχει μεγαλύτερα ρίσκα και μεγαλύτερο κόστος από το να βάλεις μεταχειρισμένο μοτέρ.

                        Έστω οτι ειναι εντάξει η μετ/σμενη μηχανη , σου δίνει κάποια εγγυήση ή όριο χιλιομέτρων ;

                        Αφου ήταν αρνητικός ο 2ος για επισκευη ρώτησε και αλλού .
                        Το ρεκτιφιε θα δωσει απάντηση εάν παιρνει επισκευη , αλλα προσωπικά εγω θα πηγαινα στη επισκευη του , αμα παίρνει .
                        Χρόνισμο ιμαντες - τρομπα νερου και Service θα κανεις και στις 2 περιπτώσεις .

                        Να ρωτήσω και αλλού είναι βέβαια μια επιλογή. Μια λεπτομέρια που δεν έχω αναφέρει είναι ότι από τότε που αγοράστηκε το αυτοκίνητο όλα τα σέρβις και όλα τα μη ηλεκτρολογικά προβλήματα έγιναν στο συνεργείο που αναφέρω. Ο ιδιοκτήτης του συνεργείου το ξέρει απ έξω κι ανακατωτά οπότε μετράμε πολύ την άποψή του.

                        antonakis 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          ilias-a last edited by

                          Ανοιξτε καπακι να το μετρησουν και υστερα αποφασιζεις.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • antonakis
                            antonakis @megane98hp last edited by

                            @megane98hp said in Πρόβλημα PUNTO 2004:

                            Ο ιδιοκτήτης του συνεργείου το ξέρει απ έξω κι ανακατωτά οπότε μετράμε πολύ την άποψή του

                            Με αγχώνει ιδιοκτήτης συνεργείου που δεν αναλαμβάνει επισκευή μοτέρ. (Εννοώ λάδια φίλτρα αλλάζουν πολλοί, το να λυθεί/δεθεί μοτέρ δεν είναι εύκολο.)

                            Moments before detonation...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • I
                              ilias-a last edited by

                              Μονταδορους θα βρεις πολλους, μηχανικους οχι τοσους, η επιλογη για το που θα πας δικη σου.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • bassstarlet
                                bassstarlet last edited by

                                Μπορεί η αγορά άλλου αυτοκινήτου, να είναι σχεδόν αδύνατη, αλλά σκέψου λίγο, μήπως αυτά τα 800-1300 ευρά, είναι καλύτερα να γίνουν προκαταβολή, για κάτι άλλο.
                                Συν, δίνεις αυτό όσο-όσο.

                                «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                M 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • M
                                  megane98hp @bassstarlet last edited by

                                  @bassstarlet said in Πρόβλημα PUNTO 2004:

                                  Μπορεί η αγορά άλλου αυτοκινήτου, να είναι σχεδόν αδύνατη, αλλά σκέψου λίγο, μήπως αυτά τα 800-1300 ευρά, είναι καλύτερα να γίνουν προκαταβολή, για κάτι άλλο.
                                  Συν, δίνεις αυτό όσο-όσο.

                                  Υπάρχει αυτή η επιλογή απλά το φοβάμαι. Θέλει πολύ ψάξιμο πολύ τρέξιμο θέλει χρόνο που δεν υπάρχει. Κι αν πάμε εκεί θέλουμε πάλι αυτοκίνητο 20 ετιας? Δεν θα ήθελα να είναι αυτοκίνητο πάνω από 15 χρόνων. Είναι ένα ας το πούμε δικό μου βίτσιο. Αφού αφήνουμε το Punto ποιός ο λόγος να πάρουμε κατι εξίσου παλιό?
                                  Βέβαια υπάρχει και άλλη σκέψη, δεν ξέρω αν αξίζει. Να μπει μεταχειρισμένο μοτέρ και να πουληθεί το αμάξι και να δωθεί προκαταβολή για άλλο αυτοκίνητο ότι πιάσει...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • A
                                    atari70 last edited by

                                    Δώστο όσο όσο να ξεμπερδεύεις

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • O
                                      otso last edited by

                                      Μανωλη απ την δουλεια δεν παιζει τιποτα; κανα σε καλη κατασταση που να τα αλλάζουν και να κανουν καμμια διευκολυνση;

                                      M 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • xenos
                                        xenos last edited by

                                        Φλάτζες και να καίει λάδια είναι τόσο κλασσικό θέμα στα πούντο που δε θεωρούνται καν πρόβλημα. Το θέμα για μένα είναι ότι ναι μεν το κάνεις καινούριο αλλά λίγοι οι μηχανικοί που δεν κάνουν μλκίες. Καλύτερα μτχ μηχανή με εγγύηση. Οι μαντράδες δίνουν συνήθως 2-3 μήνες που αρκεί για να καταλάβεις τι πήρες, αν και ο μηχανικός παίζει μεγάλο ρόσο τι σχέση έχει μαζί του.
                                        Έχει γνωστός μου πούντο που και φλάντζα έκαψε και λάδια καίει. Σημαντικό: δεν το τρέχει πολύ και συμπληρώνει πάντα λάδια/νερά (δε μένει) και είχε 280κ χλμ πριν κανα 3μηνο. Μου έχει κάνει εντύπωση που έζησε τόσο πολύ να πψ την αλήθεια.

                                        Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • M
                                          megane98hp @otso last edited by

                                          @otso said in Πρόβλημα PUNTO 2004:

                                          Μανωλη απ την δουλεια δεν παιζει τιποτα; κανα σε καλη κατασταση που να τα αλλάζουν και να κανουν καμμια διευκολυνση;

                                          Υπήρξε είναι η αλήθεια μια καλή περίπτωση με ένα Auris του 2010 το οποίο έπρεπε/ πρέπει να φύγει από το στόλο γιατί βάση ΕΟΤ έκλεισε τα 14 χρόνια, αλλά δεν ήθελαν να μου κάνουν καμία διευκόλυνση.
                                          Πόνεσε πολύ αυτό...
                                          Δε βαριέσαι, υγεία!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • bassstarlet
                                            bassstarlet last edited by

                                            Δεν πρόκειται να κερδίσεις τίποτις, με το να αλλάξεις μοτέρ και να το πουλήσεις.
                                            Απλά θα πουληθεί πιο εύκολα.
                                            Πούλα το σε γύφτο.Αγοράζουν τα πάντα...

                                            «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr