Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μικρό αυτόματο αυτοκίνητο πόλης
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Μικρό αυτόματο αυτοκίνητο πόλης
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    9
    29
    1590
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      azmo last edited by azmo

      Ψάχνω να αγοράσω καινούργιο αυτοκίνητο για εντός πόλης διαδρομές. Θέλω να είναι μαζεμένο σε μέγεθος, αυτόματο για ευκολία και οικονομικό σε καύσιμο. Εχω μέχρι στιγμής δει τα εξής: Ηyundai i10 AMT, Toyota Aygo X S-CVT, Suzuki Ignis Hybrid CVT. Μου αρέσουν και τα 3, ίσως λιγο περισσότερο το Ignis γιατί τζιποφέρνει, αλλά δεν μπορώ να διαλέξω. Ποιο προτείνετε;

      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • antonakis
        antonakis last edited by

        Το Ignis CVT παίζει στα λεφτά του υβριδικού Yaris.
        Οπότε...

        Moments before detonation...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • fanis75
          fanis75 moderator @azmo last edited by

          @azmo said in Μικρό αυτόματο αυτοκίνητο πόλης:

          Εχω μέχρι στιγμής δει τα εξής: Ηyundai i10 AMT, Toyota Aygo X S-CVT, Suzuki Ignis Hybrid CVT. Ποιο προτείνετε;

          Το i10 με τίποτα, άθλιο αυτόματο δεν αξίζει. Σαφώς η καλύτερη επιλογή είναι το AygoX, εχει το καλύτερο πάτημα απο όλα και την καλύτερη ανάρτηση και είναι το πιο φρέσκο. Μόνο αρνητικό η τιμή του (το ίδιο όμως και το Ignis). Το Ignis είναι πολύ καλό επίσης και ιδιαίτερο, αλλά χάνει από το AygoX στον δρόμο (είναι όμως πιο οικονομικό) και επίσης είναι αρκετά παλιό με ό,τι συνεπάγεται αυτό.

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            ss_76 last edited by

            Σε πολύ καλή τιμή -δεδομένων των συνθηκών- είναι το MITSUBISHI SPACE STAR

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • L
              lap last edited by

              Suzuki swift cvt.

              Καλύτερο από όλα.

              3,84μ μήκος έναντι 3,70 των υπολοίπων

              1 Reply Last reply Reply Quote 6
              • L
                lap last edited by

                This post is deleted!
                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  spi_duster last edited by

                  Οτι πρεπει για πρωτο να υποθεσω.

                  ....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • mastoras78
                    mastoras78 last edited by

                    Σκοτώστρα με τα 83 ατίθασα 😜

                    "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                    #tsekourato_ksevrakoma

                    L cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                    • L
                      lap @mastoras78 last edited by lap

                      @mastoras78 said in Μικρό αυτόματο αυτοκίνητο πόλης:

                      Σκοτώστρα με τα 83 ατίθασα 😜

                      Τσίμπησα....

                      Δες λίγο εδώ και με μηδέν βαθμούς κελσίου, παγωμένο οδόστρωμα
                      Το ατού του είναι το βάρος που είναι 910 κιλά.

                      Youtube Video – [13:17..]

                      Οκ είναι το χειροκίνητο, για το cvt δεν έχω άποψη, δεν το έχω οδηγήσει.

                      Υ.γ Στο 8:15 η καμπίνα το βράδυ είναι μακράν η καλύτερη από τα υπόλοιπα μικρά πόλης παρά την ηλικία του αυτοκινήτου και το τέλος της καριέρας του.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • mastoras78
                        mastoras78 last edited by mastoras78

                        Μετρήσεις χωρίς όργανα, βασισμένες στις ενδείξεις του κοντέρ👎 και χωρίς να γνωρίζουμε τις μοίρες κλίσης του γκρεμού δεν λαμβάνονται ως αξιόπιστες...

                        "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                        #tsekourato_ksevrakoma

                        L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • cirus
                          cirus @mastoras78 last edited by

                          @mastoras78 said in Μικρό αυτόματο αυτοκίνητο πόλης:

                          Σκοτώστρα με τα 83 ατίθασα 😜

                          18Κ ια 18 ατίθασα !!! που φτάσαμε!!!!

                          μια χαρά είναι το αμαξάκι γενικά μιλάω οτι είναι πανακριβα

                          Cirus the virus

                          S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            ss_76 @cirus last edited by

                            @cirus said in Μικρό αυτόματο αυτοκίνητο πόλης:

                            @mastoras78 said in Μικρό αυτόματο αυτοκίνητο πόλης:

                            Σκοτώστρα με τα 83 ατίθασα 😜

                            18Κ ια 18 ατίθασα !!! που φτάσαμε!!!!

                            μια χαρά είναι το αμαξάκι γενικά μιλάω οτι είναι πανακριβα

                            Πράγματι, έχουν ξεφύγει οι τιμές. Στα 18k+ ίσως επέλεγα MAZDA2 με το κιβώτιο μετατροπέα ροπής. Με 3k λιγότερα, mitsubishi space star. Σαφώς πιο αδιάφορο αλλά VFM και μάλλον άσπαστο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • antonakis
                              antonakis last edited by

                              Εντάξει ρε παιδιά ο άνθρωπος μικρό και οικονομικό λέει.
                              Από τα τρία που δίνει AygoX λόγω φρεσκάδας.

                              Αλλά είναι αρκετά κοντά σε τιμή σε υβριδικό yaris, οπότε αν δεν είναι πρόβλημα η διαφορά σε τιμή/μήκος, δεν υπάρχει λόγος.

                              Moments before detonation...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lap @mastoras78 last edited by lap

                                @mastoras78 said in Μικρό αυτόματο αυτοκίνητο πόλης:

                                Μετρήσεις χωρίς όργανα, βασισμένες στις ενδείξεις του κοντέρ👎 και χωρίς να γνωρίζουμε τις μοίρες κλίσης του γκρεμού δεν λαμβάνονται ως αξιόπιστες...

                                Τόσο είναι μάστορα χοντρικά, +- χιλιοστά του δλ

                                Εδώ με όργανα μέτρησης από το drive το 90αρι με τους 16αρηδες τροχούς. 7αλογα λιγότερα εχει το fl στον κόφτη σε όλα τα άλλα είναι ίδιο. Στο βίντεο το fl φοράει 15αρες ζάντες

                                0-100 km/h 10,7”
                                0-150 km/h 27,9”
                                0-400 m 17,5” @ 127,7 km/h
                                0-1.000 m 32,5” @ 156,7 km/h
                                50-110 km/h (με αλλαγές) 9,5”
                                50-80 km/h (3η) 5,7”
                                80-110 km/h (3η) 6,3”

                                Δεν υπάρχει καμία σύγκριση με τα άλλα μικρά. Τζάμπα λεφτα δίνεται.

                                Το drive δοκίμασε το glx που δίνει η suzuki 910-920 κιλά. Αν καποιος πάρει το gl τότε είναι στα 850-870 κιλά.
                                Είναι πούπουλο. Σκεφτείτε πως αναλογικά είναι σαν ένα ατμοσφαιρικό Hyundai i30 με 125-130 άλογα όταν αυτό ζυγίζει 1350 κιλά. Δεν είναι φωτιά στην άσφαλτο αλλά δεν το λες και επικίνδυνο. Πριν λίγα χρόνια τέτοιες αναλογίες είχαν τα σπορτίφ αυτοκίνητα της ελληνικής αγοράς, βλ alfa 147.

                                Αντίστοιχα το aygo είναι σαν να έχει το i30 85 άλογα.
                                Μάλιστα το swift έχει ηλ μοτέρ και κινείσαι με 5η σχέση και 1000σαλ. Κάτι που το Hyundai δεν μπορεί να το κάνει.

                                Σας λέω δεν υπάρχει σύγκριση. Να κοιτάτε την αναλογία ίππων βάρους. Είναι και τετρακύλινδρο με μηδέν κραδασμό και αθόρυβο στην πόλη

                                Το aygo x γράφει 0-100 15-16"

                                Μετά είναι οι χώροι που στο swift είναι σαν λιμουζίνα μπροστά στα άλλα. Και τέλος για αυτοκίνητο πόλης το πάτημα του στις στροφές, όπου οκ και εκεί το aygo x τα πάει πολύ καλά και αυτό.

                                cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • cirus
                                  cirus @lap last edited by

                                  @lap said in Μικρό αυτόματο αυτοκίνητο πόλης:

                                  @mastoras78 said in Μικρό αυτόματο αυτοκίνητο πόλης:

                                  Μετρήσεις χωρίς όργανα, βασισμένες στις ενδείξεις του κοντέρ👎 και χωρίς να γνωρίζουμε τις μοίρες κλίσης του γκρεμού δεν λαμβάνονται ως αξιόπιστες...

                                  Τόσο είναι μάστορα χοντρικά, +- χιλιοστά του δλ

                                  Εδώ με όργανα μέτρησης από το drive το 90αρι με τους 16αρηδες τροχούς. 7αλογα λιγότερα εχει το fl στον κόφτη σε όλα τα άλλα είναι ίδιο. Στο βίντεο το fl φοράει 15αρες ζάντες

                                  0-100 km/h 10,7”
                                  0-150 km/h 27,9”
                                  0-400 m 17,5” @ 127,7 km/h
                                  0-1.000 m 32,5” @ 156,7 km/h
                                  50-110 km/h (με αλλαγές) 9,5”
                                  50-80 km/h (3η) 5,7”
                                  80-110 km/h (3η) 6,3”

                                  Δεν υπάρχει καμία σύγκριση με τα άλλα μικρά. Τζάμπα λεφτα δίνεται.

                                  Το drive δοκίμασε το glx που δίνει η suzuki 910-920 κιλά. Αν καποιος πάρει το gl τότε είναι στα 850-870 κιλά.
                                  Είναι πούπουλο. Σκεφτείτε πως αναλογικά είναι σαν ένα ατμοσφαιρικό Hyundai i30 με 125-130 άλογα όταν αυτό ζυγίζει 1350 κιλά. Δεν είναι φωτιά στην άσφαλτο αλλά δεν το λες και επικίνδυνο. Πριν λίγα χρόνια τέτοιες αναλογίες είχαν τα σπορτίφ αυτοκίνητα της ελληνικής αγοράς, βλ alfa 147.

                                  Αντίστοιχα το aygo είναι σαν να έχει το i30 85 άλογα.
                                  Μάλιστα το swift έχει ηλ μοτέρ και κινείσαι με 5η σχέση και 1000σαλ. Κάτι που το Hyundai δεν μπορεί να το κάνει.

                                  Σας λέω δεν υπάρχει σύγκριση. Να κοιτάτε την αναλογία ίππων βάρους. Είναι και τετρακύλινδρο με μηδέν κραδασμό και αθόρυβο στην πόλη

                                  Το aygo x γράφει 0-100 15-16"

                                  Μετά είναι οι χώροι που στο swift είναι σαν λιμουζίνα μπροστά στα άλλα. Και τέλος για αυτοκίνητο πόλης το πάτημα του στις στροφές, όπου οκ και εκεί το aygo x τα πάει πολύ καλά και αυτό.

                                  Λαπη σε άλλα πράγματα που λες δεν με πειθεις αλλά σε αυτό μου το έχεις εμφυτέψει πραγματικά!!!!! πλυση εγκεφάλου!!!!

                                  Αν θα έπαιρνα μικρό καινούργιο πραγματικά θα έπαιρνα το κωλοσουτζουκι

                                  Cirus the virus

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • L
                                    lap last edited by lap

                                    Χαχαχαχα

                                    Θα έλεγα να περιμένεις το επόμενο όπου θα ξαναπάει λένε στα 90 αλογα και θα έχει τα πάντα όλα, αλλά κάτι μου λέει πως θα γίνει πανάκριβο και αυτό.

                                    Παλιά το έπαιρνες στην gl+ με τα δώρα τους στα 14500 ευρώ. Ωραίες εποχές.

                                    Άντε να πω και τα αρνητικά του. Ακούγεται κάπως ένας γδούπος από την πίσω ανάρτηση στις εγκάρσιες λακούβες και έχει ένα κάποιο θόρυβο τροχασμου από τα 110+ και πάνω. Αν και νομίζω χοντρικά όλα τα αυτοκίνητα πόλης πάσχουν σε αυτόν τον τομέα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • mastoras78
                                      mastoras78 last edited by

                                      Επτά άλογα λιγότερα στα 90 δεν είναι και λίγα. Δεν ξέρω και αν το cvt βοηθάει ή όχι στις επιδόσεις και κυρίως στις ρεπριζ. Θα το ψάξω αργότερα.. Επίσης στα λίγα άλογα όσο φορτώνεις την καρότσα με κόσμο και αποσκευές τόσο περισσότερο επηρεάζονται οι επιδόσεις.

                                      Αυτά για την ώρα.. Πρρρρρρρρρ😜

                                      "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                      #tsekourato_ksevrakoma

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • L
                                        lap last edited by lap

                                        Η αναλογία είναι ίδια με άλλα πιο δυνατά μεν αυτοκίνητα αλλά και πιο βαριά δε. Δεν αλλάζει αναλόγως τα μεγέθη. Και στο λέω εκ πείρας. Για αυτό το λέμε και αναλογία.

                                        Μάλιστα το όφελος που μπορεί να έχει ο οδηγός με ενα παναλφρο αμάξωμα όπως αυτό του swift είναι η μικρότερη αδράνεια κατα τις στροφές. Για αυτό όλοι όσοι το οδηγούν τους θυμίζει Καρτ, πέρα δηλαδή από την γεωμετρία της ανάρτησης. Διαφέρει από τα άλλα οχήματα λόγω της μικρής του μάζας.

                                        Για το cvt δεν ξέρω ούτε εγώ. Λογικά δεν έχει αλλαγές, δηλαδή μέχρι τα 100χλμ/ώρα γλυτώνεις δύο αλλαγές. Θεωρητικά αυτό καλό είναι. Από τη άλλη έχει περισσότερες απώλειες ως κιβώτιο, και αργεί να ξεκινήσει από στάση. Αλλά δεν το έχω δοκιμάσει και δεν ξέρω.

                                        mastoras78 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • mastoras78
                                          mastoras78 @lap last edited by

                                          @lap said in Μικρό αυτόματο αυτοκίνητο πόλης:

                                          Η αναλογία είναι ίδια με άλλα πιο δυνατά μεν αυτοκίνητα αλλά και πιο βαριά δε. Δεν αλλάζει αναλόγως τα μεγέθη. Και στο λέω εκ πείρας. Για αυτό το λέμε και αναλογία.

                                          Δεν είναι θέμα εμπειρίας αλλά μαθηματικών..

                                          Αμάξι 900 κιλ με 90 ίππους έχει 10 κιλά ανα ίππο. Αν το φορτώσεις 200 κιλα η αναλογία θα είναι 12.22

                                          Ενα αμάξι 1100 κιλών με 110 ίππους έχει και αυτό 10 κιλά ανα ίππο. Αν το φορτώσεις και αυτό με 200 κιλα η αναλογία του θα πάει στο 11.81

                                          "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                          #tsekourato_ksevrakoma

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • L
                                            lap last edited by lap

                                            Α, το πας στο δεκαδικό.

                                            Οκ έτσι ναι εχει 3% χειρότερη αναλογία όταν το φορτώσεις. Πρακτικά ομως είναι αδύνατον να το καταλάβεις.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr