Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Opel corsa d 1.4
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Opel corsa d 1.4
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    13
    1669
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      Nikos 1 last edited by

      Καλησπέρα στην ομάδα, έχω ενα corsa d και στις 2.500 χιλιάδες στροφές το αμάξι ρεταρει και κάτι κροταλιζει, επίσης αφού ζεσταθει το αυτοκίνητο και πάω να το βάλω ξανά μπροστά δυσκολεύεται να πάρει. (έχω αλλάξει egr και πολλαπλασιαστη πριν 20χιλιαδες)

      N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nolimit14 @Nikos 1 last edited by

        @nikos-1 said in Opel corsa d 1.4:

        Καλησπέρα στην ομάδα, έχω ενα corsa d και στις 2.500 χιλιάδες στροφές το αμάξι ρεταρει και κάτι κροταλιζει, επίσης αφού ζεσταθει το αυτοκίνητο και πάω να το βάλω ξανά μπροστά δυσκολεύεται να πάρει. (έχω αλλάξει egr και πολλαπλασιαστη πριν 20χιλιαδες)

        Αισθητήρα στροφών μυρίζομαι...ειδικά αυτό που είπες ότι αν είναι ζεστό ξαναπαίρνει εμπρός με δυσκολία...αν μείνει καιρό έτσι κάποια στιγμή δεν θα παίρνει καθόλου(θα θέλει πολλές προσπάθειες)...

        N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          Nikos 1 @nolimit14 last edited by

          @nolimit14 said in Opel corsa d 1.4:

          @nikos-1 said in Opel corsa d 1.4:

          Καλησπέρα στην ομάδα, έχω ενα corsa d και στις 2.500 χιλιάδες στροφές το αμάξι ρεταρει και κάτι κροταλιζει, επίσης αφού ζεσταθει το αυτοκίνητο και πάω να το βάλω ξανά μπροστά δυσκολεύεται να πάρει. (έχω αλλάξει egr και πολλαπλασιαστη πριν 20χιλιαδες)

          Αισθητήρα στροφών μυρίζομαι...ειδικά αυτό που είπες ότι αν είναι ζεστό ξαναπαίρνει εμπρός με δυσκολία...αν μείνει καιρό έτσι κάποια στιγμή δεν θα παίρνει καθόλου(θα θέλει πολλές προσπάθειες)...

          Θέλει όντως προσπάθεια να πάρει μπροστά, το κροταλισμα όμως πως το δικαιολογείς

          N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nolimit14 @Nikos 1 last edited by

            @nikos-1 said in Opel corsa d 1.4:

            @nolimit14 said in Opel corsa d 1.4:

            @nikos-1 said in Opel corsa d 1.4:

            Καλησπέρα στην ομάδα, έχω ενα corsa d και στις 2.500 χιλιάδες στροφές το αμάξι ρεταρει και κάτι κροταλιζει, επίσης αφού ζεσταθει το αυτοκίνητο και πάω να το βάλω ξανά μπροστά δυσκολεύεται να πάρει. (έχω αλλάξει egr και πολλαπλασιαστη πριν 20χιλιαδες)

            Αισθητήρα στροφών μυρίζομαι...ειδικά αυτό που είπες ότι αν είναι ζεστό ξαναπαίρνει εμπρός με δυσκολία...αν μείνει καιρό έτσι κάποια στιγμή δεν θα παίρνει καθόλου(θα θέλει πολλές προσπάθειες)...

            Θέλει όντως προσπάθεια να πάρει μπροστά, το κροταλισμα όμως πως το δικαιολογείς

            Αυτό μπορεί να είναι:είτε κακή ποιότητα βενζίνης,είτε μπουζί,είτε κάποιος πολλαπλασιαστής,είτε μπεκ...
            Σου ανάβει check engine by the way?
            Για αρχή βάλε βενζίνη 98 ή 100 οκτανίων.Αν σταματήσει ΟΚ.
            Αν πάλι όχι,κοίτα τα μπουζί,τα μπεκ και τους πολλαπλασιαστές.
            Επειδή δεν γράφεις μοτέρ,δεν ξέρω αν έχεις έναν πολλαπλασιαστή για όλο το σύστημα ή έναν ανα κύλινδρο.

            N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              Nikos 1 @nolimit14 last edited by

              @nolimit14 said in Opel corsa d 1.4:

              @nikos-1 said in Opel corsa d 1.4:

              @nolimit14 said in Opel corsa d 1.4:

              @nikos-1 said in Opel corsa d 1.4:

              Καλησπέρα στην ομάδα, έχω ενα corsa d και στις 2.500 χιλιάδες στροφές το αμάξι ρεταρει και κάτι κροταλιζει, επίσης αφού ζεσταθει το αυτοκίνητο και πάω να το βάλω ξανά μπροστά δυσκολεύεται να πάρει. (έχω αλλάξει egr και πολλαπλασιαστη πριν 20χιλιαδες)

              Αισθητήρα στροφών μυρίζομαι...ειδικά αυτό που είπες ότι αν είναι ζεστό ξαναπαίρνει εμπρός με δυσκολία...αν μείνει καιρό έτσι κάποια στιγμή δεν θα παίρνει καθόλου(θα θέλει πολλές προσπάθειες)...

              Θέλει όντως προσπάθεια να πάρει μπροστά, το κροταλισμα όμως πως το δικαιολογείς

              Αυτό μπορεί να είναι:είτε κακή ποιότητα βενζίνης,είτε μπουζί,είτε κάποιος πολλαπλασιαστής,είτε μπεκ...
              Σου ανάβει check engine by the way?
              Για αρχή βάλε βενζίνη 98 ή 100 οκτανίων.Αν σταματήσει ΟΚ.
              Αν πάλι όχι,κοίτα τα μπουζί,τα μπεκ και τους πολλαπλασιαστές.
              Επειδή δεν γράφεις μοτέρ,δεν ξέρω αν έχεις έναν πολλαπλασιαστή για όλο το σύστημα ή έναν ανα κύλινδρο.
              Έχει αναμμένο τσεκ και φοράει Z14xep με έναν πολλαπλασιαστη, υπάρχει περίπτωση να είναι η εισαγωγή του;

              N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nolimit14 @Nikos 1 last edited by

                @nikos-1 said in Opel corsa d 1.4:

                @nolimit14 said in Opel corsa d 1.4:

                @nikos-1 said in Opel corsa d 1.4:

                @nolimit14 said in Opel corsa d 1.4:

                @nikos-1 said in Opel corsa d 1.4:

                Καλησπέρα στην ομάδα, έχω ενα corsa d και στις 2.500 χιλιάδες στροφές το αμάξι ρεταρει και κάτι κροταλιζει, επίσης αφού ζεσταθει το αυτοκίνητο και πάω να το βάλω ξανά μπροστά δυσκολεύεται να πάρει. (έχω αλλάξει egr και πολλαπλασιαστη πριν 20χιλιαδες)

                Αισθητήρα στροφών μυρίζομαι...ειδικά αυτό που είπες ότι αν είναι ζεστό ξαναπαίρνει εμπρός με δυσκολία...αν μείνει καιρό έτσι κάποια στιγμή δεν θα παίρνει καθόλου(θα θέλει πολλές προσπάθειες)...

                Θέλει όντως προσπάθεια να πάρει μπροστά, το κροταλισμα όμως πως το δικαιολογείς

                Αυτό μπορεί να είναι:είτε κακή ποιότητα βενζίνης,είτε μπουζί,είτε κάποιος πολλαπλασιαστής,είτε μπεκ...
                Σου ανάβει check engine by the way?
                Για αρχή βάλε βενζίνη 98 ή 100 οκτανίων.Αν σταματήσει ΟΚ.
                Αν πάλι όχι,κοίτα τα μπουζί,τα μπεκ και τους πολλαπλασιαστές.
                Επειδή δεν γράφεις μοτέρ,δεν ξέρω αν έχεις έναν πολλαπλασιαστή για όλο το σύστημα ή έναν ανα κύλινδρο.
                Έχει αναμμένο τσεκ και φοράει Z14xep με έναν πολλαπλασιαστη, υπάρχει περίπτωση να είναι η εισαγωγή του;

                Από τη στιγμή που έχει αναμμένο check engine,πρέπει να μπει σε διαγνωστικό.Άναψε μετά από ανεφοδιασμό ή όχι?Μετά από την ημέρα που άναψε,έχεις βάλει άλλη βενζίνη?Μπουζί έχουν αλλαχτεί όταν πρέπει?Γιατί για τον πολλαπλασιαστή 20000χλμ μου φαίνονται πολύ λίγα,εκτός αν έπεσες σε σκάρτο.Εισαγωγή δεν το νομίζω,όχι.

                N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  Nikos 1 @nolimit14 last edited by

                  @nolimit14 said in Opel corsa d 1.4:

                  @nikos-1 said in Opel corsa d 1.4:

                  @nolimit14 said in Opel corsa d 1.4:

                  @nikos-1 said in Opel corsa d 1.4:

                  @nolimit14 said in Opel corsa d 1.4:

                  @nikos-1 said in Opel corsa d 1.4:

                  Καλησπέρα στην ομάδα, έχω ενα corsa d και στις 2.500 χιλιάδες στροφές το αμάξι ρεταρει και κάτι κροταλιζει, επίσης αφού ζεσταθει το αυτοκίνητο και πάω να το βάλω ξανά μπροστά δυσκολεύεται να πάρει. (έχω αλλάξει egr και πολλαπλασιαστη πριν 20χιλιαδες)

                  Αισθητήρα στροφών μυρίζομαι...ειδικά αυτό που είπες ότι αν είναι ζεστό ξαναπαίρνει εμπρός με δυσκολία...αν μείνει καιρό έτσι κάποια στιγμή δεν θα παίρνει καθόλου(θα θέλει πολλές προσπάθειες)...

                  Θέλει όντως προσπάθεια να πάρει μπροστά, το κροταλισμα όμως πως το δικαιολογείς

                  Αυτό μπορεί να είναι:είτε κακή ποιότητα βενζίνης,είτε μπουζί,είτε κάποιος πολλαπλασιαστής,είτε μπεκ...
                  Σου ανάβει check engine by the way?
                  Για αρχή βάλε βενζίνη 98 ή 100 οκτανίων.Αν σταματήσει ΟΚ.
                  Αν πάλι όχι,κοίτα τα μπουζί,τα μπεκ και τους πολλαπλασιαστές.
                  Επειδή δεν γράφεις μοτέρ,δεν ξέρω αν έχεις έναν πολλαπλασιαστή για όλο το σύστημα ή έναν ανα κύλινδρο.
                  Έχει αναμμένο τσεκ και φοράει Z14xep με έναν πολλαπλασιαστη, υπάρχει περίπτωση να είναι η εισαγωγή του;

                  Από τη στιγμή που έχει αναμμένο check engine,πρέπει να μπει σε διαγνωστικό.Άναψε μετά από ανεφοδιασμό ή όχι?Μετά από την ημέρα που άναψε,έχεις βάλει άλλη βενζίνη?Μπουζί έχουν αλλαχτεί όταν πρέπει?Γιατί για τον πολλαπλασιαστή 20000χλμ μου φαίνονται πολύ λίγα,εκτός αν έπεσες σε σκάρτο.Εισαγωγή δεν το νομίζω,όχι.

                  Όλα τα σέρβις στην ώρα τους και βενζίνη σε στρατιωτικό βενζινάδικο μόνο, πολύ φοβάμαι ότι είναι εισαγωγή γιατί τώρα που έβαλα το χέρι μου πίσω και την έπιασα δυνατά ένιωσα σαν να μειώνεται ο θόρυβος, εκτός κιαν ήταν η ιδέα μου, θα το πάω αύριο να δω τι είναι. Ευχαριστώ πολύ πάντως

                  N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nolimit14 @Nikos 1 last edited by

                    @nikos-1 said in Opel corsa d 1.4:

                    @nolimit14 said in Opel corsa d 1.4:

                    @nikos-1 said in Opel corsa d 1.4:

                    @nolimit14 said in Opel corsa d 1.4:

                    @nikos-1 said in Opel corsa d 1.4:

                    @nolimit14 said in Opel corsa d 1.4:

                    @nikos-1 said in Opel corsa d 1.4:

                    Καλησπέρα στην ομάδα, έχω ενα corsa d και στις 2.500 χιλιάδες στροφές το αμάξι ρεταρει και κάτι κροταλιζει, επίσης αφού ζεσταθει το αυτοκίνητο και πάω να το βάλω ξανά μπροστά δυσκολεύεται να πάρει. (έχω αλλάξει egr και πολλαπλασιαστη πριν 20χιλιαδες)

                    Αισθητήρα στροφών μυρίζομαι...ειδικά αυτό που είπες ότι αν είναι ζεστό ξαναπαίρνει εμπρός με δυσκολία...αν μείνει καιρό έτσι κάποια στιγμή δεν θα παίρνει καθόλου(θα θέλει πολλές προσπάθειες)...

                    Θέλει όντως προσπάθεια να πάρει μπροστά, το κροταλισμα όμως πως το δικαιολογείς

                    Αυτό μπορεί να είναι:είτε κακή ποιότητα βενζίνης,είτε μπουζί,είτε κάποιος πολλαπλασιαστής,είτε μπεκ...
                    Σου ανάβει check engine by the way?
                    Για αρχή βάλε βενζίνη 98 ή 100 οκτανίων.Αν σταματήσει ΟΚ.
                    Αν πάλι όχι,κοίτα τα μπουζί,τα μπεκ και τους πολλαπλασιαστές.
                    Επειδή δεν γράφεις μοτέρ,δεν ξέρω αν έχεις έναν πολλαπλασιαστή για όλο το σύστημα ή έναν ανα κύλινδρο.
                    Έχει αναμμένο τσεκ και φοράει Z14xep με έναν πολλαπλασιαστη, υπάρχει περίπτωση να είναι η εισαγωγή του;

                    Από τη στιγμή που έχει αναμμένο check engine,πρέπει να μπει σε διαγνωστικό.Άναψε μετά από ανεφοδιασμό ή όχι?Μετά από την ημέρα που άναψε,έχεις βάλει άλλη βενζίνη?Μπουζί έχουν αλλαχτεί όταν πρέπει?Γιατί για τον πολλαπλασιαστή 20000χλμ μου φαίνονται πολύ λίγα,εκτός αν έπεσες σε σκάρτο.Εισαγωγή δεν το νομίζω,όχι.

                    Όλα τα σέρβις στην ώρα τους και βενζίνη σε στρατιωτικό βενζινάδικο μόνο, πολύ φοβάμαι ότι είναι εισαγωγή γιατί τώρα που έβαλα το χέρι μου πίσω και την έπιασα δυνατά ένιωσα σαν να μειώνεται ο θόρυβος, εκτός κιαν ήταν η ιδέα μου, θα το πάω αύριο να δω τι είναι. Ευχαριστώ πολύ πάντως

                    Δεν κάνει τίποτα!
                    Πάντως από τη στιγμή που ο ανεφοδιασμός γίνεται μόνο σε στρατιωτικό βενζινάδικο,που σίγουρα δεν παίζει νοθεία και η συντήρηση(λάδι-φίλτρα-μπουζί-υγρά-λουριά κλπ)γίνεται στην ώρα της,τότε είτε είναι ελλατωματικός πολλαπλασιαστής ή μπορεί να έχει βουλώσει/χαλάσει κάποιο μπεκ.Υπάρχει και μια μικρή πιθανότητα να έχει πρόβλημα ο αισθητήρας Λάμδα.Το διαγνωστικό θα το δείξει.
                    Πάντως το άλλο που αν ζεσταθεί δεν ξεκινάει εύκολα,όπως κάνει όταν έχει πρόβλημα η μπαταρία ή η μίζα,κατά 99% είναι ο αισθητήρας στροφών...

                    N 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                    • bassstarlet
                      bassstarlet last edited by

                      Φαντάζομαι είχατε ακούσει καταγγελία του Σούρλα, πριν χρόνια, για νοθεία καυσίμων στον στρατό, έτσι;

                      «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        Nikos 1 @nolimit14 last edited by

                        @nolimit14 said in Opel corsa d 1.4:

                        @nikos-1 said in Opel corsa d 1.4:

                        @nolimit14 said in Opel corsa d 1.4:

                        @nikos-1 said in Opel corsa d 1.4:

                        @nolimit14 said in Opel corsa d 1.4:

                        @nikos-1 said in Opel corsa d 1.4:

                        @nolimit14 said in Opel corsa d 1.4:

                        @nikos-1 said in Opel corsa d 1.4:

                        Καλησπέρα στην ομάδα, έχω ενα corsa d και στις 2.500 χιλιάδες στροφές το αμάξι ρεταρει και κάτι κροταλιζει, επίσης αφού ζεσταθει το αυτοκίνητο και πάω να το βάλω ξανά μπροστά δυσκολεύεται να πάρει. (έχω αλλάξει egr και πολλαπλασιαστη πριν 20χιλιαδες)

                        Αισθητήρα στροφών μυρίζομαι...ειδικά αυτό που είπες ότι αν είναι ζεστό ξαναπαίρνει εμπρός με δυσκολία...αν μείνει καιρό έτσι κάποια στιγμή δεν θα παίρνει καθόλου(θα θέλει πολλές προσπάθειες)...

                        Θέλει όντως προσπάθεια να πάρει μπροστά, το κροταλισμα όμως πως το δικαιολογείς

                        Αυτό μπορεί να είναι:είτε κακή ποιότητα βενζίνης,είτε μπουζί,είτε κάποιος πολλαπλασιαστής,είτε μπεκ...
                        Σου ανάβει check engine by the way?
                        Για αρχή βάλε βενζίνη 98 ή 100 οκτανίων.Αν σταματήσει ΟΚ.
                        Αν πάλι όχι,κοίτα τα μπουζί,τα μπεκ και τους πολλαπλασιαστές.
                        Επειδή δεν γράφεις μοτέρ,δεν ξέρω αν έχεις έναν πολλαπλασιαστή για όλο το σύστημα ή έναν ανα κύλινδρο.
                        Έχει αναμμένο τσεκ και φοράει Z14xep με έναν πολλαπλασιαστη, υπάρχει περίπτωση να είναι η εισαγωγή του;

                        Από τη στιγμή που έχει αναμμένο check engine,πρέπει να μπει σε διαγνωστικό.Άναψε μετά από ανεφοδιασμό ή όχι?Μετά από την ημέρα που άναψε,έχεις βάλει άλλη βενζίνη?Μπουζί έχουν αλλαχτεί όταν πρέπει?Γιατί για τον πολλαπλασιαστή 20000χλμ μου φαίνονται πολύ λίγα,εκτός αν έπεσες σε σκάρτο.Εισαγωγή δεν το νομίζω,όχι.

                        Όλα τα σέρβις στην ώρα τους και βενζίνη σε στρατιωτικό βενζινάδικο μόνο, πολύ φοβάμαι ότι είναι εισαγωγή γιατί τώρα που έβαλα το χέρι μου πίσω και την έπιασα δυνατά ένιωσα σαν να μειώνεται ο θόρυβος, εκτός κιαν ήταν η ιδέα μου, θα το πάω αύριο να δω τι είναι. Ευχαριστώ πολύ πάντως

                        Δεν κάνει τίποτα!
                        Πάντως από τη στιγμή που ο ανεφοδιασμός γίνεται μόνο σε στρατιωτικό βενζινάδικο,που σίγουρα δεν παίζει νοθεία και η συντήρηση(λάδι-φίλτρα-μπουζί-υγρά-λουριά κλπ)γίνεται στην ώρα της,τότε είτε είναι ελλατωματικός πολλαπλασιαστής ή μπορεί να έχει βουλώσει/χαλάσει κάποιο μπεκ.Υπάρχει και μια μικρή πιθανότητα να έχει πρόβλημα ο αισθητήρας Λάμδα.Το διαγνωστικό θα το δείξει.
                        Πάντως το άλλο που αν ζεσταθεί δεν ξεκινάει εύκολα,όπως κάνει όταν έχει πρόβλημα η μπαταρία ή η μίζα,κατά 99% είναι ο αισθητήρας στροφών...

                        Πολλαπλασιαστης ήταν το θέμα, όταν ζεσταινοταν δεν έστελνε ρεύμα στον τέταρτο κύλινδρο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          Nikos 1 @nolimit14 last edited by

                          @nolimit14 said in Opel corsa d 1.4:

                          @nikos-1 said in Opel corsa d 1.4:

                          @nolimit14 said in Opel corsa d 1.4:

                          @nikos-1 said in Opel corsa d 1.4:

                          @nolimit14 said in Opel corsa d 1.4:

                          @nikos-1 said in Opel corsa d 1.4:

                          @nolimit14 said in Opel corsa d 1.4:

                          @nikos-1 said in Opel corsa d 1.4:

                          Καλησπέρα στην ομάδα, έχω ενα corsa d και στις 2.500 χιλιάδες στροφές το αμάξι ρεταρει και κάτι κροταλιζει, επίσης αφού ζεσταθει το αυτοκίνητο και πάω να το βάλω ξανά μπροστά δυσκολεύεται να πάρει. (έχω αλλάξει egr και πολλαπλασιαστη πριν 20χιλιαδες)

                          Αισθητήρα στροφών μυρίζομαι...ειδικά αυτό που είπες ότι αν είναι ζεστό ξαναπαίρνει εμπρός με δυσκολία...αν μείνει καιρό έτσι κάποια στιγμή δεν θα παίρνει καθόλου(θα θέλει πολλές προσπάθειες)...

                          Θέλει όντως προσπάθεια να πάρει μπροστά, το κροταλισμα όμως πως το δικαιολογείς

                          Αυτό μπορεί να είναι:είτε κακή ποιότητα βενζίνης,είτε μπουζί,είτε κάποιος πολλαπλασιαστής,είτε μπεκ...
                          Σου ανάβει check engine by the way?
                          Για αρχή βάλε βενζίνη 98 ή 100 οκτανίων.Αν σταματήσει ΟΚ.
                          Αν πάλι όχι,κοίτα τα μπουζί,τα μπεκ και τους πολλαπλασιαστές.
                          Επειδή δεν γράφεις μοτέρ,δεν ξέρω αν έχεις έναν πολλαπλασιαστή για όλο το σύστημα ή έναν ανα κύλινδρο.
                          Έχει αναμμένο τσεκ και φοράει Z14xep με έναν πολλαπλασιαστη, υπάρχει περίπτωση να είναι η εισαγωγή του;

                          Από τη στιγμή που έχει αναμμένο check engine,πρέπει να μπει σε διαγνωστικό.Άναψε μετά από ανεφοδιασμό ή όχι?Μετά από την ημέρα που άναψε,έχεις βάλει άλλη βενζίνη?Μπουζί έχουν αλλαχτεί όταν πρέπει?Γιατί για τον πολλαπλασιαστή 20000χλμ μου φαίνονται πολύ λίγα,εκτός αν έπεσες σε σκάρτο.Εισαγωγή δεν το νομίζω,όχι.

                          Όλα τα σέρβις στην ώρα τους και βενζίνη σε στρατιωτικό βενζινάδικο μόνο, πολύ φοβάμαι ότι είναι εισαγωγή γιατί τώρα που έβαλα το χέρι μου πίσω και την έπιασα δυνατά ένιωσα σαν να μειώνεται ο θόρυβος, εκτός κιαν ήταν η ιδέα μου, θα το πάω αύριο να δω τι είναι. Ευχαριστώ πολύ πάντως

                          Δεν κάνει τίποτα!
                          Πάντως από τη στιγμή που ο ανεφοδιασμός γίνεται μόνο σε στρατιωτικό βενζινάδικο,που σίγουρα δεν παίζει νοθεία και η συντήρηση(λάδι-φίλτρα-μπουζί-υγρά-λουριά κλπ)γίνεται στην ώρα της,τότε είτε είναι ελλατωματικός πολλαπλασιαστής ή μπορεί να έχει βουλώσει/χαλάσει κάποιο μπεκ.Υπάρχει και μια μικρή πιθανότητα να έχει πρόβλημα ο αισθητήρας Λάμδα.Το διαγνωστικό θα το δείξει.
                          Πάντως το άλλο που αν ζεσταθεί δεν ξεκινάει εύκολα,όπως κάνει όταν έχει πρόβλημα η μπαταρία ή η μίζα,κατά 99% είναι ο αισθητήρας στροφών...

                          Τελικά δεν ήταν πολλαπλασιαστης! Το θέμα ήταν πάνω στην πολλαπλή, είχε σπάσει το ανταλλακτικό το οποίο ανοίγει και κλείνει τα κλαπετα IMG_20230109_151917.jpg

                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            dimmpach @Nikos 1 last edited by

                            @nikos-1 said in Opel corsa d 1.4:

                            @nolimit14 said in Opel corsa d 1.4:

                            @nikos-1 said in Opel corsa d 1.4:

                            @nolimit14 said in Opel corsa d 1.4:

                            @nikos-1 said in Opel corsa d 1.4:

                            @nolimit14 said in Opel corsa d 1.4:

                            @nikos-1 said in Opel corsa d 1.4:

                            @nolimit14 said in Opel corsa d 1.4:

                            @nikos-1 said in Opel corsa d 1.4:

                            Καλησπέρα στην ομάδα, έχω ενα corsa d και στις 2.500 χιλιάδες στροφές το αμάξι ρεταρει και κάτι κροταλιζει, επίσης αφού ζεσταθει το αυτοκίνητο και πάω να το βάλω ξανά μπροστά δυσκολεύεται να πάρει. (έχω αλλάξει egr και πολλαπλασιαστη πριν 20χιλιαδες)

                            Αισθητήρα στροφών μυρίζομαι...ειδικά αυτό που είπες ότι αν είναι ζεστό ξαναπαίρνει εμπρός με δυσκολία...αν μείνει καιρό έτσι κάποια στιγμή δεν θα παίρνει καθόλου(θα θέλει πολλές προσπάθειες)...

                            Θέλει όντως προσπάθεια να πάρει μπροστά, το κροταλισμα όμως πως το δικαιολογείς

                            Αυτό μπορεί να είναι:είτε κακή ποιότητα βενζίνης,είτε μπουζί,είτε κάποιος πολλαπλασιαστής,είτε μπεκ...
                            Σου ανάβει check engine by the way?
                            Για αρχή βάλε βενζίνη 98 ή 100 οκτανίων.Αν σταματήσει ΟΚ.
                            Αν πάλι όχι,κοίτα τα μπουζί,τα μπεκ και τους πολλαπλασιαστές.
                            Επειδή δεν γράφεις μοτέρ,δεν ξέρω αν έχεις έναν πολλαπλασιαστή για όλο το σύστημα ή έναν ανα κύλινδρο.
                            Έχει αναμμένο τσεκ και φοράει Z14xep με έναν πολλαπλασιαστη, υπάρχει περίπτωση να είναι η εισαγωγή του;

                            Από τη στιγμή που έχει αναμμένο check engine,πρέπει να μπει σε διαγνωστικό.Άναψε μετά από ανεφοδιασμό ή όχι?Μετά από την ημέρα που άναψε,έχεις βάλει άλλη βενζίνη?Μπουζί έχουν αλλαχτεί όταν πρέπει?Γιατί για τον πολλαπλασιαστή 20000χλμ μου φαίνονται πολύ λίγα,εκτός αν έπεσες σε σκάρτο.Εισαγωγή δεν το νομίζω,όχι.

                            Όλα τα σέρβις στην ώρα τους και βενζίνη σε στρατιωτικό βενζινάδικο μόνο, πολύ φοβάμαι ότι είναι εισαγωγή γιατί τώρα που έβαλα το χέρι μου πίσω και την έπιασα δυνατά ένιωσα σαν να μειώνεται ο θόρυβος, εκτός κιαν ήταν η ιδέα μου, θα το πάω αύριο να δω τι είναι. Ευχαριστώ πολύ πάντως

                            Δεν κάνει τίποτα!
                            Πάντως από τη στιγμή που ο ανεφοδιασμός γίνεται μόνο σε στρατιωτικό βενζινάδικο,που σίγουρα δεν παίζει νοθεία και η συντήρηση(λάδι-φίλτρα-μπουζί-υγρά-λουριά κλπ)γίνεται στην ώρα της,τότε είτε είναι ελλατωματικός πολλαπλασιαστής ή μπορεί να έχει βουλώσει/χαλάσει κάποιο μπεκ.Υπάρχει και μια μικρή πιθανότητα να έχει πρόβλημα ο αισθητήρας Λάμδα.Το διαγνωστικό θα το δείξει.
                            Πάντως το άλλο που αν ζεσταθεί δεν ξεκινάει εύκολα,όπως κάνει όταν έχει πρόβλημα η μπαταρία ή η μίζα,κατά 99% είναι ο αισθητήρας στροφών...

                            Τελικά δεν ήταν πολλαπλασιαστης! Το θέμα ήταν πάνω στην πολλαπλή, είχε σπάσει το ανταλλακτικό το οποίο ανοίγει και κλείνει τα κλαπετα IMG_20230109_151917.jpg

                            Τι λύση έδωσες φίλε .έχω το ίδιο θέμα! Επηρεάζει κάπου τη μηχανή?
                            Μηχανικός μου είπε ότι δε φτιάχνεται και ότι αλλάζει μαζί με την πολλαπλή.230 ευρώ μεταχ. μου είπε.

                            N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              Nikos 1 @dimmpach last edited by

                              @dimmpach said in Opel corsa d 1.4:

                              @nikos-1 said in Opel corsa d 1.4:

                              @nolimit14 said in Opel corsa d 1.4:

                              @nikos-1 said in Opel corsa d 1.4:

                              @nolimit14 said in Opel corsa d 1.4:

                              @nikos-1 said in Opel corsa d 1.4:

                              @nolimit14 said in Opel corsa d 1.4:

                              @nikos-1 said in Opel corsa d 1.4:

                              @nolimit14 said in Opel corsa d 1.4:

                              @nikos-1 said in Opel corsa d 1.4:

                              Καλησπέρα στην ομάδα, έχω ενα corsa d και στις 2.500 χιλιάδες στροφές το αμάξι ρεταρει και κάτι κροταλιζει, επίσης αφού ζεσταθει το αυτοκίνητο και πάω να το βάλω ξανά μπροστά δυσκολεύεται να πάρει. (έχω αλλάξει egr και πολλαπλασιαστη πριν 20χιλιαδες)

                              Αισθητήρα στροφών μυρίζομαι...ειδικά αυτό που είπες ότι αν είναι ζεστό ξαναπαίρνει εμπρός με δυσκολία...αν μείνει καιρό έτσι κάποια στιγμή δεν θα παίρνει καθόλου(θα θέλει πολλές προσπάθειες)...

                              Θέλει όντως προσπάθεια να πάρει μπροστά, το κροταλισμα όμως πως το δικαιολογείς

                              Αυτό μπορεί να είναι:είτε κακή ποιότητα βενζίνης,είτε μπουζί,είτε κάποιος πολλαπλασιαστής,είτε μπεκ...
                              Σου ανάβει check engine by the way?
                              Για αρχή βάλε βενζίνη 98 ή 100 οκτανίων.Αν σταματήσει ΟΚ.
                              Αν πάλι όχι,κοίτα τα μπουζί,τα μπεκ και τους πολλαπλασιαστές.
                              Επειδή δεν γράφεις μοτέρ,δεν ξέρω αν έχεις έναν πολλαπλασιαστή για όλο το σύστημα ή έναν ανα κύλινδρο.
                              Έχει αναμμένο τσεκ και φοράει Z14xep με έναν πολλαπλασιαστη, υπάρχει περίπτωση να είναι η εισαγωγή του;

                              Από τη στιγμή που έχει αναμμένο check engine,πρέπει να μπει σε διαγνωστικό.Άναψε μετά από ανεφοδιασμό ή όχι?Μετά από την ημέρα που άναψε,έχεις βάλει άλλη βενζίνη?Μπουζί έχουν αλλαχτεί όταν πρέπει?Γιατί για τον πολλαπλασιαστή 20000χλμ μου φαίνονται πολύ λίγα,εκτός αν έπεσες σε σκάρτο.Εισαγωγή δεν το νομίζω,όχι.

                              Όλα τα σέρβις στην ώρα τους και βενζίνη σε στρατιωτικό βενζινάδικο μόνο, πολύ φοβάμαι ότι είναι εισαγωγή γιατί τώρα που έβαλα το χέρι μου πίσω και την έπιασα δυνατά ένιωσα σαν να μειώνεται ο θόρυβος, εκτός κιαν ήταν η ιδέα μου, θα το πάω αύριο να δω τι είναι. Ευχαριστώ πολύ πάντως

                              Δεν κάνει τίποτα!
                              Πάντως από τη στιγμή που ο ανεφοδιασμός γίνεται μόνο σε στρατιωτικό βενζινάδικο,που σίγουρα δεν παίζει νοθεία και η συντήρηση(λάδι-φίλτρα-μπουζί-υγρά-λουριά κλπ)γίνεται στην ώρα της,τότε είτε είναι ελλατωματικός πολλαπλασιαστής ή μπορεί να έχει βουλώσει/χαλάσει κάποιο μπεκ.Υπάρχει και μια μικρή πιθανότητα να έχει πρόβλημα ο αισθητήρας Λάμδα.Το διαγνωστικό θα το δείξει.
                              Πάντως το άλλο που αν ζεσταθεί δεν ξεκινάει εύκολα,όπως κάνει όταν έχει πρόβλημα η μπαταρία ή η μίζα,κατά 99% είναι ο αισθητήρας στροφών...

                              Τελικά δεν ήταν πολλαπλασιαστης! Το θέμα ήταν πάνω στην πολλαπλή, είχε σπάσει το ανταλλακτικό το οποίο ανοίγει και κλείνει τα κλαπετα IMG_20230109_151917.jpg

                              Τι λύση έδωσες φίλε .έχω το ίδιο θέμα! Επηρεάζει κάπου τη μηχανή?
                              Μηχανικός μου είπε ότι δε φτιάχνεται και ότι αλλάζει μαζί με την πολλαπλή.230 ευρώ μεταχ. μου είπε.

                              Εμένα επηρεάζει την κατανάλωση αρκετά, καίω γύρω στα 13λιτρα, κροταλιζει και ρεταρει στις 2.000 με 3.000. Τώρα το τι μπορεί να προκαλέσει στο μοτέρ δεν το γνωρίζω, εύχομαι να είναι μόνο η πολλαπλή και να μην είναι και κάτι άλλο. ( πράγματι αλλάζει όλη η πολλαπλή)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr