-
Καλησπέρα, θέλω τη βοήθεια σας, έχω το 5008 1500 130hp Gt line του 2019. Απο τα 130.000 χλμ μου άναψε κλειδί service, check engine και adblue και μου έδινε αυτονομία 2000 χλμ. Άλλαξα το μπεκ ψεκασμου adblue αλλά μετα απο 5000 χλμ τα ίδια. Δοκίμασα αισθητήρες λ πάλι τα ίδια. Μου κάνανε καθαρισμό dpf πάλι τα ίδια. Συνδέθηκαν με το εργοστάσιο στη Γαλλία και τους είπαν να καθαρίσουν τις βαλβίδες εξαγωγής καυσαερίων. Μετά απο 250 χλμ πάλι τα ίδια χωρίς να δίνει χλμ αυτονομίας. Βγάζει κατευθείαν βλαβη καταλύτη, αδύνατη επανεκκίνηση. Το έχει αντιμετωπίσει κανένας;
-
@dbok said in peugeot 5008 (suv):
Καλησπέρα, θέλω τη βοήθεια σας, έχω το 5008 1500 130hp Gt line του 2019. Απο τα 130.000 χλμ μου άναψε κλειδί service, check engine και adblue και μου έδινε αυτονομία 2000 χλμ. Άλλαξα το μπεκ ψεκασμου adblue αλλά μετα απο 5000 χλμ τα ίδια. Δοκίμασα αισθητήρες λ πάλι τα ίδια. Μου κάνανε καθαρισμό dpf πάλι τα ίδια. Συνδέθηκαν με το εργοστάσιο στη Γαλλία και τους είπαν να καθαρίσουν τις βαλβίδες εξαγωγής καυσαερίων. Μετά απο 250 χλμ πάλι τα ίδια χωρίς να δίνει χλμ αυτονομίας. Βγάζει κατευθείαν βλαβη καταλύτη, αδύνατη επανεκκίνηση. Το έχει αντιμετωπίσει κανένας;
δοχείο adlbue άλλαξες?
μια βόλτα στον γιατρο θα ήταν χρήσιμη...
δηλαδή Ρεμούνδος, Λ. Δημοκρατίας 217, Μενίδι -
Δυστυχως πολλοι το εχουν αντιμετωπίσει αφου ειναι στανταρ και συνηθισμένα προβλήματα. Γάτος σωστή συμβουλή.
peugeot 5008 (suv)