Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    i30 1,5 ή 1,0 ή Peugeot 2008
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. i30 1,5 ή 1,0 ή Peugeot 2008
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    5
    8
    501
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bill971 last edited by

      Καλησπέρα!

      Φίλος ενδιαφέρεται για hyundai i30. Ή ατμοσφαιρικό 1,5 ή το χιλιάρι τούρμπο.
      Υβριδικά όχι.
      Αν γίνει υπέρβαση πάει για το απλό 2008.
      Οι χώροι καλύπτουν όσα χρειάζεται.
      Όσοι ξέρουν τα αυτοκίνητα, παρακαλώ τις γνώμες τους.
      Χρήση: Γύρω στα 10000 χιλιόμετρα το χρόνο. Πόλη & καμία εκδρομή εκτός. Φαβορί μέχρι τώρα το i30 1,5.
      Θα μείνει μαζί του πάνω από 20 χρόνια. Δηλαδή γάμος!😊

      Ευχαριστώ!

      georgemit 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        i30 1000 turbo.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • D
          dstou last edited by

          Για πάνω από 20 χρόνια: το 1.500

          realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • realzeus
            realzeus @dstou last edited by

            @dstou said in i30 1,5 ή 1,0 ή Peugeot 2008:

            Για πάνω από 20 χρόνια: το 1.500

            Πραγματικά δεν βλέπω λόγο για κάτι τέτοιο. Οι πιθανότητες να αστοχήσει η τουρμπίνα είναι ελάχιστες. Τα οφέλη της όμως θα τα βλέπεις κάθε μέρα.

            B 1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • B
              bill971 @realzeus last edited by

              @realzeus said in i30 1,5 ή 1,0 ή Peugeot 2008:

              @dstou said in i30 1,5 ή 1,0 ή Peugeot 2008:

              Για πάνω από 20 χρόνια: το 1.500

              Πραγματικά δεν βλέπω λόγο για κάτι τέτοιο. Οι πιθανότητες να αστοχήσει η τουρμπίνα είναι ελάχιστες. Τα οφέλη της όμως θα τα βλέπεις κάθε μέρα.

              Καλησπέρα σας.
              Τα οφέλη είναι η κατανάλωση & οι επιταχύνσεις;
              Να σημειώσω ότι δεν ενδιαφέρεται για επιδόσεις.
              Οδήγηση αργή & εκνευριστική για μένα τουλάχιστον.

              realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus @bill971 last edited by

                @bill971 said in i30 1,5 ή 1,0 ή Peugeot 2008:

                @realzeus said in i30 1,5 ή 1,0 ή Peugeot 2008:

                @dstou said in i30 1,5 ή 1,0 ή Peugeot 2008:

                Για πάνω από 20 χρόνια: το 1.500

                Πραγματικά δεν βλέπω λόγο για κάτι τέτοιο. Οι πιθανότητες να αστοχήσει η τουρμπίνα είναι ελάχιστες. Τα οφέλη της όμως θα τα βλέπεις κάθε μέρα.

                Καλησπέρα σας.
                Τα οφέλη είναι η κατανάλωση & οι επιταχύνσεις;
                Να σημειώσω ότι δεν ενδιαφέρεται για επιδόσεις.
                Οδήγηση αργή & εκνευριστική για μένα τουλάχιστον.

                Καλησπέρα αγαπητέ. Ναι, αυτά είναι τα οφέλη. Αν δεν τον ενδιαφέρουν, μια χαρά θα του κάνει και το 1500. Επίσης το 1000άρι έχει το πλεονέκτημα του χαμηλότερου τεκμηρίου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • N
                  Nik 2 last edited by

                  1500ρι i30 mild hybrid. Μέχρι στιγμής πολύ ευχαριστημένος. Οτιδήποτε θέλεις να ρωτήσεις μετά χαράς.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • georgemit
                    georgemit @bill971 last edited by

                    @bill971 said in i30 1,5 ή 1,0 ή Peugeot 2008:

                    Καλησπέρα!

                    Φίλος ενδιαφέρεται για hyundai i30. Ή ατμοσφαιρικό 1,5 ή το χιλιάρι τούρμπο.
                    Υβριδικά όχι.
                    Αν γίνει υπέρβαση πάει για το απλό 2008.
                    Οι χώροι καλύπτουν όσα χρειάζεται.
                    Όσοι ξέρουν τα αυτοκίνητα, παρακαλώ τις γνώμες τους.
                    Χρήση: Γύρω στα 10000 χιλιόμετρα το χρόνο. Πόλη & καμία εκδρομή εκτός. Φαβορί μέχρι τώρα το i30 1,5.
                    Θα μείνει μαζί του πάνω από 20 χρόνια. Δηλαδή γάμος!😊

                    Ευχαριστώ!

                    Μεταξύ των 2, χιλιαρι τούρμπο. Πιο δυνατό, μεγαλύτερη ροπή, χαμηλότερα τελη, πιο οικονομικό και ελάχιστα πιο ακριβό.
                    Αν οδηγεί τόσο συντηρητικά δε, θα του φτουρησει κι αυτό.

                    i30 160 N line!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr