Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Nissan Micra K12 κατανάλωση
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Nissan Micra K12 κατανάλωση
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    16
    2360
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pappas81 last edited by

      Καλησπέρα παιδιά , πρίν 9 μήνες αγόρασα ενα Κ12 1.2l του 2006 εισαγωγής . Δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα με το αμάξι αλλά με προβληματίζουν 2 πράγματα .

      Το πρώτο είναι οτι δεν μπορώ με τίποτα να βρώ εαν έχω την έκδοση με τα 65ps ή τα 80 ps . Το 2006 αλλάξαν τα μοντέλα των μηχανών και δεν ξέρω ποιο απο όλα έχω και δεν μπορώ να βρώ κάπου να πιαστώ . Το μόνο που είμαι σίγουρος είναι οτι είναι το "facelift" γιατί τα φλας μπροστά είναι ασπρο το τζαμάκι τους και όχι πορτοκαλί οπως του 2003.

      Και η δεύτερη μου απορία που είναι εμμέσως συνδεδεμένη με την πρώτη , είναι με την κατανάλωση . Εχει 213000 km και η κατανάλωση απο τον υπολογιστή ταξιδίου μου παίζει απο 6.3 εως 7.2 (αναλόγως συνθηκες ac κτλπ) . Οταν όμως μετράω με γέμισμα μου είναι 8.5 σχεδόν πάντα . Η οδήγηση νορμάλ χωρίς πολυ κίνηση τις ώρες που πηγαινοέρχομαι δουλειά μισή διαδρομή σε στενά η άλλη μισή στον Κηφισο.

      Τον πήγα σε εξατμισά και τον ρώτησα για καταλύτη (χωρίς να έχω κάτι να συγκρίνω απλώς μου φάνηκε υπερβολική κατανάλωση για 1200) και μου είπε να βγάλω κάρτα καυσαερίων . Έκλεισα σε εναν και μου έβγαλε και είναι όλα ακριβώς οπως πρέπει και το έβαλε και στον εγκέφαλο να δεί τι γίνεται και μου είπε όλα φυσιολογικά του φαίνονται.

      Οπότε υπάρχει περίπτωση κάποιος που ξέρει ή έχει να με βοήθησει να ξέρω τι γίνεται να το πάρω απόφαση και μην τρώγομαι με τα ρούχα μου; Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • bassstarlet
        bassstarlet last edited by

        Mε τον αριθμό πλαισίου/κινητήρα (ή στην άδεια κυκλοφορίας) λογικά θα βγάλεις άκρη.

        Τώρα για την κατανάλωση κάνε κανά-δυό-τρία γεμίσματα και κράτα λίτρα/χιλιόμετρα κλπ
        και κάνε τις ανάλογες πράξεις!

        «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

        P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • antonakis
          antonakis last edited by

          Δεν το είχα αυτό, αλλά αναλόγως ποδιού μπορεί να είναι λογική η κατανάλωση του.
          Πάντως μπορείς να δοκιμάσεις και ένα έλεγχο καθαρισμό μπεκ.

          Moments before detonation...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            atari70 last edited by

            Καλημέρα. Το 1.2 με τα 80 άλογα έβγαινε έως το 2005. Το άλλο με τα 65 έως το 2010. Όπως λέει και ο φίλος πιο πάνω , άμα δεις την άδεια κυκλοφορίας θα βγάλεις άκρη.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pappas81 @bassstarlet last edited by

              @bassstarlet said in Nissan Micra K12 κατανάλωση:

              Mε τον αριθμό πλαισίου/κινητήρα (ή στην άδεια κυκλοφορίας) λογικά θα βγάλεις άκρη.

              Τώρα για την κατανάλωση κάνε κανά-δυό-τρία γεμίσματα και κράτα λίτρα/χιλιόμετρα κλπ
              και κάνε τις ανάλογες πράξεις!

              Δεν εχω βρεί κάποια άκρη ουτε με αριθμό πλαισίου ουτε μηχανής . Έστειλα και στην Nissan μήπως με βοηθήσουν , δεν απάντησαν ποτε.

              9 γεμίσματα έχω κάνει και οπως αναφέρω η καταναλωση είναι στα 8.5 ενω πχ ο υπολογιστής του αυτοκινήτου λέει 6.2

              @antonakis said in Nissan Micra K12 κατανάλωση:

              Δεν το είχα αυτό, αλλά αναλόγως ποδιού μπορεί να είναι λογική η κατανάλωση του.
              Πάντως μπορείς να δοκιμάσεις και ένα έλεγχο καθαρισμό μπεκ.

              Δεν το γνωρίζω ακριβώς αλλα με την κάρτα καυσαερίου και τον έλεγχο στον εγκέφαλο δεν θα φαινόταν οτι κάτι δεν πάει καλά με το injection? Πριν 2 γεμίσματα έριξα και ενα molly για injection και του εκανα και μια φορά γέμισμα με V-power. Δεν είδα κάποια διαφορά...

              @atari70 said in Nissan Micra K12 κατανάλωση:

              Καλημέρα. Το 1.2 με τα 80 άλογα έβγαινε έως το 2005. Το άλλο με τα 65 έως το 2010. Όπως λέει και ο φίλος πιο πάνω , άμα δεις την άδεια κυκλοφορίας θα βγάλεις άκρη.

              Το έχω διαβάσει κι εγώ αυτό ,το θέμα είναι οτι η πρώτη άδεια έιναι 2006 (δεν θυμάμαι μήνα) αλλά δεν σημαίνει οτι όλα τα απούλητα μοντέλα του 2005 τα άφησαν απούλητα ή τα στείλαν πίσω (εαν ισχύει αυτο που νομίζω οτι παίρνουν αριθμό κυκλοφορίας και άδεια αφου πουληθούν τα καινούρια? Δεν το γνωρίζω σίγουρα)

              antonakis 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • antonakis
                antonakis @pappas81 last edited by

                @pappas81 said in Nissan Micra K12 κατανάλωση:

                Δεν το γνωρίζω ακριβώς αλλα με την κάρτα καυσαερίου και τον έλεγχο στον εγκέφαλο δεν θα φαινόταν οτι κάτι δεν πάει καλά με το injection? Πριν 2 γεμίσματα έριξα και ενα molly για injection και του εκανα και μια φορά γέμισμα με V-power. Δεν είδα κάποια διαφορά...

                Δε νομίζω να φαίνεται στο διαγνωστικό κάτι. Εκτός αν είναι σε τελειωτική κατάσταση .

                Αν στο ιστορικό δεν έχουν αλλαχθεί, εγώ θα έκανα ένα έλεγχο/καθαρισμό. Είναι πολλά τα χλμ νομίζω, απλά για να έχεις ήσυχο το κεφάλι σου.

                Moments before detonation...

                P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • W
                  w202-amg last edited by

                  Βάλε υγραέριο και δεν θα σε απασχολήσει ποτέ ξανά η κατανάλωση

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pappas81 @antonakis last edited by

                    @antonakis said in Nissan Micra K12 κατανάλωση:

                    @pappas81 said in Nissan Micra K12 κατανάλωση:

                    Δεν το γνωρίζω ακριβώς αλλα με την κάρτα καυσαερίου και τον έλεγχο στον εγκέφαλο δεν θα φαινόταν οτι κάτι δεν πάει καλά με το injection? Πριν 2 γεμίσματα έριξα και ενα molly για injection και του εκανα και μια φορά γέμισμα με V-power. Δεν είδα κάποια διαφορά...

                    Δε νομίζω να φαίνεται στο διαγνωστικό κάτι. Εκτός αν είναι σε τελειωτική κατάσταση .

                    Αν στο ιστορικό δεν έχουν αλλαχθεί, εγώ θα έκανα ένα έλεγχο/καθαρισμό. Είναι πολλά τα χλμ νομίζω, απλά για να έχεις ήσυχο το κεφάλι σου.

                    Καλά δεν είναι κακό , τσέκαρα τιμές και δεν ειναι κάτι απαγορευτικό εστω και αν δεν κάνει τπτ τελικά . Απλώς περιμένω μήπως βρεθεί κανένας ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου μοντέλου ( που απο οτι φαίνεται είναι με τα 65ps γιατί ότι βίντεο είδα με το 80ps , το ταχύμετρο και το στροφόμετρο είναι εντελώς διαφορετικά , που με προβληματίζει λίγο παραπάνω γιατί για "απίεστο" 1200 παραείναι πολύ η κατανάλωση ) και να μου πεί κάνα πραγματικό νούμερο να συγκρίνω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      thodoris91 last edited by

                      Η άδεια κυκλοφορίας δε γράφει πόσα kW είναι? Αν είναι με τα 65ps θα ζοριζεται παραπάνω, άρα θα καίει και παραπάνω... Κι εγώ παλιότερα που είχα ένα getz 1.1 θυμάμαι είχε ένα μ.ο. γύρω στα 7.5l/100km

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • alexandros-k
                        alexandros-k last edited by

                        Αν πας σε μια αντιπροσωπεια και στο συνδεσουν στο διαγνωστικο θα σου πουνε πια εκδοση εχεις.
                        Για την καταλωση, εκανες κανενα σερβις, αλλαξες μπουζι, τσεκαρες αερα στα λαστιχα? Φοραει την εργοστασιακη διασταση ελαστικων?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          a65 last edited by

                          @pappas81 δοκίμασε από το γουγλη κάποιο site vin decoder με τον αριθμό πλαισίου κάπου θα είναι στο πλαίσιο και στην άδεια αν είναι το ίδιο για να βρεις άκρη.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            raptispan last edited by

                            Ο κινητήρας είναι ο ίδιος και στις 2 εκδόσεις. Η μόνη τους διαφορά είναι ότι αυτός με τους 80 έχει μεταβλητό χρονισμό. Δεν γνωρίζω αν οπτικά μπορεί να διαπιστωθεί από πολλά σημεία (παροχή λαδιού προς phase regulator κλπ). Ενδεχομένως στην αντιπροσωπεία ή κάποιος μηχανικός που έχει εμπειρία από τον cr12de να μπορεί να τον αναγνωρίσει εύκολα. Η διαφορά που γνωρίζω σίγουρα ότι υπάρχει είναι η εξής: Κάτω από το πλαστικό καπάκι του κινητήρα, περίπου 10 εκατοστά δεξιά από την τάπα λαδιού και προς το χώρο της καμπίνας υπάρχει βιδωμένος πάνω στην κεφαλή ο ενεργοποιητής του vvt. Στην έκδοση με τα 65 απλά δεν υπάρχει και είναι ταπωμένη η τρύπα. Οπότε την επόμενη φορά που θα πας για μπουζί μπορείς να δεις ποια έκδοση έχεις.
                            Επίσης επειδή έχω την έκδοση με τα 80, μόλις έτυχε και οδήγησα ένα εισαγωγής με τα 65 διαπίστωσα ότι η διαφορά στη δύναμη είναι μεγάλη, κυρίως στις μεσαίες-υψηλές στροφές. Η δύναμη του μικρού είναι αντίστοιχη με panda 1.1 ή getz 1.1 αν έχει τύχει να οδηγήσεις κάποιο απ΄ αυτά. Αυτό με τα 80 είναι αντίστοιχο με yaris 1.3.

                            bassstarlet P 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                            • bassstarlet
                              bassstarlet @raptispan last edited by bassstarlet

                              @raptispan said in Nissan Micra K12 κατανάλωση:

                              Αυτό με τα 80 είναι αντίστοιχο με yaris 1.3.

                              Ελπίζω να μην εννοείς το MK2 που είναι πτώμα.

                              «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                thodoris91 last edited by

                                Ισχύει ακόμα κ με τα 101ps δεν πήγαινε, ενώ το mk1 ακόμα και το 1000αρι ήταν μάχιμο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • P
                                  pappas81 @raptispan last edited by

                                  @raptispan said in Nissan Micra K12 κατανάλωση:

                                  Ο κινητήρας είναι ο ίδιος και στις 2 εκδόσεις. Η μόνη τους διαφορά είναι ότι αυτός με τους 80 έχει μεταβλητό χρονισμό. Δεν γνωρίζω αν οπτικά μπορεί να διαπιστωθεί από πολλά σημεία (παροχή λαδιού προς phase regulator κλπ). Ενδεχομένως στην αντιπροσωπεία ή κάποιος μηχανικός που έχει εμπειρία από τον cr12de να μπορεί να τον αναγνωρίσει εύκολα. Η διαφορά που γνωρίζω σίγουρα ότι υπάρχει είναι η εξής: Κάτω από το πλαστικό καπάκι του κινητήρα, περίπου 10 εκατοστά δεξιά από την τάπα λαδιού και προς το χώρο της καμπίνας υπάρχει βιδωμένος πάνω στην κεφαλή ο ενεργοποιητής του vvt. Στην έκδοση με τα 65 απλά δεν υπάρχει και είναι ταπωμένη η τρύπα. Οπότε την επόμενη φορά που θα πας για μπουζί μπορείς να δεις ποια έκδοση έχεις.
                                  Επίσης επειδή έχω την έκδοση με τα 80, μόλις έτυχε και οδήγησα ένα εισαγωγής με τα 65 διαπίστωσα ότι η διαφορά στη δύναμη είναι μεγάλη, κυρίως στις μεσαίες-υψηλές στροφές. Η δύναμη του μικρού είναι αντίστοιχη με panda 1.1 ή getz 1.1 αν έχει τύχει να οδηγήσεις κάποιο απ΄ αυτά. Αυτό με τα 80 είναι αντίστοιχο με yaris 1.3.

                                  Όταν λές τάπα λαδιού εννοείς απο πάνω που βάζουμε το λάδι ή απο κάτω που κάνουμε αποστράγγιση; Δεν ξέρω απο "γκάζι" πως τα πάει γιατί 22 χρόνια ήμουν με μηχανές οπότε για να πω οτι έχει γκάζι ενα αμάξι πρέπει να είναι 150+ άλογα . Ο ξάδερφος μου έχει το 1100 C2 με τα 60 κάτι άλογα και όταν πήρε το δικό μου είπε οτι είναι η μέρα με την νύχτα . Το άλλο που παρατηρώ είναι οτι κάτω απο τις 3000 στροφές είναι ψόφιο ενώ μετα τις 3000 είναι πολυ πιο αποκρίσιμοκαι οταν έχω ac ενεργοποιημένο δεν νιώθω οτι μου κλέβει δύναμη . Γιατί έχω διαβάσει γενικώς οτι τα αμάξια γύρω στα 60 κάτι άλογα οταν ανάβεις κλιματιστικό απλώς ψοφάνε.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    raptispan last edited by

                                    Εννοώ την τάπα πλήρωσης πάνω στον κινητήρα, όχι την τάπα αποστράγγισης.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1 / 1
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr