-
Καλησπέρα σε όλους,
Είμαι κάτοχος ενός Golf IV 1.4 και αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα : όταν κινούμαι σε κάποιο δρόμο ταχείας κυκλοφορίας με ταχύτητα 100 km/h+ το αυτοκίνητο βγάζει μια μυρωδιά σαν καμμένο λάστιχο-πλαστικό. Ο συμπλέκτης δεν είναι, καθώς είναι αλλαγμένος πρόσφατα και τον έχω ελέγξει κιόλας σε ότι αφορά την μετάδοση (πχ. με βάση τα τεχνικά χαρακτηριστικά του κιβωτίου πρέπει με 5η ταχύτητα στις 3500rpm να βγάζει 120 km/h). Ούτε ο καταλύτης είναι καθώς δεν βγάζει την χαρακτηριστική οσμή αυγού. Να σημειώσω πως μυρίζει κυρίως σε ανηφόρα. Σε ευθείες ή κατηφόρες δεν μυρίζει καθόλου.
Ευχαριστώ για τις όποιες απαντήσεις
-
H μυρωδιά ξεκίνησε πριν ή μετά την αλλαγή συμπλέκτη;
-
Οπως το περιγραφεις, για πατιναρισμα συμπλεκτη μοιαζει
Ισως κατι δεν εγινε σωστα κατα την αλλαγη του -
Σαν λάστιχο-πλαστικό, πρέπει να μυρίζει ο συμπλέκτης στο golf?
Διότι οι συμπλέκτες έχουν χαρακτηριστική μυρωδιά, όταν πατινάρουν υπερβολικά. -
@panos2171 said in Μυρωδιά καμμένου λάστιχου:
H μυρωδιά ξεκίνησε πριν ή μετά την αλλαγή συμπλέκτη;
Μετά την αλλαγή
-
@alexandros-k said in Μυρωδιά καμμένου λάστιχου:
Οπως το περιγραφεις, για πατιναρισμα συμπλεκτη μοιαζει
Ισως κατι δεν εγινε σωστα κατα την αλλαγη τουΜπορεί να ελεγχθεί κάπως, χωρίς να ανοιχθεί πάλι ;
-
@bassstarlet said in Μυρωδιά καμμένου λάστιχου:
Σαν λάστιχο-πλαστικό, πρέπει να μυρίζει ο συμπλέκτης στο golf?
Διότι οι συμπλέκτες έχουν χαρακτηριστική μυρωδιά, όταν πατινάρουν υπερβολικά.Αυτή την απορία έχω και εγώ επειδή μια φορά που έτυχε να τον ζορίσω σε εκκίνηση με φορτίο σε απότομη ανηφόρα, μύρισε αμέσως, θα έλεγα καλύτερα πως βρώμισε κάπως άσχημα και δεν αντεχόταν η μυρωδιά. Στην περίπτωση που αναφέρω παραπάνω η μυρωδιά είναι αποδεκτή θα έλεγα.
-
Ναι ξεβρωμαει ο συμπλεκτης , αλλά τι αλλο μπορει να ειναι ?
Μηπως αλλαξαν υλικα και δεν μυριζουν οπως παλιαΔοκιμη μπορεις να κανεις σε ανηφορα, πατα τερμα γκαζι , να δεις αν πατιναρει. Αν μπορεις τραβα και 1-2 κλικ το χειροφρενο
-
@jimario said in Μυρωδιά καμμένου λάστιχου:
Καλησπέρα σε όλους,
Είμαι κάτοχος ενός Golf IV 1.4 και αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα : όταν κινούμαι σε κάποιο δρόμο ταχείας κυκλοφορίας με ταχύτητα 100 km/h+ το αυτοκίνητο βγάζει μια μυρωδιά σαν καμμένο λάστιχο-πλαστικό. Ο συμπλέκτης δεν είναι, καθώς είναι αλλαγμένος πρόσφατα και τον έχω ελέγξει κιόλας σε ότι αφορά την μετάδοση (πχ. με βάση τα τεχνικά χαρακτηριστικά του κιβωτίου πρέπει με 5η ταχύτητα στις 3500rpm να βγάζει 120 km/h). Ούτε ο καταλύτης είναι καθώς δεν βγάζει την χαρακτηριστική οσμή αυγού. Να σημειώσω πως μυρίζει κυρίως σε ανηφόρα. Σε ευθείες ή κατηφόρες δεν μυρίζει καθόλου.
Ευχαριστώ για τις όποιες απαντήσεις
Μηπως εχεις καμια μικροδιαρροη απο καμια φλατζα (πχ ψευτοκαπακου) και ειναι αναθυμιασεις απο λαδι που περνουν στην καμπινα απ'τους αεραγωγους ?
-
@alexandros-k said in Μυρωδιά καμμένου λάστιχου:
Ναι ξεβρωμαει ο συμπλεκτης , αλλά τι αλλο μπορει να ειναι ?
Μηπως αλλαξαν υλικα και δεν μυριζουν οπως παλιαΔοκιμη μπορεις να κανεις σε ανηφορα, πατα τερμα γκαζι , να δεις αν πατιναρει. Αν μπορεις τραβα και 1-2 κλικ το χειροφρενο
Ψάχνω τα πιο απίθανα.....γενικά σε ξένα forum λένε μπορεί να είναι ακόμη και λόγω του θείου που περιέχεται στη βενζίνη και αφήνει αυτή τη μυρωδιά στα καυσαέρια. Έχω αρχίσει να δοκιμάζω διαφορετικές εταιρείες καυσίμων.
-
@driver-m said in Μυρωδιά καμμένου λάστιχου:
@jimario said in Μυρωδιά καμμένου λάστιχου:
Καλησπέρα σε όλους,
Είμαι κάτοχος ενός Golf IV 1.4 και αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα : όταν κινούμαι σε κάποιο δρόμο ταχείας κυκλοφορίας με ταχύτητα 100 km/h+ το αυτοκίνητο βγάζει μια μυρωδιά σαν καμμένο λάστιχο-πλαστικό. Ο συμπλέκτης δεν είναι, καθώς είναι αλλαγμένος πρόσφατα και τον έχω ελέγξει κιόλας σε ότι αφορά την μετάδοση (πχ. με βάση τα τεχνικά χαρακτηριστικά του κιβωτίου πρέπει με 5η ταχύτητα στις 3500rpm να βγάζει 120 km/h). Ούτε ο καταλύτης είναι καθώς δεν βγάζει την χαρακτηριστική οσμή αυγού. Να σημειώσω πως μυρίζει κυρίως σε ανηφόρα. Σε ευθείες ή κατηφόρες δεν μυρίζει καθόλου.
Ευχαριστώ για τις όποιες απαντήσεις
Μηπως εχεις καμια μικροδιαρροη απο καμια φλατζα (πχ ψευτοκαπακου) και ειναι αναθυμιασεις απο λαδι που περνουν στην καμπινα απ'τους αεραγωγους ?
Αυτό είναι και το επόμενο που σκέφτομαι...θα ψάξω για διαρροές. Η αλήθεια είναι πως πριν κάποιους μήνες είχε βγάλει την EGR για καθαρισμό αλλά δεν της έβαλα καινούργια φλάντζα. Ίσως όταν ανοίγει για να κάνει ανακύκλωση καυσαερίων, έχει διαρροή και μυρίζει από εκεί.
-
Κάποια ποδια ακουμπάει κάπου που δεν πρέπει λογικά.
-
@w202-amg said in Μυρωδιά καμμένου λάστιχου:
Κάποια ποδια ακουμπάει κάπου που δεν πρέπει λογικά.
Για ποδιά θα ελέγξω.......θα μπορούσε να είναι ο ιμάντας του δυναμό που ίσως να <<γλιστράει>> ; Το σκέφτηκα επειδή τα πρωινά, όταν το αυτοκίνητο δεν έχει πιάσει θερμοκρασία και δουλεύει ρελαντί, ακούγεται κάτι σαν μέταλλα να τρίβονται και μοιάζει με τον χαρακτηριστικό ήχο που κάνει το λουρί του δυναμό.
-
Δύσκολα να μυρίσει ο ιμάντας.Δεν χάνεις τίποτα να δεις αν είναι «λάσκα».
Επίσης, αν όντως γλυστράει, μπορεί να δεις διαφορά στη φωτεινότητα των φώτων/ταμπλό κλπ.
Πολύμετρο έχεις; -
@bassstarlet said in Μυρωδιά καμμένου λάστιχου:
Δύσκολα να μυρίσει ο ιμάντας.Δεν χάνεις τίποτα να δεις αν είναι «λάσκα».
Επίσης, αν όντως γλυστράει, μπορεί να δεις διαφορά στη φωτεινότητα των φώτων/ταμπλό κλπ.
Πολύμετρο έχεις;Ναι έχω. Να μετρήσω πόσο πέφτει η τάση όταν ανάβω τα φώτα ?
-
Και αυτό, αλλά μπορείς να ανάψεις ότι φώτα και καταναλώσεις έχει το αυτοκίνητο, και πατώντας γκάζι, αν όντως το λουρί είναι χαλαρό ή πολυκαιρισμένο, θα δεις την τάση χαμηλή ή θα ακούσεις το γλύστριμα ή ακόμα να ανάψει το λαμπάκι στο καντράν.
Υπόψην πως δεν ακούγεται πάντα το λουρί.
Μυρωδιά καμμένου λάστιχου