Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    toyota corolla e90 προβλημα με 1η στην 2η οποτε θελει κολλαει
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. toyota corolla e90 προβλημα με 1η στην 2η οποτε θελει κολλαει
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    26
    2680
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      johnmegarythmos last edited by

      καλησπερα σας εχει ο πατερας μου το corolla e90 μοντελο 1990 1295 κυβικα , επειδη ειχαμε προβλημα με την 5η ταχυτητα αποφασισα να αλλαξω κιβωτιο ταχυτητων με μεταχειρισμενο .
      Ολα καλα αλλαξα και δισκο πλατο βγηκε 420 ευρω μαζι με νεες βαλβολινες . Ολα καλα δε ειχα κανενα θεμα με τις ταχυτητες. Στισ 21/12/2022 καθως οδηγουσα σε δρομο με κινηση παω να βαλω δευτερα και ο λεβιες κολλημενος σκληρος σαν πετρα και εβγαινε , δεν μου εκοψε να πατησω ξανα συμπλεκτη . Και το τραβηξα με δυναμη και γκουπ βγηκε. Μου το ξανα εκανε αλλες 3 φορες . Το πηγα στο μηχανικο και δεν του το εκανε , εμενα αλλες φορες το παρουσιαζει και αλλες οχι. Τωρα τελευταια το παρουσιαζει μετα απο κατηφορα ή μετα απο αρκετη αναμονη στο φαναρι αλλα οχι παντα . Πρωτη φορα μου τυχαινει να το παρουσιαζει οποτε θελει . Ο μηχανικος μου ειπε οτι οταν μου τυχει να πατησω 20 φορες τον συμπλεκτη και αμα ξεκολλησει θελει αλλαγη αντλια συμπλεκτη.
      Εχει τυχει σε κανενα αυτο ; . Ειναι ακριβη η αντικατασταση αντλιας συμπλεκτη; . χρειαζεται και αλλαγη και εξαερωση στο υδραυλικο κυκλωμα; . Ποια ειναι η γνωμη σας ; .

      Το αυτοκινητο γνωριζω οτι ειναι πολυ παλιο 33 χρονια αλλα αυτο δεν εχει να κανει ειναι αρτια συντηρημενο και προσφατα του αλλαξα και τα 4 λαστιχα με καινουργια .
      Τελος θελω να ρωτησω και κατι αλλο το τρεμουλο στο τιμονι που παρουσιαζεται μετα τα 110 μπορει να διορθωθει; οταν πας στα 120 σταματαει. Επισης εχω παρατηρησει οτι αμα αφησεις το γκαζι και αρχιζει και μειωνεται η ταχυτητα παλι τρεμει οταν πεφτει απο τα 120 στα 100 ειναι φυσιολογικο; .

      O 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        manast last edited by

        Μόνο για το δεύτερο ερώτημα.
        Ακούγεται σαν να χρειάζεσαι καλύτερη ζυγοστάθμιση. Συνήθως τρέμουλο κάτω από τα εκατό μπροστινά λάστιχα, πάνω από εκεί πίσω λάστιχα. Πρόταση: κάνε και τα τέσσερα λάστιχα.

        J 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • bassstarlet
          bassstarlet last edited by

          Το πρόβλημα με την αλλαγή δεν το κατανόησα ακριβώς.
          Πρέπει εν ολίγοις, να τρομπάρεις το πεντάλ, για να μπει η ταχύτητα;
          Σου έκανε εξαέρωση στην κάτω τρόμπα;Έχει χάσει υγρά;Πρόσεξε γιατί θα πας κανένα πρωϊνό να φύγεις, και ο συμπλέκτης απλά θα κρέμεται.

          «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

          J 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            johnmegarythmos @manast last edited by

            @manast said in toyota corolla e90 προβλημα με 1η στην 2η οποτε θελει κολλαει:

            Μόνο για το δεύτερο ερώτημα.
            Ακούγεται σαν να χρειάζεσαι καλύτερη ζυγοστάθμιση. Συνήθως τρέμουλο κάτω από τα εκατό μπροστινά λάστιχα, πάνω από εκεί πίσω λάστιχα. Πρόταση: κάνε και τα τέσσερα λάστιχα.

            και 4 λαστιχα τα αλλαξα με καινουργια και προφανως και εχει κανει ζυγοσταθμηση αλλα δεν σταματησε το τρεμουλο . το μονο που αλλαξε ητανε οτι εγινε πιο ελαφρυ το τιμονι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • panos2171
              panos2171 last edited by

              Kι εγώ στο 2ο ερώτημα λέω για ζυγοστάθμιση, πόσο μάλλον όταν προηγήθηκε αλλαγή ελαστικών (όπου μάλλον δεν πέτυχε η ζυγοστάθμιση).

              Για το πρώτο κανείς δε μπορεί να απαντήσει, ξεκινάς να αλλάζεις μέχρι να δεις τι φταίει.
              Το άρτια συντηρημένο δεν έχει να λέει κάτι γιατί φαντάζομαι σημαίνει τακτικά σέρβις για αλλαγή των βασικών αναλωσίμων (λάδια, φίλτρα κλπ). Χίλια δύο αναλώσιμα έχει ένα αυτοκίνητο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • J
                johnmegarythmos @bassstarlet last edited by

                @bassstarlet said in toyota corolla e90 προβλημα με 1η στην 2η οποτε θελει κολλαει:

                Το πρόβλημα με την αλλαγή δεν το κατανόησα ακριβώς.
                Πρέπει εν ολίγοις, να τρομπάρεις το πεντάλ, για να μπει η ταχύτητα;
                Σου έκανε εξαέρωση στην κάτω τρόμπα;Έχει χάσει υγρά;Πρόσεξε γιατί θα πας κανένα πρωϊνό να φύγεις, και ο συμπλέκτης απλά θα κρέμεται.

                λοιπον το προβλημα ειναι απο την πρωτη ταχυτητα που εχεις ηδη βαλει να την αλλαζεις στην 2η. Ο λεβιες κολλαει ειναι πολυ σκληρος.
                Δεν το εχω παει για αλλαγη τρομπας συμπλεκτη ακομα. Δεν βλεπω να εχει χασει καπου υγρα ουτε κατω απο το αυτοκινητο δεν βλεπω καμια διαρροη.
                Την αντλια την μια που βλεπω δεν βλεπω καμια διαρροη. Ο μηχανικος του λεω θα εχω προβλημα να μεινω στο δρομο οχι μου λεει. Παντως η αισθηση να ξεκολλας την 1η ταχυτητα ειναι φρικτος το γκαπ που κανει νομιζεις οτι θα σου μεινει στο χερι. Γενικα ξερουμε τι συμπτωματα εχει η αλλαγη τρομπας συμπλεκτη ; ή αμα ειναι προβλημα του μεταχερισμενου σασμαν που εχω βαλει; .

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  manast last edited by

                  Πέρα από την πιθανότητα λάθους στην πρώτη ζυγοστάθμιση, συχνά μετά από κάποια χιλιόμετρα χρειάζεται επανάληψη.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • bassstarlet
                    bassstarlet last edited by

                    Τα συμπτώματα στην καλύτερη περίπτωση, είναι να πρέπει να τρομπάρεις τον συμπλέκτη αρκετές φορές, για να καταφέρεις να βάλεις ταχύτητα.
                    Έτσι θα μάθεις να αλλάζεις και χωρίς συμπλέκτη καθώς θα πέφτουν οι στροφές, και ίσως με λίγο γρατσούνισμα.

                    «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • W
                      w202-amg last edited by

                      Δείτε για τη ζυγοστάθμιση αν κεντραρουν σωστά οι ζάντες. Την πάτησα πρόσφατα, 2 τετράδες ζάντες ίδιες διαφορετικά αγορασμενες από Γερμανία, 25 χρόνια χρησιμοποιούνταν ξεχωριστα οι δύο τετράδες, μετά από ένα τρακάρισμα έγινε μια ατυχή μίξη και ξαφνικά οι δύο εξ αυτών δημιουργούσαν μόνιμα κραδασμούς......
                      Μην με ρωτήσετε γιατί 25 χρόνια ο άλλος χρήστης δεν το αντιλήφθηκε ποτέ διότι μέχρι και σήμερα πάλι δεν το αντιλήφθηκε έστω με τις δύο προβληματικές!
                      Υ .γ. νόμιζα ότι ήταν το διαφορικό που ετοιμάζοταν να αλλάξει πλανήτη......

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        otokomae @johnmegarythmos last edited by

                        @johnmegarythmos said in toyota corolla e90 προβλημα με 1η στην 2η οποτε θελει κολλαει:

                        καλησπερα σας εχει ο πατερας μου το corolla e90 μοντελο 1990 1295 κυβικα , επειδη ειχαμε προβλημα με την 5η ταχυτητα αποφασισα να αλλαξω κιβωτιο ταχυτητων με μεταχειρισμενο .
                        Ολα καλα αλλαξα και δισκο πλατο βγηκε 420 ευρω μαζι με νεες βαλβολινες . Ολα καλα δε ειχα κανενα θεμα με τις ταχυτητες. Στισ 21/12/2022 καθως οδηγουσα σε δρομο με κινηση παω να βαλω δευτερα και ο λεβιες κολλημενος σκληρος σαν πετρα και εβγαινε , δεν μου εκοψε να πατησω ξανα συμπλεκτη . Και το τραβηξα με δυναμη και γκουπ βγηκε. Μου το ξανα εκανε αλλες 3 φορες . Το πηγα στο μηχανικο και δεν του το εκανε , εμενα αλλες φορες το παρουσιαζει και αλλες οχι. Τωρα τελευταια το παρουσιαζει μετα απο κατηφορα ή μετα απο αρκετη αναμονη στο φαναρι αλλα οχι παντα . Πρωτη φορα μου τυχαινει να το παρουσιαζει οποτε θελει . Ο μηχανικος μου ειπε οτι οταν μου τυχει να πατησω 20 φορες τον συμπλεκτη και αμα ξεκολλησει θελει αλλαγη αντλια συμπλεκτη.
                        Εχει τυχει σε κανενα αυτο ; . Ειναι ακριβη η αντικατασταση αντλιας συμπλεκτη; . χρειαζεται και αλλαγη και εξαερωση στο υδραυλικο κυκλωμα; . Ποια ειναι η γνωμη σας ; .

                        Το αυτοκινητο γνωριζω οτι ειναι πολυ παλιο 33 χρονια αλλα αυτο δεν εχει να κανει ειναι αρτια συντηρημενο και προσφατα του αλλαξα και τα 4 λαστιχα με καινουργια .
                        Τελος θελω να ρωτησω και κατι αλλο το τρεμουλο στο τιμονι που παρουσιαζεται μετα τα 110 μπορει να διορθωθει; οταν πας στα 120 σταματαει. Επισης εχω παρατηρησει οτι αμα αφησεις το γκαζι και αρχιζει και μειωνεται η ταχυτητα παλι τρεμει οταν πεφτει απο τα 120 στα 100 ειναι φυσιολογικο; .

                        Για το τρέμουλο κάνε μια ζυγοστάθμιση και με τους τροχούς επάνω στο αμάξι και εκεί θα φανούν όλα. Για το δε σασμάν το σύμπτωμα δείχνει ξεκάθαρα αντλία. Που βρίσκεσαι;

                        J 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          johnmegarythmos @otokomae last edited by

                          @otokomae said in toyota corolla e90 προβλημα με 1η στην 2η οποτε θελει κολλαει:

                          @johnmegarythmos said in toyota corolla e90 προβλημα με 1η στην 2η οποτε θελει κολλαει:

                          καλησπερα σας εχει ο πατερας μου το corolla e90 μοντελο 1990 1295 κυβικα , επειδη ειχαμε προβλημα με την 5η ταχυτητα αποφασισα να αλλαξω κιβωτιο ταχυτητων με μεταχειρισμενο .
                          Ολα καλα αλλαξα και δισκο πλατο βγηκε 420 ευρω μαζι με νεες βαλβολινες . Ολα καλα δε ειχα κανενα θεμα με τις ταχυτητες. Στισ 21/12/2022 καθως οδηγουσα σε δρομο με κινηση παω να βαλω δευτερα και ο λεβιες κολλημενος σκληρος σαν πετρα και εβγαινε , δεν μου εκοψε να πατησω ξανα συμπλεκτη . Και το τραβηξα με δυναμη και γκουπ βγηκε. Μου το ξανα εκανε αλλες 3 φορες . Το πηγα στο μηχανικο και δεν του το εκανε , εμενα αλλες φορες το παρουσιαζει και αλλες οχι. Τωρα τελευταια το παρουσιαζει μετα απο κατηφορα ή μετα απο αρκετη αναμονη στο φαναρι αλλα οχι παντα . Πρωτη φορα μου τυχαινει να το παρουσιαζει οποτε θελει . Ο μηχανικος μου ειπε οτι οταν μου τυχει να πατησω 20 φορες τον συμπλεκτη και αμα ξεκολλησει θελει αλλαγη αντλια συμπλεκτη.
                          Εχει τυχει σε κανενα αυτο ; . Ειναι ακριβη η αντικατασταση αντλιας συμπλεκτη; . χρειαζεται και αλλαγη και εξαερωση στο υδραυλικο κυκλωμα; . Ποια ειναι η γνωμη σας ; .

                          Το αυτοκινητο γνωριζω οτι ειναι πολυ παλιο 33 χρονια αλλα αυτο δεν εχει να κανει ειναι αρτια συντηρημενο και προσφατα του αλλαξα και τα 4 λαστιχα με καινουργια .
                          Τελος θελω να ρωτησω και κατι αλλο το τρεμουλο στο τιμονι που παρουσιαζεται μετα τα 110 μπορει να διορθωθει; οταν πας στα 120 σταματαει. Επισης εχω παρατηρησει οτι αμα αφησεις το γκαζι και αρχιζει και μειωνεται η ταχυτητα παλι τρεμει οταν πεφτει απο τα 120 στα 100 ειναι φυσιολογικο; .

                          Για το τρέμουλο κάνε μια ζυγοστάθμιση και με τους τροχούς επάνω στο αμάξι και εκεί θα φανούν όλα. Για το δε σασμάν το σύμπτωμα δείχνει ξεκάθαρα αντλία. Που βρίσκεσαι;

                          σε ευχαριστω παρα πολυ
                          Κερατεα ειμαι. Δεν μου εχει ξανα τυχει ξανα κατι τετοιο. Ποια ειναι γενικα στα συμπτωματα για αντλια συμπλεκτη;

                          O 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • O
                            otokomae @johnmegarythmos last edited by

                            @johnmegarythmos said in toyota corolla e90 προβλημα με 1η στην 2η οποτε θελει κολλαει:

                            @otokomae said in toyota corolla e90 προβλημα με 1η στην 2η οποτε θελει κολλαει:

                            @johnmegarythmos said in toyota corolla e90 προβλημα με 1η στην 2η οποτε θελει κολλαει:

                            καλησπερα σας εχει ο πατερας μου το corolla e90 μοντελο 1990 1295 κυβικα , επειδη ειχαμε προβλημα με την 5η ταχυτητα αποφασισα να αλλαξω κιβωτιο ταχυτητων με μεταχειρισμενο .
                            Ολα καλα αλλαξα και δισκο πλατο βγηκε 420 ευρω μαζι με νεες βαλβολινες . Ολα καλα δε ειχα κανενα θεμα με τις ταχυτητες. Στισ 21/12/2022 καθως οδηγουσα σε δρομο με κινηση παω να βαλω δευτερα και ο λεβιες κολλημενος σκληρος σαν πετρα και εβγαινε , δεν μου εκοψε να πατησω ξανα συμπλεκτη . Και το τραβηξα με δυναμη και γκουπ βγηκε. Μου το ξανα εκανε αλλες 3 φορες . Το πηγα στο μηχανικο και δεν του το εκανε , εμενα αλλες φορες το παρουσιαζει και αλλες οχι. Τωρα τελευταια το παρουσιαζει μετα απο κατηφορα ή μετα απο αρκετη αναμονη στο φαναρι αλλα οχι παντα . Πρωτη φορα μου τυχαινει να το παρουσιαζει οποτε θελει . Ο μηχανικος μου ειπε οτι οταν μου τυχει να πατησω 20 φορες τον συμπλεκτη και αμα ξεκολλησει θελει αλλαγη αντλια συμπλεκτη.
                            Εχει τυχει σε κανενα αυτο ; . Ειναι ακριβη η αντικατασταση αντλιας συμπλεκτη; . χρειαζεται και αλλαγη και εξαερωση στο υδραυλικο κυκλωμα; . Ποια ειναι η γνωμη σας ; .

                            Το αυτοκινητο γνωριζω οτι ειναι πολυ παλιο 33 χρονια αλλα αυτο δεν εχει να κανει ειναι αρτια συντηρημενο και προσφατα του αλλαξα και τα 4 λαστιχα με καινουργια .
                            Τελος θελω να ρωτησω και κατι αλλο το τρεμουλο στο τιμονι που παρουσιαζεται μετα τα 110 μπορει να διορθωθει; οταν πας στα 120 σταματαει. Επισης εχω παρατηρησει οτι αμα αφησεις το γκαζι και αρχιζει και μειωνεται η ταχυτητα παλι τρεμει οταν πεφτει απο τα 120 στα 100 ειναι φυσιολογικο; .

                            Για το τρέμουλο κάνε μια ζυγοστάθμιση και με τους τροχούς επάνω στο αμάξι και εκεί θα φανούν όλα. Για το δε σασμάν το σύμπτωμα δείχνει ξεκάθαρα αντλία. Που βρίσκεσαι;

                            σε ευχαριστω παρα πολυ
                            Κερατεα ειμαι. Δεν μου εχει ξανα τυχει ξανα κατι τετοιο. Ποια ειναι γενικα στα συμπτωματα για αντλια συμπλεκτη;

                            Το σύμπτωμα είναι να μη παίρνει ταχύτητα. Η αιτία είναι η αντλία και η διαπίστωση είναι αυτό που σου είπε ο μηχανικός σου. Δηλαδή να τρομπαρεις μερικές φορές το συμπλέκτη όταν έχεις το σύμπτωμα.

                            J 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              johnmegarythmos @otokomae last edited by

                              @otokomae said in toyota corolla e90 προβλημα με 1η στην 2η οποτε θελει κολλαει:

                              @johnmegarythmos said in toyota corolla e90 προβλημα με 1η στην 2η οποτε θελει κολλαει:

                              @otokomae said in toyota corolla e90 προβλημα με 1η στην 2η οποτε θελει κολλαει:

                              @johnmegarythmos said in toyota corolla e90 προβλημα με 1η στην 2η οποτε θελει κολλαει:

                              καλησπερα σας εχει ο πατερας μου το corolla e90 μοντελο 1990 1295 κυβικα , επειδη ειχαμε προβλημα με την 5η ταχυτητα αποφασισα να αλλαξω κιβωτιο ταχυτητων με μεταχειρισμενο .
                              Ολα καλα αλλαξα και δισκο πλατο βγηκε 420 ευρω μαζι με νεες βαλβολινες . Ολα καλα δε ειχα κανενα θεμα με τις ταχυτητες. Στισ 21/12/2022 καθως οδηγουσα σε δρομο με κινηση παω να βαλω δευτερα και ο λεβιες κολλημενος σκληρος σαν πετρα και εβγαινε , δεν μου εκοψε να πατησω ξανα συμπλεκτη . Και το τραβηξα με δυναμη και γκουπ βγηκε. Μου το ξανα εκανε αλλες 3 φορες . Το πηγα στο μηχανικο και δεν του το εκανε , εμενα αλλες φορες το παρουσιαζει και αλλες οχι. Τωρα τελευταια το παρουσιαζει μετα απο κατηφορα ή μετα απο αρκετη αναμονη στο φαναρι αλλα οχι παντα . Πρωτη φορα μου τυχαινει να το παρουσιαζει οποτε θελει . Ο μηχανικος μου ειπε οτι οταν μου τυχει να πατησω 20 φορες τον συμπλεκτη και αμα ξεκολλησει θελει αλλαγη αντλια συμπλεκτη.
                              Εχει τυχει σε κανενα αυτο ; . Ειναι ακριβη η αντικατασταση αντλιας συμπλεκτη; . χρειαζεται και αλλαγη και εξαερωση στο υδραυλικο κυκλωμα; . Ποια ειναι η γνωμη σας ; .

                              Το αυτοκινητο γνωριζω οτι ειναι πολυ παλιο 33 χρονια αλλα αυτο δεν εχει να κανει ειναι αρτια συντηρημενο και προσφατα του αλλαξα και τα 4 λαστιχα με καινουργια .
                              Τελος θελω να ρωτησω και κατι αλλο το τρεμουλο στο τιμονι που παρουσιαζεται μετα τα 110 μπορει να διορθωθει; οταν πας στα 120 σταματαει. Επισης εχω παρατηρησει οτι αμα αφησεις το γκαζι και αρχιζει και μειωνεται η ταχυτητα παλι τρεμει οταν πεφτει απο τα 120 στα 100 ειναι φυσιολογικο; .

                              Για το τρέμουλο κάνε μια ζυγοστάθμιση και με τους τροχούς επάνω στο αμάξι και εκεί θα φανούν όλα. Για το δε σασμάν το σύμπτωμα δείχνει ξεκάθαρα αντλία. Που βρίσκεσαι;

                              σε ευχαριστω παρα πολυ
                              Κερατεα ειμαι. Δεν μου εχει ξανα τυχει ξανα κατι τετοιο. Ποια ειναι γενικα στα συμπτωματα για αντλια συμπλεκτη;

                              Το σύμπτωμα είναι να μη παίρνει ταχύτητα. Η αιτία είναι η αντλία και η διαπίστωση είναι αυτό που σου είπε ο μηχανικός σου. Δηλαδή να τρομπαρεις μερικές φορές το συμπλέκτη όταν έχεις το σύμπτωμα.

                              σε ευχαριστω παρα πολυ για την αμεση απαντηση . Ποσο μπορει να κοστιζει η αλλαγη αντλιας ; υποθετω και τις 2 θα αλλαξει. Βλεπω οτι επειδη ειναι το αυτοκινητο με υδραυλικο συστημα συμπλεκτη πιστευω οτι θα χρειαστει και εξαερωση ολου του συστηματος ετσι δεν ειναι ; . Αρα επηρεαζει και το συστημα των φρενων και του συμπλεκτη επειδη ειναι υδραυλικο το συστημα;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dimau last edited by

                                δεν φταίει ο ιδιοκτήτης, φταίει ο μηχανικός που δεν τις άλλαξε από την αλλαγή δίσκου, και σιγά το κόστος δηλαδή. Για το τρέμουλο στα 110, θες και 2 μπιλιοφόρους , στο σύνολο κανα 400αρι ανταλλακτικά. Να μετρήσει συμπίεση πρώτα, και να σε βεβαιώσει ότι το corollaki θα αντέξει άλλα 50-80 χιλ. να βγάλει τα λεφτά που θα ρίξεις. Αλλιώς κάνε τα απολύτως απαραίτητα, μόνο 2 αντλίες.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • bassstarlet
                                  bassstarlet last edited by

                                  Γύρω στο 150άρι, με εργατικά, στοιχίζει η κάθε μια, αν θυμάμαι καλά (και τις άλλαξα στο δικό μου σχετικά πρόσφατα).

                                  «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                  J 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    johnmegarythmos @bassstarlet last edited by

                                    @bassstarlet said in toyota corolla e90 προβλημα με 1η στην 2η οποτε θελει κολλαει:

                                    Γύρω στο 150άρι, με εργατικά, στοιχίζει η κάθε μια, αν θυμάμαι καλά (και τις άλλαξα στο δικό μου σχετικά πρόσφατα).

                                    150 ευρω η καθε μια αντλια; κανονικα δεν αλλαζει και τις 2 ; ή οχι; . τοσα πολλα; για ενα παλιο αμαξι του 1990-1991; .
                                    Εγω που εψαξα στο ιντερνετ την αντλια η μια εχει και δοχειο και η αλλη ειναι μια αντλια μονο .
                                    Βλεποντας εχει 41,90 ευρω καινουργια αυτη με το δοχειο δες εδω https://www.car.gr/parts/view/34384734-antlia-symp-to-corolla και γυρω στα 25 ευρω η κατω.
                                    Εγω ποτε δεν εχω συμπληρωσει υγρο σε αυτην την αντλια επανω που εχει δοχειο αλλα μονο στο δοχειο φρενων. Αλλα απο οτι βλεπω ειναι διαφορετικα δοχεια .
                                    Καθε ποτε χρειαζεται να κοιτας την αντλια συμπλεκτη; . Ειχα ακουσει οτι αυτη η αντλια ειναι για το τιμονι αλλα δεν ειχα ασχοληθει ποτε .

                                    N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • bassstarlet
                                      bassstarlet last edited by

                                      Για το στάρλετ ep70, τόσο πλήρωσα περίπου.
                                      Άλλαξα και τις δυο, αλλά όχι ταυτόχρονα.
                                      Πρώτα με άφησε αυτή που είναι πάνω στη μηχανή, και μετά από καιρό άλλαξα την πάνω, γιατί έχανε μέσα στο αυτοκίνητο.
                                      Κάθε επισκευή κόστίζει όσο η αξία του, αλλά τι να κάνουμε....!

                                      «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nikos-golf @johnmegarythmos last edited by

                                        @johnmegarythmos said in toyota corolla e90 προβλημα με 1η στην 2η οποτε θελει κολλαει:

                                        @bassstarlet said in toyota corolla e90 προβλημα με 1η στην 2η οποτε θελει κολλαει:

                                        Γύρω στο 150άρι, με εργατικά, στοιχίζει η κάθε μια, αν θυμάμαι καλά (και τις άλλαξα στο δικό μου σχετικά πρόσφατα).

                                        150 ευρω η καθε μια αντλια; κανονικα δεν αλλαζει και τις 2 ; ή οχι; . τοσα πολλα; για ενα παλιο αμαξι του 1990-1991; .
                                        Εγω που εψαξα στο ιντερνετ την αντλια η μια εχει και δοχειο και η αλλη ειναι μια αντλια μονο .
                                        Βλεποντας εχει 41,90 ευρω καινουργια αυτη με το δοχειο δες εδω https://www.car.gr/parts/view/34384734-antlia-symp-to-corolla και γυρω στα 25 ευρω η κατω.
                                        Εγω ποτε δεν εχω συμπληρωσει υγρο σε αυτην την αντλια επανω που εχει δοχειο αλλα μονο στο δοχειο φρενων. Αλλα απο οτι βλεπω ειναι διαφορετικα δοχεια .
                                        Καθε ποτε χρειαζεται να κοιτας την αντλια συμπλεκτη; . Ειχα ακουσει οτι αυτη η αντλια ειναι για το τιμονι αλλα δεν ειχα ασχοληθει ποτε .

                                        Άστο όπως είναι. Που να δίνεις λεφτά τώρα αφού πηγαίνει και κάνεις τη δουλειά σου χωρίς συντήρηση. Απ' ότι έχω καταλάβει όπως στη περίπτωση με το uno που έχεις δεν θες να ασχολείσαι με συντηρηση

                                        J 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • xenos
                                          xenos last edited by

                                          Θα τα πάρει στο χέρι όμως σύντομα με αυτή τη νοοτροπία.

                                          Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • J
                                            johnmegarythmos @nikos-golf last edited by

                                            @nikos-golf said in toyota corolla e90 προβλημα με 1η στην 2η οποτε θελει κολλαει:

                                            @johnmegarythmos said in toyota corolla e90 προβλημα με 1η στην 2η οποτε θελει κολλαει:

                                            @bassstarlet said in toyota corolla e90 προβλημα με 1η στην 2η οποτε θελει κολλαει:

                                            Γύρω στο 150άρι, με εργατικά, στοιχίζει η κάθε μια, αν θυμάμαι καλά (και τις άλλαξα στο δικό μου σχετικά πρόσφατα).

                                            150 ευρω η καθε μια αντλια; κανονικα δεν αλλαζει και τις 2 ; ή οχι; . τοσα πολλα; για ενα παλιο αμαξι του 1990-1991; .
                                            Εγω που εψαξα στο ιντερνετ την αντλια η μια εχει και δοχειο και η αλλη ειναι μια αντλια μονο .
                                            Βλεποντας εχει 41,90 ευρω καινουργια αυτη με το δοχειο δες εδω https://www.car.gr/parts/view/34384734-antlia-symp-to-corolla και γυρω στα 25 ευρω η κατω.
                                            Εγω ποτε δεν εχω συμπληρωσει υγρο σε αυτην την αντλια επανω που εχει δοχειο αλλα μονο στο δοχειο φρενων. Αλλα απο οτι βλεπω ειναι διαφορετικα δοχεια .
                                            Καθε ποτε χρειαζεται να κοιτας την αντλια συμπλεκτη; . Ειχα ακουσει οτι αυτη η αντλια ειναι για το τιμονι αλλα δεν ειχα ασχοληθει ποτε .

                                            Άστο όπως είναι. Που να δίνεις λεφτά τώρα αφού πηγαίνει και κάνεις τη δουλειά σου χωρίς συντήρηση. Απ' ότι έχω καταλάβει όπως στη περίπτωση με το uno που έχεις δεν θες να ασχολείσαι με συντηρηση

                                            αμα ητανε να το αφησω οπως ητανε δεν θα ανοιγα φορουμ να ζητησω βοηθεια. Οσο για το uno ητανε το πρωτο αυτοκινητο που εμαθα οδηγηση και παραμενει στην οικογενεια αλλα δεν το οδηγω εγω αλλα ο πατερας μου και ανοιξα και φορουμ για το ουνο για να μαθω τι πρεπει να κανω, αλλιως ποιος ο σκοπος να το ψαχνω .

                                            G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr