Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προχωρήστε Ιάπωνες πάρα τις δυσκολίες....
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Προχωρήστε Ιάπωνες πάρα τις δυσκολίες....
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    8
    12
    749
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      christostsp last edited by

      Το προσπαθούν πάντως. Υπάρχουν πολλά θέματα, κυρίως το κόστος παραγωγής του υδρογόνου, θέματα σε τροφοδοσία πρατηριων-φυλαξη-ανεφοδιασμο....
      Ομως μοιάζει η ιδανική λύση και μάλιστα με θερμικους κινητήρες... θα δείξει, έχουμε να δούμε πολλά αυτήν την δεκαετία.
      Οι Ευρωπαίοι στηρίζονται στην ηλεκτροκινηση πολύ, άραγε έχουν δίκιο...;;

      https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/epiase_fotia_h_ydrogonokiniti_toyota_gr_corolla_sti_diarkeia_dokimon-7818896/

      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dublin @christostsp last edited by dublin

        @christostsp said in Προχωρήστε Ιάπωνες πάρα τις δυσκολίες....:

        Το προσπαθούν πάντως. Υπάρχουν πολλά θέματα, κυρίως το κόστος παραγωγής του υδρογόνου, θέματα σε τροφοδοσία πρατηριων-φυλαξη-ανεφοδιασμο....
        Ομως μοιάζει η ιδανική λύση και μάλιστα με θερμικους κινητήρες... θα δείξει, έχουμε να δούμε πολλά αυτήν την δεκαετία.
        Οι Ευρωπαίοι στηρίζονται στην ηλεκτροκινηση πολύ, άραγε έχουν δίκιο...;;

        https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/epiase_fotia_h_ydrogonokiniti_toyota_gr_corolla_sti_diarkeia_dokimon-7818896/

        https://www.stellantis.com/en/technology/hydrogen-fuel-cell-technology

        400χλμ με 3λεπτα refueling το 2021..

        Μία χαρά θα είμαστε έτοιμοι όταν πρέπει!

        Με 20% diesel πωλήσεις από ουσιαστικά το 1/15 των ηλεκτρικών προσφερόμενων οχημάτων αυτή τη στιγμή δεν είναι η ώρα για υδρογόνο ακόμη.. μέχρι το 2035 θα δούμε.. άλλωστε, αν είμαι καλά το 2035 και είμαστε όλοι υγιείς και ευτυχείς, θα πάω με τα γόνατα να πάρω ότι κυκλοφορεί τότε, και ας καίει και ουράνιο!

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • C
          christostsp last edited by

          @dublin
          Eννοειται ότι πρώτα προέχει η υγεία μας..Και ότι όλα αυτά είναι μακριά δλδ στην ερχόμενη δεκαετία.
          Απλά, το πιθανότερο, η υδρογονοκινηση θα είναι η απάντηση στην μπαταριοηλεκτροκινηση.
          Προσωπικά προτιμώ την επιλογη θερμικού κινητηρα και όχι την πολυπλοκοτητα των fuel cells.

          Σε κάθε περίπτωση δεν είμαι ειδικός, απλά θεωρώ, ότι λόγω μικρου χρόνου ανεφοδιασμού έναντι της
          αναμονής φόρτισης συσσωρευτων (αυτός ο χρονος ποσο μπορεί να μειωθεί, αλλά και πόσο μπορεί να
          αυξηθεί η αυτονομία; ), εύχομαι να πετύχει αυτό το σχέδιο, που μόνο εύκολο δεν είναι.

          Έχω μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στους Ιάπωνες. Είναι μεθοδικοι, εργατικοί και δεν είναι υπερφίαλοι.
          Οι Ευρωπαίοι μου μοιάζουν επιπόλαιοι, διστακτικοι και πάρα πολύ "δήθεν"...

          D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by realzeus

            Εννοείται αγαπάμε Ιάπωνες!
            Αλλά αγαπάμε και Ιταλούς!

            Μακάρι οι Φρίτσηδες, μαζί με τους Μακαρονάδες να σώσουν τις ΜΕΚ, όπως γράφεται τώρα τελευταία (σήκωσαν μπαϊράκι κατά τις ΕΕ).

            Το υδρογόνο είναι καλή φάση, αλλά η παραγωγή, μεταφορά και αποθήκευσή του είναι ακριβή και επικίνδυνη.

            S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              dublin @christostsp last edited by

              @christostsp said in Προχωρήστε Ιάπωνες πάρα τις δυσκολίες....:

              @dublin
              Eννοειται ότι πρώτα προέχει η υγεία μας..Και ότι όλα αυτά είναι μακριά δλδ στην ερχόμενη δεκαετία.
              Απλά, το πιθανότερο, η υδρογονοκινηση θα είναι η απάντηση στην μπαταριοηλεκτροκινηση.
              Προσωπικά προτιμώ την επιλογη θερμικού κινητηρα και όχι την πολυπλοκοτητα των fuel cells.

              Σε κάθε περίπτωση δεν είμαι ειδικός, απλά θεωρώ, ότι λόγω μικρου χρόνου ανεφοδιασμού έναντι της
              αναμονής φόρτισης συσσωρευτων (αυτός ο χρονος ποσο μπορεί να μειωθεί, αλλά και πόσο μπορεί να
              αυξηθεί η αυτονομία; ), εύχομαι να πετύχει αυτό το σχέδιο, που μόνο εύκολο δεν είναι.

              Έχω μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στους Ιάπωνες. Είναι μεθοδικοι, εργατικοί και δεν είναι υπερφίαλοι.
              Οι Ευρωπαίοι μου μοιάζουν επιπόλαιοι, διστακτικοι και πάρα πολύ "δήθεν"...

              Οι Ασιατικοί λαοί (ανατολικής Ασίας) έχουν τρομερά πλεονεκτήματα λόγω πειθαρχίας πληθυσμού και αίσθημα ευθύνης.. Ιάπωνες/Κορεάτες/Κινέζοι λαμπρά παραδείγματα (και με αυτήν τη σειρά ιστορικά), δεν αμφιβάλει κανείς.

              Γι' αυτό η Stellantis πρώτα επενδύει στα medium επαγγελματικά, και εξηγεί τα πάντα σε αυτό που ποσταρα..αν θες ένα στο κέντρο της Αθήνας να μεταφέρει κασονια μπύρας και έχεις καμία παλιά αποθήκη στο Γκάζι ή Ψυρρή παίρνεις και ένα Ami cargo..για μεγαλύτερα όμως φορτία και αποστάσεις, ηλεκτρικό θα είναι δύσκολο να γίνει το mainstream..

              Πρώτα θα αναπτύξουν υδρογονα για επαγγελματικά και μεγάλα/βαριά οχήματα (μέσα και τα εργασίας όπως κατασκευής και αγροτικών δουλειών) και μετά λογικά θα κατρακυλήσει η τεχνολογία σε Ι.Χ..

              Η άμεση σύγκριση diesel αποστάσεων και δύναμης από χαμηλά πιστεύω θα γίνεται με Υδρογονα..και εκεί θα σκεφτούμε να αφήσουμε τα diesel μας εμείς που μας νοιάζει η αυτονομία και η ταχύτητα πλήρωσης καυσίμου/ενέργειας..

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • panos2171
                panos2171 last edited by

                H BMW αν δε κάνω λάθος θα κυκλοφορήσει την Χ5 σε υδρογονοκίνητη.
                Είναι πολύ καλύτερη λύση από την ηλεκτροκίνηση μιας και έχει μηδενικά καυσαέρια και δεν απαιτεί κατανάλωση πόρων. Συνεχίζει να παραμένει η απορία μου πως στο διάλο θα βρεθεί τόσο ρεύμα εφόσον πούμε ότι πάμε στην ηλεκτροκίνηση όπως κάποιοι υποστηρίζουν.

                Εύγε πάντως στους Ιάπωνες που δοκιμάζουν πολλές εναλλακτικές καυσίμων και δεν τσιμπάνε από την εκάστοτε μόδα όπως κάνουν οι Ευρωπαίοι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Πρέπει να διαχωρίσουμε τις ΜΕΚ που καίνε υδρογόνο και τις κυψέλες καυσίμου. Οι ΜΕΚ έχουν καυσαέρια, αφού καίνε το υδρογόνο., αλλά είναι σχετικά ακίνδυνα καυσαέρια. Οι κυψέλες βγάζουν αγνό νεράκι μόνο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • diego1960
                    diego1960 last edited by

                    Σε πόση ώρα θα μας την "πέσουν" οι Αντουανέτες της μαύρης θλίψης και σε αυτό το τόπικ γιατί το υδρογόνο είτε σε ΜΕΚ είτε σε fuel cell έχει μικρότερη αποδοτικότητα από τις μπαταρίες κτλ λες και είναι το μόνο πράγμα που μας νοιάζει;

                    Φαντάσου δλδ ένα μέλλον που θα σιγήσουν οι Ferrari, οι Lamborghini και οι Porsche. Ακόμα και τα ταπεινά hot hatch του "λαού". Απλά θλιβερό και ξενέρωτο. Οι Ιάπωνες πολλά στραβά μπορεί να έχουν αλλά λένε κάτι σοβαρό και σωστό. Το μέλλον πρέπει να προσφέρει διαφορετικούς τρόπους κίνησης ανάλογα με τις ανάγκες και τα γούστα. One size fits all δεν υπάρχει και δεν πρέπει να υπάρξει στην αυτοκίνηση. Φυσικά αυτό το ελεινό κατασκεύασμα που λέγεται ΕΕ δε σκοπεύει να αφήσει άλλες επιλογές αλλά ο πλανήτης έχει και άλλα μέρη που λογικά οι απαγορεύσεις δε θα είναι τόσο βίαιες ή σύντομες και μένει να δούμε τι λύσεις θα προκύψουν σε παραγωγή. Δεν κρατάω μεγάλο καλάθι αλλά είναι ωραίο κάποιος να αμφισβητεί τους χαρτογιακάδες κάθε τόσο.

                    Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • L
                      lap last edited by lap

                      Θα "πέσουν" και οι Αντουανέτες. Τους τραβάνε οι μπέμπηδες του κόσμου τούτου.

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ektoras
                        ektoras last edited by ektoras

                        Καλό ακούγεται, μάλλον διαβάζεται

                        https://www.carandmotor.gr/nea/aytokinito-mia-zoi-kataskeyastis-eggyisi-32-eton

                        Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ektoras
                          ektoras last edited by

                          Youtube Video

                          Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spiros75 @realzeus last edited by

                            @realzeus said in Προχωρήστε Ιάπωνες πάρα τις δυσκολίες....:

                            Εννοείται αγαπάμε Ιάπωνες!
                            Αλλά αγαπάμε και Ιταλούς!

                            Μακάρι οι Φρίτσηδες, μαζί με τους Μακαρονάδες να σώσουν τις ΜΕΚ, όπως γράφετai τώρα τελευταία (σήκωσαν μπαϊράκι κατά τις ΕΕ).

                            Το υδρογόνο είναι καλή φάση, αλλά η παραγωγή, μεταφορά και αποθήκευσή του είναι ακριβή και επικίνδυνη.

                            Για την παραγωγή δεν θα έλεγα ότι είναι ακριβή και επικίνδυνη. Ήδη γίνονται πολλές επενδύσεις σε όλον τον κόσμο σε διυλιστήρια (και στα δικά μας).
                            Σχετικά με την μεταφορά και αποθήκευση, δεν θα αλλάξουν ιδιαίτερα τα σχετικά δίκτυα, αλλά είναι θέμα προδιαγραφών. Θα αλλάξουν λίγο οι προδιαγραφές.
                            Είμαι και εγώ της άποψης ότι το υδρογόνο είναι πιο καθαρό και είναι το μέλλον.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr