Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κινητήρας
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Κινητήρας
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    20
    44
    1977
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      p.mich last edited by

      1.0 TSI 95 hp
      1.0 TSI 110hp
      1,5 125hp Toyota
      1,4 129hp Suzuki

      Υπέρ και κατά

      A C 2 Replies Last reply Reply Quote 0
      • A
        andya3 @p.mich last edited by

        @p-mich said in Κινητήρας:

        1.0 TSI 95 hp Καλός, τα χαλάει λίγο το 5άρι σασμάν

        1.0 TSI 110hp Καλύτερος έχει και 6 άρι σασμάν

        1,5 125hp Toyota Άστον καλύτερα

        1,4 129hp Suzuki Έχει πολλούς suzukαίους το forum θα σου πουν.

        Υπέρ και κατά

        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

        K 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • I
          ibiza95 last edited by

          Να βάουμε και τον 1,5 της Mazda με 90 ίππους; 👼

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            a65 last edited by a65

            Πως και δεν έβαλες και κανένα diesel στη σύγκριση έτσι για να έχουμε να λέμε 😀

            ο Toyota M15A-FKS προέκυψε από τον M20A-FKS μείον ένα κύλινδρο 500 κ. εκ. ατμοσφαιρικός - κύκλος Miller
            (ή Atkinson όπως θες πέστον)
            πληροφορίες https://toyota-club.net/files/faq/20-08-01_faq_df_r3_en.htm
            o Suzuki καλός είναι και δοκιμασμένος, υπερτροφοδοτούμενος https://www.suzuki.co.nz/boosterjet-technology
            Τώρα με τη VAG έχει πέσει downsize, μέχρι το 2008 έβγαζε 3,2 L V6 άντε και 2λίτρους και 1,8 καλοί κινητήρες αλλά τους φάγαν οι καταναλώσεις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kozani76 @andya3 last edited by

              @andya3 said in Κινητήρας:

              @p-mich said in Κινητήρας:

              1.0 TSI 95 hp Καλός, τα χαλάει λίγο το 5άρι σασμάν

              1.0 TSI 110hp Καλύτερος έχει και 6 άρι σασμάν

              1,5 125hp Toyota Άστον καλύτερα

              1,4 129hp Suzuki Έχει πολλούς suzukαίους το forum θα σου πουν.

              Υπέρ και κατά

              O 1.5 125 hp της Toyota, έχει το χαρακτηριστικό της πολύ χαμηλής κατανάλωσης ανεξαρτήτως του πώς κινείσαι. Επίσης έχει πολύ καλό ήχο. Δεν είναι και turbo αλλά κινεί το αυτοκίνητο αξιοπρεπεστατα.Μεχρι εκει

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                chriso @p.mich last edited by

                @p-mich said in Κινητήρας:

                1.0 TSI 95 hp
                1.0 TSI 110hp
                1,5 125hp Toyota
                1,4 129hp Suzuki

                Υπέρ και κατά

                Για τον 1.0 TSI 110hp που έχω στο οctavia με 6αρι σασμάν χειροκίνητο.
                Κατά

                1. Στο ρελαντί και σε χαμηλές στροφές κροταλίζει σαν diesel επειδή είναι τρικύλινδρος και είναι θορυβώδης.
                2. Παρότι έχει 200nm ροπη, την αποδίδει ψηλά μετά τις 2.000 στροφές, με αποτέλεσμα στην πόλη σε χαμηλές ταχύτητες ή πάνω σε στροφές να μην είναι ιδιαίτερα ελαστικός και να πρέπει συχνά να κατεβάζεις ταχύτητα 1η ή 2α για να μην σε κρεμάσει. Αυτά.
                  Υπέρ
                  Όλα τα υπόλοιπα.

                Και κάτι τελευταίο. Τελείως εμπειρικά έχω διαπιστώσει ότι παρότι τουρμπάτος, λειτουργεί και αποδίδει καλύτερα με απλή 95αρα αμόλυβδη παρά με 100αρα. Δεν ξέρω γιατί .

                georgemit 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • gatoz
                  gatoz last edited by

                  ο tsi με τα 110 στο ιμπιθα ηταν μια χαρα εκτος απο το θεμα στις χαμηλες στροφες που επρεπε σε ανηφορα να πατιναρεις και σε διασταυρωσεις να σιγουρεψεις την κινηση σου.... το τρεμουλο οκ, ολα τα τρικυλινδρα ειναι ντηζελακια.

                  ο boosterjet ειναι σε αλλη κλαση σε σχεση με ολους οσους εβαλες. @dimsabas εχεις νομιζω παρει μυρωδια και το εχεις γραψει.
                  σμουθ, δυνατος, ροπατος, οικονομικος και κυριως ασπαστος. μπορει η πρωτη εκδοχη του με τα 140 να ηταν και γαμω, αλλα και αυτος ειναι εξαιρετικος. αν ειναι να του προσαψεις κατι, ειναι οτι θελει λαδοσερβις καθε μονο 20000km

                  #milf-a-man

                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • georgemit
                    georgemit @chriso last edited by georgemit

                    @chriso said in Κινητήρας:

                    @p-mich said in Κινητήρας:

                    1.0 TSI 95 hp
                    1.0 TSI 110hp
                    1,5 125hp Toyota
                    1,4 129hp Suzuki

                    Υπέρ και κατά

                    Για τον 1.0 TSI 110hp που έχω στο οctavia με 6αρι σασμάν χειροκίνητο.
                    Κατά

                    1. Στο ρελαντί και σε χαμηλές στροφές κροταλίζει σαν diesel επειδή είναι τρικύλινδρος και είναι θορυβώδης.
                    2. Παρότι έχει 200nm ροπη, την αποδίδει ψηλά μετά τις 2.000 στροφές, με αποτέλεσμα στην πόλη σε χαμηλές ταχύτητες ή πάνω σε στροφές να μην είναι ιδιαίτερα ελαστικός και να πρέπει συχνά να κατεβάζεις ταχύτητα 1η ή 2α για να μην σε κρεμάσει. Αυτά.
                      Υπέρ
                      Όλα τα υπόλοιπα.

                    1.0 tsi 95 τον είχα σε scala, στα αρνητικά συμφωνώ με τον φίλο. Πάνω από τις 2.000 κινούσε αξιοπρεπέστατα το αυτοκίνητο.
                    Πρόβλημα κανένα.
                    Κατανάλωση στα 20 και κάτι χιλιάδες χλμ που το κράτησα 6.2 στα 100.
                    Στο i30 με τον ίδιο τρόπο οδήγησης έχω 6.1 με πτωτικές τάσεις αφού το αυτοκίνητο δεν έχει ούτε 4.000 χλμ.
                    Ίσως τα ψευτοϋβριδικά συστήματα κάνουν δουλειά τελικά.

                    i30 160 N line!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      andya3 last edited by

                      Δεν έχει κανένα νόημα να διαπιστώνουμε ότι τα turbo και ειδικά τα 3κύλινδρα "δεν τραβάνε" σε χαμηλές στροφές μέχρι να μπει το turbo. Έτσι δουλεύουν και η συμπεριφορά χειροτερεύει όσο πιο βαρύ γίνεται το αυτοκίνητο.
                      Γενικά τα turbo δεν είναι σχεδιασμένα για πόλη που το αυτοκίνητο σέρνεται συνέχεια με χαμηλές στροφές και βγάζουν και ζημιές. Καλύτερα ένα ατμοσφαιρικό ή ένα υβριδικό για όποιον δουλεύει κυρίως σε τέτοιες συνθήκες το αυτοκίνητο.

                      Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                      gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • gatoz
                        gatoz @andya3 last edited by gatoz

                        @andya3 said in Κινητήρας:

                        Δεν έχει κανένα νόημα να διαπιστώνουμε ότι τα turbo και ειδικά τα 3κύλινδρα "δεν τραβάνε" σε χαμηλές στροφές μέχρι να μπει το turbo. Έτσι δουλεύουν και η συμπεριφορά χειροτερεύει όσο πιο βαρύ γίνεται το αυτοκίνητο.
                        Γενικά τα turbo δεν είναι σχεδιασμένα για πόλη που το αυτοκίνητο σέρνεται συνέχεια με χαμηλές στροφές και βγάζουν και ζημιές. Καλύτερα ένα ατμοσφαιρικό ή ένα υβριδικό για όποιον δουλεύει κυρίως σε τέτοιες συνθήκες το αυτοκίνητο.

                        ρε συ αντυ
                        ειναι το ιμπιθα βαρυ?
                        σερνεται στα ξεκινηματα, για να βγεις απο υπογειο παρκιν μυριζει ο συμπλεχτης σαν ρεγκα και σε διασταυρωση κοιτας τον Αγιο Στυλιανο στο ταμπλο να προλαβεις
                        με τα σουζουκοπιστονα πετας στις ιδιες συνθηκες

                        #milf-a-man

                        A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          andya3 @gatoz last edited by

                          @gatoz said in Κινητήρας:

                          @andya3 said in Κινητήρας:

                          Δεν έχει κανένα νόημα να διαπιστώνουμε ότι τα turbo και ειδικά τα 3κύλινδρα "δεν τραβάνε" σε χαμηλές στροφές μέχρι να μπει το turbo. Έτσι δουλεύουν και η συμπεριφορά χειροτερεύει όσο πιο βαρύ γίνεται το αυτοκίνητο.
                          Γενικά τα turbo δεν είναι σχεδιασμένα για πόλη που το αυτοκίνητο σέρνεται συνέχεια με χαμηλές στροφές και βγάζουν και ζημιές. Καλύτερα ένα ατμοσφαιρικό ή ένα υβριδικό για όποιον δουλεύει κυρίως σε τέτοιες συνθήκες το αυτοκίνητο.

                          ρε συ αντυ
                          ειναι το ιμπιθα βαρυ?
                          σερνεται στα ξεκινηματα, για να βγεις απο υπογειο παρκιν μυριζει ο συμπλεχτης σαν ρεγκα και σε διασταυρωση κοιτας τον Αγιο Στυλιανο στο ταμπλο να προλαβεις
                          με τα σουζουκοπιστονα πετας στις ιδιες συνθηκες

                          Είσαι υπερβολικός. Απλώς δεν μπορείς να διατηρήσεις χαμηλές στροφές με 2α, πρέπει να κατεβάζεις 1η. Το συνηθίζεις με τον καιρό.

                          Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                          gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • gatoz
                            gatoz @andya3 last edited by

                            @andya3 said in Κινητήρας:

                            @gatoz said in Κινητήρας:

                            @andya3 said in Κινητήρας:

                            Δεν έχει κανένα νόημα να διαπιστώνουμε ότι τα turbo και ειδικά τα 3κύλινδρα "δεν τραβάνε" σε χαμηλές στροφές μέχρι να μπει το turbo. Έτσι δουλεύουν και η συμπεριφορά χειροτερεύει όσο πιο βαρύ γίνεται το αυτοκίνητο.
                            Γενικά τα turbo δεν είναι σχεδιασμένα για πόλη που το αυτοκίνητο σέρνεται συνέχεια με χαμηλές στροφές και βγάζουν και ζημιές. Καλύτερα ένα ατμοσφαιρικό ή ένα υβριδικό για όποιον δουλεύει κυρίως σε τέτοιες συνθήκες το αυτοκίνητο.

                            ρε συ αντυ
                            ειναι το ιμπιθα βαρυ?
                            σερνεται στα ξεκινηματα, για να βγεις απο υπογειο παρκιν μυριζει ο συμπλεχτης σαν ρεγκα και σε διασταυρωση κοιτας τον Αγιο Στυλιανο στο ταμπλο να προλαβεις
                            με τα σουζουκοπιστονα πετας στις ιδιες συνθηκες

                            Είσαι υπερβολικός. Απλώς δεν μπορείς να διατηρήσεις χαμηλές στροφές με 2α, πρέπει να κατεβάζεις 1η. Το συνηθίζεις με τον καιρό.

                            πως το ξερεις? ειχες? ή ειναι και αυτο μανιφεστο απο τη πειραιως?

                            #milf-a-man

                            A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • A
                              andya3 @gatoz last edited by

                              @gatoz said in Κινητήρας:

                              @andya3 said in Κινητήρας:

                              @gatoz said in Κινητήρας:

                              @andya3 said in Κινητήρας:

                              Δεν έχει κανένα νόημα να διαπιστώνουμε ότι τα turbo και ειδικά τα 3κύλινδρα "δεν τραβάνε" σε χαμηλές στροφές μέχρι να μπει το turbo. Έτσι δουλεύουν και η συμπεριφορά χειροτερεύει όσο πιο βαρύ γίνεται το αυτοκίνητο.
                              Γενικά τα turbo δεν είναι σχεδιασμένα για πόλη που το αυτοκίνητο σέρνεται συνέχεια με χαμηλές στροφές και βγάζουν και ζημιές. Καλύτερα ένα ατμοσφαιρικό ή ένα υβριδικό για όποιον δουλεύει κυρίως σε τέτοιες συνθήκες το αυτοκίνητο.

                              ρε συ αντυ
                              ειναι το ιμπιθα βαρυ?
                              σερνεται στα ξεκινηματα, για να βγεις απο υπογειο παρκιν μυριζει ο συμπλεχτης σαν ρεγκα και σε διασταυρωση κοιτας τον Αγιο Στυλιανο στο ταμπλο να προλαβεις
                              με τα σουζουκοπιστονα πετας στις ιδιες συνθηκες

                              Είσαι υπερβολικός. Απλώς δεν μπορείς να διατηρήσεις χαμηλές στροφές με 2α, πρέπει να κατεβάζεις 1η. Το συνηθίζεις με τον καιρό.

                              πως το ξερεις? ειχες? ή ειναι και αυτο μανιφεστο απο τη πειραιως?

                              Ρε συ εδώ δε συμπεριφέρεται έτσι το T-Roc το 1.0 που το έχω οδηγήσει επανειλλημένα, θα συμπεριφέρεται το ibiza που είναι και πολύ ελαφρύτερο? Μην κάνεις την τρίχα τριχιά...

                              Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                              gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • gatoz
                                gatoz @andya3 last edited by

                                @andya3 said in Κινητήρας:

                                @gatoz said in Κινητήρας:

                                @andya3 said in Κινητήρας:

                                @gatoz said in Κινητήρας:

                                @andya3 said in Κινητήρας:

                                Δεν έχει κανένα νόημα να διαπιστώνουμε ότι τα turbo και ειδικά τα 3κύλινδρα "δεν τραβάνε" σε χαμηλές στροφές μέχρι να μπει το turbo. Έτσι δουλεύουν και η συμπεριφορά χειροτερεύει όσο πιο βαρύ γίνεται το αυτοκίνητο.
                                Γενικά τα turbo δεν είναι σχεδιασμένα για πόλη που το αυτοκίνητο σέρνεται συνέχεια με χαμηλές στροφές και βγάζουν και ζημιές. Καλύτερα ένα ατμοσφαιρικό ή ένα υβριδικό για όποιον δουλεύει κυρίως σε τέτοιες συνθήκες το αυτοκίνητο.

                                ρε συ αντυ
                                ειναι το ιμπιθα βαρυ?
                                σερνεται στα ξεκινηματα, για να βγεις απο υπογειο παρκιν μυριζει ο συμπλεχτης σαν ρεγκα και σε διασταυρωση κοιτας τον Αγιο Στυλιανο στο ταμπλο να προλαβεις
                                με τα σουζουκοπιστονα πετας στις ιδιες συνθηκες

                                Είσαι υπερβολικός. Απλώς δεν μπορείς να διατηρήσεις χαμηλές στροφές με 2α, πρέπει να κατεβάζεις 1η. Το συνηθίζεις με τον καιρό.

                                πως το ξερεις? ειχες? ή ειναι και αυτο μανιφεστο απο τη πειραιως?

                                Ρε συ εδώ δε συμπεριφέρεται έτσι το T-Roc το 1.0 που το έχω οδηγήσει επανειλλημένα, θα συμπεριφέρεται το ibiza που είναι και πολύ ελαφρύτερο? Μην κάνεις την τρίχα τριχιά...

                                οκ, δηλαδη ΔΕΝ το ειχα μεχρι που το κλεψανε, ΔΕΝ μου τα εκανε. ζω σε βιρτσουαλ ριάλιτυ. και οι αποδέλοιποι που σου γραφουν τα ιδια.... σου δινουν εκπτωση στη καρεντα?

                                #milf-a-man

                                A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • georgemit
                                  georgemit last edited by

                                  Επιβεβαιωνω γατο, το αυτοκινητο στις διασταυρωσεις μπορούσε να χαρακτηριστεί ως και επικίνδυνο.

                                  i30 160 N line!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • A
                                    andya3 @gatoz last edited by

                                    @gatoz said in Κινητήρας:

                                    @andya3 said in Κινητήρας:

                                    @gatoz said in Κινητήρας:

                                    @andya3 said in Κινητήρας:

                                    @gatoz said in Κινητήρας:

                                    @andya3 said in Κινητήρας:

                                    Δεν έχει κανένα νόημα να διαπιστώνουμε ότι τα turbo και ειδικά τα 3κύλινδρα "δεν τραβάνε" σε χαμηλές στροφές μέχρι να μπει το turbo. Έτσι δουλεύουν και η συμπεριφορά χειροτερεύει όσο πιο βαρύ γίνεται το αυτοκίνητο.
                                    Γενικά τα turbo δεν είναι σχεδιασμένα για πόλη που το αυτοκίνητο σέρνεται συνέχεια με χαμηλές στροφές και βγάζουν και ζημιές. Καλύτερα ένα ατμοσφαιρικό ή ένα υβριδικό για όποιον δουλεύει κυρίως σε τέτοιες συνθήκες το αυτοκίνητο.

                                    ρε συ αντυ
                                    ειναι το ιμπιθα βαρυ?
                                    σερνεται στα ξεκινηματα, για να βγεις απο υπογειο παρκιν μυριζει ο συμπλεχτης σαν ρεγκα και σε διασταυρωση κοιτας τον Αγιο Στυλιανο στο ταμπλο να προλαβεις
                                    με τα σουζουκοπιστονα πετας στις ιδιες συνθηκες

                                    Είσαι υπερβολικός. Απλώς δεν μπορείς να διατηρήσεις χαμηλές στροφές με 2α, πρέπει να κατεβάζεις 1η. Το συνηθίζεις με τον καιρό.

                                    πως το ξερεις? ειχες? ή ειναι και αυτο μανιφεστο απο τη πειραιως?

                                    Ρε συ εδώ δε συμπεριφέρεται έτσι το T-Roc το 1.0 που το έχω οδηγήσει επανειλλημένα, θα συμπεριφέρεται το ibiza που είναι και πολύ ελαφρύτερο? Μην κάνεις την τρίχα τριχιά...

                                    οκ, δηλαδη ΔΕΝ το ειχα μεχρι που το κλεψανε, ΔΕΝ μου τα εκανε. ζω σε βιρτσουαλ ριάλιτυ. και οι αποδέλοιποι που σου γραφουν τα ιδια.... σου δινουν εκπτωση στη καρεντα?

                                    Δικαιολογητικά για έκδοση διπλώματος:
                                    https://www.drive-in.gr/katigoria-b-epivatika

                                    Γάτε, ένα φρεσκάρισμα στις γνώσεις ποτέ δεν έβλαψε...😀

                                    Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      chriso last edited by

                                      Εγώ πάντως θα προσθέσω ότι παρά το έλλειμμα δύναμης κάτω από τις 2000 στροφές, στην πράξη δεν έχω διαπιστώσει πρόβλημα ούτε σε διασταυρώσεις, ούτε σε είσοδο στην εθνική ούτε σε γρήγορα προσπεράσματα. Και αυτό γιατί ο κινητήρας ανεβάζει εύκολα και γρήγορα στροφές, ενώ και το κιβώτιο έχει κοντή κλιμάκωση πλην της 6ης, οπότε δεν δυσκολεύομαι να φτάσω το σημείο που ενεργοποιείται το turbo. To πρόβλημα (αν μπορεί να το πει κάποιος πρόβλημα) είναι πχ αν θέλεις να στρίψεις κάπου μέσα στην πόλη εκεί που με τον ατμοσφαιρικό θα μπεις στην στροφή με 2α ή 3η και θα βγεις πάλι με την ίδια ταχύτητα, με τον 1.0 TSI θα πρέπει να κατέβεις μια ταχύτητα. Ειναι κάτι που απλά το συνηθίζεις.

                                      W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • D
                                        dimitrioskosmas @gatoz last edited by dimitrioskosmas

                                        @gatoz said in Κινητήρας:

                                        *ο tsi με τα 110 στο ιμπιθα ηταν μια χαρα εκτος απο το θεμα στις χαμηλες στροφες που επρεπε σε ανηφορα να πατιναρεις και σε διασταυρωσεις να σιγουρεψεις την κινηση σου.... το τρεμουλο οκ, ολα τα τρικυλινδρα ειναι ντηζελακια.

                                        ο boosterjet ειναι σε αλλη κλαση σε σχεση με ολους οσους εβαλες. @dimsabas εχεις νομιζω παρει μυρωδια και το εχεις γραψει.
                                        σμουθ, δυνατος, ροπατος, οικονομικος και κυριως ασπαστος. μπορει η πρωτη εκδοχη του με τα 140 να ηταν και γαμω, αλλα και αυτος ειναι εξαιρετικος. αν ειναι να του προσαψεις κατι, ειναι οτι θελει λαδοσερβις καθε μονο 20000km*
                                        Μια χαρά είναι το λαδοσερβις κάθε 20000 χλμ ή 1 χρόνο....όποιος αλλάζει λάδια πανω απο 15-20000 χλμ παίζει με τη τύχη του, κι ας λέει ο κατασκευαστής ότι θέλει

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • W
                                          w202-amg @chriso last edited by

                                          @chriso said in Κινητήρας:

                                          Εγώ πάντως θα προσθέσω ότι παρά το έλλειμμα δύναμης κάτω από τις 2000 στροφές, στην πράξη δεν έχω διαπιστώσει πρόβλημα ούτε σε διασταυρώσεις, ούτε σε είσοδο στην εθνική ούτε σε γρήγορα προσπεράσματα. Και αυτό γιατί ο κινητήρας ανεβάζει εύκολα και γρήγορα στροφές, ενώ και το κιβώτιο έχει κοντή κλιμάκωση πλην της 6ης, οπότε δεν δυσκολεύομαι να φτάσω το σημείο που ενεργοποιείται το turbo. To πρόβλημα (αν μπορεί να το πει κάποιος πρόβλημα) είναι πχ αν θέλεις να στρίψεις κάπου μέσα στην πόλη εκεί που με τον ατμοσφαιρικό θα μπεις στην στροφή με 2α ή 3η και θα βγεις πάλι με την ίδια ταχύτητα, με τον 1.0 TSI θα πρέπει να κατέβεις μια ταχύτητα. Ειναι κάτι που απλά το συνηθίζεις.

                                          Το αυτόματο τα χει όλα αυτά τα θέματα?

                                          H 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            harisma23 @w202-amg last edited by

                                            @w202-amg said in Κινητήρας:

                                            @chriso said in Κινητήρας:

                                            Εγώ πάντως θα προσθέσω ότι παρά το έλλειμμα δύναμης κάτω από τις 2000 στροφές, στην πράξη δεν έχω διαπιστώσει πρόβλημα ούτε σε διασταυρώσεις, ούτε σε είσοδο στην εθνική ούτε σε γρήγορα προσπεράσματα. Και αυτό γιατί ο κινητήρας ανεβάζει εύκολα και γρήγορα στροφές, ενώ και το κιβώτιο έχει κοντή κλιμάκωση πλην της 6ης, οπότε δεν δυσκολεύομαι να φτάσω το σημείο που ενεργοποιείται το turbo. To πρόβλημα (αν μπορεί να το πει κάποιος πρόβλημα) είναι πχ αν θέλεις να στρίψεις κάπου μέσα στην πόλη εκεί που με τον ατμοσφαιρικό θα μπεις στην στροφή με 2α ή 3η και θα βγεις πάλι με την ίδια ταχύτητα, με τον 1.0 TSI θα πρέπει να κατέβεις μια ταχύτητα. Ειναι κάτι που απλά το συνηθίζεις.

                                            Το αυτόματο τα χει όλα αυτά τα θέματα?

                                            Το αυτόματο "μασκάρει" την αδυναμία του χιλιαριού TSi, πατινάροντας περισσότερο στις χαμηλές στροφές. Γενικά το DSG ταιριάζει πολύ καλά με τον 1.0 TSi, όπως γενικά ταιριάζουν τα αυτόματα στους πολύ μικρούς υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες.

                                            W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr