-
Καλησπέρα παιδιά , πρίν 9 μήνες αγόρασα ενα Κ12 1.2l του 2006 εισαγωγής . Δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα με το αμάξι αλλά με προβληματίζουν 2 πράγματα .
Το πρώτο είναι οτι δεν μπορώ με τίποτα να βρώ εαν έχω την έκδοση με τα 65ps ή τα 80 ps . Το 2006 αλλάξαν τα μοντέλα των μηχανών και δεν ξέρω ποιο απο όλα έχω και δεν μπορώ να βρώ κάπου να πιαστώ . Το μόνο που είμαι σίγουρος είναι οτι είναι το "facelift" γιατί τα φλας μπροστά είναι ασπρο το τζαμάκι τους και όχι πορτοκαλί οπως του 2003.
Και η δεύτερη μου απορία που είναι εμμέσως συνδεδεμένη με την πρώτη , είναι με την κατανάλωση . Εχει 213000 km και η κατανάλωση απο τον υπολογιστή ταξιδίου μου παίζει απο 6.3 εως 7.2 (αναλόγως συνθηκες ac κτλπ) . Οταν όμως μετράω με γέμισμα μου είναι 8.5 σχεδόν πάντα . Η οδήγηση νορμάλ χωρίς πολυ κίνηση τις ώρες που πηγαινοέρχομαι δουλειά μισή διαδρομή σε στενά η άλλη μισή στον Κηφισο.
Τον πήγα σε εξατμισά και τον ρώτησα για καταλύτη (χωρίς να έχω κάτι να συγκρίνω απλώς μου φάνηκε υπερβολική κατανάλωση για 1200) και μου είπε να βγάλω κάρτα καυσαερίων . Έκλεισα σε εναν και μου έβγαλε και είναι όλα ακριβώς οπως πρέπει και το έβαλε και στον εγκέφαλο να δεί τι γίνεται και μου είπε όλα φυσιολογικά του φαίνονται.
Οπότε υπάρχει περίπτωση κάποιος που ξέρει ή έχει να με βοήθησει να ξέρω τι γίνεται να το πάρω απόφαση και μην τρώγομαι με τα ρούχα μου; Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
-
Mε τον αριθμό πλαισίου/κινητήρα (ή στην άδεια κυκλοφορίας) λογικά θα βγάλεις άκρη.
Τώρα για την κατανάλωση κάνε κανά-δυό-τρία γεμίσματα και κράτα λίτρα/χιλιόμετρα κλπ
και κάνε τις ανάλογες πράξεις! -
Δεν το είχα αυτό, αλλά αναλόγως ποδιού μπορεί να είναι λογική η κατανάλωση του.
Πάντως μπορείς να δοκιμάσεις και ένα έλεγχο καθαρισμό μπεκ. -
Καλημέρα. Το 1.2 με τα 80 άλογα έβγαινε έως το 2005. Το άλλο με τα 65 έως το 2010. Όπως λέει και ο φίλος πιο πάνω , άμα δεις την άδεια κυκλοφορίας θα βγάλεις άκρη.
-
@bassstarlet said in Nissan Micra K12 κατανάλωση:
Mε τον αριθμό πλαισίου/κινητήρα (ή στην άδεια κυκλοφορίας) λογικά θα βγάλεις άκρη.
Τώρα για την κατανάλωση κάνε κανά-δυό-τρία γεμίσματα και κράτα λίτρα/χιλιόμετρα κλπ
και κάνε τις ανάλογες πράξεις!Δεν εχω βρεί κάποια άκρη ουτε με αριθμό πλαισίου ουτε μηχανής . Έστειλα και στην Nissan μήπως με βοηθήσουν , δεν απάντησαν ποτε.
9 γεμίσματα έχω κάνει και οπως αναφέρω η καταναλωση είναι στα 8.5 ενω πχ ο υπολογιστής του αυτοκινήτου λέει 6.2
@antonakis said in Nissan Micra K12 κατανάλωση:
Δεν το είχα αυτό, αλλά αναλόγως ποδιού μπορεί να είναι λογική η κατανάλωση του.
Πάντως μπορείς να δοκιμάσεις και ένα έλεγχο καθαρισμό μπεκ.Δεν το γνωρίζω ακριβώς αλλα με την κάρτα καυσαερίου και τον έλεγχο στον εγκέφαλο δεν θα φαινόταν οτι κάτι δεν πάει καλά με το injection? Πριν 2 γεμίσματα έριξα και ενα molly για injection και του εκανα και μια φορά γέμισμα με V-power. Δεν είδα κάποια διαφορά...
@atari70 said in Nissan Micra K12 κατανάλωση:
Καλημέρα. Το 1.2 με τα 80 άλογα έβγαινε έως το 2005. Το άλλο με τα 65 έως το 2010. Όπως λέει και ο φίλος πιο πάνω , άμα δεις την άδεια κυκλοφορίας θα βγάλεις άκρη.
Το έχω διαβάσει κι εγώ αυτό ,το θέμα είναι οτι η πρώτη άδεια έιναι 2006 (δεν θυμάμαι μήνα) αλλά δεν σημαίνει οτι όλα τα απούλητα μοντέλα του 2005 τα άφησαν απούλητα ή τα στείλαν πίσω (εαν ισχύει αυτο που νομίζω οτι παίρνουν αριθμό κυκλοφορίας και άδεια αφου πουληθούν τα καινούρια? Δεν το γνωρίζω σίγουρα)
-
@pappas81 said in Nissan Micra K12 κατανάλωση:
Δεν το γνωρίζω ακριβώς αλλα με την κάρτα καυσαερίου και τον έλεγχο στον εγκέφαλο δεν θα φαινόταν οτι κάτι δεν πάει καλά με το injection? Πριν 2 γεμίσματα έριξα και ενα molly για injection και του εκανα και μια φορά γέμισμα με V-power. Δεν είδα κάποια διαφορά...
Δε νομίζω να φαίνεται στο διαγνωστικό κάτι. Εκτός αν είναι σε τελειωτική κατάσταση .
Αν στο ιστορικό δεν έχουν αλλαχθεί, εγώ θα έκανα ένα έλεγχο/καθαρισμό. Είναι πολλά τα χλμ νομίζω, απλά για να έχεις ήσυχο το κεφάλι σου.
-
Βάλε υγραέριο και δεν θα σε απασχολήσει ποτέ ξανά η κατανάλωση
-
@antonakis said in Nissan Micra K12 κατανάλωση:
@pappas81 said in Nissan Micra K12 κατανάλωση:
Δεν το γνωρίζω ακριβώς αλλα με την κάρτα καυσαερίου και τον έλεγχο στον εγκέφαλο δεν θα φαινόταν οτι κάτι δεν πάει καλά με το injection? Πριν 2 γεμίσματα έριξα και ενα molly για injection και του εκανα και μια φορά γέμισμα με V-power. Δεν είδα κάποια διαφορά...
Δε νομίζω να φαίνεται στο διαγνωστικό κάτι. Εκτός αν είναι σε τελειωτική κατάσταση .
Αν στο ιστορικό δεν έχουν αλλαχθεί, εγώ θα έκανα ένα έλεγχο/καθαρισμό. Είναι πολλά τα χλμ νομίζω, απλά για να έχεις ήσυχο το κεφάλι σου.
Καλά δεν είναι κακό , τσέκαρα τιμές και δεν ειναι κάτι απαγορευτικό εστω και αν δεν κάνει τπτ τελικά . Απλώς περιμένω μήπως βρεθεί κανένας ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου μοντέλου ( που απο οτι φαίνεται είναι με τα 65ps γιατί ότι βίντεο είδα με το 80ps , το ταχύμετρο και το στροφόμετρο είναι εντελώς διαφορετικά , που με προβληματίζει λίγο παραπάνω γιατί για "απίεστο" 1200 παραείναι πολύ η κατανάλωση ) και να μου πεί κάνα πραγματικό νούμερο να συγκρίνω.
-
Η άδεια κυκλοφορίας δε γράφει πόσα kW είναι? Αν είναι με τα 65ps θα ζοριζεται παραπάνω, άρα θα καίει και παραπάνω... Κι εγώ παλιότερα που είχα ένα getz 1.1 θυμάμαι είχε ένα μ.ο. γύρω στα 7.5l/100km
-
Αν πας σε μια αντιπροσωπεια και στο συνδεσουν στο διαγνωστικο θα σου πουνε πια εκδοση εχεις.
Για την καταλωση, εκανες κανενα σερβις, αλλαξες μπουζι, τσεκαρες αερα στα λαστιχα? Φοραει την εργοστασιακη διασταση ελαστικων? -
@pappas81 δοκίμασε από το γουγλη κάποιο site vin decoder με τον αριθμό πλαισίου κάπου θα είναι στο πλαίσιο και στην άδεια αν είναι το ίδιο για να βρεις άκρη.
-
Ο κινητήρας είναι ο ίδιος και στις 2 εκδόσεις. Η μόνη τους διαφορά είναι ότι αυτός με τους 80 έχει μεταβλητό χρονισμό. Δεν γνωρίζω αν οπτικά μπορεί να διαπιστωθεί από πολλά σημεία (παροχή λαδιού προς phase regulator κλπ). Ενδεχομένως στην αντιπροσωπεία ή κάποιος μηχανικός που έχει εμπειρία από τον cr12de να μπορεί να τον αναγνωρίσει εύκολα. Η διαφορά που γνωρίζω σίγουρα ότι υπάρχει είναι η εξής: Κάτω από το πλαστικό καπάκι του κινητήρα, περίπου 10 εκατοστά δεξιά από την τάπα λαδιού και προς το χώρο της καμπίνας υπάρχει βιδωμένος πάνω στην κεφαλή ο ενεργοποιητής του vvt. Στην έκδοση με τα 65 απλά δεν υπάρχει και είναι ταπωμένη η τρύπα. Οπότε την επόμενη φορά που θα πας για μπουζί μπορείς να δεις ποια έκδοση έχεις.
Επίσης επειδή έχω την έκδοση με τα 80, μόλις έτυχε και οδήγησα ένα εισαγωγής με τα 65 διαπίστωσα ότι η διαφορά στη δύναμη είναι μεγάλη, κυρίως στις μεσαίες-υψηλές στροφές. Η δύναμη του μικρού είναι αντίστοιχη με panda 1.1 ή getz 1.1 αν έχει τύχει να οδηγήσεις κάποιο απ΄ αυτά. Αυτό με τα 80 είναι αντίστοιχο με yaris 1.3. -
@raptispan said in Nissan Micra K12 κατανάλωση:
Αυτό με τα 80 είναι αντίστοιχο με yaris 1.3.
Ελπίζω να μην εννοείς το MK2 που είναι πτώμα.
-
Ισχύει ακόμα κ με τα 101ps δεν πήγαινε, ενώ το mk1 ακόμα και το 1000αρι ήταν μάχιμο
-
@raptispan said in Nissan Micra K12 κατανάλωση:
Ο κινητήρας είναι ο ίδιος και στις 2 εκδόσεις. Η μόνη τους διαφορά είναι ότι αυτός με τους 80 έχει μεταβλητό χρονισμό. Δεν γνωρίζω αν οπτικά μπορεί να διαπιστωθεί από πολλά σημεία (παροχή λαδιού προς phase regulator κλπ). Ενδεχομένως στην αντιπροσωπεία ή κάποιος μηχανικός που έχει εμπειρία από τον cr12de να μπορεί να τον αναγνωρίσει εύκολα. Η διαφορά που γνωρίζω σίγουρα ότι υπάρχει είναι η εξής: Κάτω από το πλαστικό καπάκι του κινητήρα, περίπου 10 εκατοστά δεξιά από την τάπα λαδιού και προς το χώρο της καμπίνας υπάρχει βιδωμένος πάνω στην κεφαλή ο ενεργοποιητής του vvt. Στην έκδοση με τα 65 απλά δεν υπάρχει και είναι ταπωμένη η τρύπα. Οπότε την επόμενη φορά που θα πας για μπουζί μπορείς να δεις ποια έκδοση έχεις.
Επίσης επειδή έχω την έκδοση με τα 80, μόλις έτυχε και οδήγησα ένα εισαγωγής με τα 65 διαπίστωσα ότι η διαφορά στη δύναμη είναι μεγάλη, κυρίως στις μεσαίες-υψηλές στροφές. Η δύναμη του μικρού είναι αντίστοιχη με panda 1.1 ή getz 1.1 αν έχει τύχει να οδηγήσεις κάποιο απ΄ αυτά. Αυτό με τα 80 είναι αντίστοιχο με yaris 1.3.Όταν λές τάπα λαδιού εννοείς απο πάνω που βάζουμε το λάδι ή απο κάτω που κάνουμε αποστράγγιση; Δεν ξέρω απο "γκάζι" πως τα πάει γιατί 22 χρόνια ήμουν με μηχανές οπότε για να πω οτι έχει γκάζι ενα αμάξι πρέπει να είναι 150+ άλογα . Ο ξάδερφος μου έχει το 1100 C2 με τα 60 κάτι άλογα και όταν πήρε το δικό μου είπε οτι είναι η μέρα με την νύχτα . Το άλλο που παρατηρώ είναι οτι κάτω απο τις 3000 στροφές είναι ψόφιο ενώ μετα τις 3000 είναι πολυ πιο αποκρίσιμοκαι οταν έχω ac ενεργοποιημένο δεν νιώθω οτι μου κλέβει δύναμη . Γιατί έχω διαβάσει γενικώς οτι τα αμάξια γύρω στα 60 κάτι άλογα οταν ανάβεις κλιματιστικό απλώς ψοφάνε.
-
Εννοώ την τάπα πλήρωσης πάνω στον κινητήρα, όχι την τάπα αποστράγγισης.
Nissan Micra K12 κατανάλωση