-
Καλημέρα και ευχαριστώ εκ των προτέρων για την οποία γνώμη και βοήθεια.
Έχω ένα Hyundai accent το τελευταίο που βγήκε στην Ελλάδα μοντέλο 2010 στην άδεια...Από το πρίν το καλοκαίρι χειροτέρεψε το κρακ κρακ όταν παρκαρα ξεπαρκαρα το αμάξι και έστριβα τους τροχούς οπότε ο μάστορας που μου κάνει συνήθως service μου είπε "οκ Νίκο δεν τρέχει πήγανε διακοπές και άμα γυρίσεις αλλάζουμε μπιλιοφορους" και έτσι και έγινε.
Όμως λίγο πριν πάω και λίγο μετά αφού τους αλλάξαμε παρατήρησα ότι κάποιες φορές πολύ σπάνια ενεργοποιούνταν το ΑΒS σε ταχύτητες 80+ χλμ και κανονικά φρενάρισματα χωρίς λογικό λόγο.
Πήγα στο μάστορα και προσπάθησε να μην εμπλακεί πολύ. Μου πρότεινε να πάω σε ένα συνεργείο για φρένα... Αυτό που με ρώτησα όπως ρώτησαν και πολλοί άλλοι μετά από αυτόν είναι αν το έκανε πριν η ΜΕΤΑ την αλλαγή των μπιλιοφορων... νομίζω ότι το ξεκίνησε λίγο πριν τους αλλάξω αλλά οκ...δεν είμαι και ο φωτεινός παντογνώστης.
Πήγα στο συνεργείο για τα φρένα μου άλλαξε μονάδα abs και τον εγκέφαλο της και έκανε αλλαγή υγρών φρένων αλλά το πρόβλημα συνεχίζει. Το δυστυχες είναι ότι το κάνει σε σπάνιες περιπτώσεις και δεν είναι δυνατόν να το δει ο μάστορας στο test drive. O φρένας μου πρότεινε να αλλάξω λάστιχα και να βάλω επώνυμα γιατί είχα κάτι Riken άλλα σχετικά καινούργια ένα χρόνο τα είχα βάλει...
Για να πάρω και μια ακόμα γνώμη πήγα σε άλλο συνεργείο εξειδικευμένο για Hyundai Kia και μου είπε το ίδιο αφού είδε λίγο το αμάξι στο διαγνωστικό και τσεκαρε τους αισθητήρες και τη μονάδα εν στάση.Τι να κάνω λιπών αλλάζω λάστιχα ...λέω ας βάλω continental να ναι σίγουρος.
Το πρόβλημα συνεχίζει.....
Αλλάζω ζαμφορ γιατί κοπαναγαν και αμορτισέρ με δικιά μου πρωτοβουλία μπας και αφού πρώτα άλλαξα και ρύθμισα της σιαγόνες και τσεκαρε τις δαγκάνες σε άλλο συνεργείο πάλι....
Τίποτα το πρόβλημα εκεί....
Σε ένα πέρασμα μου πάλι από εξειδικευμένο Hyundai Kia του λέω δεν του ρίχνεις μια ματιά....και είδε ότι η μονάδα του ΑΒΣ ήταν από Ι1 της ίδια χρονιάς και όχι του accent...τον παρακάλεσα αν γίνετε να απενεργοποιήσετε το abs να σιγουρευτώ ότι το θέμα είναι εκεί.Τελικά με βγαλμένες τις ασφάλειες το αμάξι δεν έχει abs και δεν κάνει το περίεργο φρενάρισμα άρα το θέμα ήταν και τεκμηριωμένα από κει.
Μίλησα και με μερικούς μαστόρους ακόμα για το θέμα της μονάδας και μου είπαν ότι αφού δεν ανάβει λάμπακι βλάβης είναι οκ. Οκ...
Να σημειωθεί ότι ποτέ και για κανένα λόγο δεν άναψε λάμπακι βλάβης ώστε να δούμε κάτι...Μετά απ όλα αυτά έχω καταντήσει να κυκλοφοω με βγαλμένες τις ασφάλειες και χωρίς abs γιατί νιώθω ενδεχομένως πιο ασφαλής έτσι γιατί όταν μπαίνει το ΑΒΣ αδικαιολόγητα δεν νιώθω να φρενάρει και τρέλα το αμάξι.... ευτυχώς με εξαίρεση μια φορά που τράβηξα χειρόφρενο για να σταματήσει, με την δεύτερη πεταλια λειτουργεί κανονικά το φρένο.
Μετά από κάνα 2 μηνό έτσι λέω θα πάω στο συνεργείο για φρένα με τις περισσότερες αξιολογήσεις....οκ πάμε.
Το αφήνω για έλεγχο και μου λέει δεν βρίσκω τι είναι...ας το να το κάνει περισσότερο για να το βρούμε...του λέω δεν τορναρεις και τους δίσκους μπροστά να αλλάξουμε και τακάκια μπας και...δεν θα είναι από εκεί μου λέει αλλά οκ... Επίσης μου είπε ότι το υδραυλικό μέρος της μονάδα abs που μου δε βάλει ο άλλος ήταν από i10 άλλα ο εγκέφαλος ήταν από το accent οπότε αφού δεν ανάβει λάμπακι και λειτουργεί είναι οκ.Το πρόβλημα ξανασυμβενει οπότε σκέφτηκα α πω σε ένα φίλο μου που έχει διαγνωστικό να πάμε βόλτα να δούμε τους αισθητήρες τι διαβάζουν....
Αυτό που είδαμε ειναι ότι οι πίσω με τους μπροστά αισθητήρες abs ενώ μετάξι τους ο δεξιά με τον αριστερό διάβαζαν το ίδιο οι μπροστά με τούς πίσω είχαν διάφορα η οποία αυξανόταν ανάλογα με το πόσο γρήγορα πήγαινα. Είδαμε και πάνω από 11 χλμ.σε ταχύτητες πάνω από 120.Πήρα τον τελευταίο φρένα που χα πάει και μου λέει αυτό που θα ήταν ιδανικό είναι να βλέπαμε διάφορα μεταξύ δεξιά και αριστερα...που δεν είδα. Αν θες να σου αλλάξω του μπροστά αλλά σου δίνω είναι 30% να είναι αυτό. Επίσης του είπα ότι η ένδειξη της ταχύτητας του οχήματος στο διαγνωστικό συμβαδίζει με την ταχύτητα που έδειχναν οι πίσω αισθητήρες...
Και έχω μείνει κάπου εκεί
Με αλλαγμένα πόσα πράγματα που κάποια ίσως χρειαζόντουσαν αλλά οκ... χωρίς να λύσω το προβλήμα μου.
Ίσως αλλάξω κάποια στιγμή τους μπροστά αισθητήρες ξέρω γω....Τι να πω αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει
ευχαριστώ πολύ.
Συγνώμη αν κούρασα φανταστείτε πόσο έχω κουραστεί εγώ....
-
Αρχικά εύλογη ερώτηση δίχως να θέλω να σου την πω, είσαι σίγουρος ότι αυτό που νιώθεις είναι το abs και δεν είναι κανένα ψαλίδι ή σινεμπλόκ γέφυρας που κατά περιπτώσεις κουνιέται? Λάστιχα μπροστά πίσω έχεις ίδια διάσταση?
Σε δυνατό φρενάρισμα με πλήρη εμπλοκή του abs τι συμβαίνει? -
Ξέρω ότι θα σου φανεί κάπως αυτό που θα σου πω, αλλά πούλα το.
Αν μπλέξεις με κουφά προβλήματα σε αυτοκίνητο, κανένας δεν θα κάνει τον Κλουζώ για να στα λύσει. Μόνο λεφτά θα σου τρώει. -
Αρχικά εύλογη ερώτηση δίχως να θέλω να σου την πω, είσαι σίγουρος ότι αυτό που νιώθεις είναι το abs και δεν είναι κανένα ψαλίδι ή σινεμπλόκ γέφυρας που κατά περιπτώσεις κουνιέται?
Ένας λογος που έβγαλα τις ασφάλειες του ΑΒS είναι να δω τι θα κάνει το αμάξι και πως θα συμπεριφερθεί και το βλέπω οκ...ξέρω γω τώρα...
Λάστιχα μπροστά πίσω έχεις ίδια διάσταση?
Ναι και καινούργια
Σε δυνατό φρενάρισμα με πλήρη εμπλοκή του abs τι συμβαίνει?
Μια χαρά μπαίνει και φρενάρει.
Ξέρω ότι θα σου φανεί κάπως αυτό που θα σου πω, αλλά πούλα το.
Αν μπλέξεις με κουφά προβλήματα σε αυτοκίνητο, κανένας δεν θα κάνει τον Κλουζώ για να στα λύσει. Μόνο λεφτά θα σου τρώει.Έχει περάσει απ' το μυαλό μου κακά τα ψέματα...έχω δώσει με τόσες αλλαγές πολλά χρήματα και δε μου περισσεύουν δυστυχώς και με αυτή τη λογική είναι λίγο δύσκολα να πάρω καινούργιο με οικογένεια και 2 παιδιά...αλλά αν δε βγάλω άκρη ξέρω γω ....
-
Νοιώθεις ανασφάλεια με το αυτοκίνητο? Έχεις πρόβλημα με το φρενάρισμα? Βάζεις και τα παιδιά μέσα απ' ότι λες.
-
Καλά τα λες σίγουρα έχεις απόλυτο δίκιο και το χω συζητήσει και με τη γυναίκα μου...τώρα βγάζοντας τις ασφάλειες μπορεί να είναι οκ αλλά σίγουρα χωρίς abs αλλά απ' ότι μου είπε ένας απ' όλους του μαστόρους που το χουν δει στα παλιά τα αυτοκίνητα που δεν ήχαν abs ο καντανεμιτης φρένου ήταν μηχανικός ενώ στα σύγχρονα είναι στο abs οπότε κλείνοντας το είναι λίγο θεματακι....
Τι να πω είναι αρκετά προβληματισμένος
-
Δικαίως είσαι προβληματισμένος, το αυτοκίνητο είναι ακριβό απόκτημα, δεν είναι έπιπλο σπιτιού να το αλλάζεις εύκολα.
Πιστεύω όμως ότι αν υπάρχουν θέματα ασφαλείας (αν λέω, δεν ξέρω), η κατάσταση σε οδηγεί μόνη της στο τι πρέπει να κάνεις. -
Μαλων...ξέρω γω.... ίσως πάω και στην αντιπροσωπεία κάποια στιγμή που το σκέφτομαι συνέχεια και δε το κάνω να του κάνουν έναν έλεγχο...σε τόσους έχω πάει στην τελική
-
Αν μπορείς να τους δείξεις στην αντιπροσωπεία κάποιο βίντεο, ή άλλο αποδεικτικό υλικό για τη συμπεριφορά του abs πήγαινε. Αλλιώς έτσι για κουβεντούλα και γενικό και αόριστο έλεγχο, τσάμπα λεφτά θα πληρώσεις.
-
Αν καταλαβα καλα, οι αισθητηρες ABS στους τροχους, δειχνουν άλλη ταχυτητα εμπρος και αλλη πισω. Σωστα ?
Θεωρω οτι μαλλον αυτο ειναι το προβλημα -
Αυτό είναι το τελευταίο update που χω αν και τα μαστοριά λένε ότι ιδανικά έπρεπε να δω στο διαγνωστικό διάφορα αριστερού με δεξιού τροχού...
-
@golloum said in Πρόβλημα με αδικαιολόγητη ενεργοποίηση το ABS:
Αυτό είναι το τελευταίο update που χω αν και τα μαστοριά λένε ότι ιδανικά έπρεπε να δω στο διαγνωστικό διάφορα αριστερού με δεξιού τροχού...
H λογικη λεει οτι και οι 4 αισθητηρες (ενας σε καθε τροχο) πρεπει να δειχνουν την ιδια ταχυτητα. Γιατι στους αισθητηρες βασιζεται το ABS κατα το φρεναρισμα . Και οταν δει οτι καποιος τροχος περιστρεφεται με άλλη ταχυτητα , αλλάζει και την πιεση που ασκει στο αντιστοιχο φρενο . Βλεπει διαφορετικες ταχυτητες και αναλαμβανει να δουλεψει και να τις ρυθμισει . Γι αυτο μπερδευεται και κανει τα περιεργα που λες. Αυτη ειναι η γνωμη μου
-
@golloum said in Πρόβλημα με αδικαιολόγητη ενεργοποίηση το ABS:
στα παλιά τα αυτοκίνητα που δεν ήχαν abs ο καντανεμιτης φρένου ήταν μηχανικός ενώ στα σύγχρονα είναι στο abs οπότε κλείνοντας το είναι λίγο θεματακι....
ναι οι κατανεμητές πέδησης είναι ηλεκτρονικοί πλέον και ρυθμίζονται από τη μονάδα του abs...
Την είχα καλοδεί κάποιες μέρες που περίμενα να έρθει ένας αισθητήρας abs σε ένα παλιότερό μου αμάξι, το οποίο βέβαια απενεργοποιούσε μόνο του όλο το σύστημα λόγω βλάβης ενός αισθητήρα με αποτέλεσμα σε φρένο σε στροφές να φρενάρει περισσότερο πίσω. Σε δυνατό φρένο ήταν σα να τραβάς χειρόφρενο. Δεν το προτείνω. -
Καλημέρα,
Λογικά ναι κάποια στιγμή θα πάω να αλλάξω ενδεχομένως πρώτα τους μπροστά αισθητήρες και να δούμε.... -
@golloum said in Πρόβλημα με αδικαιολόγητη ενεργοποίηση το ABS:
και είδε ότι η μονάδα του ΑΒΣ ήταν από Ι1 της ίδια χρονιάς και όχι του accent..... Επίσης μου είπε ότι το υδραυλικό μέρος της μονάδα abs που μου δε βάλει ο άλλος ήταν από i10
δεν είναι ίδιος κωδικός i10 με accent.
-
Δεν Είναι ο αλλά ο εγκέφαλος είναι του accent και τον δέχεται το. Abs λειτουργεί όπως πριν με ακριβός το ίδιο θεμα
-
Μπορείς να εξηγήσεις λίγο πιο αναλυτικά τι ακριβώς πρόβλημα σου εμφανίζει το abs?
-
από τα γραφόμενα σου πάντως, το συμπέρασμα είναι ότι έβαλαν στο 1400αρι , μεταχ. τρόμπα από 1200αρι.
-
Ναι έτσι είναι απλά το πρόβλημα δεν άλλαξε ούτε διορθώθηκε με την αλλαγή της μονάδας...ούτε χειροτέρεψε ούτε βελτιώθηκε....σαν να μην την άλλαξα ποτέ ένα πράγμα. Οπότε δεν είναι εκεί το προβλήμα υποθέτω.... ξέρω γω τώρα...
Το πρόβλημα είναι ότι κάποιες φορές σε χλμ. Από 79/80 και πάνω σε νόρμαλ φρεναρίσματα μπαίνει το abs. Με τη δεύτερη πετάλια με εξαίρεση μια φορά φρενάρει κανονικά.
Δεν το κάνει συχνά και έτσι οι τεχνίτες στo service και μόνο υποθέτουν η με στέλνουν με τρόπο.
Το μόνο που παρατήρησα μόνο μου σε test drive με διαγνωστικό με ένα φίλο είναι ότι οι δύο μπροστά με τούς δύο πίσω δεν συμβαδίζουν σε ταχύτητες και αυξάνοντας μεγαλώνει η διαφορά. Είδα και 11/12 χμλ διάφορα στα 120χλμ+
Για περισσότερες λεπτομέρειες έχω γράψει και πανω -
Μπαίνει δηλαδή το abs και ξεμπλοκάρει τον τροχό κι αντί να φρενάρει και να σταματήσει το αυτοκίνητο συνεχίζει να τσουλάει αναίτια?
Τι θα πει με τη 2η πεταλιά? Όταν φρενάρεις δεν παίρνεις το πόδι απ' το φρένο, το κρατάς πατημένο κι ας νοιώθεις αντίσταση απ" το abs.
Πρόβλημα με αδικαιολόγητη ενεργοποίηση το ABS