Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αλλαγή κινητήρα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αλλαγή κινητήρα
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    13
    23
    1554
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      christok last edited by

      Καλημέρα κάτοχος nissan xtrail t31 θα ήθελα να ρωτήσω αν γίνεται να αλλάξω κινητήρα με λιγότερα κυβικά.Το έχει κάνει κάποιος?

      georgemit D G 3 Replies Last reply Reply Quote 0
      • xenos
        xenos last edited by

        Παλιότερα απ ότι θυμάμαι έπρεπε ο κινητήρας που θα βάλεις να έχει διαφορά μαξ 20% σε κυβικά από το νέο και το αμάξι να έχει κυκλοφορήσει με το "νέο' μοτέρ. Νομίζω όμως μόνο 2λιτρο έβγαινε το xtrail αυτό. Άσε που θα έχει και αρκετό τρέξιμο εκτός από κόστος.

        Δυστυχώς είναι πλέον σχετικά ασύμφορα στα τέλη κυκλοφορίας αυτά τα αυτοκίνητα, εκτός αν είναι diesel και κερδίζεις από εκεί. Ή το παντρεύεσαι ή το αλλάζεις.

        Φληναφήματα και πομφόλυγες...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • georgemit
          georgemit @christok last edited by

          @christok said in Αλλαγή κινητήρα:

          Καλημέρα κάτοχος nissan xtrail t31 θα ήθελα να ρωτήσω αν γίνεται να αλλάξω κινητήρα με λιγότερα κυβικά.Το έχει κάνει κάποιος?

          Οχι εδω στο φορουμ μονο υπερκυβίσεις κανουμε.

          i30 160 N line!

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • antonakis
            antonakis last edited by

            Γιατί θες να το κάνεις αυτό?
            Αν είναι για οικονομία, βάλε αέριο.
            Αν είναι για φορολογία... είδα πρόσφατα μια ωραία είδηση.
            https://www.newsauto.gr/news/sti-faka-tou-sdoe-pano-apo-7-000-ich-me-ipokivismo/

            Moments before detonation...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • fanis75
              fanis75 moderator last edited by

              Δεν γίνεται.

              Επίσης δεν εχεις λόγο να το κάνεις.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                christok last edited by

                Το αμάξι είναι υγραέριο και είναι οικονομικό αλλά με τρελαίνει ότι θέλουν 690 ευρώ τέλη!αντί να έχουμε ασφαλή αυτοκίνητα ανεξαρτήτως κυβικών σώνει και καλά να πάρουμε {κονσερβοκουτια} συν ότι έχουν χάσει αξία ένα φιατ πάντα είναι ποιο ακριβώς από το ΝΙΣΣΑΝ

                S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dimitrioskosmas @christok last edited by

                  @christok said in Αλλαγή κινητήρα:

                  nissan xtrail t31

                  Θα γινόταν, με νόμιμο τρόπο, αν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είχε έγκριση τύπου να κυκλοφορεί με μικρότερο κινητηρα (πχ 1800). Εφόσον στο χτραιλ ο μικρότερος κινητηρας ήταν 2000cc τότε ξέχνα το...μόνο με μαιμουδιά με ότι συνέπειες προκύψουν.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    christok last edited by

                    Μιλάμε για νόμιμο τρόπο μόνο έλεγα μήπως παίρνει από το κασκαι

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      sphinxgr @christok last edited by

                      @christok said in Αλλαγή κινητήρα:

                      Το αμάξι είναι υγραέριο και είναι οικονομικό αλλά με τρελαίνει ότι θέλουν 690 ευρώ τέλη!αντί να έχουμε ασφαλή αυτοκίνητα ανεξαρτήτως κυβικών σώνει και καλά να πάρουμε {κονσερβοκουτια} συν ότι έχουν χάσει αξία ένα φιατ πάντα είναι ποιο ακριβώς από το ΝΙΣΣΑΝ

                      Η φορολογία εχει κ ως στόχο το ότι τα περισσότερα κυβικά, είναι επιβλαβή για το περιβάλλον.

                      Πλέον τα πάντα κινούνται γύρω απο αυτό και έχουν ως κύρια προτεραιότητα την προστασία του περιβάλλοντος. Σε δεύτερη μοίρα έρχεται η προστασία πεζών κ επιβατών.

                      Η Smart Ιστοσελίδα μου smart-fortwo.gr

                      C katafractos17 D 3 Replies Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        christok @sphinxgr last edited by

                        @sphinxgr said in Αλλαγή κινητήρα:

                        @christok said in Αλλαγή κινητήρα:

                        Το αμάξι είναι υγραέριο και είναι οικονομικό αλλά με τρελαίνει ότι θέλουν 690 ευρώ τέλη!αντί να έχουμε ασφαλή αυτοκίνητα ανεξαρτήτως κυβικών σώνει και καλά να πάρουμε {κονσερβοκουτια} συν ότι έχουν χάσει αξία ένα φιατ πάντα είναι ποιο ακριβώς από το ΝΙΣΣΑΝ

                        Η φορολογία εχει κ ως στόχο το ότι τα περισσότερα κυβικά, είναι επιβλαβή για το περιβάλλον.

                        Πλέον τα πάντα κινούνται γύρω απο αυτό και έχουν ως κύρια προτεραιότητα την προστασία του περιβάλλοντος. Σε δεύτερη μοίρα έρχεται η προστασία πεζών κ επιβατών.

                        Εν μέρει συμφωνώ το υγραέριο όμως έχει ποιο καθαρή καύση από την βενζίνη η το πετρέλαιο αν τους ένοιαζε το περιβάλλον θα μείωναν την φορολογία όταν το μετατρέπεις σε ποιο οικολογικό καύσιμο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • katafractos17
                          katafractos17 @sphinxgr last edited by

                          @sphinxgr said in Αλλαγή κινητήρα:

                          Η φορολογία εχει κ ως στόχο το ότι τα περισσότερα κυβικά, είναι επιβλαβή για το περιβάλλον.

                          Ο μόνος στόχος στην Ελλάδα, ήταν και είναι καθαρά η κονόμα του κράτους.

                          Επίσης δεν είμαστε στην τεχνολογία της δεκαετίας του 80.
                          Πλέον υπάρχουν δίλιτρα τα οποία έχουν χαμηλότερες εκπομπές καυσαερίων από άλλα αυτοκίνητα μικρότερου κυβισμού ή από κάτι χρέπια που κυκλοφορούν.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • A
                            accentwizard last edited by accentwizard

                            Πιο μικρο απο διλιτρο δεν εβγαινε το X-Trail,αυτο που μπορεις να κανεις ομως,ειναι να βαλεις εναν SR20VET,με τον οποιο εβγαινε στην Ιαπωνια σαν Gt,με 280 αλογα....
                            Edit,στο Τ30 εμπαινε,γραψε λαθος....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • antonakis
                              antonakis last edited by

                              @katafractos17 said in Αλλαγή κινητήρα:

                              Ο μόνος στόχος στην Ελλάδα, ήταν και είναι καθαρά η κονόμα του κράτους.

                              Αν το κράτος ήθελε να κονομήσει, θα έβαζε συντελεστές πολλαπλασιασμού βάση και της ηλικίας του αυτοκινήτου. Αλλά δεν μπορεί, επειδή ψήφοι.

                              Moments before detonation...

                              katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • katafractos17
                                katafractos17 @antonakis last edited by

                                @antonakis said in Αλλαγή κινητήρα:

                                @katafractos17 said in Αλλαγή κινητήρα:

                                Ο μόνος στόχος στην Ελλάδα, ήταν και είναι καθαρά η κονόμα του κράτους.

                                Αν το κράτος ήθελε να κονομήσει, θα έβαζε συντελεστές πολλαπλασιασμού βάση και της ηλικίας του αυτοκινήτου. Αλλά δεν μπορεί, επειδή ψήφοι.

                                Μια χαρά για κονόμα και μόνο είναι, απλά μέχρι σημείου που δεν θα πέσει ο κόσμος να τους φάει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • D
                                  driver-m @sphinxgr last edited by driver-m

                                  @sphinxgr said in Αλλαγή κινητήρα:

                                  @christok said in Αλλαγή κινητήρα:

                                  Το αμάξι είναι υγραέριο και είναι οικονομικό αλλά με τρελαίνει ότι θέλουν 690 ευρώ τέλη!αντί να έχουμε ασφαλή αυτοκίνητα ανεξαρτήτως κυβικών σώνει και καλά να πάρουμε {κονσερβοκουτια} συν ότι έχουν χάσει αξία ένα φιατ πάντα είναι ποιο ακριβώς από το ΝΙΣΣΑΝ

                                  Η φορολογία εχει κ ως στόχο το ότι τα περισσότερα κυβικά, είναι επιβλαβή για το περιβάλλον.

                                  Πλέον τα πάντα κινούνται γύρω απο αυτό και έχουν ως κύρια προτεραιότητα την προστασία του περιβάλλοντος. Σε δεύτερη μοίρα έρχεται η προστασία πεζών κ επιβατών.

                                  Μπουρδες. Ενα διλιτρο του 2009 που πληρωνει 690 ευρω ειναι πιο ρυπογονο απο το ιδιο του 2010 που φορολογειται με βαση τους ρυπους και πληρωνει το 1/3?
                                  Επισης ποση διαφορα σε ρυπους εχει ενα διλιτρο απο ενα 1800αρι που δεν πληρωνει ουτε τα μισα? Ασε που υπαρχουν 1800αρια τουρμπατα που εκπεμπουν μακραν περισσοτερο απο ενα ατμοσφαιρικο διλιτρο αλλα φορολογουνται οπως ειπα ουτε το μισο.

                                  Γενικα στο ελλαδισταν οι μονοι που πληρωνουμε για ολους ειναι οσοι εχουμε αμαξια προ του 10 και ιδιως απο διλιτρα και πανω. Τα υπολοιπα περι ρυπων κλπ ειναι ιστοριες γι'αγριους γιατι αν ισχυαν θα επρεπε πολυ απλα να φορολογουνται ολα τα αυτοκινητα με βαση τους ρυπους τους, οχι οσα ειναι μετα το 2010 μονο κι οσα ειναι και διλιτρα και βαλε να πληρωνουν, ασχετως ρυπων, κι εκτακτη εισφορα μονο και μονο λογω κυβισμου.
                                  Αλλα τι δουλευει δικαια και λογικα στο ελλαδισταν για να δουλεψει το θεμα των τελων κυκλοφοριας. Απλα μη δικαιολογουμε και τ'αδικαιολογητα.

                                  Αυτα και κλεινω εδω το οφ τοπικ.
                                  Στα του τοπικ, μονο μεχρι 20% γινεται υπερκυβισμος ή υποκυβισμος με την προυποθεση να μπει καποιος κινητηρας που εβγαινε εργοστασιακα για το εκαστοτε μοντελο. Απ'τη στιγμη που το εν λογω δεν εβγαινε με λιγοτερο απο 2000 κυβικα τοτε νομιμος υποκυβισμος δεν μπορει να γινει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • K
                                    kostis20 last edited by

                                    Βασικά ναι.Η κατάσταση είναι εισπρακτική καθαρά πριν το 2010.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • xenos
                                      xenos last edited by

                                      Ναι, αλλά αν έχεις πάει τώρα να αγοράσεις ένα xtrail 3000 που τα δίνουν και θέλεις να μην πληρώνεις και τέλη, ε....
                                      Θυμίζει μια παροιμία.

                                      Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • D
                                        driver-m @xenos last edited by

                                        @xenos said in Αλλαγή κινητήρα:

                                        Ναι, αλλά αν έχεις πάει τώρα να αγοράσεις ένα xtrail 3000 που τα δίνουν και θέλεις να μην πληρώνεις και τέλη, ε....
                                        Θυμίζει μια παροιμία.

                                        Aν πληρωνες νορμαλ τελη, δεν θα'χε παει 3 χιλιαρικα.
                                        Οποτε συν τοις αλλοις τα παραλογα τελη κυκλοφοριας για τα αυτοκινητα προ του 10 μειωνουν και την αξια της περιουσιας μας αθεμιτα επειδη ετσι γουσταρει το κρατος.
                                        Εγω παντως οταν αγορασα το αμαξι μου ειχε τελη 450 ευρω. Και σε 3 χρονια μεσα ειχε 1140 (690 τελη και 450 εκτακτη εισφορα) δηλαδη 3 φορες πανω! Οποιος λοιπον δικαιολογει μια τετοια αλητεια απ'την πλευρα του κρατους καλυτερα να παει να ασχοληθει με τοκογλυφια ή κατι αντιστοιχο γιατι αδικειται.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • G
                                          groover1972 @christok last edited by

                                          @christok said in Αλλαγή κινητήρα:

                                          Καλημέρα κάτοχος nissan xtrail t31 θα ήθελα να ρωτήσω αν γίνεται να αλλάξω κινητήρα με λιγότερα κυβικά.Το έχει κάνει κάποιος?

                                          Μπορώ να ρωτήσω τι ηλικίας είναι το αυτοκίνητο;

                                          A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • bassstarlet
                                            bassstarlet last edited by

                                            Το θέμα είναι απλό.
                                            Πραγματικά χρειάζεσαι ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας;
                                            Αν ναι, πλήρωνε.
                                            Εμείς με τα σταρλετάκια 35ετίας, που δίνουμε 135€ τι να πούμε;

                                            «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                            antonakis 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr