Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Audi tt mk1 1,8 225ps quattro
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Audi tt mk1 1,8 225ps quattro
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    28
    1348
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      w202-amg last edited by

      Καλημέρα, σκέφτομαι να ξεφύγω από τα μερκ προσωρινά και να πάω σ αυτό το audi+ lpg.
      Εκτός από απόψεις σχετικά με το αυτοκίνητο που χρειάζομαι( επιλογέα ταχυτήτων έχει της προκοπής μιας και μ αρέσουν τα αυτόματα,μην είναι αισχος) θέλω και μια άποψη σχετικά με το κράτημα του και το πώς συμπεριφέρεται στο όριο και πέριξ αυτού.
      Έμαθα μόνο σε πισωκίνητα και κάποια πράγματα που είδα στο YouTube σε χιόνι και slow motion μου φάνηκαν πολύ διαφορετικά σε συμπεριφορά ίσως και αφύσικα όπως οι διορθώσεις στα πρόσθιο κινητά που πραγματικά δεν μπορώ να προσαρμοστώ. Αξίζει οδηγικά στις στροφές δεδομένου ότι πατάει στη πλατφόρμα του golf MK4 το οποίο και έχω και....δεν πάει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • alexandros-k
        alexandros-k last edited by

        Απ οτι ελεγαν στο οριο ειναι λιγο αποτομο . Κατι ειχε γινει τοτε σε καποιες δοκιμες νομιζω και του εβαλαν ESP ή το εβαλαν μονιμο, κατι τετοιο θυμαμαι .
        Επισης αν εχει ιδια 4κινηση με το S3 , δεν ειναι μονιμη. Μολις χρειαστει μπαινει ο πισω αξονας. Κατα βαση ειναι προσθιοκινητο

        W 1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • fanis75
          fanis75 moderator last edited by

          πολύ μέτριο αυτοκίνητο...δεν θα ήταν η επιλογή μου με τίποτα.

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • W
            w202-amg last edited by

            Βασικά δεν με ενδιαφέρουν τα άλογα τόσο, αφού και τα 120 των w202 είναι αρκετά για τις διαδρομές που κάνω και τον τρόπο που οδηγάω. Το θέμα είναι ότι οδηγάω κρατώντας σταθερά αρκετά χιλιόμετρα μέσα στις στροφές και με έντονο φρενάρισμα μέχρι την κορυφή της στροφής. Υπάρχει περίπτωση το ττ να είναι χειρότερο από τα w202/w203? Δεν μιλάω για στοκ αναρτήσεις,δεν θα μείνει τίποτα ίδιο όπως στα παραπάνω μερκ + μπάρες. Το haldex αν το παρακάνεις όντως σε στέλνει αδιάβατο?
            Πάει όντως σαν πρόσθιο κινητό και μπορεί να φθάσει μέχρι 50-50.
            Και το κρίσιμο.... Τρίζει?( Το coupe,το roadster είναι αντίθετο με τα παραπάνω)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • W
              w202-amg @alexandros-k last edited by

              @alexandros-k said in Audi tt mk1 1,8 225ps quattro:

              Απ οτι ελεγαν στο οριο ειναι λιγο αποτομο . Κατι ειχε γινει τοτε σε καποιες δοκιμες νομιζω και του εβαλαν ESP ή το εβαλαν μονιμο, κατι τετοιο θυμαμαι .
              Επισης αν εχει ιδια 4κινηση με το S3 , δεν ειναι μονιμη. Μολις χρειαστει μπαινει ο πισω αξονας. Κατα βαση ειναι προσθιοκινητο

              Στο φρενάρισμα δεν μπαίνει παλι ο πίσω άξονας?

              alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • cirus
                cirus last edited by cirus

                σαν αμαξι στησιμο είναι ωραίο οχι κατι φοβερο. συμπεριφορά εμπροσθοκίνητου λένε όλοι ότι έχει

                ΟΜΩΣ

                το Mk1 το audi tt το βρίσκω πάρα πολύ ομορφο

                πολύ περισσότερο από τα επόμενα. πολύ φουτουριστικό για την εποχή του και ακόμα και τώρα οταν το βλέπω μαρέσει πολύ

                Cirus the virus

                W 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • alexandros-k
                  alexandros-k @w202-amg last edited by

                  @w202-amg said in Audi tt mk1 1,8 225ps quattro:

                  @alexandros-k said in Audi tt mk1 1,8 225ps quattro:

                  Απ οτι ελεγαν στο οριο ειναι λιγο αποτομο . Κατι ειχε γινει τοτε σε καποιες δοκιμες νομιζω και του εβαλαν ESP ή το εβαλαν μονιμο, κατι τετοιο θυμαμαι .
                  Επισης αν εχει ιδια 4κινηση με το S3 , δεν ειναι μονιμη. Μολις χρειαστει μπαινει ο πισω αξονας. Κατα βαση ειναι προσθιοκινητο

                  Στο φρενάρισμα δεν μπαίνει παλι ο πίσω άξονας?

                  Μπα, δε νομιζω

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • W
                    w202-amg @cirus last edited by

                    @cirus said in Audi tt mk1 1,8 225ps quattro:

                    σαν αμαξι στησιμο είναι ωραίο οχι κατι φοβερο. συμπεριφορά εμπροσθοκίνητου λένε όλοι ότι έχει

                    ΟΜΩΣ

                    το Mk1 το audi tt το βρίσκω πάρα πολύ ομορφο

                    πολύ περισσότερο από τα επόμενα. πολύ φουτουριστικό για την εποχή του και ακόμα και τώρα οταν το βλέπω μαρέσει πολύ

                    Αυτή η συμπεριφορά πρόσθιο κινητού με αλλαγές σε ανάρτηση αντιστρεπτικές και πιέσεις ελαστικών ίσως και ευθυγράμμισης χωρίς σύγκλιση διορθώνεται? Δεν μιλάω τόσο για την έξοδο της στροφής όσο στην είσοδο μέχρι το apex.
                    Όλα αυτά τα ρωτάω γιατί σε 10 λεπτά οδήγηση με τον υποψήφιο αγοραστή δεν γίνεται να τα μάθω αυτά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      andya3 last edited by

                      Τι το θες το ΤΤ, έβαλες στο μάτι καμιά πιτσιρίκα εκεί στα Γιάννενα? 😊

                      Άποψή μου. αν θες να πειραματιστείς με το αυτοκίνητο. Προσπάθησε να βρεις ένα s3 mk1. Είναι ένα αυτοκίνητο που του έχουν κάνει τα πάντα και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Το μόνο που δεν έκαναν είναι να του μάθουν να πετάει και να κολυμπάει. 😊

                      Πάρα πολλά ανταλλακτικά μεταχειρισμένα σε εξαιρετικές τιμές. Πολλές πληροφορίες για μετροπές και τη συμπεριφορά τους από forum στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
                      Όρεξη και χρόνο να 'χεις να ασχολείσαι και χρήμα να χαλάς...

                      Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                      W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • xenos
                        xenos last edited by

                        Αν έχει haldex δεν το λες και γνήσιο 4κίνητο.
                        Επίσης το 2κίνητο 1.8 με τα 180 άλογα καίει τον πάτο του. Φαντάζομαι το 225.

                        Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          civil357 last edited by

                          Κολλητός κολλημένος με τα audi , το είχε μέχρι που το άλλαξε με golf5 gti ( επανήλθε γρήγορα στα audi με Α5) . Ούτε ο ίδιος δεν ήταν ιδιαίτερα ευχαριστημένος. Όσο οδήγησα , δε θυμάμαι τίποτα το ιδιαίτερο ( εκτός κινητήρα, κορυφαίος ο 1,8) . Όριο δε σε βοηθούσε και το ίδιο να το πας , καθώς είχε αυτή την κλασσική audiλα στο τιμόνι που δεν καταλάβαινες που ήταν το όριο του..... Ίσως είμαι και κουλάδι βέβαια....

                          Έχω μία εντύπωση ότι το coupe είχε λίγο διαφορετική ρύθμιση στην ανάρτηση με διαφορετικές αντιστρεπτικές.

                          Το θέμα που είχε "ξεσπάσει" τότε αφορούσε το γεγονός ότι οι ρυθμίσεις της ανάρτησης σε συνδυασμό με ότι δεν το βοηθούσε ( αεροδυναμικά) και το σχήμα του, είχε ως συνέπεια ότι δε "φόρτιζε" ικανοποιητικά τον πίσω άξονα , οπότε στο άσε σε υψηλές ταχύτητες , γυρνούσε απότομα. Το "λύσανε" με ρυθμίσεις στο ESP και με τη μεταβλητή αεροτομή. Με επιφύλαξη τα παραπάνω.

                          Θα ρωτήσω γιατί και ο ίδιος είχε ψαχτεί τότε με ρυθμίσεις.....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • W
                            w202-amg @andya3 last edited by

                            @andya3 said in Audi tt mk1 1,8 225ps quattro:

                            Τι το θες το ΤΤ, έβαλες στο μάτι καμιά πιτσιρίκα εκεί στα Γιάννενα? 😊

                            Άποψή μου. αν θες να πειραματιστείς με το αυτοκίνητο. Προσπάθησε να βρεις ένα s3 mk1. Είναι ένα αυτοκίνητο που του έχουν κάνει τα πάντα και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Το μόνο που δεν έκαναν είναι να του μάθουν να πετάει και να κολυμπάει. 😊

                            Πάρα πολλά ανταλλακτικά μεταχειρισμένα σε εξαιρετικές τιμές. Πολλές πληροφορίες για μετροπές και τη συμπεριφορά τους από forum στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
                            Όρεξη και χρόνο να 'χεις να ασχολείσαι και χρήμα να χαλάς...

                            Χαχαχαχα 😂 κοίταξε το s3 οπτικά και μόνο νομίζω ότι θα είναι χειρότερο οδηγικά , ψυχολογικά μου θυμίζει το γκόλφ. Το ττ ξαφνικά μου ήρθε φλασια . Ίδια ανταλλακτικά έχει το ττ με s3.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vagnar last edited by

                              Haldex πρώτης γενιάς;
                              Σε αμάξι 17 χρόνων το λιγότερο;

                              W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • W
                                w202-amg @vagnar last edited by

                                @vagnar said in Audi tt mk1 1,8 225ps quattro:

                                Haldex πρώτης γενιάς;
                                Σε αμάξι 17 χρόνων το λιγότερο;

                                Από άποψη φθοράς? Βρίσκω αυτοκίνητα με 120-150.000κμ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vagnar last edited by

                                  Ε το Haldex πρώτης γενιάς δεν είναι κάτι ιδιαίτερο πια και γενικά ένα τόσο παλιό αμάξι θα θέλει συνεχώς κάτι.

                                  W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • W
                                    w202-amg @vagnar last edited by

                                    @vagnar said in Audi tt mk1 1,8 225ps quattro:

                                    Ε το Haldex πρώτης γενιάς δεν είναι κάτι ιδιαίτερο πια και γενικά ένα τόσο παλιό αμάξι θα θέλει συνεχώς κάτι.

                                    Έχω πλήρη άγνοια περί τετρακίνησης και ειδών αυτής. Πιο πολύ η συμπεριφορά με ενδιαφέρει στις στροφές και το σασι

                                    fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator @w202-amg last edited by

                                      @w202-amg said in Audi tt mk1 1,8 225ps quattro:

                                      Πιο πολύ η συμπεριφορά με ενδιαφέρει στις στροφές και το σασι

                                      Εφόσον σε ενδιαφέρουν αυτά κοιτάς λάθος αμάξι (γενικά τα Audi δεν φημίζονται για αυτά)...μέτριο αμάξι το ΤΤ 1ης γενιάς, πολύ καλύτερη οδηγικά μια Ζ4.

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      W 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • W
                                        w202-amg @fanis75 last edited by

                                        @fanis75 said in Audi tt mk1 1,8 225ps quattro:

                                        @w202-amg said in Audi tt mk1 1,8 225ps quattro:

                                        Πιο πολύ η συμπεριφορά με ενδιαφέρει στις στροφές και το σασι

                                        Εφόσον σε ενδιαφέρουν αυτά κοιτάς λάθος αμάξι (γενικά τα Audi δεν φημίζονται για αυτά)...μέτριο αμάξι το ΤΤ 1ης γενιάς, πολύ καλύτερη οδηγικά μια Ζ4.

                                        Ομολογώ ότι με ξενερωσες 🙄 το ΤΤ ούτε με εκτεταμένες αλλαγές δεν έχει ήδη μια βάση να γίνει αμάξι που να στρίβει?
                                        Τα bmw δεν τα πολυσκεφτομαι,αν είναι πάω πάλι σε μερκ που πάνω κάτω έχουν μια κοινή λογική τα μοντέλα μεταξύ τους.
                                        Για να το συνοψίζουμε υπάρχει ενδεχόμενο από την w202 πηγαίνοντας στο ττ να ξενερώσω και ας κάνω πάλι τα ίδια πράγματα?Αν δεν βρω ττ να με πάνε βόλτα s3 θα είναι κοντά σε αίσθηση?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          andya3 last edited by

                                          Το s3 στρίβει σαν τρένο. Δοκίμασέ το αν βρεις ευκαιρία να αποκτήσεις προσωπική άποψη.
                                          Για το tt δεν έχω ιδέα.

                                          Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vagkirk last edited by

                                            Γιατί δεν κοιτάς για Slk r171 , αφού ξέρεις από Μερσεντικά , μένεις και στην σχολή της πισωκινησης, το βελτιώνεις όπως σε βολεύει ως προς το στήσιμο, παίρνουν και πρόγραμμα τα compressor μέχρι 200-230 άλογα , ειναι και future classic αμαξάκι κατά την άποψη μου.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr