-
καλησπέρα.
με τα ξεσκέπαστα αυτοκίνητα έχω έρωτα από μικρό παιδίΤα προβλήματα χώρων είναι γνωστά βέβαια για όσους επιλέγουν ως αποκλειστικό αυτοκίνητο το cabrio ενώ οι πίσω θέσεις είναι στην καλύτερη για μικρά παιδιά...
βλέπω επίσης ότι οι κατασκευαστές δε βγάζουν πλέον cabrio εκδόσεις στα μοντέλα τους ακόμη και οι καθιερωμένοι στο χώρο, και τα roadster πλέον αποτελούν είδος προς εξαφάνιση.
Ωστόσο το σοβαρό είναι κατά πόσον αυτά έχουν ενεργητική & παθητική ασφάλεια ( μιλάμε για μοντέλα Peugeot -VW- Bmw- Αudi- Renault τελευταίας 15ετίας max όχι κάποιο '90s μοντέλο).
Ισχύει ότι υπάρχει θέμα δυσκολίας απ-εγκλωβισμού των πίσω επιβατών σε όλα τα 3-θυρα (που και αυτά πάνε για εξαφάνιση) άρα και στα cabrio;
Γνωρίζει κανείς κάτι από εμπειρία ή από έρευνα;
Eυχαριστώ
-
Προφανώς κι αν τουμπάρεις... η παναγιά μαζί σου...
-
@realzeus said in cabrio & ασφάλεια επιβατών:
Προφανώς κι αν τουμπάρεις... η παναγιά μαζί σου...
τα roll-bars προστατεύουν?
-
Τα roll bars σε σώζουν μόνο σε επίπεδο έδαφος. Αν όμως πετύχεις μια κολόνα ή μια κοτρόνα στο κενο μεταξύ παρμπρίζ και ρολ μπαρ, αυτό θα σου έρθει στο κεφάλι. Έχει τύχει να τουμπάρω με κλειστό αυτοκίνητο (hatchback) και έπεσα μέσα σε χωράφι, όπου ρόλαρε το αυτοκίνητο με τον ουρανό του πάνω από μεγάλη πέτρα. Η σκληρή οροφή τσαλακώθηκε, αλλά μου έσωσε το κεφάλι. Αν δεν υπήρχε οροφή, μάλλον δεν θα είχα κεφάλι τώρα και δεν θα έγραφα αυτό το μήνυμα στο φόρουμ...
-
@alekos86_eng : Επειδή αναφέρθηκες σε μοντέλα της τελευταίας 15ετίας, αν πάρεις κάποιο από τα λεγόμενα Coupe-cabriolet, όπως π.χ. το 308 ή το Megane, δεν θα έχεις θέμα παθητικής ασφαλείας, όταν η οροφή είναι κλειστή.
-
Παλιά cabrio χωρίς rollbar => καμία ασφάλεια σε τούμπα
Παλιά cabrio με rollbar => υποτυπώδη ασφάλεια σε τούμπα (δλδ αν πέσει ανάποδα δεν παθαίνεις τίποτα, αλλά αν φύγεις σε κανένα βουνό που λέει και ο δίας, χαιρετάς)
Αυτά με hard top (όχι πρόσθετο) θέλω να πιστεύω είναι τα πιο ασφαλή, αν και δεν έχω δει σχετικά τουμπίδια, μήπως φέυγει σχετικά εύκολα η οροφή. -
Γενικά τα Cabrio σε περίπτωση ανατροπής πάσχουν πολύ στο κομμάτι της παθητικής ασφάλειας. Από το 2005 και μετά σίγουρα έχουν πολλές βελτιώσεις αλλά δεν έχουν φτάσει στο επίπεδο της κλειστής καμπίνας (εκτός αν μιλάμε για καμία SL ή τίποτα spider εκδόσεις ferrari, lambo κλπ)
-
Εδω με το πλαι να φυγεις σε κολωνα σε δεντρο (πολυ κλασσικη στουκα για S2000) χαιρετας, καθως απο την ορμη το αυτοκινητο δε θα χτυπησει απλα στο δεντρο, θα γυρισει και προς τα πανω.
-
Στο bimmerfest εχει μια ενδιαφέρουσα συζήτηση
https://www.bimmerfest.com/threads/how-safe-are-convertibles-for-kids.861393/
και μια φωτογραφία που λεει πολλά
Τα κάμπριο με σκληρή αναδιπλούμενη οροφή εχουν και αυτά εκτινασσόμενα ρολλ μπαρ που αν δεν λειτουργήσουν έχουμε το παραπάνω αποτέλεσμα. -
@alekos86_eng said in cabrio & ασφάλεια επιβατών:
βλέπω επίσης ότι οι κατασκευαστές δε βγάζουν πλέον cabrio εκδόσεις στα μοντέλα τους ακόμη και οι καθιερωμένοι στο χώρο, και τα roadster πλέον αποτελούν είδος προς εξαφάνιση.
https://vm.tiktok.com/ZGJQeTPnE/
Φάνη εσύ; -
Έλα μωρέ με τον βλάκα, που βάζεις και link...
-
@antonakis said in cabrio & ασφάλεια επιβατών:
@alekos86_eng said in cabrio & ασφάλεια επιβατών:
βλέπω επίσης ότι οι κατασκευαστές δε βγάζουν πλέον cabrio εκδόσεις στα μοντέλα τους ακόμη και οι καθιερωμένοι στο χώρο, και τα roadster πλέον αποτελούν είδος προς εξαφάνιση.
https://vm.tiktok.com/ZGJQeTPnE/
Φάνη εσύ;ποιος Φάνης βρε άνθρωπε;
cabrio & ασφάλεια επιβατών