Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Corsa D Αμορτισέρ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Corsa D Αμορτισέρ
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    19
    2357
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      icsd08063 last edited by

      Καλησπέρα σας,
      Μετά από σχεδόν 150Κ με τα εργοστασιακά αμορτισέρ στο Corsa D, 1.4, 90HP, ήρθε σιγά σιγά ο καιρός για αλλαγή. Με ενδιαφέρει η άνεση και το καλό κράτημα εκεί που πρέπει. Το αυτοκίνητο κινείται σε δρόμους πέριξ της πόλης και όχι μέσα στο κέντρο της και κάνει και 7-8 φορές το χρόνο πιο μεγάλα ταξίδια (400-700 χλμ).
      Δεν ενδιαφέρομαι να χαμηλώσω οπότε κρατάω τα εργοστασιακά ελατήρια.
      Σκέφτομαι το παρακάτω:

      • Αλλαγή top mount/stop/αφρολέξ με εργοστασικά GM μπροστά και πίσω
      • Ίδια εργοστασιακά ελατήρια
      • Αλλαγή αμορτισέρ με Koni STR.T ή Bilstein B4 / B6

      Διάβασα κάποια αρνητικά σχόλια για B4 ενώ σκέφτομαι ότι τα Koni και τα B6 ίσως είναι λίγο σκληρά και χάσω σε άνεση.
      Έχει κάποιος φορέσει κάποια από τα παραπάνω για να ακούσω γνώμες ή κάτι άλλο που να είναι άνετο αλλά και να έχει σωστά κρατήματα χωρίς να βαράει;

      C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • georgemit
        georgemit last edited by

        Σε fiesta mk7 ειχα μείνει πολυ ικανοποιημένος απο τα kyb.

        i30 160 N line!

        I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          chriso @icsd08063 last edited by

          Αν προτεραιότητα σου είναι η άνεση μείνε στα εργοστασιακά αμορτισέρ. Οτιδήποτε σε aftermarket θα είναι πιο σκληρό. Σε

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • I
            icsd08063 @georgemit last edited by

            @georgemit said in Corsa D Αμορτισέρ:

            Σε fiesta mk7 ειχα μείνει πολυ ικανοποιημένος απο τα kyb.

            Έχω βάλει τα ExcelG σε Suzuki SX4 και αν και είναι σκληρά, του πάνε καθώς είναι πιο ψηλό. Το κρατάω πάντως αν και δεν είμαι τόσο fan για να μπούνε στο Corsa.

            @chriso said in Corsa D Αμορτισέρ:

            Αν προτεραιότητα σου είναι η άνεση μείνε στα εργοστασιακά αμορτισέρ. Οτιδήποτε σε aftermarket θα είναι πιο σκληρό. Σε

            Τα εργοστασιακά GM βγάινουν περί τα 900€ όλα. Τα θεωρώ υπερβολικά. Ψάχνοντας βρίσκω ότι τα φτιάχνει είτε η Sachs είτε η Cofap.
            Sachs βλέπω made in Turkey (όχι ότι έχω κάτι με τους γείτονες αλλά υποτίθεται είναι γερμανικά).
            Τείνω προς Bilstein B6 (ούτε τα B4 είναι made in Germany νομίζω) αλλά δεν ξέρω αν θα είναι σκληρά ή όχι. Το λίγο παραπάνω σκληρό μπορώ να το δεχτώ αλλά φοβάμαι μην ξεφύγω.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • georgemit
              georgemit last edited by georgemit

              Ακριβώς αυτό ήθελα να γράψω, τα εργοστασιακά είναι sachs, τα βρίσκεις με 250€.
              Είχα βάλει σε corsa c.
              Τα kyb δε μου φάνηκαν σκληρά στο fiesta πάντως, τα excel g είχα βάλει.

              i30 160 N line!

              I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • antonakis
                antonakis last edited by

                Εγώ θα κράταγα σωστά τα εργοστασιακά ελατήρια και θα έβαζα κονι από μέσα.
                Sachs και kyb παίζουν πολύ σε Opel, αλλά από excel G δεν είχα μείνει πολύ ικανοποιημένος.

                Moments before detonation...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • W
                  w202-amg last edited by

                  Τα β6 για σπορ οδήγηση είναι τοπ αλλά αν θες πρώτα άνεση και κυρίως κίνηση εντός πόλης ξέχασε τα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    chriso last edited by

                    Δεν έχει σημασία αν τα φτιάχνει η ίδια εταιρεία (πχ Sachs). Άλλης ποιότητας είναι τα εργοστασιακά και άλλης τα aftermarket. Δύο φορές άλλαξα σε δικά μου οχήματα (seat Toledo 2014 και corsa c 1.2 του 2005) με aftermarket, το μετάνιωσα και στις δυο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kozani76 last edited by

                      Τα bilstein B6 είναι πολύ καλά. Ειδικά σε ταξίδι πας με 120 και νομίζεις πως τρέχεις με τα μισά χιλιόμετρα. Απίστευτη σταθερότητα και αντοχή σε σχέση με τα aftermarket της σειράς. Τώρα μέσα στην πόλη δεν έχεις άνεση, αλλά η κατάσταση είναι υποφερτή.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        icsd08063 @georgemit last edited by

                        @georgemit said in Corsa D Αμορτισέρ:

                        Ακριβώς αυτό ήθελα να γράψω, τα εργοστασιακά είναι sachs, τα βρίσκεις με 250€.
                        Είχα βάλει σε corsa c.
                        Τα kyb δε μου φάνηκαν σκληρά στο fiesta πάντως, τα excel g είχα βάλει.

                        Τα ακούω τα Kyb και σε ευχαριστώ για την γνώμη με τρώει να δοκιμάσω το κάτι καλύτερο (ή τουλάχιστον έτσι το σκέφτομαι).

                        @antonakis said in Corsa D Αμορτισέρ:

                        Εγώ θα κράταγα σωστά τα εργοστασιακά ελατήρια και θα έβαζα κονι από μέσα.
                        Sachs και kyb παίζουν πολύ σε Opel, αλλά από excel G δεν είχα μείνει πολύ ικανοποιημένος.

                        Εργοστασιακά ελατήρια θα κρατήσω και εγώ, δεν πρόκειται να τα αλλάξω. Απλά σκεφτόμουν για το κάτι καλύτερο. Τα ExcelG της Kyb τα έχω δοκιμάσει σε SX4 και του πάνε αλλά κρατάω και εγώ τις αμφιβολίες μου για τον συνδιασμό τους με Corsa.

                        @w202-amg said in Corsa D Αμορτισέρ:

                        Τα β6 για σπορ οδήγηση είναι τοπ αλλά αν θες πρώτα άνεση και κυρίως κίνηση εντός πόλης ξέχασε τα.

                        @kozani76 said in Corsa D Αμορτισέρ:

                        Τα bilstein B6 είναι πολύ καλά. Ειδικά σε ταξίδι πας με 120 και νομίζεις πως τρέχεις με τα μισά χιλιόμετρα. Απίστευτη σταθερότητα και αντοχή σε σχέση με τα aftermarket της σειράς. Τώρα μέσα στην πόλη δεν έχεις άνεση, αλλά η κατάσταση είναι υποφερτή.

                        Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Το αυτοκίνητο δεν κινείται σχεδόν καθόλου εντός πόλης παρά ελάχιστων περιπτώσεων. Όλα του τα χλμ είναι σε εθνικές/επαρχιακές οδούς. Ακόμη και στη δουλειά που πάω, η μέση ταχύτητα είναι τα 80-100 χμλ σταθερά. Από την άλλη παίζουν και ταξιδάκια μέσα στο χρόνο. Εκεί είναι που και εγώ σκέφοτμαι ότι αξίζει ίσως να του βάλω τα B6 καθώς, θεωρητικά από αυτά που έχω διαβάσει, είναι περίπου 20% πιο σκληρά από τα εργοαστασιακά (λένε ότι τα Β4 είναι περίπου 10% πιο σκληρά από τα εργοστασιακά).

                        @chriso said in Corsa D Αμορτισέρ:

                        Δεν έχει σημασία αν τα φτιάχνει η ίδια εταιρεία (πχ Sachs). Άλλης ποιότητας είναι τα εργοστασιακά και άλλης τα aftermarket. Δύο φορές άλλαξα σε δικά μου οχήματα (seat Toledo 2014 και corsa c 1.2 του 2005) με aftermarket, το μετάνιωσα και στις δυο.

                        Ενδιαφέρον. Για αυτό και σκέφτομαι για το κάτι καλύτερο, π.χ. B6 και εγώ.

                        W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • W
                          w202-amg @icsd08063 last edited by

                          @icsd08063 said in Corsa D Αμορτισέρ:

                          @georgemit said in Corsa D Αμορτισέρ:

                          Ακριβώς αυτό ήθελα να γράψω, τα εργοστασιακά είναι sachs, τα βρίσκεις με 250€.
                          Είχα βάλει σε corsa c.
                          Τα kyb δε μου φάνηκαν σκληρά στο fiesta πάντως, τα excel g είχα βάλει.

                          Τα ακούω τα Kyb και σε ευχαριστώ για την γνώμη με τρώει να δοκιμάσω το κάτι καλύτερο (ή τουλάχιστον έτσι το σκέφτομαι).

                          @antonakis said in Corsa D Αμορτισέρ:

                          Εγώ θα κράταγα σωστά τα εργοστασιακά ελατήρια και θα έβαζα κονι από μέσα.
                          Sachs και kyb παίζουν πολύ σε Opel, αλλά από excel G δεν είχα μείνει πολύ ικανοποιημένος.

                          Εργοστασιακά ελατήρια θα κρατήσω και εγώ, δεν πρόκειται να τα αλλάξω. Απλά σκεφτόμουν για το κάτι καλύτερο. Τα ExcelG της Kyb τα έχω δοκιμάσει σε SX4 και του πάνε αλλά κρατάω και εγώ τις αμφιβολίες μου για τον συνδιασμό τους με Corsa.

                          @w202-amg said in Corsa D Αμορτισέρ:

                          Τα β6 για σπορ οδήγηση είναι τοπ αλλά αν θες πρώτα άνεση και κυρίως κίνηση εντός πόλης ξέχασε τα.

                          @kozani76 said in Corsa D Αμορτισέρ:

                          Τα bilstein B6 είναι πολύ καλά. Ειδικά σε ταξίδι πας με 120 και νομίζεις πως τρέχεις με τα μισά χιλιόμετρα. Απίστευτη σταθερότητα και αντοχή σε σχέση με τα aftermarket της σειράς. Τώρα μέσα στην πόλη δεν έχεις άνεση, αλλά η κατάσταση είναι υποφερτή.

                          Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Το αυτοκίνητο δεν κινείται σχεδόν καθόλου εντός πόλης παρά ελάχιστων περιπτώσεων. Όλα του τα χλμ είναι σε εθνικές/επαρχιακές οδούς. Ακόμη και στη δουλειά που πάω, η μέση ταχύτητα είναι τα 80-100 χμλ σταθερά. Από την άλλη παίζουν και ταξιδάκια μέσα στο χρόνο. Εκεί είναι που και εγώ σκέφοτμαι ότι αξίζει ίσως να του βάλω τα B6 καθώς, θεωρητικά από αυτά που έχω διαβάσει, είναι περίπου 20% πιο σκληρά από τα εργοαστασιακά (λένε ότι τα Β4 είναι περίπου 10% πιο σκληρά από τα εργοστασιακά).

                          @chriso said in Corsa D Αμορτισέρ:

                          Δεν έχει σημασία αν τα φτιάχνει η ίδια εταιρεία (πχ Sachs). Άλλης ποιότητας είναι τα εργοστασιακά και άλλης τα aftermarket. Δύο φορές άλλαξα σε δικά μου οχήματα (seat Toledo 2014 και corsa c 1.2 του 2005) με aftermarket, το μετάνιωσα και στις δυο.

                          Ενδιαφέρον. Για αυτό και σκέφτομαι για το κάτι καλύτερο, π.χ. B6 και εγώ.

                          Δεν μπορείς να πεις ότι είναι 20% πιο σκληρά.... Το β6-β8 έχουν τρομερή προσαρμοστικότητα. Εγώ τα φοράω σε δύο αμαξια και είχα μια 4αδα μαύρα σε άψογη κατάσταση. Τα έβαλα για χειμώνα , μέρα με τη νύχτα . Εκεί που τα κατηγορίας οεμ αδυνατούν να ελέγξουν την κίνηση του αυτοκινήτου,τα bilstein b6 b8 είναι σαν να μην έχουν όριο.
                          Αφού κινείσαι εκτός πόλης Βάλτα,αν σου αρέσουν μάλιστα οι στροφές θα τα ευχαριστήσεις διπλά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            icsd08063 last edited by

                            @w202-amg said in Corsa D Αμορτισέρ:

                            @icsd08063 said in Corsa D Αμορτισέρ:

                            @georgemit said in Corsa D Αμορτισέρ:

                            Ακριβώς αυτό ήθελα να γράψω, τα εργοστασιακά είναι sachs, τα βρίσκεις με 250€.
                            Είχα βάλει σε corsa c.
                            Τα kyb δε μου φάνηκαν σκληρά στο fiesta πάντως, τα excel g είχα βάλει.

                            Τα ακούω τα Kyb και σε ευχαριστώ για την γνώμη με τρώει να δοκιμάσω το κάτι καλύτερο (ή τουλάχιστον έτσι το σκέφτομαι).

                            @antonakis said in Corsa D Αμορτισέρ:

                            Εγώ θα κράταγα σωστά τα εργοστασιακά ελατήρια και θα έβαζα κονι από μέσα.
                            Sachs και kyb παίζουν πολύ σε Opel, αλλά από excel G δεν είχα μείνει πολύ ικανοποιημένος.

                            Εργοστασιακά ελατήρια θα κρατήσω και εγώ, δεν πρόκειται να τα αλλάξω. Απλά σκεφτόμουν για το κάτι καλύτερο. Τα ExcelG της Kyb τα έχω δοκιμάσει σε SX4 και του πάνε αλλά κρατάω και εγώ τις αμφιβολίες μου για τον συνδιασμό τους με Corsa.

                            @w202-amg said in Corsa D Αμορτισέρ:

                            Τα β6 για σπορ οδήγηση είναι τοπ αλλά αν θες πρώτα άνεση και κυρίως κίνηση εντός πόλης ξέχασε τα.

                            @kozani76 said in Corsa D Αμορτισέρ:

                            Τα bilstein B6 είναι πολύ καλά. Ειδικά σε ταξίδι πας με 120 και νομίζεις πως τρέχεις με τα μισά χιλιόμετρα. Απίστευτη σταθερότητα και αντοχή σε σχέση με τα aftermarket της σειράς. Τώρα μέσα στην πόλη δεν έχεις άνεση, αλλά η κατάσταση είναι υποφερτή.

                            Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Το αυτοκίνητο δεν κινείται σχεδόν καθόλου εντός πόλης παρά ελάχιστων περιπτώσεων. Όλα του τα χλμ είναι σε εθνικές/επαρχιακές οδούς. Ακόμη και στη δουλειά που πάω, η μέση ταχύτητα είναι τα 80-100 χμλ σταθερά. Από την άλλη παίζουν και ταξιδάκια μέσα στο χρόνο. Εκεί είναι που και εγώ σκέφοτμαι ότι αξίζει ίσως να του βάλω τα B6 καθώς, θεωρητικά από αυτά που έχω διαβάσει, είναι περίπου 20% πιο σκληρά από τα εργοαστασιακά (λένε ότι τα Β4 είναι περίπου 10% πιο σκληρά από τα εργοστασιακά).

                            @chriso said in Corsa D Αμορτισέρ:

                            Δεν έχει σημασία αν τα φτιάχνει η ίδια εταιρεία (πχ Sachs). Άλλης ποιότητας είναι τα εργοστασιακά και άλλης τα aftermarket. Δύο φορές άλλαξα σε δικά μου οχήματα (seat Toledo 2014 και corsa c 1.2 του 2005) με aftermarket, το μετάνιωσα και στις δυο.

                            Ενδιαφέρον. Για αυτό και σκέφτομαι για το κάτι καλύτερο, π.χ. B6 και εγώ.

                            Δεν μπορείς να πεις ότι είναι 20% πιο σκληρά.... Το β6-β8 έχουν τρομερή προσαρμοστικότητα. Εγώ τα φοράω σε δύο αμαξια και είχα μια 4αδα μαύρα σε άψογη κατάσταση. Τα έβαλα για χειμώνα , μέρα με τη νύχτα . Εκεί που τα κατηγορίας οεμ αδυνατούν να ελέγξουν την κίνηση του αυτοκινήτου,τα bilstein b6 b8 είναι σαν να μην έχουν όριο.
                            Αφού κινείσαι εκτός πόλης Βάλτα,αν σου αρέσουν μάλιστα οι στροφές θα τα ευχαριστήσεις διπλά.

                            Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου. Ενδιαφέρον να ακούω άποψη για τα Β6 άνθρωπο που τα έχει.
                            Αν επιτρέπεται σε τι αυτοκίνητο και με τι setup?

                            Είμαι 99% προς τα Β6. Έχοντας 185/65/15 διάσταση, θεωρώ ότι δεν θα είναι τόσο uncomfortable το τελικό αποτέλεσμα.

                            W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • W
                              w202-amg @icsd08063 last edited by

                              @icsd08063 said in Corsa D Αμορτισέρ:

                              @w202-amg said in Corsa D Αμορτισέρ:

                              @icsd08063 said in Corsa D Αμορτισέρ:

                              @georgemit said in Corsa D Αμορτισέρ:

                              Ακριβώς αυτό ήθελα να γράψω, τα εργοστασιακά είναι sachs, τα βρίσκεις με 250€.
                              Είχα βάλει σε corsa c.
                              Τα kyb δε μου φάνηκαν σκληρά στο fiesta πάντως, τα excel g είχα βάλει.

                              Τα ακούω τα Kyb και σε ευχαριστώ για την γνώμη με τρώει να δοκιμάσω το κάτι καλύτερο (ή τουλάχιστον έτσι το σκέφτομαι).

                              @antonakis said in Corsa D Αμορτισέρ:

                              Εγώ θα κράταγα σωστά τα εργοστασιακά ελατήρια και θα έβαζα κονι από μέσα.
                              Sachs και kyb παίζουν πολύ σε Opel, αλλά από excel G δεν είχα μείνει πολύ ικανοποιημένος.

                              Εργοστασιακά ελατήρια θα κρατήσω και εγώ, δεν πρόκειται να τα αλλάξω. Απλά σκεφτόμουν για το κάτι καλύτερο. Τα ExcelG της Kyb τα έχω δοκιμάσει σε SX4 και του πάνε αλλά κρατάω και εγώ τις αμφιβολίες μου για τον συνδιασμό τους με Corsa.

                              @w202-amg said in Corsa D Αμορτισέρ:

                              Τα β6 για σπορ οδήγηση είναι τοπ αλλά αν θες πρώτα άνεση και κυρίως κίνηση εντός πόλης ξέχασε τα.

                              @kozani76 said in Corsa D Αμορτισέρ:

                              Τα bilstein B6 είναι πολύ καλά. Ειδικά σε ταξίδι πας με 120 και νομίζεις πως τρέχεις με τα μισά χιλιόμετρα. Απίστευτη σταθερότητα και αντοχή σε σχέση με τα aftermarket της σειράς. Τώρα μέσα στην πόλη δεν έχεις άνεση, αλλά η κατάσταση είναι υποφερτή.

                              Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Το αυτοκίνητο δεν κινείται σχεδόν καθόλου εντός πόλης παρά ελάχιστων περιπτώσεων. Όλα του τα χλμ είναι σε εθνικές/επαρχιακές οδούς. Ακόμη και στη δουλειά που πάω, η μέση ταχύτητα είναι τα 80-100 χμλ σταθερά. Από την άλλη παίζουν και ταξιδάκια μέσα στο χρόνο. Εκεί είναι που και εγώ σκέφοτμαι ότι αξίζει ίσως να του βάλω τα B6 καθώς, θεωρητικά από αυτά που έχω διαβάσει, είναι περίπου 20% πιο σκληρά από τα εργοαστασιακά (λένε ότι τα Β4 είναι περίπου 10% πιο σκληρά από τα εργοστασιακά).

                              @chriso said in Corsa D Αμορτισέρ:

                              Δεν έχει σημασία αν τα φτιάχνει η ίδια εταιρεία (πχ Sachs). Άλλης ποιότητας είναι τα εργοστασιακά και άλλης τα aftermarket. Δύο φορές άλλαξα σε δικά μου οχήματα (seat Toledo 2014 και corsa c 1.2 του 2005) με aftermarket, το μετάνιωσα και στις δυο.

                              Ενδιαφέρον. Για αυτό και σκέφτομαι για το κάτι καλύτερο, π.χ. B6 και εγώ.

                              Δεν μπορείς να πεις ότι είναι 20% πιο σκληρά.... Το β6-β8 έχουν τρομερή προσαρμοστικότητα. Εγώ τα φοράω σε δύο αμαξια και είχα μια 4αδα μαύρα σε άψογη κατάσταση. Τα έβαλα για χειμώνα , μέρα με τη νύχτα . Εκεί που τα κατηγορίας οεμ αδυνατούν να ελέγξουν την κίνηση του αυτοκινήτου,τα bilstein b6 b8 είναι σαν να μην έχουν όριο.
                              Αφού κινείσαι εκτός πόλης Βάλτα,αν σου αρέσουν μάλιστα οι στροφές θα τα ευχαριστήσεις διπλά.

                              Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου. Ενδιαφέρον να ακούω άποψη για τα Β6 άνθρωπο που τα έχει.
                              Αν επιτρέπεται σε τι αυτοκίνητο και με τι setup?

                              Είμαι 99% προς τα Β6. Έχοντας 185/65/15 διάσταση, θεωρώ ότι δεν θα είναι τόσο uncomfortable το τελικό αποτέλεσμα.

                              Σε δύο w202 eibach pro kit ελατήρια από c280 και πάνω , το ένα χαμηλωμένο 1,5 πόντο περίπου με μπάρα ψαλιδιών και θόλων και το άλλο 2 πόντους με θολομπαρες πίσω και προσεχώς μπροστά.
                              Το 202 έχει δίπλα ψαλίδια μπροστά με διαφορετικα σημεία έδρασης για το ελατήριο και το αμορτισέρ και πολλαπλών πίσω. Το 203 σε sportcoupe έχει Μακφέρσον και τα β6 ψιλοκοπανανε εκεί .
                              Από τη στιγμή που οι καθημερινές σου μετακινήσεις δεν είναι εντός πόλης δεν θα σε ενοχλήσει τίποτα. Φυσικά είναι θέμα και γούστου αλλά και θέμα πόλης,πόσο τραγικοί είναι οι δρόμοι, π.χ. Ιωάννινα ότι και να χεις θα διαλυθεί το αμάξι. Καλαμπάκα πριν το φυσικό αέριο και νέα ύδρευση οι δρόμοι ήταν χαλί.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                green_dragon last edited by green_dragon

                                Καλησπέρα σε όλους.
                                Έχω το Corsa D - 2007 - 1.4, εδώ και ένα μήνα και το κυκλοφορώ αποκλειστικά μέσα στην πόλη. Το πρόβλημα μου είναι ότι όταν ο δρόμος είναι χάλια με ανωμαλίες και σαμαράκια, κοπανάει πολύ.
                                Ο μηχανικός που έκανα το service μου είπε ότι το ίδιο είναι πάνω-κάτω με τα άλλα, θέμα συναρμογής. Και ότι πιο πολύ εντοπίζεται στη κολώνα του τιμονιού. Δεν έδειξε διάθεση να το ψάξει.
                                Εμένα όμως με ενοχλεί και θέλω να το ψάξω περισσότερο.
                                Από που λέτε να αρχίσω; Και πως;
                                Ευχαριστώ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • antonakis
                                  antonakis last edited by

                                  @green_dragon said in Corsa D Αμορτισέρ:

                                  Από που λέτε να αρχίσω; Και πως;

                                  Άλλαξε μηχανικό.
                                  Άπο εκεί και πέρα νομίζω Sachs φοράνε από εργοστάσιο και αυτά.
                                  Επιλογές after market πολλές και σε πιο μαλακά και σε πιο σπορ.

                                  Τα αμορτισέρ μπορούν να ελεγχθούν εύκολα σε συνεργείο αναρτήσεων.

                                  Moments before detonation...

                                  G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • G
                                    green_dragon @antonakis last edited by green_dragon

                                    @antonakis said in Corsa D Αμορτισέρ:

                                    @green_dragon said in Corsa D Αμορτισέρ:

                                    Από που λέτε να αρχίσω; Και πως;

                                    Άλλαξε μηχανικό.
                                    Άπο εκεί και πέρα νομίζω Sachs φοράνε από εργοστάσιο και αυτά.
                                    Επιλογές after market πολλές και σε πιο μαλακά και σε πιο σπορ.

                                    Τα αμορτισέρ μπορούν να ελεγχθούν εύκολα σε συνεργείο αναρτήσεων.

                                    Σε ευχαριστώ φίλε μου.
                                    Τα αμορτισέρ φαίνεται από το βιβλίο service να έχουν αλλαχτεί στα 80.000km το 2016.
                                    Από τότε έχει κάνει 30.000km, αλλά το αμάξι τον τελευταίο ενάμιση χρόνο ήταν σε ακινησία. Δεν έχει πολλά χιλιόμετρα με αυτά τα αμορτισέρ, αλλά τα χρόνια και η ακινησία φαίνεται να παίζουν ρόλο.

                                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      driver-m @green_dragon last edited by driver-m

                                      @green_dragon said in Corsa D Αμορτισέρ:

                                      @antonakis said in Corsa D Αμορτισέρ:

                                      @green_dragon said in Corsa D Αμορτισέρ:

                                      Από που λέτε να αρχίσω; Και πως;

                                      Άλλαξε μηχανικό.
                                      Άπο εκεί και πέρα νομίζω Sachs φοράνε από εργοστάσιο και αυτά.
                                      Επιλογές after market πολλές και σε πιο μαλακά και σε πιο σπορ.

                                      Τα αμορτισέρ μπορούν να ελεγχθούν εύκολα σε συνεργείο αναρτήσεων.

                                      Σε ευχαριστώ φίλε μου.
                                      Τα αμορτισέρ φαίνεται από το βιβλίο service να έχουν αλλαχτεί στα 80.000km το 2016.
                                      Από τότε έχει κάνει 30.000km, αλλά το αμάξι τον τελευταίο ενάμιση χρόνο ήταν σε ακινησία. Δεν έχει πολλά χιλιόμετρα με αυτά τα αμορτισέρ, αλλά τα χρόνια και η ακινησία φαίνεται να παίζουν ρόλο.

                                      Tι αμορτισερ φορας τωρα γνωριζεις?
                                      30.000 χλμ ειναι παρα πολυ λιγα για να τα εχουν φτυσει τα αμορτισερ, μπορει να ειναι ετσι κι αλλιως πιο σκληρα απ'τα εργοστασιακα σαν τα kyb excel g που φοραω εγω στο 207 μου που σιγουρα ειναι πιο σκληρα απ'τα εργοστασιακα.
                                      Απο'κει και περα παιζει ρολο και τι λαστιχα εχεις, τοσο απο αποψη χλμ που εχουν ηδη και χρονολογιας (γιατι μπορει να ξεραθηκαν και να εγιναν πιο σκληρα) οσο κι απ'τη φυση του ελαστικου (αλλα ειναι πιο σκληρα κι αλλα πιο ανετα) και φυσικα τσεκαρε και τις πιεσεις τους να δεις οτι ειναι σωστες.

                                      G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • G
                                        green_dragon @driver-m last edited by

                                        @driver-m said in Corsa D Αμορτισέρ:

                                        @green_dragon said in Corsa D Αμορτισέρ:

                                        @antonakis said in Corsa D Αμορτισέρ:

                                        @green_dragon said in Corsa D Αμορτισέρ:

                                        Από που λέτε να αρχίσω; Και πως;

                                        Άλλαξε μηχανικό.
                                        Άπο εκεί και πέρα νομίζω Sachs φοράνε από εργοστάσιο και αυτά.
                                        Επιλογές after market πολλές και σε πιο μαλακά και σε πιο σπορ.

                                        Τα αμορτισέρ μπορούν να ελεγχθούν εύκολα σε συνεργείο αναρτήσεων.

                                        Σε ευχαριστώ φίλε μου.
                                        Τα αμορτισέρ φαίνεται από το βιβλίο service να έχουν αλλαχτεί στα 80.000km το 2016.
                                        Από τότε έχει κάνει 30.000km, αλλά το αμάξι τον τελευταίο ενάμιση χρόνο ήταν σε ακινησία. Δεν έχει πολλά χιλιόμετρα με αυτά τα αμορτισέρ, αλλά τα χρόνια και η ακινησία φαίνεται να παίζουν ρόλο.

                                        Tι αμορτισερ φορας τωρα γνωριζεις?
                                        30.000 χλμ ειναι παρα πολυ λιγα για να τα εχουν φτυσει τα αμορτισερ, μπορει να ειναι ετσι κι αλλιως πιο σκληρα απ'τα εργοστασιακα σαν τα kyb excel g που φοραω εγω στο 207 μου που σιγουρα ειναι πιο σκληρα απ'τα εργοστασιακα.
                                        Απο'κει και περα παιζει ρολο και τι λαστιχα εχεις, τοσο απο αποψη χλμ που εχουν ηδη και χρονολογιας (γιατι μπορει να ξεραθηκαν και να εγιναν πιο σκληρα) οσο κι απ'τη φυση του ελαστικου (αλλα ειναι πιο σκληρα κι αλλα πιο ανετα) και φυσικα τσεκαρε και τις πιεσεις τους να δεις οτι ειναι σωστες.

                                        Αμορτισέρ δεν ξέρω ποια φοράει. Την Τρίτη θα το πάω για έλεγχο και θα μάθω.
                                        Τα λάστιχα είναι καινούργια Pirelli Cinturato Verde με διάσταση 185/55/16 και παραγωγή 24η εβδομάδα του 2023 και γύρω στα 3000km.
                                        Η πίεση των ελαστικών είναι με βάση τον κατασκευαστή 32 μπροστά 29 πίσω.

                                        gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • gatoz
                                          gatoz @green_dragon last edited by

                                          @green_dragon said in Corsa D Αμορτισέρ:

                                          @driver-m said in Corsa D Αμορτισέρ:

                                          @green_dragon said in Corsa D Αμορτισέρ:

                                          @antonakis said in Corsa D Αμορτισέρ:

                                          @green_dragon said in Corsa D Αμορτισέρ:

                                          Από που λέτε να αρχίσω; Και πως;

                                          Άλλαξε μηχανικό.
                                          Άπο εκεί και πέρα νομίζω Sachs φοράνε από εργοστάσιο και αυτά.
                                          Επιλογές after market πολλές και σε πιο μαλακά και σε πιο σπορ.

                                          Τα αμορτισέρ μπορούν να ελεγχθούν εύκολα σε συνεργείο αναρτήσεων.

                                          Σε ευχαριστώ φίλε μου.
                                          Τα αμορτισέρ φαίνεται από το βιβλίο service να έχουν αλλαχτεί στα 80.000km το 2016.
                                          Από τότε έχει κάνει 30.000km, αλλά το αμάξι τον τελευταίο ενάμιση χρόνο ήταν σε ακινησία. Δεν έχει πολλά χιλιόμετρα με αυτά τα αμορτισέρ, αλλά τα χρόνια και η ακινησία φαίνεται να παίζουν ρόλο.

                                          Tι αμορτισερ φορας τωρα γνωριζεις?
                                          30.000 χλμ ειναι παρα πολυ λιγα για να τα εχουν φτυσει τα αμορτισερ, μπορει να ειναι ετσι κι αλλιως πιο σκληρα απ'τα εργοστασιακα σαν τα kyb excel g που φοραω εγω στο 207 μου που σιγουρα ειναι πιο σκληρα απ'τα εργοστασιακα.
                                          Απο'κει και περα παιζει ρολο και τι λαστιχα εχεις, τοσο απο αποψη χλμ που εχουν ηδη και χρονολογιας (γιατι μπορει να ξεραθηκαν και να εγιναν πιο σκληρα) οσο κι απ'τη φυση του ελαστικου (αλλα ειναι πιο σκληρα κι αλλα πιο ανετα) και φυσικα τσεκαρε και τις πιεσεις τους να δεις οτι ειναι σωστες.

                                          Αμορτισέρ δεν ξέρω ποια φοράει. Την Τρίτη θα το πάω για έλεγχο και θα μάθω.
                                          Τα λάστιχα είναι καινούργια Pirelli Cinturato Verde με διάσταση 185/55/16 και παραγωγή 24η εβδομάδα του 2023 και γύρω στα 3000km.
                                          Η πίεση των ελαστικών είναι με βάση τον κατασκευαστή 32 μπροστά 29 πίσω.

                                          στο τελευταιο γαλλοχρεπο κορσα παντως κατερρευσαν τα πισω αμορτισερ στα 50k, το πηγα για αλλαγη οπου βρηκαν και τα μπροστινα τελειωμενα.

                                          #milf-a-man

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1 / 1
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr