-
Το προσπαθούν πάντως. Υπάρχουν πολλά θέματα, κυρίως το κόστος παραγωγής του υδρογόνου, θέματα σε τροφοδοσία πρατηριων-φυλαξη-ανεφοδιασμο....
Ομως μοιάζει η ιδανική λύση και μάλιστα με θερμικους κινητήρες... θα δείξει, έχουμε να δούμε πολλά αυτήν την δεκαετία.
Οι Ευρωπαίοι στηρίζονται στην ηλεκτροκινηση πολύ, άραγε έχουν δίκιο...;; -
@christostsp said in Προχωρήστε Ιάπωνες πάρα τις δυσκολίες....:
Το προσπαθούν πάντως. Υπάρχουν πολλά θέματα, κυρίως το κόστος παραγωγής του υδρογόνου, θέματα σε τροφοδοσία πρατηριων-φυλαξη-ανεφοδιασμο....
Ομως μοιάζει η ιδανική λύση και μάλιστα με θερμικους κινητήρες... θα δείξει, έχουμε να δούμε πολλά αυτήν την δεκαετία.
Οι Ευρωπαίοι στηρίζονται στην ηλεκτροκινηση πολύ, άραγε έχουν δίκιο...;;https://www.stellantis.com/en/technology/hydrogen-fuel-cell-technology
400χλμ με 3λεπτα refueling το 2021..
Μία χαρά θα είμαστε έτοιμοι όταν πρέπει!
Με 20% diesel πωλήσεις από ουσιαστικά το 1/15 των ηλεκτρικών προσφερόμενων οχημάτων αυτή τη στιγμή δεν είναι η ώρα για υδρογόνο ακόμη.. μέχρι το 2035 θα δούμε.. άλλωστε, αν είμαι καλά το 2035 και είμαστε όλοι υγιείς και ευτυχείς, θα πάω με τα γόνατα να πάρω ότι κυκλοφορεί τότε, και ας καίει και ουράνιο!
-
@dublin
Eννοειται ότι πρώτα προέχει η υγεία μας..Και ότι όλα αυτά είναι μακριά δλδ στην ερχόμενη δεκαετία.
Απλά, το πιθανότερο, η υδρογονοκινηση θα είναι η απάντηση στην μπαταριοηλεκτροκινηση.
Προσωπικά προτιμώ την επιλογη θερμικού κινητηρα και όχι την πολυπλοκοτητα των fuel cells.Σε κάθε περίπτωση δεν είμαι ειδικός, απλά θεωρώ, ότι λόγω μικρου χρόνου ανεφοδιασμού έναντι της
αναμονής φόρτισης συσσωρευτων (αυτός ο χρονος ποσο μπορεί να μειωθεί, αλλά και πόσο μπορεί να
αυξηθεί η αυτονομία; ), εύχομαι να πετύχει αυτό το σχέδιο, που μόνο εύκολο δεν είναι.Έχω μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στους Ιάπωνες. Είναι μεθοδικοι, εργατικοί και δεν είναι υπερφίαλοι.
Οι Ευρωπαίοι μου μοιάζουν επιπόλαιοι, διστακτικοι και πάρα πολύ "δήθεν"... -
Εννοείται αγαπάμε Ιάπωνες!
Αλλά αγαπάμε και Ιταλούς!Μακάρι οι Φρίτσηδες, μαζί με τους Μακαρονάδες να σώσουν τις ΜΕΚ, όπως γράφεται τώρα τελευταία (σήκωσαν μπαϊράκι κατά τις ΕΕ).
Το υδρογόνο είναι καλή φάση, αλλά η παραγωγή, μεταφορά και αποθήκευσή του είναι ακριβή και επικίνδυνη.
-
@christostsp said in Προχωρήστε Ιάπωνες πάρα τις δυσκολίες....:
@dublin
Eννοειται ότι πρώτα προέχει η υγεία μας..Και ότι όλα αυτά είναι μακριά δλδ στην ερχόμενη δεκαετία.
Απλά, το πιθανότερο, η υδρογονοκινηση θα είναι η απάντηση στην μπαταριοηλεκτροκινηση.
Προσωπικά προτιμώ την επιλογη θερμικού κινητηρα και όχι την πολυπλοκοτητα των fuel cells.Σε κάθε περίπτωση δεν είμαι ειδικός, απλά θεωρώ, ότι λόγω μικρου χρόνου ανεφοδιασμού έναντι της
αναμονής φόρτισης συσσωρευτων (αυτός ο χρονος ποσο μπορεί να μειωθεί, αλλά και πόσο μπορεί να
αυξηθεί η αυτονομία; ), εύχομαι να πετύχει αυτό το σχέδιο, που μόνο εύκολο δεν είναι.Έχω μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στους Ιάπωνες. Είναι μεθοδικοι, εργατικοί και δεν είναι υπερφίαλοι.
Οι Ευρωπαίοι μου μοιάζουν επιπόλαιοι, διστακτικοι και πάρα πολύ "δήθεν"...Οι Ασιατικοί λαοί (ανατολικής Ασίας) έχουν τρομερά πλεονεκτήματα λόγω πειθαρχίας πληθυσμού και αίσθημα ευθύνης.. Ιάπωνες/Κορεάτες/Κινέζοι λαμπρά παραδείγματα (και με αυτήν τη σειρά ιστορικά), δεν αμφιβάλει κανείς.
Γι' αυτό η Stellantis πρώτα επενδύει στα medium επαγγελματικά, και εξηγεί τα πάντα σε αυτό που ποσταρα..αν θες ένα στο κέντρο της Αθήνας να μεταφέρει κασονια μπύρας και έχεις καμία παλιά αποθήκη στο Γκάζι ή Ψυρρή παίρνεις και ένα Ami cargo..για μεγαλύτερα όμως φορτία και αποστάσεις, ηλεκτρικό θα είναι δύσκολο να γίνει το mainstream..
Πρώτα θα αναπτύξουν υδρογονα για επαγγελματικά και μεγάλα/βαριά οχήματα (μέσα και τα εργασίας όπως κατασκευής και αγροτικών δουλειών) και μετά λογικά θα κατρακυλήσει η τεχνολογία σε Ι.Χ..
Η άμεση σύγκριση diesel αποστάσεων και δύναμης από χαμηλά πιστεύω θα γίνεται με Υδρογονα..και εκεί θα σκεφτούμε να αφήσουμε τα diesel μας εμείς που μας νοιάζει η αυτονομία και η ταχύτητα πλήρωσης καυσίμου/ενέργειας..
-
H BMW αν δε κάνω λάθος θα κυκλοφορήσει την Χ5 σε υδρογονοκίνητη.
Είναι πολύ καλύτερη λύση από την ηλεκτροκίνηση μιας και έχει μηδενικά καυσαέρια και δεν απαιτεί κατανάλωση πόρων. Συνεχίζει να παραμένει η απορία μου πως στο διάλο θα βρεθεί τόσο ρεύμα εφόσον πούμε ότι πάμε στην ηλεκτροκίνηση όπως κάποιοι υποστηρίζουν.Εύγε πάντως στους Ιάπωνες που δοκιμάζουν πολλές εναλλακτικές καυσίμων και δεν τσιμπάνε από την εκάστοτε μόδα όπως κάνουν οι Ευρωπαίοι.
-
Πρέπει να διαχωρίσουμε τις ΜΕΚ που καίνε υδρογόνο και τις κυψέλες καυσίμου. Οι ΜΕΚ έχουν καυσαέρια, αφού καίνε το υδρογόνο., αλλά είναι σχετικά ακίνδυνα καυσαέρια. Οι κυψέλες βγάζουν αγνό νεράκι μόνο.
-
Σε πόση ώρα θα μας την "πέσουν" οι Αντουανέτες της μαύρης θλίψης και σε αυτό το τόπικ γιατί το υδρογόνο είτε σε ΜΕΚ είτε σε fuel cell έχει μικρότερη αποδοτικότητα από τις μπαταρίες κτλ λες και είναι το μόνο πράγμα που μας νοιάζει;
Φαντάσου δλδ ένα μέλλον που θα σιγήσουν οι Ferrari, οι Lamborghini και οι Porsche. Ακόμα και τα ταπεινά hot hatch του "λαού". Απλά θλιβερό και ξενέρωτο. Οι Ιάπωνες πολλά στραβά μπορεί να έχουν αλλά λένε κάτι σοβαρό και σωστό. Το μέλλον πρέπει να προσφέρει διαφορετικούς τρόπους κίνησης ανάλογα με τις ανάγκες και τα γούστα. One size fits all δεν υπάρχει και δεν πρέπει να υπάρξει στην αυτοκίνηση. Φυσικά αυτό το ελεινό κατασκεύασμα που λέγεται ΕΕ δε σκοπεύει να αφήσει άλλες επιλογές αλλά ο πλανήτης έχει και άλλα μέρη που λογικά οι απαγορεύσεις δε θα είναι τόσο βίαιες ή σύντομες και μένει να δούμε τι λύσεις θα προκύψουν σε παραγωγή. Δεν κρατάω μεγάλο καλάθι αλλά είναι ωραίο κάποιος να αμφισβητεί τους χαρτογιακάδες κάθε τόσο.
-
Θα "πέσουν" και οι Αντουανέτες. Τους τραβάνε οι μπέμπηδες του κόσμου τούτου.
-
Καλό ακούγεται, μάλλον διαβάζεται
https://www.carandmotor.gr/nea/aytokinito-mia-zoi-kataskeyastis-eggyisi-32-eton
-
-
@realzeus said in Προχωρήστε Ιάπωνες πάρα τις δυσκολίες....:
Εννοείται αγαπάμε Ιάπωνες!
Αλλά αγαπάμε και Ιταλούς!Μακάρι οι Φρίτσηδες, μαζί με τους Μακαρονάδες να σώσουν τις ΜΕΚ, όπως γράφετai τώρα τελευταία (σήκωσαν μπαϊράκι κατά τις ΕΕ).
Το υδρογόνο είναι καλή φάση, αλλά η παραγωγή, μεταφορά και αποθήκευσή του είναι ακριβή και επικίνδυνη.
Για την παραγωγή δεν θα έλεγα ότι είναι ακριβή και επικίνδυνη. Ήδη γίνονται πολλές επενδύσεις σε όλον τον κόσμο σε διυλιστήρια (και στα δικά μας).
Σχετικά με την μεταφορά και αποθήκευση, δεν θα αλλάξουν ιδιαίτερα τα σχετικά δίκτυα, αλλά είναι θέμα προδιαγραφών. Θα αλλάξουν λίγο οι προδιαγραφές.
Είμαι και εγώ της άποψης ότι το υδρογόνο είναι πιο καθαρό και είναι το μέλλον.
Προχωρήστε Ιάπωνες πάρα τις δυσκολίες....