Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πατιναρει πολύ σε ανηφορες
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πατιναρει πολύ σε ανηφορες
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    9
    1018
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      george1703 last edited by george1703

      Έχω ένα punto του 2001 1.2 8v. Το αυτοκίνητο το είχα πάρει μεταχειρισμένο με 90000χλμ(έτσι έλεγε) και τώρα έχει 107000. Ο προηγούμενος έλεγε ότι είχε αλλάξει δίσκο πλατό. Το πρόβλημα είναι ότι αρκετές φορές και πιο πολύ σε ανηφορες το αυτοκίνητο πατιναρει πολύ στα όρια του να μην ξεκινάει. Νιώθω ότι γλιστράει φουλ όταν είμαι σταματημένος σε ανηφόρα και πάω να ξεκινήσω. Δοκίμασα και το κόλπο να βάλω 4 και να ξεκινήσω σε ευθύ δρόμο αλλά το αυτοκίνητο σβήνει όπως πρέπει. Λέτε να θέλει πάλι αλλαγή ο δίσκος; Επίσης κάποιες φορές ακόμα και σε πορεία μυρίζει λίγο καμένο (όχι συνέχεια).

      O 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        otokomae @george1703 last edited by

        @george1703 said in Πατιναρει πολύ σε ανηφορες:

        Έχω ένα punto του 2001 1.2 8v. Το αυτοκίνητο το είχα πάρει μεταχειρισμένο με 90000χλμ(έτσι έλεγε) και τώρα έχει 107000. Ο προηγούμενος έλεγε ότι είχε αλλάξει δίσκο πλατό. Το πρόβλημα είναι ότι αρκετές φορές και πιο πολύ σε ανηφορες το αυτοκίνητο πατιναρει πολύ στα όρια του να μην ξεκινάει. Νιώθω ότι γλιστράει φουλ όταν είμαι σταματημένος σε ανηφόρα και πάω να ξεκινήσω. Δοκίμασα και το κόλπο να βάλω 4 και να ξεκινήσω σε ευθύ δρόμο αλλά το αυτοκίνητο σβήνει όπως πρέπει. Λέτε να θέλει πάλι αλλαγή ο δίσκος; Επίσης κάποιες φορές ακόμα και σε πορεία μυρίζει λίγο καμένο (όχι συνέχεια).

        Συνέχισε να ρωτάς τι κάνει νιάου στα κεραμίδια και μη πας σε μηχανικό μέχρι να σου μείνει στα χέρια. Και μπορεί να σε αφήσει και σε κάποιο επικίνδυνο σημείο!!!!

        G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • G
          george1703 @otokomae last edited by

          @otokomae said in Πατιναρει πολύ σε ανηφορες:

          @george1703 said in Πατιναρει πολύ σε ανηφορες:

          Έχω ένα punto του 2001 1.2 8v. Το αυτοκίνητο το είχα πάρει μεταχειρισμένο με 90000χλμ(έτσι έλεγε) και τώρα έχει 107000. Ο προηγούμενος έλεγε ότι είχε αλλάξει δίσκο πλατό. Το πρόβλημα είναι ότι αρκετές φορές και πιο πολύ σε ανηφορες το αυτοκίνητο πατιναρει πολύ στα όρια του να μην ξεκινάει. Νιώθω ότι γλιστράει φουλ όταν είμαι σταματημένος σε ανηφόρα και πάω να ξεκινήσω. Δοκίμασα και το κόλπο να βάλω 4 και να ξεκινήσω σε ευθύ δρόμο αλλά το αυτοκίνητο σβήνει όπως πρέπει. Λέτε να θέλει πάλι αλλαγή ο δίσκος; Επίσης κάποιες φορές ακόμα και σε πορεία μυρίζει λίγο καμένο (όχι συνέχεια).

          Συνέχισε να ρωτάς τι κάνει νιάου στα κεραμίδια και μη πας σε μηχανικό μέχρι να σου μείνει στα χέρια. Και μπορεί να σε αφήσει και σε κάποιο επικίνδυνο σημείο!!!!

          Καλο θα ήταν να μην απαντάτε μόνο και μόνο για να δικάζεται.
          Πριν περίπου 5000χλμ το είχα πάει σε μηχανικό αλλά μου είπε ότι δε φαίνεται κάτι και να το παρακολουθώ και την επόμενη εβδομάδα έχω κλείσει ραντεβού για να το ξαναδεί και να κάνω το σέρβις.

          O 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • antonakis
            antonakis last edited by

            Έχω ακούσει περίπτωση που ενώ ο συμπλέκτης είχε αλλαχθεί, δεν είχε πατήσει καλά και πατίναρε κανονικά.
            Δεν μπορεί να πατινάρει σε πολλά σημεία το σύστημα κίνησης άλλωστε.

            Moments before detonation...

            G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              george1703 @antonakis last edited by

              @antonakis said in Πατιναρει πολύ σε ανηφορες:

              Έχω ακούσει περίπτωση που ενώ ο συμπλέκτης είχε αλλαχθεί, δεν είχε πατήσει καλά και πατίναρε κανονικά.
              Δεν μπορεί να πατινάρει σε πολλά σημεία το σύστημα κίνησης άλλωστε.

              Τί έκανε σε αυτήν την περίπτωση, αλλαγή από την αρχή;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • O
                otokomae @george1703 last edited by

                @george1703 said in Πατιναρει πολύ σε ανηφορες:

                @otokomae said in Πατιναρει πολύ σε ανηφορες:

                @george1703 said in Πατιναρει πολύ σε ανηφορες:

                Έχω ένα punto του 2001 1.2 8v. Το αυτοκίνητο το είχα πάρει μεταχειρισμένο με 90000χλμ(έτσι έλεγε) και τώρα έχει 107000. Ο προηγούμενος έλεγε ότι είχε αλλάξει δίσκο πλατό. Το πρόβλημα είναι ότι αρκετές φορές και πιο πολύ σε ανηφορες το αυτοκίνητο πατιναρει πολύ στα όρια του να μην ξεκινάει. Νιώθω ότι γλιστράει φουλ όταν είμαι σταματημένος σε ανηφόρα και πάω να ξεκινήσω. Δοκίμασα και το κόλπο να βάλω 4 και να ξεκινήσω σε ευθύ δρόμο αλλά το αυτοκίνητο σβήνει όπως πρέπει. Λέτε να θέλει πάλι αλλαγή ο δίσκος; Επίσης κάποιες φορές ακόμα και σε πορεία μυρίζει λίγο καμένο (όχι συνέχεια).

                Συνέχισε να ρωτάς τι κάνει νιάου στα κεραμίδια και μη πας σε μηχανικό μέχρι να σου μείνει στα χέρια. Και μπορεί να σε αφήσει και σε κάποιο επικίνδυνο σημείο!!!!

                Καλο θα ήταν να μην απαντάτε μόνο και μόνο για να δικάζεται.
                Πριν περίπου 5000χλμ το είχα πάει σε μηχανικό αλλά μου είπε ότι δε φαίνεται κάτι και να το παρακολουθώ και την επόμενη εβδομάδα έχω κλείσει ραντεβού για να το ξαναδεί και να κάνω το σέρβις.

                Μεγάλε αυτό που περιγράφεις ότι δεν ξεκινάει καν και βάζεις και 4η και δεν ξεκινάει είναι σαν να λες ότι έπαθες λάστιχο και το περπατάς με τη ζάντα για 5000 έως το επόμενο ραντεβού.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • antonakis
                  antonakis last edited by

                  @george1703 said in Πατιναρει πολύ σε ανηφορες:

                  @antonakis said in Πατιναρει πολύ σε ανηφορες:

                  Έχω ακούσει περίπτωση που ενώ ο συμπλέκτης είχε αλλαχθεί, δεν είχε πατήσει καλά και πατίναρε κανονικά.
                  Δεν μπορεί να πατινάρει σε πολλά σημεία το σύστημα κίνησης άλλωστε.

                  Τί έκανε σε αυτήν την περίπτωση, αλλαγή από την αρχή;

                  Προφανώς. Είχε φαγωθεί ανομοιόμορφα, οπότε αχρηστευθηκε.

                  Moments before detonation...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    george1703 last edited by

                    Αφού την προηγούμενη εβδομάδα έμεινε σε κάποια φάση κάτω ο συμπλέκτης το πήγα σε συνεργείο. Αποτι μου είπε μάλλον είναι η τρόμπα συμπλέκτη και δε θα χρειαστεί αλλαγή. Γίνεται να έχει τέτοια συμπτώματα μόνο από την αντλία συμπλέκτη; Δηλ πατιναρισμα και μυρωδιά;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • panos2171
                      panos2171 last edited by

                      Ναι γιατί μπορεί να μη το αποσυμπλέκει πλήρως οπότε στα ζόρια μπορει να αρχίσει να ανάβει.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr