Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda (HRV, JAZZ) 2016-18 ξεφλούδισμα χρώματος
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Honda (HRV, JAZZ) 2016-18 ξεφλούδισμα χρώματος
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    15
    2206
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dim-tech-auto last edited by

      Καλημέρα στους συνφορουμίτες,

      Είναι το πρωτο μου post στο forum και δυστυχώς αφορά κάποο πρόβλημα που αντιμετωπίζω και θα ήθελα την πολύτιμη γνώμη σας.

      Είμαι κάτοχος ενός HONDA HRV του 2016. Τις τελευταίες μέρες δυστυχώς είδα το χρώμα του αυτοκινήτου να πετάει φλουδες σε 1-2 σημεία αρχικα στην πόρτα του συνοδηγού και να είναι έτοιμο να πετάξει και στισ υπόλοιπες στα αντίστοιχα σημεία. Καθώς το αυτοκίνητο περνάει το 90% του χρόνου του σταθμευμένο κάτω απο σκίαστρο, και γενικά το προσέχω πολύ όπως καταλαβαίνετε το θέαμα ήταν λίγο σοκαριστικό.

      Ψάχνοντας λίγο στο δίκτυο βρήκα επίσημη οδηγία της Honda (που αφορά την Αμερικάνικη αγορά όμως) σύμφωνα με την οποία αναγνωρίζει το πρόβλημα σε HRV και Jazz (FIT) 2016-18 για το λευκό χρώμα με τον δικό μου κωδικό (All vehicles painted NH-788P - White Orchid Pearl or Bellanova White).
      (Σημέιωση το δικό μου προέρχεται απο τη γραμμή παραγωγής του Μεξικό όπως τα Αμερικάνικα)

      https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2019/MC-10164453-0001.pdf

      Σκοπεύω να επισκευθώ τον κεντρικό αντιπρόσωπο άμεσα μετα το Πάσχα, να συζητήσουμε τί μπορεί να γίνει αλλά καθώς η παραπάνω ανάκληση/οδηγία δέν φαίνεται να έχει εκδοθεί και για Eυρώπη δέν αισιοδοξώ πολύ. Ακόμα και στην περίπτωση που θα υπήρχε κάλυψη η οδηγία αναφέρει βαφή μόνο των προβληματικών κομματιών επεκτείνοντας την κάλυψη χρώματος μέχρι τα 7 χρόνια. Το θέμα είναι τι κάνω εάν μετα απο 5-6 μήνες παρατηρήσω το ίδιο και σε άλλο κομμάτι?
      Οι φωτογραφίες απο ξεφλουδισμένα οχήματα που περιλαμβάνει η παραπάνω οδηγία ήταν ένα δεύτερο σοκ αναλογιζόμενος τι μπορεί να επακολουθήσει. Φαντάζομαι το να βάφω κομμάτι κομμάτι εκτός του ότι θα είναι οικονομικά ασύμφορο, θα οδηγήσει και σε χρωματικές διαφορές λόγω του έντονου Ελληνικού ήλιου (και σημαντική υποβάθμιση τιμής σε περίπτωση μελλοντικής μεταπώλησης).

      Θα ήθελα τις γώμες σας παρακαλώ. Έχει αντιμετωπίσει κάποιος άλλος ιδιοκτήτης Honda (ή άλλης μάρκας) παρόμοιο πρόβλημα? Ποιά πιστεύετε θα ήταν η βέλτιστη λύση και τί μπορώ να κάνω σαν καταναλωτής ώστε να διεκδικήσω μια δίκαια λύση?

      Ευχαριστώ προκαταβολικά και ελπίζω να μήν κούρασα.
      Δημήτρης

      O 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        otokomae @dim-tech-auto last edited by

        @dim-tech-auto said in Honda (HRV, JAZZ) 2016-18 ξεφλούδισμα χρώματος:

        Καλημέρα στους συνφορουμίτες,

        Είναι το πρωτο μου post στο forum και δυστυχώς αφορά κάποο πρόβλημα που αντιμετωπίζω και θα ήθελα την πολύτιμη γνώμη σας.

        Είμαι κάτοχος ενός HONDA HRV του 2016. Τις τελευταίες μέρες δυστυχώς είδα το χρώμα του αυτοκινήτου να πετάει φλουδες σε 1-2 σημεία αρχικα στην πόρτα του συνοδηγού και να είναι έτοιμο να πετάξει και στισ υπόλοιπες στα αντίστοιχα σημεία. Καθώς το αυτοκίνητο περνάει το 90% του χρόνου του σταθμευμένο κάτω απο σκίαστρο, και γενικά το προσέχω πολύ όπως καταλαβαίνετε το θέαμα ήταν λίγο σοκαριστικό.

        Ψάχνοντας λίγο στο δίκτυο βρήκα επίσημη οδηγία της Honda (που αφορά την Αμερικάνικη αγορά όμως) σύμφωνα με την οποία αναγνωρίζει το πρόβλημα σε HRV και Jazz (FIT) 2016-18 για το λευκό χρώμα με τον δικό μου κωδικό (All vehicles painted NH-788P - White Orchid Pearl or Bellanova White).
        (Σημέιωση το δικό μου προέρχεται απο τη γραμμή παραγωγής του Μεξικό όπως τα Αμερικάνικα)

        https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2019/MC-10164453-0001.pdf

        Σκοπεύω να επισκευθώ τον κεντρικό αντιπρόσωπο άμεσα μετα το Πάσχα, να συζητήσουμε τί μπορεί να γίνει αλλά καθώς η παραπάνω ανάκληση/οδηγία δέν φαίνεται να έχει εκδοθεί και για Eυρώπη δέν αισιοδοξώ πολύ. Ακόμα και στην περίπτωση που θα υπήρχε κάλυψη η οδηγία αναφέρει βαφή μόνο των προβληματικών κομματιών επεκτείνοντας την κάλυψη χρώματος μέχρι τα 7 χρόνια. Το θέμα είναι τι κάνω εάν μετα απο 5-6 μήνες παρατηρήσω το ίδιο και σε άλλο κομμάτι?
        Οι φωτογραφίες απο ξεφλουδισμένα οχήματα που περιλαμβάνει η παραπάνω οδηγία ήταν ένα δεύτερο σοκ αναλογιζόμενος τι μπορεί να επακολουθήσει. Φαντάζομαι το να βάφω κομμάτι κομμάτι εκτός του ότι θα είναι οικονομικά ασύμφορο, θα οδηγήσει και σε χρωματικές διαφορές λόγω του έντονου Ελληνικού ήλιου (και σημαντική υποβάθμιση τιμής σε περίπτωση μελλοντικής μεταπώλησης).

        Θα ήθελα τις γώμες σας παρακαλώ. Έχει αντιμετωπίσει κάποιος άλλος ιδιοκτήτης Honda (ή άλλης μάρκας) παρόμοιο πρόβλημα? Ποιά πιστεύετε θα ήταν η βέλτιστη λύση και τί μπορώ να κάνω σαν καταναλωτής ώστε να διεκδικήσω μια δίκαια λύση?

        Ευχαριστώ προκαταβολικά και ελπίζω να μήν κούρασα.
        Δημήτρης

        Οι βαφές ποτέ δεν ήταν το δυνατό σημείο της Honda. Συμβουλεψου έναν ειδικό σχετικά με τη βαφή. Το να διεκδικήσεις κάτι από την εδώ αντιπροσωπεία νομικά το βλέπω άτοπο από τη στιγμή που δεν υπάρχει ανάκληση στην Ευρώπη.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          driver-m last edited by

          Να ζητησεις να βαφτει εκ νεου οποιο σημειο εχει ξεφλουδισει ή φαινεται να εχει αλλοιωμενο χρωμα σρ σχεση με τα υπολοιπα, οσο ακομα σε καλυπτει η εγγυηση. Δε νομιζω να μπορεις να κανεις κατι αλλο.
          Κι οπως λεει κι ο απο πανω φιλος, μια ζωη η honda ειχε ισως τα χειροτερα χρωματα-βερνικια της αγορας παρεα με τους Ιταλους. Κατα τ'αλλα το να το παιζει premium την μαρανε.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • mastoras78
            mastoras78 last edited by

            Φίλε @dim-tech-auto για αρχή καλό Πάσχα να έχεις.

            Στην θέση σου θα πέρναγα από τον αντιπρόσωπο με τα στοιχεία που παρέθεσες να δείς τι έχει να πεί και αν γνωρίζει το πρόβλημα. Δεύτερον έτσι και αλλιώς τα αυτοκίνητα έχουνε εργοστασιακές εγγυήσεις που αφορούν το χρώμα συνήθως πολυετείς (εκτός αν έχει αλλάξει κάτι που μου διαφεύγει) άρα κατα πάσα πιθανότητα θα σε καλύψει. Θέλω να πιστεύω ότι δε θα αρχίσει τις υπεκφυγές και ότι όλα θα πάνε κατ ευχήν. Εάν μελλοντικά εμφανιστεί το πρόβλημα και σε άλλα σημεία το σωστό είναι κάθε φορά να σε καλύπτουν στην εγγύηση.

            Ένα αμάξι χάνει αξία μεταπώλησης εφόσον βαφτεί, μόνο αν η ποιότητα της δουλειάς που θα σου κάνουνε δεν είναι καλή ή αν βάφτηκε γιατί ενεπλάκη σε ατύχημα που αλλάχτηκαν πολλά μέρη και ο επόμενος που θα το πάρει δεν το "εμπιστεύεται".

            Στην δικιά σου περίπτωση αν κρατήσεις το ιστορικό με φωτογραφίες που αποδεικνύουν το λόγο που βάφτηκαν τα επίμαχα μέρη και η εργασία είναι αξιοπρεπής δεν θα έχεις πρόβλημα εκτός αν πέσεις σε πονηρό που απλά θέλει να κάνει παζάρια.

            Αν θές βάλε και μερικές φωτογραφίες από το δικό σου όχημα με το πρόβλημα που διαπίστωσες και ενημέρωσε μας για την απάντηση του αντιπρόσωπου.

            "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
            #tsekourato_ksevrakoma

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • D
              dim-tech-auto last edited by

              Καλησπέρα,

              Σας ευχαριστώ όλους για τις άμεσες απαντήσεις σας.

              Παραθέτω φώτο απο ένα σημείο ενδεικτικά. Κάτω αριστερά ήταν ένα αρχικό μικρό σκασιμό που έβαλα λίγο εργοστασιακό χρώμα μήπως στο σώσουμε αλλα δέν.
              Η υπόλοιπη μπογιά ειναι έτοιμη να φύγει και αυτή απλα δεν το αγγιζω γιατι ήδη δέν μπορω να το βλέπω όπως είναι.
              Τοπικός φανοποιός που το είδε μου είπε ότι η μπογιά δέν έχει καθόλου πρόσφυση στο υπόστρωμα και του φαίνεται καθαρό εργοστασιακό θέμα.

              alt text

              @mastoras78: Εννοείται ότι το πρώτο βήμα θα είναι η επικοινωνία για εξεύρεση μιας κοινής αποδεκτής λύσης. Η Honda δίνει 3ετή εγγύηση χρώματος, με 12 χρόνια εγγύηση διάβρωσης και με 10ετή εγγύηση διάβρωσης εξαρτημάτων.
              Όπως καταλαβαίνεις δυστυχώς το έχω περάσει το χρονικό σημείο της κανονικής εγγύησης και η μόνη μου ελπίδα είναι ειδική επέκταση για 7 χρόνια όπως στην Αμερική (Τα οποία 7 χρόνια κλεινω στο τέλος του μήνα).
              Ευχαριστώ για την συμβουλή να κρατήσω λεπτομερείς φωτογραφίες.

              @driver-m , @otokomae Ναί συμφωνώ αλλά τα τελευταία χρόνια παρομοια προβλήματα πλήττουν όλες τις εταιρίες. Πολλές φορές σποραδικά σε συγκεκριμένες γραμμές παραγωγής. Ψάχνοντας για το δικό μου θέμα βρήκα ανάλογες αναφορές και ανακλήσεις για Toyota, Ford, Renault και πολλές άλλες οπότε είναι και λίγο λαχείο το τι θα σου τύχει. Το θέμα είναι το πώς θα σε αντιμετωπίσει η εταιρία και αν θα δώσει λύση ή θα σφυρίξει αδιάφορα. Στην περίπτωση της Αμερικής το θέμα υποστηρήχθηκε απο ενώσεις καταναλωτών και πολλα media ώσπου να συμφωνηθεί η παραπάνω ανάκληση. Η Ευρωπαϊκή αγόρά ώντας σαφώς μικρότερη και κατακερματισμένη
              στο τι ισχύει σε κάθε κράτος έχει διαφορετιό χειρισμό.

              Καλές γιορτές σε όλους και θα επανέλθω μέσα στην εβδομάδα αν έχω νεότερα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • georgemit
                georgemit last edited by

                😰 😰
                Ούτε ο πιο άσχετος ερασιτέχνης τέτοιο βάψιμο, δε το περίμενα από τη honda.
                Αυτό θα μείνει με το αστάρι σε λίγο καιρό. Θα σου ζητήσουν να αλλάξεις το χρώμα στην άδεια.
                Εννοείται πας πρώτα αντιπροσωπεία όπως σου είπε ο @mastoras78.

                i30 160 N line!

                D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dim-tech-auto @georgemit last edited by

                  @georgemit said in Honda (HRV, JAZZ) 2016-18 ξεφλούδισμα χρώματος:

                  😰 😰
                  Ούτε ο πιο άσχετος ερασιτέχνης τέτοιο βάψιμο, δε το περίμενα από τη honda.
                  Αυτό θα μείνει με το αστάρι σε λίγο καιρό. Θα σου ζητήσουν να αλλάξεις το χρώμα στην άδεια.
                  Εννοείται πας πρώτα αντιπροσωπεία όπως σου είπε ο @mastoras78.

                  @georgemit άν δείς και τις φωτογραφίες στο pdf που παρέθεσα πιό πάνω θα πείς ότι και τυχερός είμαι που δέν ξεκίνησε απο οροφή. Βέβαια θα μείνω πάντα με την ανησυχία ποιό κομμάτι μπορεί να είναι και το επόμενο ακόμα και άν επισκευαστούν τελικά αυτά που τώρα φαίνονται προβληματικά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • mastoras78
                    mastoras78 last edited by

                    Μπορείς να στείλεις και ένα mail στην "μαμά" Honda με τα ευρήματα σου για την αγορά της Αμερικής αναφέροντας ότι έχεις το ίδιο πρόβλημα στο δικό σου αμάξι. Να γκρινιάξεις που η οδηγία δεν εφαρμόζεται και στις υπόλοιπες αγορές και να ζητήσεις να σου αποκαταστήσουν τη ζημιά. Μπορεί και να σταθείς τυχερός και να σε καλύψουν μιας και οι σοβαρές εταιρίες δεν θέλουν αρνητική δημοσιότητα.

                    Καλή Ανάσταση !

                    "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                    #tsekourato_ksevrakoma

                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      dim-tech-auto @mastoras78 last edited by

                      @mastoras78 said in Honda (HRV, JAZZ) 2016-18 ξεφλούδισμα χρώματος:

                      Μπορείς να στείλεις και ένα mail στην "μαμά" Honda με τα ευρήματα σου για την αγορά της Αμερικής αναφέροντας ότι έχεις το ίδιο πρόβλημα στο δικό σου αμάξι. Να γκρινιάξεις που η οδηγία δεν εφαρμόζεται και στις υπόλοιπες αγορές και να ζητήσεις να σου αποκαταστήσουν τη ζημιά. Μπορεί και να σταθείς τυχερός και να σε καλύψουν μιας και οι σοβαρές εταιρίες δεν θέλουν αρνητική δημοσιότητα.

                      Καλή Ανάσταση !

                      Για κάτι άλλο που είχα στο παρελθόν και έστειλα στην μαμά με παρέπεμψαν σε Honda Ελλαδος 😞 Δέν εχουν επίσημα κανάλια απ'ευθείας επικοινωνιας.

                      Ας περιμένουμε να δούμε τι θα μου απαντήσουν και βλέποντας και κάνοντας. Ευχαριστώ και πάλι!

                      Καλή Ανάσταση !

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • panos2171
                        panos2171 last edited by

                        Όπου αντιπροσωπεία honda μιλάμε για Σ;

                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dim-tech-auto @panos2171 last edited by

                          @panos2171 said in Honda (HRV, JAZZ) 2016-18 ξεφλούδισμα χρώματος:

                          Όπου αντιπροσωπεία honda μιλάμε για Σ;

                          Ε ναι. Για θέματα που αφορούν εγγύηση απευθύνομαι απ'ευθείας εκεί.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dim-tech-auto last edited by

                            Καλησπέρα σε όλους και χρόνια πολλά!

                            Επιστρέφω με ευχάριστα νέα! Σήμερα επισκεύτηκα το φανοποιείο του κεντρικού αντιπροσώπου και εξεπλάγην πολύ ευχάριστα. Με το που ανέφερα το θέμα πρίν καν πώ τίποτα για την ανάλκηση στην Αμερική είχαν πάρει ήδη την φωτογραφική και κατέγραφαν τα προβληματικά σημεία. Φάνηκαν ενήμεροι για το θέμα (παρόλο βέβαια που δέν σταλθηκε ποτέ επισημη ειδοποίηση στους επηρεαζόμενους ιδιοκτήτες όπως στην άλλη μεριά του Ατλαντικού), και επίσης κατάλαβα ότι δέν αποτελεί εμπόδιο ακόμα και άν είχα ξεπεράσει την εξτρα 7ετία καθώς πρόκειται για αναγνωρισμένο πρόβλημα. Θα βαφτεί η πόρτα του συνοδηγού με το ξεφλούδισμα που πόσταρα παραπάνω καθώς επίσης και ένα εσωτερικό κομάτι του σασί που καλύπτεται απο την πόρτα του χώρου αποσκευών που έδειχνε αποχρωματισμούς.
                            alt text
                            Έκανα και ένα αίτημα για βαφή του shark fin που έχει σκάσει επίσης το χρώμα αλλα καθώς δέν είναι 100% ξεκάθαρο εάν είναι το ίδιο θέμα ή κάτι άλλο θα δούμε (και δεν με απασχολεί και τόσο καθώς είναι πλαστικό κομμάτι και δεν κινδυνεύει με σκουριά.

                            Γενικά ήμουν προετοιμασμένος για τα χειρότερα και δέν περίμενα τόσο άμεση εξυπηρέτηση! Μπορεί να έχει τα χίλια προβλήματα η αντιπροσώπευση στην Ελλάδα αλλα για το συγκεκριμένο δέν μπορώ να πώ τίποτα καθώς ήταν άψογοι (ίσως δέν είναι κακή ιδέα να ρίξω και ένα τζόκερ σήμερα 🙂 ).

                            Θα ενημερώσω όταν παραλάβω βαμμένο το όχημα και ελπίζω αυτό το post να βοηθήσει ομοιοπαθούντες μελλοντικά πρίν σπεύσουν να επισκευθούν φανοποιό.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 10
                            • alexandros-k
                              alexandros-k last edited by

                              Τελικα δεν ειναι τοσο χαλια ο Σ , οσο λενε καποιοι

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • mastoras78
                                mastoras78 last edited by

                                Μπράβο φίλε Δημήτρη, ευχάριστα νέα. Φρόντισε μόνο να κρατήσεις το ιστορικό για το θέμα της μελλοντικής μεταπώλησης. Εύχομαι να πάνε όλα καλά. Καλή συνέχεια

                                "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                #tsekourato_ksevrakoma

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • D
                                  dim-tech-auto last edited by

                                  Καλησπέρα στο φόρουμ,
                                  Ανασύρω πάλι το θέμα μετά απο ακριβώς 2 χρόνια. Το αρχικό θέμα είχε τελικά ευτυχή κατάληξη με πολύ καλή δουλειά απο το φανοποιείο σε σημείο που ακόμα και εγώ που ξέρω το αμάξι να μήν μπορώ να διακρίνω διαφορα.

                                  Δυστυχώς όμως επάνέρχομαι με παρόμοιο θέμα στην πρόρτα του οδηγού αυτή τη φορά 😢
                                  Λίγο πολύ αναμενόμενο καθώς η βαφή έχει αναγνωρισμένο πρόβλημα και με το παραμικρό πετραδάκι έχω δεί τα σημάδια να γίνονται πανέυκολα. Στην τωρινή περίτωση φαίνεται να έχει φουσκώσει εσωτερικά το χρώμα σε μικρό σημείο (προς το παρόν) αλλα νομίζω σε μερικές μέρες θα φύγει κομμάτι όπως την προηγούμενη φορά.

                                  Θα απευθυνθώ πάλι στον κεντρικό αντιπρόσωπο μετά τις γιορτές αλλα αισίως το όχημα μόλις έκλεισε τα 9 χρόνια οπότε δέν ξέρω άν θα υπάρχει επ' άπειρον υποστήριξη. Θα δούμε τι θα μου πούν, ελπίζω να έχω την ίδια φιλική αντιμετώπιση και να βρούμε μια σωστή λύση.

                                  Είναι γεγονός οτι το θέμα με έχει κουράσει επειδή με έχει αναγκασει, βρέξει χιονίσει ,να το πλένω μόνος μου στο χέρι με φροντίδα και προδέρμ μήν τυχόν και πάθει τίποτα άλλο. Μου αρέσει η ενασχόληση με το αυτοκίνητο (όπως οι περισσοτεροι εδω μέσα φαντάζομαι) άλλα πλέον νιώθω ότι το υπηρετώ και όχι το αντίθετο όπως θα έπρεπε.
                                  Κατα τα άλλα είναι ένα τιμιότατο όχημα αλλά με αυτά και με αυτά έχω ξενερώσει λίγο 😥

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr