Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TOYOTA - Πρόβλημα με μπιλιοφόρο
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. TOYOTA - Πρόβλημα με μπιλιοφόρο
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    10
    1226
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sphinxgr last edited by sphinxgr

      Έχω ένα Auris του 2011. To πήρα με 170.000χμ και έχω κάνει ακόμα 50.000χμ

      απο την πρώτη στιγμή που το πήρα σε κλειστές στροφές (δεξιές και αριστερές) έκανε τον κλασικό θόρυβο τακ τακ τακ που σημαίνει ότι ειναι μπιλοφορος. Στις ευθείες δεν ακούγεται τίποτα. Έβαλαν γράσο στις φούσκες, αλλά ο θόρυβος παραμένει - ειδικά σε κρύο περιβάλλον. Τα ερωτήματα είναι τα ακόλουθα?

      1. Μπορώ να αλλάξω μόνο τους 2 μπιλιοφόρους με after market? πχ με 2 τέτοιους που ειναι κ απο τους πιο ακριβούς After market? Είναι αξιόπιστοι ?
      2. χρειάζεται να αλλαχθεί και κάτι άλλο?
      3. υπάρχει περίπτωση αν το αφήσω να δημιουργηθεί κάποιο άλλο πρόβλημα? πχ να σπάσει το σασμάν?

      Η Smart Ιστοσελίδα μου smart-fortwo.gr

      O D 2 Replies Last reply Reply Quote 1
      • alexandros-k
        alexandros-k last edited by

        Δε χρειαζεται να αλλαξεις κατι αλλο . Μονο αν δει ο μαστορας οτι υπαρχει κι αλλο φθαρμενο εξαρτημα .

        Το σασμαν δεν σπαει , το ρουλεμαν μπορει να σπασει τελειως και να μεινεις στο δρομο

        Για καλη μαρκα δεν ξερω να σου προτεινω

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • O
          ohristou @sphinxgr last edited by ohristou

          @sphinxgr said in TOYOTA - Πρόβλημα με μπιλιοφόρο:

          Έχω ένα Auris του 2011. To πήρα με 170.000χμ και έχω κάνει ακόμα 50.000χμ

          απο την πρώτη στιγμή που το πήρα σε κλειστές στροφές (δεξιές και αριστερές) έκανε τον κλασικό θόρυβο τακ τακ τακ που σημαίνει ότι ειναι μπιλοφορος. Στις ευθείες δεν ακούγεται τίποτα. Έβαλαν γράσο στις φούσκες, αλλά ο θόρυβος παραμένει - ειδικά σε κρύο περιβάλλον. Τα ερωτήματα είναι τα ακόλουθα?

          1. Μπορώ να αλλάξω μόνο τους 2 μπιλιοφόρους με after market? πχ με 2 τέτοιους που ειναι κ απο τους πιο ακριβούς After market? Είναι αξιόπιστοι ?
          2. χρειάζεται να αλλαχθεί και κάτι άλλο?
          3. υπάρχει περίπτωση αν το αφήσω να δημιουργηθεί κάποιο άλλο πρόβλημα? πχ να σπάσει το σασμάν?

          Φυσικά μπορείς να αλλάξεις μόνο τους δύο εξωτερικούς μπιλιοφόρους. Από μάρκα gkn-lobro. Είναι η κορυφή στους μπιλιοφόρους. Και μετά skf.

          Αφού το αμάξι έχει 230 χιλιάδες χιλιόμετρα ας τσεκάρει ο μάστορας αν χρειάζεραι τίποτα άλλο αλλαγή κάνα μπαλάκι, κάνα σινεμπλοκ, κάνα μπαράκι ζαμφορ, για να τα αλλάξεις όλα μαζί.

          Από εξωτερικούς μπιλιοφόρους το σασμάν δεν παθαίνει τίποτα.

          Σίγουρα είναι μπιλιοφοροι κι όχι ρουλεμάν; Γιατί και τα ρουλεμάν στις στροφές βγάζουν θόρυβο. Το τακ τακ είναι υποκειμενικό. Για τσέκαρε το και για ρουλεμάν.

          S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            driver-m @sphinxgr last edited by

            @sphinxgr said in TOYOTA - Πρόβλημα με μπιλιοφόρο:

            Έχω ένα Auris του 2011. To πήρα με 170.000χμ και έχω κάνει ακόμα 50.000χμ

            απο την πρώτη στιγμή που το πήρα σε κλειστές στροφές (δεξιές και αριστερές) έκανε τον κλασικό θόρυβο τακ τακ τακ που σημαίνει ότι ειναι μπιλοφορος. Στις ευθείες δεν ακούγεται τίποτα. Έβαλαν γράσο στις φούσκες, αλλά ο θόρυβος παραμένει - ειδικά σε κρύο περιβάλλον. Τα ερωτήματα είναι τα ακόλουθα?

            1. Μπορώ να αλλάξω μόνο τους 2 μπιλιοφόρους με after market? πχ με 2 τέτοιους που ειναι κ απο τους πιο ακριβούς After market? Είναι αξιόπιστοι ?
            2. χρειάζεται να αλλαχθεί και κάτι άλλο?
            3. υπάρχει περίπτωση αν το αφήσω να δημιουργηθεί κάποιο άλλο πρόβλημα? πχ να σπάσει το σασμάν?

            Aν στο κανει με πατημενο το γκαζι τοτε λογικα ειναι οντως μπιλιοφορος. Αν στο κανει ομως και χωρις να πατας γκαζι, απλα στριβοντας το τιμονι, τοτε δεν ειναι.
            Οποτε σιγουρεψου οτι ειναι μπιλιοφορος για αρχη γιατι μπορει να'ναι κατι αλλο φτηνοτερο τελικα.
            Ειχα κι εγω παρομοιο θορυβο και τελικα ηταν κατι στο top mount. Μπηκε καινουριο κι ολα καλα.

            S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sphinxgr @ohristou last edited by sphinxgr

              @ohristou said in TOYOTA - Πρόβλημα με μπιλιοφόρο:

              @sphinxgr said in TOYOTA - Πρόβλημα με μπιλιοφόρο:

              Έχω ένα Auris του 2011. To πήρα με 170.000χμ και έχω κάνει ακόμα 50.000χμ

              απο την πρώτη στιγμή που το πήρα σε κλειστές στροφές (δεξιές και αριστερές) έκανε τον κλασικό θόρυβο τακ τακ τακ που σημαίνει ότι ειναι μπιλοφορος. Στις ευθείες δεν ακούγεται τίποτα. Έβαλαν γράσο στις φούσκες, αλλά ο θόρυβος παραμένει - ειδικά σε κρύο περιβάλλον. Τα ερωτήματα είναι τα ακόλουθα?

              1. Μπορώ να αλλάξω μόνο τους 2 μπιλιοφόρους με after market? πχ με 2 τέτοιους που ειναι κ απο τους πιο ακριβούς After market? Είναι αξιόπιστοι ?
              2. χρειάζεται να αλλαχθεί και κάτι άλλο?
              3. υπάρχει περίπτωση αν το αφήσω να δημιουργηθεί κάποιο άλλο πρόβλημα? πχ να σπάσει το σασμάν?

              Φυσικά μπορείς να αλλάξεις μόνο τους δύο εξωτερικούς μπιλιοφόρους. Από μάρκα gkn-lobro. Είναι η κορυφή στους μπιλιοφόρους. Και μετά skf.

              Αφού το αμάξι έχει 230 χιλιάδες χιλιόμετρα ας τσεκάρει ο μάστορας αν χρειάζεραι τίποτα άλλο αλλαγή κάνα μπαλάκι, κάνα σινεμπλοκ, κάνα μπαράκι ζαμφορ, για να τα αλλάξεις όλα μαζί.

              Από εξωτερικούς μπιλιοφόρους το σασμάν δεν παθαίνει τίποτα.

              Σίγουρα είναι μπιλιοφοροι κι όχι ρουλεμάν; Γιατί και τα ρουλεμάν στις στροφές βγάζουν θόρυβο. Το τακ τακ είναι υποκειμενικό. Για τσέκαρε το και για ρουλεμάν.

              Έχουν φτιαχτεί και αλλαχθεί τα πάντα στο αμάξι και δεν υπάρχει τίποτα άλλο που χρειάζεται.

              Είπε ότι οι μπιλιοφόροι έχουν θέμα (επειδή τους άκουσε σε στροφή) και για κάποιο λόγο δεν αξίζει να τους αλλάξουμε με άλλους.
              Και επειδή δεν πουλάνε μεταχειρισμένους, να πάρουμε ολόκληρο σύστημα διεύθυνσης. Τέλος είπε πως αν δεν φτιαχτεί, μπορεί να σπάσει το σασμάν κάποτε στο μέλλον !

              Η Smart Ιστοσελίδα μου smart-fortwo.gr

              O 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sphinxgr @driver-m last edited by

                @driver-m said in TOYOTA - Πρόβλημα με μπιλιοφόρο:

                @sphinxgr said in TOYOTA - Πρόβλημα με μπιλιοφόρο:

                Έχω ένα Auris του 2011. To πήρα με 170.000χμ και έχω κάνει ακόμα 50.000χμ

                απο την πρώτη στιγμή που το πήρα σε κλειστές στροφές (δεξιές και αριστερές) έκανε τον κλασικό θόρυβο τακ τακ τακ που σημαίνει ότι ειναι μπιλοφορος. Στις ευθείες δεν ακούγεται τίποτα. Έβαλαν γράσο στις φούσκες, αλλά ο θόρυβος παραμένει - ειδικά σε κρύο περιβάλλον. Τα ερωτήματα είναι τα ακόλουθα?

                1. Μπορώ να αλλάξω μόνο τους 2 μπιλιοφόρους με after market? πχ με 2 τέτοιους που ειναι κ απο τους πιο ακριβούς After market? Είναι αξιόπιστοι ?
                2. χρειάζεται να αλλαχθεί και κάτι άλλο?
                3. υπάρχει περίπτωση αν το αφήσω να δημιουργηθεί κάποιο άλλο πρόβλημα? πχ να σπάσει το σασμάν?

                Aν στο κανει με πατημενο το γκαζι τοτε λογικα ειναι οντως μπιλιοφορος. Αν στο κανει ομως και χωρις να πατας γκαζι, απλα στριβοντας το τιμονι, τοτε δεν ειναι.
                Οποτε σιγουρεψου οτι ειναι μπιλιοφορος για αρχη γιατι μπορει να'ναι κατι αλλο φτηνοτερο τελικα.
                Ειχα κι εγω παρομοιο θορυβο και τελικα ηταν κατι στο top mount. Μπηκε καινουριο κι ολα καλα.

                Μάστορας μου τα είπε! Δεν έκανα διάγνωση μόνος μου 🙂 🙂

                Ο μπιλιοφόρος, αν μπεις σε στροφή με ταχύτητα και χωρίς γκάζι, δεν κάνει θόρυβο?

                Η Smart Ιστοσελίδα μου smart-fortwo.gr

                D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • O
                  ohristou @sphinxgr last edited by

                  @sphinxgr said in TOYOTA - Πρόβλημα με μπιλιοφόρο:

                  @ohristou said in TOYOTA - Πρόβλημα με μπιλιοφόρο:

                  @sphinxgr said in TOYOTA - Πρόβλημα με μπιλιοφόρο:

                  Έχω ένα Auris του 2011. To πήρα με 170.000χμ και έχω κάνει ακόμα 50.000χμ

                  απο την πρώτη στιγμή που το πήρα σε κλειστές στροφές (δεξιές και αριστερές) έκανε τον κλασικό θόρυβο τακ τακ τακ που σημαίνει ότι ειναι μπιλοφορος. Στις ευθείες δεν ακούγεται τίποτα. Έβαλαν γράσο στις φούσκες, αλλά ο θόρυβος παραμένει - ειδικά σε κρύο περιβάλλον. Τα ερωτήματα είναι τα ακόλουθα?

                  1. Μπορώ να αλλάξω μόνο τους 2 μπιλιοφόρους με after market? πχ με 2 τέτοιους που ειναι κ απο τους πιο ακριβούς After market? Είναι αξιόπιστοι ?
                  2. χρειάζεται να αλλαχθεί και κάτι άλλο?
                  3. υπάρχει περίπτωση αν το αφήσω να δημιουργηθεί κάποιο άλλο πρόβλημα? πχ να σπάσει το σασμάν?

                  Φυσικά μπορείς να αλλάξεις μόνο τους δύο εξωτερικούς μπιλιοφόρους. Από μάρκα gkn-lobro. Είναι η κορυφή στους μπιλιοφόρους. Και μετά skf.

                  Αφού το αμάξι έχει 230 χιλιάδες χιλιόμετρα ας τσεκάρει ο μάστορας αν χρειάζεραι τίποτα άλλο αλλαγή κάνα μπαλάκι, κάνα σινεμπλοκ, κάνα μπαράκι ζαμφορ, για να τα αλλάξεις όλα μαζί.

                  Από εξωτερικούς μπιλιοφόρους το σασμάν δεν παθαίνει τίποτα.

                  Σίγουρα είναι μπιλιοφοροι κι όχι ρουλεμάν; Γιατί και τα ρουλεμάν στις στροφές βγάζουν θόρυβο. Το τακ τακ είναι υποκειμενικό. Για τσέκαρε το και για ρουλεμάν.

                  Έχουν φτιαχτεί και αλλαχθεί τα πάντα στο αμάξι και δεν υπάρχει τίποτα άλλο που χρειάζεται.

                  Είπε ότι οι μπιλιοφόροι έχουν θέμα (επειδή τους άκουσε σε στροφή) και για κάποιο λόγο δεν αξίζει να τους αλλάξουμε με άλλους.
                  Και επειδή δεν πουλάνε μεταχειρισμένους, να πάρουμε ολόκληρο σύστημα διεύθυνσης. Τέλος είπε πως αν δεν φτιαχτεί, μπορεί να σπάσει το σασμάν κάποτε στο μέλλον !

                  Ο μάστορας μου φαίνεται βρήκε παπά και είπε να θάψει 5 με 10. Γιατί να αλλάξεις όλο το σύστημα διεύθυνσης; Έχουν πρόβλημα και οι εσωτερικοί μπιλιοφοροι; αυτοί δεν κάνουν θόρυβο αλλά τρέμει όλο το αυτοκίνητο σε μεγάλες ταχύτητες. Μπορεί επίσης να εχει χαλάσει η τσιμουχα του ημιαξόνιου και να τρέχει βαλβολινη από το σασμάν.

                  Για να μην τα πολυλογώ φίλε μου ο μάστορας σου δεν μας τα λέει καλά. Πήγαινε κι αλλού να πάρεις μια γνώμη. Έτσι όπως το περιγράφεις θέλουν άλλαγμα οι δύο εξωτερικοί μπιλιοφοροι. Κάνα 100αρι με 150αρι οι δύο μπιλιοφοροι κσι την εργασία του. Για να αλλάξεις όλο το σύστημα διεύθυνσης Θάσου κοστίσει πάνω από την αξία ολοκλήρου του αμαξιού.

                  Ζήτα εξωτερικούς μπιλιοφόρους lobro η gkn (ίδια μάρκα είναι) και είσαι κομπλέ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • bassstarlet
                    bassstarlet last edited by

                    Σύστημα διεύθυνσης, είναι η και η κρεμαγιέρα και τα ημίμπαρα/ακρόμπαρα.
                    Και αυτά προτείνει να αλλαχτούν;

                    «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      driver-m @sphinxgr last edited by

                      @sphinxgr said in TOYOTA - Πρόβλημα με μπιλιοφόρο:

                      @driver-m said in TOYOTA - Πρόβλημα με μπιλιοφόρο:

                      @sphinxgr said in TOYOTA - Πρόβλημα με μπιλιοφόρο:

                      Έχω ένα Auris του 2011. To πήρα με 170.000χμ και έχω κάνει ακόμα 50.000χμ

                      απο την πρώτη στιγμή που το πήρα σε κλειστές στροφές (δεξιές και αριστερές) έκανε τον κλασικό θόρυβο τακ τακ τακ που σημαίνει ότι ειναι μπιλοφορος. Στις ευθείες δεν ακούγεται τίποτα. Έβαλαν γράσο στις φούσκες, αλλά ο θόρυβος παραμένει - ειδικά σε κρύο περιβάλλον. Τα ερωτήματα είναι τα ακόλουθα?

                      1. Μπορώ να αλλάξω μόνο τους 2 μπιλιοφόρους με after market? πχ με 2 τέτοιους που ειναι κ απο τους πιο ακριβούς After market? Είναι αξιόπιστοι ?
                      2. χρειάζεται να αλλαχθεί και κάτι άλλο?
                      3. υπάρχει περίπτωση αν το αφήσω να δημιουργηθεί κάποιο άλλο πρόβλημα? πχ να σπάσει το σασμάν?

                      Aν στο κανει με πατημενο το γκαζι τοτε λογικα ειναι οντως μπιλιοφορος. Αν στο κανει ομως και χωρις να πατας γκαζι, απλα στριβοντας το τιμονι, τοτε δεν ειναι.
                      Οποτε σιγουρεψου οτι ειναι μπιλιοφορος για αρχη γιατι μπορει να'ναι κατι αλλο φτηνοτερο τελικα.
                      Ειχα κι εγω παρομοιο θορυβο και τελικα ηταν κατι στο top mount. Μπηκε καινουριο κι ολα καλα.

                      Μάστορας μου τα είπε! Δεν έκανα διάγνωση μόνος μου 🙂 🙂

                      Ο μπιλιοφόρος, αν μπεις σε στροφή με ταχύτητα και χωρίς γκάζι, δεν κάνει θόρυβο?

                      Oχι κανονικα γιατι σχετιζεται με τη μεταδοση. Χωρις πατημενο γκαζι δεν υπαρχει μεταδοση.

                      W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • W
                        w202-amg @driver-m last edited by

                        @driver-m said in TOYOTA - Πρόβλημα με μπιλιοφόρο:

                        @sphinxgr said in TOYOTA - Πρόβλημα με μπιλιοφόρο:

                        @driver-m said in TOYOTA - Πρόβλημα με μπιλιοφόρο:

                        @sphinxgr said in TOYOTA - Πρόβλημα με μπιλιοφόρο:

                        Έχω ένα Auris του 2011. To πήρα με 170.000χμ και έχω κάνει ακόμα 50.000χμ

                        απο την πρώτη στιγμή που το πήρα σε κλειστές στροφές (δεξιές και αριστερές) έκανε τον κλασικό θόρυβο τακ τακ τακ που σημαίνει ότι ειναι μπιλοφορος. Στις ευθείες δεν ακούγεται τίποτα. Έβαλαν γράσο στις φούσκες, αλλά ο θόρυβος παραμένει - ειδικά σε κρύο περιβάλλον. Τα ερωτήματα είναι τα ακόλουθα?

                        1. Μπορώ να αλλάξω μόνο τους 2 μπιλιοφόρους με after market? πχ με 2 τέτοιους που ειναι κ απο τους πιο ακριβούς After market? Είναι αξιόπιστοι ?
                        2. χρειάζεται να αλλαχθεί και κάτι άλλο?
                        3. υπάρχει περίπτωση αν το αφήσω να δημιουργηθεί κάποιο άλλο πρόβλημα? πχ να σπάσει το σασμάν?

                        Aν στο κανει με πατημενο το γκαζι τοτε λογικα ειναι οντως μπιλιοφορος. Αν στο κανει ομως και χωρις να πατας γκαζι, απλα στριβοντας το τιμονι, τοτε δεν ειναι.
                        Οποτε σιγουρεψου οτι ειναι μπιλιοφορος για αρχη γιατι μπορει να'ναι κατι αλλο φτηνοτερο τελικα.
                        Ειχα κι εγω παρομοιο θορυβο και τελικα ηταν κατι στο top mount. Μπηκε καινουριο κι ολα καλα.

                        Μάστορας μου τα είπε! Δεν έκανα διάγνωση μόνος μου 🙂 🙂

                        Ο μπιλιοφόρος, αν μπεις σε στροφή με ταχύτητα και χωρίς γκάζι, δεν κάνει θόρυβο?

                        Oχι κανονικα γιατι σχετιζεται με τη μεταδοση. Χωρις πατημενο γκαζι δεν υπαρχει μεταδοση.

                        Υπάρχει όμως επιβράδυνση. Αν και δεν είναι της παρούσης τα ηλεκτρικά λόγω πιο έντονης επιβράδυνσης στην φάση ανάκτησης μπορούν να έχουν αντίστοιχα συμπτώματα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr