Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί εξατμίσεως
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περί εξατμίσεως
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    19
    751
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      Gol last edited by Gol

      Χαίρετε,
      Αν η εξατμιση μαζι με downpipe ειναι 55μμ ολη, θα παρουσιασει προβλημα ή περαιτερω φθορα;
      Αλλαχθηκε απο το downpipe (το downpipe εμεινε ιδιο) μεχρι την αποληξη απο 45μμ εργοστασιακη σε 55μμ με ανοξειδωτο μεσαιο καζανι και ανοξειδωτο τελικο καζανι ελευθερας ροης.

      Τουρμπο αμαξι.
      Καλυτερα να αλλαχθει και το downpipe με φαρδυτερο;

      Δεν ειναι και δεν προκειται να επαπρογραμματιστει.

      alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • alexandros-k
        alexandros-k @Gol last edited by

        @gol said in Περί εξατμίσεως:

        Χαίρετε,
        Αν η εξατμιση μαζι με downpipe ειναι 55μμ ολη, θα παρουσιασει προβλημα ή περαιτερω φθορα;
        Αλλαχθηκε απο το downpipe (το downpipe εμεινε ιδιο) μεχρι την αποληξη απο 45μμ εργοστασιακη σε 55μμ με ανοξειδωτο μεσαιο καζανι και ανοξειδωτο τελικο καζανι ελευθερας ροης.

        Τουρμπο αμαξι.
        Καλυτερα να αλλαχθει και το downpipe με φαρδυτερο;

        Δεν ειναι και δεν προκειται να επαπρογραμματιστει.

        1000αρι ή 1200αρι ειναι?
        Δεν ειναι απαραιτητο να αλλαξεις και dp . Δεν θα σου δημιουργησει προβλημα. Αφου δεν θα βαλεις προγραμμα , αστο ετσι. Γιατι αν μεγαλωσεις την διαμετρο και στο dp, θα χασεις στα χαμηλα.
        Ο καταλυτης ειναι πανω στο dp ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          Gol last edited by

          Χιλιαρη ειναι.
          Επειδη ως επι το πλειστον το dowpipe ειναι φαρδυτερο απο την λοιπη εξατμιση, γι αυτο ερωτω αν θα εχει προβλημα ή περισσοτερη φθορα.

          Ο καταλυτης ειναι επειτα απο την τουρμπινα σχεδον διπλα στην αρχη του downpipe.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • cirus
            cirus last edited by cirus

            Αστο όπως είναι. κανένα προβλημα δεν θα έχεις.

            το αντιθετο θα δημιουργήσει πρόβλημα

            Cirus the virus

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              Gol last edited by

              Ευχαριστω για την γνωμη.
              Επειδη εργοστασιακη ητανε 55μμ downpipe και 45μμεχρι την αποληξη.
              Και συνηθως το downpipe ειναι φαρδυτερο.

              Αλλα λες αν ειναι ομοια διατομη δεν εχει προβλημα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vagnar last edited by

                Ποιος ο λόγος να το κάνεις αυτό αν δεν σε ενδιαφέρει μα αλλάξεις το πρόγραμμα;

                G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  Gol @vagnar last edited by

                  @vagnar said in Περί εξατμίσεως:

                  Ποιος ο λόγος να το κάνεις αυτό αν δεν σε ενδιαφέρει μα αλλάξεις το πρόγραμμα;

                  Για την υγεια του οχηματος.
                  Και για αριστη αποδοση οπως ειναι.
                  Εχει αυξηθει η αποδοση της τουρμπινας απο 1.3 εργοστασιακως σε 1.4.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vagnar last edited by

                    Ναι και πιθανόν να φτωχυνει το μείγμα ή να μπει σε safe mode αν πάει εκτός ορίων.

                    G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      Gol @vagnar last edited by

                      @vagnar said in Περί εξατμίσεως:

                      Ναι και πιθανόν να φτωχυνει το μείγμα ή να μπει σε safe mode αν πάει εκτός ορίων.

                      Εννοεις αν φαρδυνει η διατομη του downpipe;
                      Και ακομη περισσοτερο με 200αρη καταλυτη.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vagnar last edited by

                        Εννοώ αν με το απόδοση τουρμπίνας από 1,3 στο 1,4 εννοείς την πίεση, από ένα σημείο και μετά δεν θα μπορεί να δώσει την σωστή ποσότητα καυσίμου αν το παρακάνεις.

                        G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          Gol @vagnar last edited by

                          @vagnar said in Περί εξατμίσεως:

                          Εννοώ αν με το απόδοση τουρμπίνας από 1,3 στο 1,4 εννοείς την πίεση, από ένα σημείο και μετά δεν θα μπορεί να δώσει την σωστή ποσότητα καυσίμου αν το παρακάνεις.

                          Δεν θα φθασει παραπανω, τοσο ειναι αρκετο.

                          Το μειγμα τοσο καιρο φαινεται ενταξει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            Gol last edited by

                            Ευχαριστω προς ολους.
                            Αρα να μεινει οπως ειναι. Δεν ειναι εχει προβλημα το οτι ειναι ομοια διατομη downpipe και υπολοιπη εξατμιση, παροτι συνηθως ειναι μεγαλυτερο το dowpipe.

                            Καποιοι συμβουλευσαν να αλλαχθει ο καταλυτης με 200αρη για να αυξηθει η αποδοση.

                            alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • alexandros-k
                              alexandros-k @Gol last edited by

                              @gol said in Περί εξατμίσεως:

                              Ευχαριστω προς ολους.
                              Αρα να μεινει οπως ειναι. Δεν ειναι εχει προβλημα το οτι ειναι checομοια διατομη downpipe και υπολοιπη εξατμιση, παροτι συνηθως ειναι μεγαλυτερο το dowpipe.

                              Καποιοι συμβουλευσαν να αλλαχθει ο καταλυτης με 200αρη για να αυξηθει η αποδοση.

                              Αστο οπως ειναι. Δεν πειραζει που ειναι ιδια διαμετρο με την υπολοιπη εξατμιση. Αν αλλαξεις καταλυτη μπορει να σου βγαζει check , γιατι θα βλεπει παραπανω καυσαερια, και τοτε θα χρειαστεις προγραμμα

                              cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • cirus
                                cirus @alexandros-k last edited by

                                @alexandros-k said in Περί εξατμίσεως:

                                @gol said in Περί εξατμίσεως:

                                Ευχαριστω προς ολους.
                                Αρα να μεινει οπως ειναι. Δεν ειναι εχει προβλημα το οτι ειναι checομοια διατομη downpipe και υπολοιπη εξατμιση, παροτι συνηθως ειναι μεγαλυτερο το dowpipe.

                                Καποιοι συμβουλευσαν να αλλαχθει ο καταλυτης με 200αρη για να αυξηθει η αποδοση.

                                Αστο οπως ειναι. Δεν πειραζει που ειναι ιδια διαμετρο με την υπολοιπη εξατμιση. Αν αλλαξεις καταλυτη μπορει να σου βγαζει check , γιατι θα βλεπει παραπανω καυσαερια, και τοτε θα χρειαστεις προγραμμα

                                ακριβώς αυτό θα γίνει!!!!

                                Cirus the virus

                                alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • alexandros-k
                                  alexandros-k @cirus last edited by

                                  @cirus said in Περί εξατμίσεως:

                                  @alexandros-k said in Περί εξατμίσεως:

                                  @gol said in Περί εξατμίσεως:

                                  Ευχαριστω προς ολους.
                                  Αρα να μεινει οπως ειναι. Δεν ειναι εχει προβλημα το οτι ειναι checομοια διατομη downpipe και υπολοιπη εξατμιση, παροτι συνηθως ειναι μεγαλυτερο το dowpipe.

                                  Καποιοι συμβουλευσαν να αλλαχθει ο καταλυτης με 200αρη για να αυξηθει η αποδοση.

                                  Αστο οπως ειναι. Δεν πειραζει που ειναι ιδια διαμετρο με την υπολοιπη εξατμιση. Αν αλλαξεις καταλυτη μπορει να σου βγαζει check , γιατι θα βλεπει παραπανω καυσαερια, και τοτε θα χρειαστεις προγραμμα

                                  ακριβώς αυτό θα γίνει!!!!

                                  Θα μπορουσε να βαλει "κλεφτη" στον λ , αλλά δεν κανει τοσο καλη δουλεια και παλι θα εχει check , απλά πιο αραια

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    Gol last edited by

                                    Ευχαριστω πολυ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • G
                                      Gol last edited by Gol

                                      Το τελικο καζανι ανοιξειδωτο ελευθερας ροης.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        Gol last edited by Gol

                                        Το μεσαιο καζανι ανοιξειδωτο ελευθερας ροης.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          Gol last edited by

                                          Εγινε εγκατασταση καταλυτου διακοσιων οπων-σπορ μεταλλικου.
                                          Ουτε ενδειξη βλαβης (λαμπακι), ουτε καποιο προβλημα, δυο μηνες τωρα.

                                          Αυξηθηκε λιγο η αποδοση.
                                          Φαινεται να μην θερμαινεται (αρα λιγοτερη φθορα) τοσο πολυ.

                                          received_2146917678973880.jpeg

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1 / 1
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr