Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρόβλημα σε C2 του 2006 (Diesel)
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πρόβλημα σε C2 του 2006 (Diesel)
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    10
    548
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      Kassiopi last edited by

      Γεια σας.

      Εδώ και ένα μήνα το αμάξι παρουσιάζει το εξής: ενώ βρίσκομαι εν κινήσει ξαφνικά το αμάξι κατεβάζει απότομα στροφές (σβήνει για δευτερόλεπτα) και επειδή έχω πατημένο το γκάζι ανεβάζει στροφές μόνο του και συνεχίζει (ουσιαστικά το αμάξι φρενάρει και μετά γκαζώνει απότομα μόνο του). Μάλιστα κάποιες φορές σβήνει τελείως αλλά αν γυρίσω τη μίζα παίρνει κανονικά πάλι. Αυτό δε μου το κάνει συστηματικά αλλά όποτε θέλει αυτό π.χ. έχει συμβεί να μη μου το κάνει καθόλου για κάποιες μέρες και να το πάρω μία ημέρα και να με αφήσει τρεις τέσσερις φορές στο δρόμο (αλλά πάντα παίρνει μπροστά μόλις γυρίσω τη μίζα).

      Έχω μπει λοιπόν σε μία διαδικασία του να το πάω στο μηχανικό που με έστειλε σε ηλεκτρολόγο ο οποίος σήκωσε τα χέρια ψηλά και με παρέπεμψε σε ένα μπεκά ο οποίος μου έδειξε τα μπεκ στον υπολογιστή (από τα οποία το ένα ήταν κόκκινο και τα υπόλοιπα πορτοκαλί) λέγοντάς μου ότι ΜΑΛΛΟΝ δύο σενάρια παίζουν: το ένα είναι να φταίνε τα μπεκ τα οποία θα πρέπει να αλλάξω (σύνολο γύρω στα 1400 ευρώ όλο το σετ των 4) ή φταίει ο εγκέφαλος οπότε δεν αξίζει καν να ασχοληθώ να το φτιάξω. Επίσης στα πλαίσια του "ταξιδιού" από τεχνικό σε τεχνικό αλλάχτηκε και μια βαλβίδα καυσίμου η οποία είχε φθαρεί. Τον ρώτησα επίσης μήπως είναι καλύτερα να τα καθαρίσουμε πρώτα τα μπεκ πριν την αλλαγή αλλά μου είπε ότι δεν ωφελεί και καλύτερα να τα αλλάξω. Όμως μου τόνισε ότι μπορεί και να μη φταίει αυτό...Να πω εδώ ότι το αμάξι το αγόρασα (για την ακρίβεια μου το αγόρασαν) μεταχειρισμένο και όχι καινούριο.

      Αποφάσισα να πάω και σε άλλο τεχνικό για δεύτερη γνώμη. Του έκανε μία διάγνωση και είπε ότι ή είναι εγκέφαλος ή η ασφαλειοθήκη. Όταν ρώτησα για τα μπεκ είπε ότι δεν αποκλείεται αλλά δε θα μου έβγαζε αυτό το σύμπτωμα. Η πλάκα είναι ότι του το άφησα το αυτοκίνητο για να το κινήσει έτσι ώστε να του βγάλει του ίδιου το πρόβλημα μήπως και κατανοήσει τι γίνεται και ενώ το έτρεξε για περίπου 60 χιλιόμετρα δεν του παρουσίασε κάτι ενώ εμένα την ίδια μέρα μέσα στη πόλη όταν του το πήγαινα στο συνεργείο, μου έσβησε τρεις φορές σε μια διαδρομή 4 χλμ!

      Προβληματίζομαι για το τι να κάνω εν τέλει. Καθαρίζω τα μπεκ και βλέπουμε; Το πουλάω έτσι όπως είναι και παίρνω άλλο;

      Μιας και είμαι άσχετη με αυτοκίνητα θα ήθελα τη γνώμη σας γιατί πάω να τρελαθώ....

      gtsartsal D 2 Replies Last reply Reply Quote 0
      • gtsartsal
        gtsartsal @Kassiopi last edited by gtsartsal

        @kassiopi

        ** Προβληματίζομαι για το τι να κάνω εν τέλει. Καθαρίζω τα μπεκ και βλέπουμε;Το πουλάω έτσι όπως είναι και παίρνω άλλο;

        Μιας και είμαι άσχετη με αυτοκίνητα θα ήθελα τη γνώμη σας γιατί πάω να τρελαθώ.... **

        Με όλο το θάρρος και χωρίς παρεξήγηση.
        Αυτό που συμβαίνει σε εσάς και πάει να σας τρελάνει, με άνεση θα το πουλουσατε και ας τρελαθεί ο επόμενος.

        Επειδή, όλα είναι δανεικά, φτιάξτε το και μετα αποφασίζετε τι θα κάνετε.

        K 1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • K
          Kassiopi @gtsartsal last edited by

          @gtsartsal said in Πρόβλημα σε C2 του 2006 (Diesel):

          @kassiopi

          ** Προβληματίζομαι για το τι να κάνω εν τέλει. Καθαρίζω τα μπεκ και βλέπουμε;Το πουλάω έτσι όπως είναι και παίρνω άλλο;

          Μιας και είμαι άσχετη με αυτοκίνητα θα ήθελα τη γνώμη σας γιατί πάω να τρελαθώ.... **

          Με όλο το θάρρος και χωρίς παρεξήγηση.
          Αυτό που συμβαίνει σε εσάς και πάει να σας τρελάνει, με άνεση θα το πουλουσατε και ας τρελαθεί ο επόμενος.

          Επειδή, όλα είναι δανεικά, φτιάξτε το και μετα αποφασίζετε τι θα κάνετε.

          Δεν εννοώ να το πουλήσω αποκρύπτοντας τι έχει αλλά σε μία μάντρα γνωρίζοντας τη βλάβη, να το πάω για απόσυρση ή να το πουλήσω με βλάβη.

          Θα προτιμούσα λοιπόν να αφήσουμε τις "ηθικές" υποδείξεις και αν μπορείτε να μου απαντήσετε στην ερώτηση για να με βοηθήσετε. Αλλιώς παρακαλώ προσπέράστε το post μου. Ευχαριστώ.

          A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            andya3 @Kassiopi last edited by

            @kassiopi said in Πρόβλημα σε C2 του 2006 (Diesel):

            @gtsartsal said in Πρόβλημα σε C2 του 2006 (Diesel):

            @kassiopi

            ** Προβληματίζομαι για το τι να κάνω εν τέλει. Καθαρίζω τα μπεκ και βλέπουμε;Το πουλάω έτσι όπως είναι και παίρνω άλλο;

            Μιας και είμαι άσχετη με αυτοκίνητα θα ήθελα τη γνώμη σας γιατί πάω να τρελαθώ.... **

            Με όλο το θάρρος και χωρίς παρεξήγηση.
            Αυτό που συμβαίνει σε εσάς και πάει να σας τρελάνει, με άνεση θα το πουλουσατε και ας τρελαθεί ο επόμενος.

            Επειδή, όλα είναι δανεικά, φτιάξτε το και μετα αποφασίζετε τι θα κάνετε.

            Δεν εννοώ να το πουλήσω αποκρύπτοντας τι έχει αλλά σε μία μάντρα γνωρίζοντας τη βλάβη, να το πάω για απόσυρση ή να το πουλήσω με βλάβη.

            Θα προτιμούσα λοιπόν να αφήσουμε τις "ηθικές" υποδείξεις και αν μπορείτε να μου απαντήσετε στην ερώτηση για να με βοηθήσετε. Αλλιώς παρακαλώ προσπέράστε το post μου. Ευχαριστώ.

            Μην ασχοληθείς άλλο με το αυτοκίνητο. Ούτε τα συνεργεία θ' ασχοληθούν με κουφές και πιθανότατα ακριβές βλάβες. Που ξέρουν εκ των προτέρων ότι και οι ίδιοι θα μπλέξουν και ο ιδιοκτήτης μπορεί να στραβώσει λόγω του υψηλού κόστους και πιθανής αποτυχίας στην επισκευή.
            Ξεφορτώσου το.

            Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              driver-m @Kassiopi last edited by

              @kassiopi said in Πρόβλημα σε C2 του 2006 (Diesel):

              Γεια σας.

              Εδώ και ένα μήνα το αμάξι παρουσιάζει το εξής: ενώ βρίσκομαι εν κινήσει ξαφνικά το αμάξι κατεβάζει απότομα στροφές (σβήνει για δευτερόλεπτα) και επειδή έχω πατημένο το γκάζι ανεβάζει στροφές μόνο του και συνεχίζει (ουσιαστικά το αμάξι φρενάρει και μετά γκαζώνει απότομα μόνο του). Μάλιστα κάποιες φορές σβήνει τελείως αλλά αν γυρίσω τη μίζα παίρνει κανονικά πάλι. Αυτό δε μου το κάνει συστηματικά αλλά όποτε θέλει αυτό π.χ. έχει συμβεί να μη μου το κάνει καθόλου για κάποιες μέρες και να το πάρω μία ημέρα και να με αφήσει τρεις τέσσερις φορές στο δρόμο (αλλά πάντα παίρνει μπροστά μόλις γυρίσω τη μίζα).

              Έχω μπει λοιπόν σε μία διαδικασία του να το πάω στο μηχανικό που με έστειλε σε ηλεκτρολόγο ο οποίος σήκωσε τα χέρια ψηλά και με παρέπεμψε σε ένα μπεκά ο οποίος μου έδειξε τα μπεκ στον υπολογιστή (από τα οποία το ένα ήταν κόκκινο και τα υπόλοιπα πορτοκαλί) λέγοντάς μου ότι ΜΑΛΛΟΝ δύο σενάρια παίζουν: το ένα είναι να φταίνε τα μπεκ τα οποία θα πρέπει να αλλάξω (σύνολο γύρω στα 1400 ευρώ όλο το σετ των 4) ή φταίει ο εγκέφαλος οπότε δεν αξίζει καν να ασχοληθώ να το φτιάξω. Επίσης στα πλαίσια του "ταξιδιού" από τεχνικό σε τεχνικό αλλάχτηκε και μια βαλβίδα καυσίμου η οποία είχε φθαρεί. Τον ρώτησα επίσης μήπως είναι καλύτερα να τα καθαρίσουμε πρώτα τα μπεκ πριν την αλλαγή αλλά μου είπε ότι δεν ωφελεί και καλύτερα να τα αλλάξω. Όμως μου τόνισε ότι μπορεί και να μη φταίει αυτό...Να πω εδώ ότι το αμάξι το αγόρασα (για την ακρίβεια μου το αγόρασαν) μεταχειρισμένο και όχι καινούριο.

              Αποφάσισα να πάω και σε άλλο τεχνικό για δεύτερη γνώμη. Του έκανε μία διάγνωση και είπε ότι ή είναι εγκέφαλος ή η ασφαλειοθήκη. Όταν ρώτησα για τα μπεκ είπε ότι δεν αποκλείεται αλλά δε θα μου έβγαζε αυτό το σύμπτωμα. Η πλάκα είναι ότι του το άφησα το αυτοκίνητο για να το κινήσει έτσι ώστε να του βγάλει του ίδιου το πρόβλημα μήπως και κατανοήσει τι γίνεται και ενώ το έτρεξε για περίπου 60 χιλιόμετρα δεν του παρουσίασε κάτι ενώ εμένα την ίδια μέρα μέσα στη πόλη όταν του το πήγαινα στο συνεργείο, μου έσβησε τρεις φορές σε μια διαδρομή 4 χλμ!

              Προβληματίζομαι για το τι να κάνω εν τέλει. Καθαρίζω τα μπεκ και βλέπουμε; Το πουλάω έτσι όπως είναι και παίρνω άλλο;

              Μιας και είμαι άσχετη με αυτοκίνητα θα ήθελα τη γνώμη σας γιατί πάω να τρελαθώ....

              Δηλαδη ο ηλεκτρολογος σου λεει οτι τα μπεκ αξιχει να τα φτιαξεις με 1400 ευρω αλλα να αλλαξεις εγκεφαλο, που ανετα με κανα 300αρι ευρω βρισκεις μεταχειρισμενο, δεν αξιζει.
              Αλλαξε ηλεκτρολογο καταρχας. Και δευτερον ειναι πολυ δυσκολο μπεκ να σου κανουν τετοια συμπτωματα οποτε γουσταρουν, αν ειχαν σοβαρο προβλημα το αμαξι θα εβλεπες παντου κομπιασματα, ρεταρισματα κλπ, οχι ενω ειναι ολα καλα ξαφνικα να εχεις τετοια θεματα.
              Για εμενα ξεκιμα με αισθητηρες (λαμδα, μαπ), μετα δες μπουζι, πολλαπλασιαστες και μετα πιο ευκολα θα αλλαζα εγκεφαλο παρα 1400 ευρω (που ειναι υπερβολικη τιμη ωστοσο) για μπεκς.

              H K 2 Replies Last reply Reply Quote 1
              • H
                harisma23 @driver-m last edited by

                @driver-m said in Πρόβλημα σε C2 του 2006 (Diesel):

                Για εμενα ξεκιμα με αισθητηρες (λαμδα, μαπ), μετα δες μπουζι, πολλαπλασιαστες και μετα πιο ευκολα θα αλλαζα εγκεφαλο παρα 1400 ευρω (που ειναι υπερβολικη τιμη ωστοσο) για μπεκς.

                Α πα πα... Μπουζί σε diesel;
                Αυτομάτως πάνε όλες οι συμβουλές σου στον κάλαθο των αχρήστων. 😜

                D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • D
                  driver-m @harisma23 last edited by

                  @harisma23 said in Πρόβλημα σε C2 του 2006 (Diesel):

                  @driver-m said in Πρόβλημα σε C2 του 2006 (Diesel):

                  Για εμενα ξεκιμα με αισθητηρες (λαμδα, μαπ), μετα δες μπουζι, πολλαπλασιαστες και μετα πιο ευκολα θα αλλαζα εγκεφαλο παρα 1400 ευρω (που ειναι υπερβολικη τιμη ωστοσο) για μπεκς.

                  Α πα πα... Μπουζί σε diesel;
                  Αυτομάτως πάνε όλες οι συμβουλές σου στον κάλαθο των αχρήστων. 😜

                  Eχεις δικιο, ειδα c2 του 2006 και δεν ειχα δει οτι ειναι diesel, νομισα οτι ειναι τα κλασικα 1.1 ή 1.4 βενζινης. Παμε στα υπολοιπα λοιπον.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • G
                    GIORGOSD 0 last edited by

                    Ίσως να ελέγξετε την αντλία υψηλής πίεσης του diesel.Από κακό καύσιμο παθαίνουν εύκολα βλάβες, επισκευάζονται όμως .Και την βαλβίδα ανακούφισης του τούρμπο.Δύσκολο να καεί εγκέφαλος εκτός και έχει γίνει καμιά εκκίνηση κινητήρα με εξωτερική βοήθεια και λανθασμένη συνδεσμολογία.Καλό είναι να πάτε σε αντιπροσωπεία ή σε μηχανικό που ειδικεύετε στα συγκεκριμένα αυτοκίνητα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      Kassiopi @driver-m last edited by

                      @driver-m said in Πρόβλημα σε C2 του 2006 (Diesel):

                      1400 ευρω (που ειναι υπερβολικη τιμη ωστοσο) για μπεκς.

                      Οπότε τι τιμή παίζει για το σετ (φοράει siemens); Αν χρειαστεί να αλλαχθούν τελικά μπορώ να βάλω imitation; Γενικότερα πως μπορώ να κινηθώ προκειμένου να μην πληρώσω τα μαλλιά της κεφαλής μου;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • xenos
                        xenos last edited by

                        Στη θέση σου θα το πήγαινα σε κάποιον εξειδικευμένο (μόνο diesel), αλλιώς δεν βγάζεις άκρη. Ίσως ένα τεστ με μετάχειρα μπεκ;

                        Στο τικ τοκ βλέπω πολύ αυτόν εδώ. Δεν τον γνωρίζω αλλά θα έκανα ένα τηλ. Είναι κάπου βόρεια.

                        Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr