Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αλλαγή τακάκια και στρωσιμο
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αλλαγή τακάκια και στρωσιμο
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    13
    1371
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      george1703 last edited by

      Έχω ένα fiat Punto 1.2 60hp και χθες το πήρα από Γενικό σέρβις. Αλλάχτηκαν τα μπροστά τακάκια και έγινε ρύθμιση των φρένων. Χρειάζονται στρώσιμο τα τακάκια και αν ναι πως τα στρώνω;

      O 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        anestis-m last edited by

        Χρειάζεται όντως ένα στρώσιμο στην αρχή. Πχ να μην πατάς απότομα και παρατεταμένα το φρένο αλλά να το κάνεις πιο ομαλά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • antonakis
          antonakis last edited by

          Κι επειδή πάντα τα καινούργια τακάκια πιάνουν λιγότερο μέχρι να πατήσουν λίγο, χαλαρά και απαλά.

          Moments before detonation...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            george1703 last edited by

            Ωραία, οπότε φρενάρισμα όσο μπορώ με ταχύτητες και απαλά το φρένο. Στα φανάρια τραβάω χειρόφρενο. Χρειάζεται κάτι άλλο; Πχ διάβασα ότι θέλει φρενάρισματα 50-0χλμ αλλά νμζ ότι δεν θα κάνουν καλό

            alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • O
              otokomae @george1703 last edited by

              @george1703 said in Αλλαγή τακάκια και στρωσιμο:

              Έχω ένα fiat Punto 1.2 60hp και χθες το πήρα από Γενικό σέρβις. Αλλάχτηκαν τα μπροστά τακάκια και έγινε ρύθμιση των φρένων. Χρειάζονται στρώσιμο τα τακάκια και αν ναι πως τα στρώνω;

              Σιγά μη στρώνουμε και τα τακακια

              S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                driver-m last edited by

                Εμενα οσες φορες εχω αλλαξει μου εχουν πει για καμια 100οστη χιλιομετρα να οδηγω κανονικα και να φρεναρω το ιδιο, απλα οχι αποτομα ή να μην κατεβω κανα βουνο και χρειαζονται συνεχη φρεναρισματα.
                Δηλαδη σχετικα ηπια χρηση για λιγο στην αρχη και μετα ειναι ενταξει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • alexandros-k
                  alexandros-k @george1703 last edited by alexandros-k

                  @george1703 said in Αλλαγή τακάκια και στρωσιμο:

                  Ωραία, οπότε φρενάρισμα όσο μπορώ με ταχύτητες και απαλά το φρένο. Στα φανάρια τραβάω χειρόφρενο. Χρειάζεται κάτι άλλο; Πχ διάβασα ότι θέλει φρενάρισματα 50-0χλμ αλλά νμζ ότι δεν θα κάνουν καλό

                  Οδηγα κανονικα . Ουτε κατεβασματα ταχυτητων , ουτε χειροφρενο . Απλα μην το τσαρουχωνεις για τα πρωτα 200-300 χλμ

                  A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • antonakis
                    antonakis last edited by

                    Ε καλά 200-300 χλμ υπερβολή.
                    Ο κυριότερος λόγος είναι να φαγωθεί η πρώτη στρώση που έχουν τα τακάκια ομοιόμορφα. Και ακριβώς επειδή η πρώτη αυτή στρώση δεν φρενάρει το ίδιο καλά, γι'αυτό θέλει κρατημένη οδήγηση.

                    Θυμάμαι την πρώτη φορά που άλλαξα τακάκια-δίσκους σε αμάξι μου και λίγο έλλειψε να φιλήσω τον μπροστινό.

                    Moments before detonation...

                    alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • alexandros-k
                      alexandros-k @antonakis last edited by

                      Δεν ξερω πώς οδηγει ο καθενας και ποσο φρενο παταει . Πες 100 εσυ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • A
                        amaliacerna @alexandros-k last edited by

                        @alexandros-k said in Αλλαγή τακάκια και στρωσιμο:

                        @george1703 said in Αλλαγή τακάκια και στρωσιμο:

                        @george1703 1717 angel number Ωραία, οπότε φρενάρισμα όσο μπορώ με ταχύτητες και απαλά το φρένο. Στα φανάρια τραβάω χειρόφρενο. Χρειάζεται κάτι άλλο; Πχ διάβασα ότι θέλει φρενάρισματα 50-0χλμ αλλά νμζ ότι δεν θα κάνουν καλό

                        Οδηγα κανονικα . Ουτε κατεβασματα ταχυτητων , ουτε χειροφρενο . Απλα μην το τσαρουχωνεις για τα πρωτα 200-300 χλμ

                        Γιατί 200-300 χλμ;
                        100 χλμ είναι αρκετά..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • bassstarlet
                          bassstarlet last edited by

                          Αν θυμάμαναι καλά, 300χλμ μου είχαν πει όταν άλλαξα δίσκους «για να ψηθούν».

                          «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • miata_4ever
                            miata_4ever last edited by

                            Τουλάχιστον 400-500 χλμ και όχι μέσα στην πόλη αποκλειστικά.καλο θα είναι να μη ζεσταθούν απότομα αλλά και να μη κρυώσουν και απότομα.οποτε για αυτά τα χλμ μαλακά το πόδι.

                            The answer to everything is a Miata..

                            PRIUS GEN 3 SOLAR PACK
                            MIATA NB 1.6 LSD

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spi_duster @otokomae last edited by

                              @otokomae said in Αλλαγή τακάκια και στρωσιμο:

                              @george1703 said in Αλλαγή τακάκια και στρωσιμο:

                              Έχω ένα fiat Punto 1.2 60hp και χθες το πήρα από Γενικό σέρβις. Αλλάχτηκαν τα μπροστά τακάκια και έγινε ρύθμιση των φρένων. Χρειάζονται στρώσιμο τα τακάκια και αν ναι πως τα στρώνω;

                              Σιγά μη στρώνουμε και τα τακακια

                              Κι ομως στρωνουν και αυτά. Οπως οτιδήποτε βασιζεται στους νομους της μηχανικης.

                              ....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr