Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    3-πορτα και παθητική ασφάλεια
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. 3-πορτα και παθητική ασφάλεια
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    8
    10
    697
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alekos86_eng last edited by

      Καλησπερα.
      Τα 3πορτα παρά τοβπλεονεκτημα τους οσων αφορά τη συνολικη ακαμψία του οχήματος, εχουν το γνωστό μειονεκτημα της μη-πρακτικότητας.

      Ωστοσο αν αποδεχτεί καποιος το προβλημα πρακτηκότητας, τι γινεται με την παθητική ασφάλεια των πίσω επιβατών;
      Υπάρχει οντως πρόβλημα περιορισμένης δυνατότητας απεγκλωβισμού των πίσω επιβατων λόγω απουσίας πίσω θυρών, ή δεν προκύπτει τέτοιο θέμα;
      Οποιος γνωριζει ή το εχει ψαξει ας απαντήσει!

      Ευχαριστώ

      I 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • antonakis
        antonakis last edited by

        Πόσα καινούργια 3πορτα κυκλοφορούν, εννοώ για τον κοινό κόσμο...

        Στην ανάγκη σπας παράθυρο και τον βγάζεις... Αν μιλάμε για σοβαρότερο ατύχημα, υπάρχουν και τα ανάλογα μηχανήματα της πυροσβεστικής.

        Moments before detonation...

        A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • A
          alekos86_eng @antonakis last edited by

          @antonakis said in 3-πορτα και παθητική ασφάλεια:

          Πόσα καινούργια 3πορτα κυκλοφορούν, εννοώ για τον κοινό κόσμο...

          Στην ανάγκη σπας παράθυρο και τον βγάζεις... Αν μιλάμε για σοβαρότερο ατύχημα, υπάρχουν και τα ανάλογα μηχανήματα της πυροσβεστικής.

          Πλεον ελαχιστα 3πορτα καινουργια.
          Σε μεταχειρισμενα μονο.

          Δεν ξερω τι ισχυει στην πραξη για απεγκλωβισμο σε 3πορτα.. εδω ειναι η απορία μου

          D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            dimsabas @alekos86_eng last edited by

            Στα ζόρικα ατυχήματα, έτσι κι αλλιώς παίζει κόψιμο σε κολόνες κι οροφή, οπότε λογικά δεν έχει διαφορά. Στα ήπια, θα κόβουν ενώ δε θα έκοβαν.

            https://cartalk.gr/

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              ibiza95 @alekos86_eng last edited by

              @alekos86_eng said in 3-πορτα και παθητική ασφάλεια:

              Καλησπερα.
              Τα 3πορτα παρά τοβπλεονεκτημα τους οσων αφορά τη συνολικη ακαμψία του οχήματος, εχουν το γνωστό μειονεκτημα της μη-πρακτικότητας.

              Ωστοσο αν αποδεχτεί καποιος το προβλημα πρακτηκότητας, τι γινεται με την παθητική ασφάλεια των πίσω επιβατών;
              Υπάρχει οντως πρόβλημα περιορισμένης δυνατότητας απεγκλωβισμού των πίσω επιβατων λόγω απουσίας πίσω θυρών, ή δεν προκύπτει τέτοιο θέμα;
              Οποιος γνωριζει ή το εχει ψαξει ας απαντήσει!

              Ευχαριστώ

              Η πόρτες φρακάρουν εύκολα ακόμα και με ένα μέτριο τρακάρισμα οπότε αυτές δεν σου εξασφαλίζουν τον απεγκλωβισμό.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                tgd last edited by

                Άλλο όμως να έχει 4 πόρτες και άλλο 2 που είναι σίγουρο ότι οι πίσω δεν θα βγουν αν δεν βγουν οι μπροστά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • monman2
                  monman2 last edited by monman2

                  Λέτε βλακείες😊 στα σωστά τρίπορτα δεν χρειάζονται πόρτες

                  71ce3f15-2b9d-414c-9956-d97aef2b8149-image.png

                  γιατί είναι ηλεκτρο -κολλημένες για μεγαλύτερη ακαμψία

                  Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                  O 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • O
                    otso @monman2 last edited by

                    @monman2 said in 3-πορτα και παθητική ασφάλεια:

                    Λέτε βλακείες😊 στα σωστά τρίπορτα δεν χρειάζονται πόρτες

                    71ce3f15-2b9d-414c-9956-d97aef2b8149-image.png

                    γιατί είναι ηλεκτρο -κολλημένες για μεγαλύτερη ακαμψία

                    Νομιζω οτι η τριπορτη Ντέιζι ειχε φοβερη ευκαμψια
                    ισως να κανω λαθος .

                    monman2 k-m 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                    • monman2
                      monman2 @otso last edited by

                      @otso said in 3-πορτα και παθητική ασφάλεια:

                      Νομιζω οτι η τριπορτη Ντέιζι ειχε φοβερη ευκαμψια
                      ισως να κανω λαθος .

                      Ασε τα ψόφια σιγά μη βλέπατε τέτοια " αντιδραστικά " στο Παρίσι...

                      Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • k-m
                        k-m @otso last edited by

                        @otso said in 3-πορτα και παθητική ασφάλεια:

                        @monman2 said in 3-πορτα και παθητική ασφάλεια:

                        Λέτε βλακείες😊 στα σωστά τρίπορτα δεν χρειάζονται πόρτες

                        71ce3f15-2b9d-414c-9956-d97aef2b8149-image.png

                        γιατί είναι ηλεκτρο -κολλημένες για μεγαλύτερη ακαμψία

                        Νομιζω οτι η τριπορτη Ντέιζι ειχε φοβερη ευκαμψια
                        ισως να κανω λαθος .

                        δεν μιλησε για 4x4 (διπλο διαφορικό)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr