Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 206, 2005, θερμοκρασία
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Peugeot 206, 2005, θερμοκρασία
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    4
    372
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jim2023 last edited by jim2023

      Καλησπέρα. Γράφω πρωτη φορά εδώ.
      Έχω ένα Peugeot 206 του 2005, με 90 ίππους. Το αγόρασα μεταχειρισμένo το 2011 με 57.000 χιλιόμετρα τα οποία ήταν γυρισμένα και το διαπίστωση πριν 2 χρόνια στα ΚΤΕΟ. Ενα χρόνο πριν το πάρω, είχε περάσει ΚΤΕΟ με 162.000!!!
      Σήμερα, εχω 150.000 χιλιόμετρα άρα τα πραγματικά του ειναι τουλάχιστον 250.000
      Από όταν το αγόρασα, η θερμοκρασία έπαιζε μεταξύ 90 και 100, στα 100 άνοιγε το βεντιλατερ και έπεφτε και μου είχαν πει οτι αυτό κάνουν αυτά τα μοντέλο.
      Στον πρόσφατο καύσωνα όμως, ανέβαζε με το κλιματιστικό 105 και αν δεν έκλεισα το κλΙματιστικό δυσκολευοτανε να πέσει ή έπεφτε πολυ λίγο ως τα 100. Να σημειώσω ότι έχω κάνει όλα τα σερβις, πρόσφατα άλλαξα και ιμάντες κλπ
      Ο μηχανικός μου μ ου λέει ότι φταιει ο καύσωνας και μου προτείνει να αλλάξω ψυγειο γιατι αυτό που έχω βάλει 2 χρόνια πριν δεν ειναι λεει καλης ποιότητας χωρίς όμως να με διαβεβαιωνει ότι θα λυθεί το πρόβλημα.
      Εχει αντιμετωπισει κ αποιος κατι αντιστοιχο;

      A I 2 Replies Last reply Reply Quote 1
      • A
        anestis-m @jim2023 last edited by

        @jim2023 said in Peugeot 206, 2005, θερμοκρασία:

        Καλησπέρα. Γράφω πρωτη φορά εδώ.
        Έχω ένα Peugeot 206 του 2005, με 90 ίππους. Το αγόρασα μεταχειρισμένo το 2011 με 57.000 χιλιόμετρα τα οποία ήταν γυρισμένα και το διαπίστωση πριν 2 χρόνια στα ΚΤΕΟ. Ενα χρόνο πριν το πάρω, είχε περάσει ΚΤΕΟ με 162.000!!!
        Σήμερα, εχω 150.000 χιλιόμετρα άρα τα πραγματικά του ειναι τουλάχιστον 250.000
        Από όταν το αγόρασα, η θερμοκρασία έπαιζε μεταξύ 90 και 100, στα 100 άνοιγε το βεντιλατερ και έπεφτε και μου είχαν πει οτι αυτό κάνουν αυτά τα μοντέλο.
        Στον πρόσφατο καύσωνα όμως, ανέβαζε με το κλιματιστικό 105 και αν δεν έκλεισα το κλΙματιστικό δυσκολευοτανε να πέσει ή έπεφτε πολυ λίγο ως τα 100. Να σημειώσω ότι έχω κάνει όλα τα σερβις, πρόσφατα άλλαξα και ιμάντες κλπ
        Ο μηχανικός μου μ ου λέει ότι φταιει ο καύσωνας και μου προτείνει να αλλάξω ψυγειο γιατι αυτό που έχω βάλει 2 χρόνια πριν δεν ειναι λεει καλης ποιότητας χωρίς όμως να με διαβεβαιωνει ότι θα λυθεί το πρόβλημα.
        Εχει αντιμετωπισει κ αποιος κατι αντιστοιχο;

        Εννοείτε ότι πρώτα κοιτάς τον θερμοστάτη! Ντίζελ είναι ;

        J 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          ilias-a @jim2023 last edited by

          @jim2023 said in Peugeot 206, 2005, θερμοκρασία:

          Καλησπέρα. Γράφω πρωτη φορά εδώ.
          Έχω ένα Peugeot 206 του 2005, με 90 ίππους. Το αγόρασα μεταχειρισμένo το 2011 με 57.000 χιλιόμετρα τα οποία ήταν γυρισμένα και το διαπίστωση πριν 2 χρόνια στα ΚΤΕΟ. Ενα χρόνο πριν το πάρω, είχε περάσει ΚΤΕΟ με 162.000!!!
          Σήμερα, εχω 150.000 χιλιόμετρα άρα τα πραγματικά του ειναι τουλάχιστον 250.000
          Από όταν το αγόρασα, η θερμοκρασία έπαιζε μεταξύ 90 και 100, στα 100 άνοιγε το βεντιλατερ και έπεφτε και μου είχαν πει οτι αυτό κάνουν αυτά τα μοντέλο.
          Στον πρόσφατο καύσωνα όμως, ανέβαζε με το κλιματιστικό 105 και αν δεν έκλεισα το κλΙματιστικό δυσκολευοτανε να πέσει ή έπεφτε πολυ λίγο ως τα 100. Να σημειώσω ότι έχω κάνει όλα τα σερβις, πρόσφατα άλλαξα και ιμάντες κλπ
          Ο μηχανικός μου μ ου λέει ότι φταιει ο καύσωνας και μου προτείνει να αλλάξω ψυγειο γιατι αυτό που έχω βάλει 2 χρόνια πριν δεν ειναι λεει καλης ποιότητας χωρίς όμως να με διαβεβαιωνει ότι θα λυθεί το πρόβλημα.
          Εχει αντιμετωπισει κ αποιος κατι αντιστοιχο;

          φυσιολογικο με καυσωνα και a/c να δεις ανεβασμενη θερμοκρασια, αν σε νορμαλ θερμοκρασιες 30-35 βαθμους αντιμετοπιζεις το ιδιο προβλημα ξεκινας με ψυγειο νερου και θερμοστατη, επισης ενας ελεγχος στην φτερωτη της αντλιας νερου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • J
            jim2023 @anestis-m last edited by

            @anestis-m said in Peugeot 206, 2005, θερμοκρασία:

            @jim2023 said in Peugeot 206, 2005, θερμοκρασία:

            Καλησπέρα. Γράφω πρωτη φορά εδώ.
            Έχω ένα Peugeot 206 του 2005, με 90 ίππους. Το αγόρασα μεταχειρισμένo το 2011 με 57.000 χιλιόμετρα τα οποία ήταν γυρισμένα και το διαπίστωση πριν 2 χρόνια στα ΚΤΕΟ. Ενα χρόνο πριν το πάρω, είχε περάσει ΚΤΕΟ με 162.000!!!
            Σήμερα, εχω 150.000 χιλιόμετρα άρα τα πραγματικά του ειναι τουλάχιστον 250.000
            Από όταν το αγόρασα, η θερμοκρασία έπαιζε μεταξύ 90 και 100, στα 100 άνοιγε το βεντιλατερ και έπεφτε και μου είχαν πει οτι αυτό κάνουν αυτά τα μοντέλο.
            Στον πρόσφατο καύσωνα όμως, ανέβαζε με το κλιματιστικό 105 και αν δεν έκλεισα το κλΙματιστικό δυσκολευοτανε να πέσει ή έπεφτε πολυ λίγο ως τα 100. Να σημειώσω ότι έχω κάνει όλα τα σερβις, πρόσφατα άλλαξα και ιμάντες κλπ
            Ο μηχανικός μου μ ου λέει ότι φταιει ο καύσωνας και μου προτείνει να αλλάξω ψυγειο γιατι αυτό που έχω βάλει 2 χρόνια πριν δεν ειναι λεει καλης ποιότητας χωρίς όμως να με διαβεβαιωνει ότι θα λυθεί το πρόβλημα.
            Εχει αντιμετωπισει κ αποιος κατι αντιστοιχο;

            Εννοείτε ότι πρώτα κοιτάς τον θερμοστάτη! Ντίζελ είναι ;

            Όχι βενζίνη

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • First post
              Last post
            • 1 / 1
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΕΛΛΑΔΑ
              • ΚΟΣΜΟΣ
              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • TEST
              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
            • VIDEO
              • 4TTV
              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CANDID CAMERA
            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΛΕΞΙΚΟ
            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
            • ΑΓΩΝΕΣ
              • FORMULA 1
              • WRC
              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4T CLASSIC
              • ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
            • ΑΓΟΡΑ
              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
            • 2ΤΡΟΧΟΙ
              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CLASSIC
            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
            • MENU
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4ΤΡΟΧΟΙ
            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
            • ΚΟΚ

            logo footer

            coty











            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • CLASSIC
            • ΤΙΜΕΣ
            • VIDEO
            • FORUM
            4T FORUM
            4T LIBRARY
            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
            Powered by nxcode.gr