-
-
Χαχαχα
Η πίστη κάποιων άσχετων τύπων ( που δεν σχετίζονται επαγγελματικά και επιστημονικά με το αντικείμενο) συγκρίνεται με τα δεδομένα που πηγάζουν από επιστημονικές μελέτες;
Ωραίος!
Βάλε και μια δημοσκόπηση στο ίδιο επίπεδο, ρώτησε αν πιστεύει ο κόσμος ότι μας κυβερνούν σαύρες;;;;
Αυτό το poll θα μας δείξει διαφορετικά αποτελέσματα από τα επιφανή. Θα καταλάβουμε πολλά για την κοινωνία μας.
-
Αποκλείεται στεγνά. Και για αυτό δε γουστάρω πειραματισμούς στην πλάτη, μακροβούτι στο πορτοφόλι μου, επίθεση στα γούστα μου και δημιουργία ενοχών από θλιβερούς υπαλληλίσκους των Βρυξελλών.
Η λύση δε βρίσκεται στην κατανάλωση και στο κυνήγι της αέναης ανάπτυξης. Όσο θέλουμε κέρδη και συνεχώς περισσότερες πωλήσεις κτλ aka καπιταλισμό, το κλίμα και ο πλανήτης θα καταρρέουν. Η "πράσινη ανάπτυξη" είναι μια παπατζα.
Με λίγα λόγια πηγαίνετε βόλτα με το θερμικό σας, γκαζώστε (σε ασφαλή πλαίσια πάντα και σε κενό δρόμο αδιαπραγμάτευτα) για τα γούστα. Βάλτε δερμάτινο, φάτε μπριζολίτσα και το χειμώνα βάλτε το τζάκι. Η φάση δε σώζεται.
Με λίγα λόγια "κοιμήσου, δε θα στείλει".
Τα ίδια ισχύουν και για παπαρίτσες τύπου βιοδιασπώμενα καλαμάκια κτλ. Ας σοβαρευτούμε επιτέλους.
-
Simple analytical models are used to quantify the total life-cycle GHG emissions in terms of CO2-equivalent values relative to the vehicle curb weight and the peak motor power. The production, utilization and recycling emissions are separately quantified based on the latest reviewed emission coefficient values. In total 790 different vehicle variants are considered. The results show that Battery Electric Vehicles have the highest production emissions. For example, the additional production emissions of a Tesla Model 3 Standard Plus approximately correspond to the driving emissions of a Volkwagen Passat 2.0 TSI after 18 000 km. Nonetheless, it is shown that conventional gasoline and diesel vehicles emit the highest amount of total life-cycle GHGs in comparison to vehicles powered by other available energy resources. When using green electricity, plug-in hybrid electric and fully electric vehicles can reduce the total life-cycle emission in comparison to combustion engine vehicles by 73 % and 89 %, respectively. A similar emission reduction is achieved by biogas powered vehicles (81 %). Fuel cell vehicles approximately reduce the GHG emission to a similar extent as electric vehicles (charged with conventional electricity) when using commercially available gray hydrogen (60 %).
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1364032122000867
Εξετάζοντας την υπόθεση μονάχα υπό το πρίσμα του Co2
-
@piliourits said in Μπαταριοκίνηση και Κλιματική Κρίση.:
Πρεπει να οριστει και πως παραγεται η ενεργεια των ηλεκτρικών.
ήλιο ή κάρβουνο ?
-
Το ερώτημα του poll δεν συνάδει με τις επιλογές του…άκυρο δεν το διάβασα καλά…είναι σχεδόν κωμικό το ερώτημα, εννοείται ότι αποκλείεται σιγά μην αναστρέψω την κλιματική αλλαγή, όσο διαβάζω την ερώτηση έχει ενδιαφέρον…(αν αγοράσετε εσείς όχι αν αγοράσει το Χ% του κόσμου)
-
Επιτέλους ακόμα ένα ίδιο θέμα (4ο) που έλλειπε στο φόρουμ, μετά τα θετικά/αρνητικά της ηλεκτροκίνησης και τα καύσιμα, για να συνεχιστούν οι ίδιες συζητήσεις χωρίς τελειωμό και χωρίς νόημα.
-
Η Ευρώπη πρωτοστατεί στην ενεργειακή μετάβαση, ακόμα και αν αυτό δεν είναι προς τα επιχειρηματικά της συμφέροντα. Γιατί η Ευρώπη μας αρέσει δεν μας αρέσει, το λίκνο της δημοκρατίας και της γαλλικής επανάστασης είναι έρμαιο του πολιτισμού και των αξιών της.
Η μεταβαση δεν είναι μόνο η ηλεκτροκίνηση των ΙΧ, αυτό ήταν θρυαλλίδα για τους απανταχού ντιεγκους αυτού του κόσμου.
-
@red_monster said in Μπαταριοκίνηση και Κλιματική Κρίση.:
Η Ευρώπη πρωτοστατεί στην ενεργειακή μετάβαση, ακόμα και αν αυτό δεν είναι προς τα επιχειρηματικά της συμφέροντα.
Σιγά μην κάνουμε και λογαριασμό στο "Make a Wish" για τις αυτοκινητοβιομηχανίες ! ! !
Απο τους καταναλωτές αρμέγουν μια χαρά το χρήμα , αυτοκίνητο που έκανε 18κ πριν τρία χρόνια φέτος έχει 23 άνετα !
Ξέρω ξέρω covid , πόλεμος στην Ουκρανία , πόλεμος στο Ισραηλ , ανάδρομος Ερμής και άλλα πολλά φταίνε -
Υπάρχει δηλαδή και δεύτερος που πιστεύει στην "ενεργειακή μετάβαση" στα σοβαρά; Και μάλιστα με τους χρονικούς ορίζοντας που ετσιθελικά αποφάσισε να ορίσει η ΕΕ για τα μπαταριοκίνητα;
Σχετικό/άσχετο με το φετίχ που έχει φάει με τις μπαταρίες, οτι το φασιστικό καθεστώς της Ευρώπης θεωρείται "λίκνο της δημοκρατίας και της γαλλικής επανάστασης" είναι τουλάχιστον αστείο.
Η κατάντια της Ευρώπης (ως ΕΕ και ως κράτη) είναι αδιανόητη, πλέον πρόκειται για μια ξεπεσμένη στρούγκα που χαριεντίζεται με ναζί αζοφικούς, εκλέγει δεξιές/ακροδεξιές κυβερνήσεις που γουστάρουν πανευρωπαικά το δράμα των στρατοπέδων συγκέντρωσης ενώ ταυτόχρονα κάνει τα στραβά μάτια σε πνιγμένα παιδιά στο Αιγαίο ή σε βομβαρδισμένα στη Γάζα. Με ποιά κριτήρια είναι λοιπόν "λίκνο"; Εγώ προσωπικά δε βλέπω τίποτα. Εκτός και αν είναι τέτοια επειδή μας έχει επιβάλλει τα χάρτινα καλαμάκια, τα τροχήλατα τάμπλετ και προσπαθεί να μας πείσει με κάθε τρόπο οτι το κρέας είναι ψάρι.
Δε μένουμε σε άλλη ήπειρο δυστυχώς, τα χάλια του "λίκνου" τα βλέπουμε και δεν τα τραβάει το καζανάκι κάτω δυστυχώς.
Eν τω μεταξύ συζητάμε πως θα αναστραφεί (ούτε καν αν θα μπεί ένα μικρό φρένο) η κλιματική αλλαγή με τα μπαταριοκίνητα), ενώ τα αυτοκίνητα της ΕΕ (και μάλιστα τα Euro 6d temp) ευθύνονται για ένα μικρό ποσοστό της παγκόσμιας μόλυνσης.
-
@diego1960 said in Μπαταριοκίνηση και Κλιματική Κρίση.:
Eν τω μεταξύ συζητάμε πως θα αναστραφεί (ούτε καν αν θα μπεί ένα μικρό φρένο) η κλιματική αλλαγή με τα μπαταριοκίνητα), ενώ τα αυτοκίνητα της ΕΕ (και μάλιστα τα Euro 6d temp) ευθύνονται για ένα μικρό ποσοστό της παγκόσμιας μόλυνσης.
Passenger cars and vans ('light commercial vehicles') are respectively responsible for around 12% and 2.5% of total EU emissions of carbon dioxide (CO2), which is the main greenhouse gas.
Προφανώς η ερώτηση είναι προπαγανδιστική, ο Πηλιουριτης την έθεσε.
Παρόλα αυτά τα στοιχεία μας δείχνουν μια εικόνα
Το 12-15% του ετήσιου Co2 παράγεται στους δρόμους της Ευρώπης. Είναι ικανό αυτό το ποσοστό να "αναστρέψει" την κλιματική αλλαγή;
Η απάντηση είναι μάλλον αρνητική. Η κλιματική αλλαγή έχει φυσικά και κατά ένα τεράστιο ποσοστό ανθρωπογενή αίτια. Η ανθρωπογενή δραστηριότητα δεν είναι μονάχα η κίνηση σε δρόμους με θερμικά αυτοκίνητα. Συνεπώς, η προσπάθεια μείωσης των εκπομπών σε κάθε τομέα/κλάδο και κατά συνέπεια και των αυτοκινήτων θα προσπαθήσει όντως να ανατρέψει την κλιματική αλλαγή. Εάν θα επιτευχθεί αυτό, παραμένει ένα μυστήριο.
Άρα, η ερώτηση που τέθηκε είναι όπως έγραψα, προπαγανδιστική στην βάση της,
-
Μακάριοι όσοι δεν γνωρίζουν ούτε ένα δράμι ιστορία
-
Εμ δυστυχώς ιστορία γνωρίζουμε και για αυτό βλέπουμε ακριβώς τα ψέματα και την πλύση εγκεφάλου που προσπαθεί να μας κάνει η "σωστή πλευρά της ιστορίας". Κρίμα που δε ζούμε στο ροζ συννεφάκι της "πολιτισμένης Δύσης" αλλά τι να κάνουμε, διαβάσαμε και μερικά πράγματα και φρίξαμε.
-
Ρε παιδια τζαμπα συζητησεις. Η μεταβαση ακομα κι αν δε γινοταν τωρα, θα γινει ετσι κι αλλιως καποτε οταν αρχισει να εξαντλειται το πετρελαιο. Καλο ειναι που δοκιμαζονται διαφορες εναλλακτικες για να μαστε λιγο πιο ετοιμοι.
-
Δεν υπάρχει λόγος να συζητάμε τα ίδια εδώ.
Εφόσον υπάρχει το απλό δημοσκοπικο εργαλείο, απ την κουβέντα με τον Λαπ για "ποιοι το πιστεύουν", σκέφτηκα να θέσω το ερώτημα.
(Δυστυχώς νομίζω δεν γίνεται να προστεθεί δημοσκόπηση στο προηγούμενο νήμα)
Όχι όπως ίσως νομίζει ο Λαπ, για την άτυπη κόντρα που έχει ανοίξει και με εμένα επί του θέματος, αλλά να δούμε που βρίσκεται η κοινή γνώμη της κοινότητας μας.Σωστά γράφει ο Λαπ ότι η γνώμη των ειδικών μετράει, αλλά στο οικονομικό μας σύστημα, πρέπει να χρηματοδοτησει τη μετάβαση ο καθένας απ την τσέπη του, έστω και με επιδότηση, οπότε θα δούμε αν "πήραν το μήνυμα των ειδικών" οι αγοραστές.
Επίσης το ότι κάποιος/οι είναι ειδικός, δίνει μεγάλη βαρύτητα στη γνώμη του, αλλά δεν την καθιστά πάντα την απόλυτη αλήθεια.
Ο χωρίς αμφισβήτηση ειδικός, μας έλεγε ότι οι στατιστικές πιθανότητες για την πλημμύρα του Βόλου, μας έλεγε ότι συμβαίνει 1 φορά κάθε 16.000 χρόνια, για να επαναληφθεί τελικά 2-3 βδομάδες αργότερα με χειρότερα αποτελέσματα για τους κατοίκους, επειδή οι υπεύθυνοι αραξαν και δεν έκαναν εν τω μεταξύ το παραμικρό στα βουλωμένα ποτάμια και φρεατια, μια και είχαν 16.000 χρόνια περιθώριο...Ίσως το μόνο που έχει αξία να συζητήσουμε εδώ ή στα άλλα νήματα είναι αν οι βιομήχανοι και οι πολιτικοί ακολουθούν τους επιστήμονες ή το αντίστροφο.
-
Οι ολιγάρχες και τα μεγάλα lobby ορίζουν το πως θα κινηθεί η φάση. Οι πολιτικοί είναι τα όργανά τους καθώς οι περισσότεροι τα παίρνουν από το εκάστοτε lobby και οι επιστήμονες χωρίζονται σε 2 κατηγορίες, τους ιδεαλιστές/πιστούς στο αντικείμενό τους που κάνουν αυτό που θεωρούν σωστό, και τους πληρωμένους που διαστρεβλώνουν την πραγματικότητα ανάλογα με το τι βολεύει.
Όσο τα περι μετάβασης, όπως το λες, από τη στιγμή που εμείς οι καταναλωτές πρέπει να βγάλουμε το παραδάκι από την τσέπη, έχουμε άποψη, δικαίωμα γνώμης, δικαίωμα επιλογής και σε όποιον αρέσει. Πχ. αν θυμάμαι καλά πριν λίγες μέρες που πήγα σούπερ, οι βιοδιασπώμενες μπατονέτες ήταν πιο ακριβές από τις απλές. Μάντεψε ποιές πήρα. Αν θέλει "πρασινίλες" η κάθε εταιρεία, να τις κάνει με τα δικά της λεφτά και όχι με τα δικά μου.
Θέλω τοποθέτηση επι του θέματος από τον πάντα ενημερωμένο φίλο @driver-m .
-
Μα ακόμα δεν ήρθε η απαγόρευση των θερμικών αυτοκινήτων. Είμαστε στην αρχή του μαραθωνίου.
Έχω ποσταρει διάφορες προσεγγίσεις για την χρήση μπαταριών, ηλεκτρολυτών, υδρογόνο με fuell cells κτλ
Όλα αυτά απαιτούν χρόνια και δισεκατομμύρια, βασικά παραπάνω από τρισεκατομμύρια, επενδύσεων στην έρευνα και ανάπτυξη.
Αυτήν την στιγμή αυτό συμβαίνει.Ποια θα είναι η τιμή όλων αυτών όταν επιβληθούν δια νόμου θα το δούμε.
Παρόλα αυτά, η Ε.Ε έχει ξεκινήσει μια στρατηγική και έναν οδικό χάρτη, χρηματοδοτήσεων και άλλων πολιτικών εργαλείων για την υιοθέτηση όλων αυτών με σκοπό την αποφυγή της λεγόμενης ενεργειακής φτώχειας που προέρχεται από την μετάβαση σε μια πράσινη οικονομία σε κάθε κλάδο και τομέα.
Όλα αυτες οι σκέψεις δεν θέτονται στην ερώτηση του poll. Εν τέλη, ο καθένας από εμάς που γράφουμε εδώ μέσα, είτε έχοντας μια γενική εγκυκλοπαιδική ιδέα του τι συμβαίνει είτε είναι παντελώς άσχετος, είτε πάσχει από ιδεοληψίες ψηφίζουμε για ένα τεχνικό θέμα!
Εκπληκτικό poll!
-
This post is deleted! -
Δεν είναι υποχρεωτικό να ψηφίσει όποιος δεν θέλει, ούτε περιμένουν τα αποτελέσματα στις Βρυξέλλες.
Νομίζω όλοι λίγο πολύ ενδιαφέρονται για το πως βλέπουν οι άλλοι το θέμα.Προσωπικά δεν είμαι ούτε πολέμιος της μπαταριοκίνησης/ηλεκτροκίνησης.
Τη θεωρώ too little, too late που λεμε και στο νότιο Πήλιο, την οικολογική διάσταση της, αμφισβητώ τα κίνητρα και το νεοφιλελεύθερο καπιταλλιστικο υπερκαταναλωτισμο, που μάλλον θα κάνει τα πράγματα χειρότερα.Όμως το σκεπτικό του ο καθένας δεν χρειάζεται να το γράψει ή δικαιολογησει, αν θα ψήφιζε με τα λεφτά του εθελοντικά εξετάζουμε
-
Όταν κάνεις κάποιες αξιολογήσεις πρέπει να εξετάσεις το πλαίσιο στο οποίο αυτές γίνονται.
Εάν για παράδειγμα κάποιος κάνει πολλά ταξίδια αυθημερόν, παρά την ύπαρξη ιδιωτικής κατοικίας δεν θα αγοράσει ev με τα σημερινά τεχνικά χαρακτηριστικά που προσφέρουν.
Εάν εν τέλη ευδοκιμήσει η χρήση υδρογόνου μέσω οποιουδήποτε φορέα όπως π.χ της αμμωνίας, τότε αλλάζει το πλαίσιο στο οποίο εξετάζουμε την υιοθέτηση των ev. Καθώς θα μπορεί είτε να εφοδιάζεται γρήγορα είτε ακόμα και να μη διαθέτει καθόλου ιδιωτικό χώρο στάθμευσης. Ακόμα είμαστε στην αρχή της τεχνολογικής μετάβασης.
Συνεπώς, και παλι μετά τις διευκρινίσεις σου θεωρώ πως επιχειρείς μια προπαγανδιση του θέματος.
Τελος, να σου πω πως από το 1990 οι χώρες είχαν ενημερώσει τις νεοφιλελεύθερες εταιρίες και κατασκευαστές πως το πρόβλημα του κλίματος είναι υπαρκτό και πρέπει να κάνουν κάτι για μια σειρά θεμάτων.
Τελικά τα λόμπυ επηρέαζαν τις πολιτικές και τους νόμους ώστε να συνεχίσουν στο ίδιο μοτίβο χωρίς να βάλουν το χέρι βαθιά στην τσέπη για να εκσυγχρονιστούν.
Εν τέλη μετά τη συμφωνία του Παρισιού τα κράτη αγριεψαν απέναντι στην αγορά και έβαλαν αυστηρά χρονοδιαγράμματα (τα οποία είναι και παλι κάπως ελαστικά) ως προς την υιοθέτηση τεχνολογιών για την αναστροφή όπως λες της κλιματικής κρίσης.
Αυτός ο χρονικός ορίζοντας ο οποίος γονατίζει τις ευρωπαϊκές βιομηχανίες, λόγω της κακής τους διοίκησης και των τρόπων που είχαν μάθει να δραστηριοποιούνται, εσύ το ερμηνεύεις ως νεοφιλελεύθερη επιβολή. Δηλαδή το γεγονός πως οι ομοσπονδίες μέσω των βουλευτών που εκλεγούν οι πολίτες τους, επιβάλουν στις εταιρίες αυστηρά χρονοδιαγράμματα ορίζεται ως νεοφιλελευθερισμος!
Οκ!
Μπαταριοκίνηση και Κλιματική Κρίση.