Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    προγραμματακι στο α1
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. προγραμματακι στο α1
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    13
    751
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      Gabriel 0 last edited by

      Καλησπερα μαγκες ,
      εχω ενα AUDI A1 1,2 86 ΑΛΟΓΑ . το αμαξακι δεν πολυτραβαει και σκεφτομαι για ενα προγραμματακι 1ο σταδιο τιποτα το ιδιαιτερο η το υπερβολικο !
      τι γνωμη εχετε ? θα χω καποιο θεμα στο μελλον απο μηχανικησ αποψης? με καταλαλωση πωσ παει ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        andya3 last edited by

        Ατμοσφαιρικό μοτέρ δεν έχει αυτό? Αυτό που φορούσε και το polo μέχρι το '17.
        Αν είναι ατμοσφαιρικό δεν παίρνει πρόγραμμα.

        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

        H 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          Gabriel 0 last edited by

          οχι το 1,2tfsi ειναι το ιδιο μοτερ με το πολο tsi με τα 105 αλογα !

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            harisma23 @andya3 last edited by

            @andya3 said in προγραμματακι στο α1:

            Ατμοσφαιρικό μοτέρ δεν έχει αυτό? Αυτό που φορούσε και το polo μέχρι το '17.
            Αν είναι ατμοσφαιρικό δεν παίρνει πρόγραμμα.

            Όχι! Έχει τον 1.2 TSi σε detuned έκδοση και μπορεί να του βάλει πρόγραμμα που θα του δώσει περί τα 130 άλογα με ασφάλεια, εφόσον πάει σε σοβαρό βελτιωτή.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              andya3 last edited by

              Αν είναι ο 1.2 tfsi turbo που έβαζαν και στο Α3, έβγαινε εργοστασιακός στα 120 άλογα, άρα άνετα θα ανεβαίνει μέχρι εκεί.

              Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

              H 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                harisma23 @andya3 last edited by harisma23

                @andya3 said in προγραμματακι στο α1:

                Αν είναι ο 1.2 tfsi turbo που έβαζαν και στο Α3, έβγαινε εργοστασιακός στα 120 άλογα, άρα άνετα θα ανεβαίνει μέχρι εκεί.

                Ανενημέρωτο σε βρίσκω, καίτοι μέτοχος της Audi...
                Ο 1.2 TFSi στο A3 έδινε 105 άλογα και στο A1 86. 120-122 έδινε ο 1.4 TFSi.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • G
                  Gabriel 0 last edited by

                  ναι οπωσ και στο πολο με 6αρι σασμαν βγαινει το ιδιο ακριβωσ μοτερ αλλα με 105 αλογα εργοστασιακα λογο αλλησ χαρτογραφησης απο το α1

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • fanis75
                    fanis75 moderator last edited by

                    Ενας φίλος μου με Polo 1.2 tfsi (χειροκούνα) το είχε κάνει κάπου 140 άλογα με Revo και ήταν πολύ ευχαριστημένος, όντως το αμάξι ήταν αρκετά γρήγορο, πιο γρήγορο από την 116 μου με τα 136 άλογα. Απο ακιοπιστία δεν ξέρω, 2 χρόνια το κράτησε, δεν του έβγαλε κατι.

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • georgemit
                      georgemit last edited by

                      Και μαμά το polo με τα 105 είναι πολύ γρήγορο.

                      i30 160 N line!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        Gabriel 0 last edited by

                        απο θεμα αξιοπιστιας ειναι ενταξει μετο 1ο σταδιο ? καταναλωση ?

                        H 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          harisma23 @Gabriel 0 last edited by harisma23

                          @gabriel-0 said in προγραμματακι στο α1:

                          απο θεμα αξιοπιστιας ειναι ενταξει μετο 1ο σταδιο ? καταναλωση ?

                          Η κατανάλωση θα είναι περίπου η ίδια σε νορμάλ οδήγηση. Μπορεί και λίγο μικρότερη, αν εκμεταλλεύεσαι την επιπλέον ροπή και οδηγείς με λιγότερο γκάζι και ψηλότερες σχέσεις από ότι τώρα. Όταν όμως το πλακώνεις, θα κάψει κάτι παραπάνω, γιατί τα επιπλέον άλογα θέλουν και το σανό τους.
                          Από αξιοπιστία δεν θα πρέπει να έχεις κάποιο πρόβλημα, υπό δύο προϋποθέσεις: α) ότι ο βελτιωτής είναι σοβαρός και β) ότι η συντήρηση του αυτοκινήτου είναι σωστή μέχρι τώρα και από εδώ και πέρα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • A
                            andya3 last edited by

                            Συνήθη προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα vag μετά από βελτιώσεις είναι πατινάρισμα του συμπλέκτη, τα φτύνει η τουρμπίνα λόγω αυξημένης ροπής και τσιμπάνε λαδάκι.

                            Κανείς δεν μπορεί να βεβαιώσει ότι θα σου τύχουν, ούτε ότι δεν θα τύχουν όμως.

                            Οπότε αν προχωρήσεις πρέπει να είσαι προετοιμασμένος για όλα τα ενδεχόμενα και όποιο επιπλέον κόστος επισκευής πιθανόν προκύψει.
                            Βέβαια θα έχεις ένα νέο αυτοκίνητο, πιο δυνατό, πιο γρήγορο, πιο απολαυστικό στην οδήγηση και σίγουρα θα το χαρείς.

                            Τα ζυγίζεις και αποφασίζεις πως θα προχωρήσεις.

                            Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • mastoras78
                              mastoras78 last edited by mastoras78

                              Είτε θα το απολάυσει είτε θα το ρημάξει οπότε ότι και να πάρει μετά θα είναι καλύτερο. Win-Win, λεφτά να έχει μόνο..

                              "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                              #tsekourato_ksevrakoma

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr